سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دگرگونى روزگار گوهر مردان است پدیدار . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

تلاش برای متقاعدکردن موسوی به منظور شرکت در احیای اصلاحات

شنیده های موثق حاکی است اخیرا یکی از چهره های به ظاهر متعادل اصلاح طلب دیداری با موسوی داشته و وی را نصیحت کرده است.

همکار سابق میرحسین به وی گفته باید بحث انتخابات و شعارهایی که تاکنون داده ای را فراموش کنی و با کمک همدیگر بیانیه بحث اصلاحات را در جامعه زنده کنیم و خود را به عنوان جریان منتقد داخل نظام به مردم معرفی کنیم. وی در ادامه به میرحسین گفته اگر این اقدام صورت بگیرد نیروهای برانداز که در پشت صحنه جنبش سبز پنهان شده و اصلاحات را بدنام کرده اند پالایش می شوند و زمینه برای حضور مجدد ما در عرصه قدرت از طریق انتخابات فراهم می شود.

روزنامه رسالت افزود: موسوی به جای پاسخ منطقی به نصایح صورت گرفته،گفته ما باید از هر فرصتی برای کشاندن هواداران جنبش سبز به خیابان ها استفاده کنیم تا به این وسیله دولت و نظام را مشغول به خود کنیم که این اقدام دو خاصیت برای ما خواهد داشت. نخست اینکه دولت از کار اصلی و عمران کشور باز می ماند و دوم اینکه وقتی فضای کشور امنیتی باشد امکان برخورد قضائی با ما فراهم نخواهد شد.

 

 

حسینیان: خاتمی بعد از مهمانی با جورج سوروس ، شال سبز را به عنوان یک نماد به گردن موسوی انداخت

سیاست > چهره ها  - رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مجموع آیات قرآن نشان می‌دهد که منافقان و کسانی که اعتقاد به اصل دین ندارند یا به عبارتی تاویل‌گران قرآن همراه با دنیامداران به اضافه دشمنان ایدئولوژیک انقلاب اسلامی با انتخاب یک شعار انحرافی در انقلاب اسلامی ایجاد فتنه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان صبح پنج‌شنبه در جمع نیروهای ستاد مشترک ارتش در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد با تبریک سالروز فتح خرمشهر و در سخنانی با عنوان "عوامل، چگونگی‌ها و چرایی‌های فتنه‌های مختلفی که در تاریخ انقلاب اسلامی از صدر اسلام تا به حال اتفاق افتاده است" افزود: در مراجعه به قرآن در پاسخ به این سوال می‌بینیم که قرآن تعریفی از فتنه ارائه می‌دهد که الگوی خاصی دارد. 

مهمترین بخش های سخنان روح الله حسینیان را در ادامه بخوانید: 

  • آیا می‌توان برای فتنه در انقلاب اسلامی الگویی ارائه داد؟ قرآن تعریفی از فتنه ارائه می‌دهد که در آن منافقان و کسانی که اعتقادی به اصل دین ندارند به همراه دنیامداران و دشمنان ایدئولوژیک انقلاب اسلامی با انتخاب شعار انحرافی ایجاد فتنه می‌کنند. 
  • بعد از این که حضرت علی (ع) به حکومت رسید این فرمول در قالب سه فتنه‌ی ناکثین، قاسطین و مارقین یا همان جنگ جمل، صفین و نهروان شکل گرفت و فتنه نامیدن آن ماخوذ از قرآن است. 
  • اولین گروهی که در مقابل حکومت علی (ع) قیام کردند همان کسانی بودند که اصرار زیادی بر پذیرش خلافت داشتند. افرادی چون طلحه و زبیر در زمان عثمان مردم را به قتل وی دعوت می‌کردند؛ و زمانی که به نتیجه نرسیدند همان افراد به خدمت حضرت علی (ع) آمدند تا بخشی از حکومت را به آنان بدهد اما ایشان فرمودند که خلافت را به کسانی می دهم که به ایمان و صداقت‌شان ایمان داشته باشم و همین افراد بعدا جنگ جمل را راه انداختند. و پس از آن نوبت به معاویه رسید که وی در شام پایه‌گذار حکومتی طاغوتی در اسلام بود. 
  • از مساله‌ حکمیت فتنه دیگری زاییده شد که همان خوارج بودند و جنگ نهروان را راه انداختند. در مطالعه‌ این اتفاقات می‌بینیم که در هر سه فتنه یک معاویه در میان است و در صف اول آن منافقین قرار دارند و جای پای بسیاری از دنیاپرستان و دنیاطلبان در این فتنه‌ها نیز بسیار روشن است. 
  • بسیاری از مورخان معتقدند در دربار معاویه مسیحیت چنان رخنه کرده بود که حتی یکی از زنان وی مسیحی بود و یزید نیز از این زن متولد شده و بر مبنای مسیحیت و آداب آن تربیت شده است. بنابراین جای پای مسیحیت نیز در جریان این سه فتنه دیده می‌شود. 
  • پس از انقلاب اسلامی نیز سه گروه مخالفان ایدئولوژیک، منافقین و اصحاب دنیا با شعار انحرافی ایجاد فتنه کردند و در فتنه 88 نیز الگویی که از قرآن به دست آمده در این فتنه دیده می‌شود. اما در فتنه‌ها نقش این سه پایه اساسی متفاوت و کم و زیاد است. 
  • دقیقا همان چیزهایی که در مبانی اسلامی و متون دینی اتفاق افتاده در فتنه 88 قابل مشاهده است، به طوری که نقش اول را منافقین یعنی کسانی که اعتقاد واقعی به اسلام نداشتند ایفا ‌کردند. 
  • بعد از انقلاب حلقه‌ای به نام حلقه‌ی کیان به وجود آمد و مجله‌ای منتشر شد که نویسندگان آن افرادی هم‌چون حجاریان، سروش، گنجی و افرادی که در فتنه اخیر دستگیر شده‌اند و برخی در خارج از کشور علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند بودند که پس از انتشار 46 شماره از آن می‌بینیم که در مبانی فکری آنان همه چیز به جز اسلام وجود دارد. 
  • مبانی فکری حلقه‌ی کیان و الفاظ و مفاهیم آنان لیبرالیسم بود. این مسائل همان چیزهایی که در دوم خرداد و دولت خاتمی نیز بر آن‌ها پافشاری می‌شد که یکی از این موضوعات بحث سکولاریسم و جدایی دین از سیاست بود که معتقد بودند اگر دین با سیاست و مسائل اجتماعی و قضایی جمع شود باعث رکود دین خواهد شد. 
  • هر گاه حکومت و مذهب با هم درآمیخت، رشد و شکوفایی از آن زمان آغاز شده است به طوری که در تاریخ شعارهای شیعه بسیار جذاب‌تر از اهل سنت بود اما می‌بینیم که تنها 300 میلیون شیعه در بین بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارد چرا که حکومت شیعه به آن معنا وجود نداشته است. 
  • این که پس از انقلاب اسلامی شیعه گسترش و نفوذ پیدا کرد به خاطر این است که پشتوانه ایدئولوژیک حکومت بود و تشیع از زمانی به رشد و بالندگی رسید که حکومت صفویان با ایدئولوژی الهی شیعه‌گری ایران را یکپارچه کردند و از آن زمان شیعه رو به گسترش نهاد. 
  • یکی دیگر از شعارهای این افراد پلورالیسم دینی یعنی قرائت واحد از دین امر غلطی است و باید به تعداد نفوس آدمیان قرائت‌های مختلفی از دین وجود داشته باشد. پراکندگی دینی و امت و هم‌چنین پایین کشیدن روحانیت از جایگاه خود دو علت اصلی این تفکر است. 
  • در جریان فتنه اخیر نیز هسته اصلی آن همین افرادی بودند که اعتقاد دینی نداشتند و در مقابل نص قرآن به تاویل و تفسیر به رای می‌پرداختند. در این جریان بسیاری از کسانی که دنیاگرا بودند و اعتقاد به هویت، اموال و فرزندان خود داشتند و آن‌ها را مقدم بر اعتقاد به انقلاب، راه امام (ره) و راه اسلام می‌دانستند هر چند سابقه درخشانی نیز داشتند که به قول مقام معظم رهبری بسیاری از خواص در این جریان مردود شدند و همین مردودین در مقابل رهبری و امام به حق و مشروع ایستادند و فتنه‌ای به وجود آوردند. 
  • مساله‌ای که بیش از سایر مسائل دیگر در این جریان رخ می‌نمود جای پای دشمنان و مخالفان ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بود چرا که پس از پیروزی انقلاب توازن قوا در دنیا به هم خورد و تنها مکتبی که در مقابل آمریکا ایستاد و آن را به چالش کشید انقلاب اسلامی ایران بود و تحلیل برخی از کارشناسان درست است که می‌گویند که امروز جنگ نرم بین آمریکا و ایران است. 
  • دشمنی‌ها و توطئه‌های مخالفان انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شد،. دشمنان با جنایت‌ها، جنگ نرم و جنگ روانی و در فتنه 88 تمام کفر با تمام قوا به جنگ انقلاب اسلامی آمد. 
  • قبل از انتخابات اوباما سخنرانی کرد و گفت که ما به دنبال این هستیم که احمدی‌نژاد شکست بخورد و موسوی به قدرت برسد تا مشکلات حل شود و وقتی انتخابات آغاز شد درباره پیروزی موسوی صحبت کرد و در زمانی که انتخابات در حال انجام بود به تشکیک در شمارش آرا پرداخت و هنوز انتخابات در حال انجام بود که مسائلی از این قبیل را مطرح کرد به طوری که در هلند 400 میلیون دلار در مجلس برای کمک سایبری و راه‌اندازی اینترنت برای استفاده فتنه‌گران تصویب شد. 
  • حدود 30 تا 40 سال است که سازمان سیا به این نتیجه رسیده که دخالت مستقیم در کشورها موجب بدبینی مردم نسبت به دولت‌های آمریکا می‌شود. بنابراین سازمان‌هایی به نام سازمان‌های مردم‌نهاد به وجود آوردند تا ماموریت‌های سازمان سیا در خارج از حوزه‌ قدرت دولت انجام دهد که از مهم‌ترین آن‌ها ‌می‌توان به بنیاد سروس یا جامعه باز، بنیاد ملی برای دموکراسی، خانه آزاد و موسسه آلبرت انیشتن اشاره کرد که کار آن‌ها کمک به اپوزیسیون حکومت‌هایی که مورد توافق آمریکا نیستند است. 
  • آن‌ها چند تجربه موفق در چند کشور به دست آورده‌اند و حکومت‌هایی را با استفاده از نمادهای رنگی سرنگون کردند. البته انقلاب باید ریشه فرهنگی و تغییر عمیق به همراه داشته باشد بنابراین این انقلاب‌ها دوام نیاوردند و اخیرا حکومت‌هایی که آن‌ها ایجاد کرده بودند نیز سرنگون شدند. 
  • این بنیادها همین کارها را در مورد انقلاب اسلامی شروع کردند و در انتخابات اخیر رنگ سبز را به عنوان نماد انتخاب کردند. این انتخاب بر مبنای ایده‌ی جین‌شارپ، پدر انقلاب‌های رنگی بود که کتاب‌های متعددی در مورد سرنگونی این حکومت‌ها بدون جنگ و خونریزی نوشته است. 
  • در جریان انتخابات اخیر بعد از این که خاتمی و تعدادی از همین افراد با جورج سورس مهمانی برگزار کردند؛ رنگ سبز را برگزیدند و خاتمی شال سبز را به عنوان یک نماد به گردن موسوی انداخت. 
  • در چند انقلابی به اصطلاح موفق رنگی کار از انتخابات آغاز شد و عده‌ای با شعار تقلب تظاهرات کردند تا سرانجام حکومت سرنگون شد. در ایران نیز از آن‌جا آغاز شد که شعار تقلب در قبل از انتخابات به وجود آمد مباحثی هم‌چون تشکیل کمیته صیانت از آرا مطرح شد به طوری که پس از محاکمه بسیاری از آن‌ها اعتراف کردند که تقلب رمز عملیات بود چرا که می‌دانستند امکان ندارد در مقابل گروه زیادی که نظارت دارند تقلبی صورت گیرد بلکه این رمز شعاری بود که همین بنیادها انتخاب کرده بودند. 
  • مجموعه آن چیزی که در جریان فتنه اخیر دیدیم همان چیزهایی است که جین شارپ در کتاب خود در 168 مورد آورده است که تک‌تک آن‌ها در این فتنه رخ داده است. 
  • رابطه‌ای که در جریان فتنه اخیر دیدیم درست همان رابطه ای است که در جریان سه فتنه‌ی زمان حضرت علی (ع) یعنی منافقین، دنیا‌طلبان و مخالفان ایدئولوژیک وجود دارد با این تفاوت که نقش خارجی و مخالفان انقلاب در این فتنه پررنگ‌تر است. بنابراین می‌توان تعریفی از فتنه در انقلاب اسلامی ارائه داد. 
  • وقتی عملیات بیت‌المقدس برنامه‌ریزی شد خدمت امام (ره) رسیدند که امکانات ما در این حد بوده است و قابل قیاس با امکانات دشمن نیست که امام (ره) فرمودند که با اتکاء به خداوند عملیات را شروع کنید که یک عملیات افتخارآمیزی به وجود آوردند که موجب غرور و افتخار نسل‌های آینده‌ی کشور اسلامی خواهد بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/31:: 10:0 عصر     |     () نظر

 

400 آقازاده ایرانی، در تیررس سرویس‌های جاسوسی

 

در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند.


 
دستگاه‌های اطلاعاتی غربی به خصوص MI6 انگلیسی جهت تربیت جاسوسان و جمع آوری اخبار از پوشش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... استفاده می‌کنند

در همین حال، یکی از بهترین راه‌ها که بیشترین بازدهی را برای دستگاه های اطلاعاتی غربی در مورد ایران داشته است، بکارگیری دانشجویان و یا فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های معتبر بریتانیا تحت پوشش هایی است که حتی خود آن افراد هم کمتر متوجه جاسوس بودن خواهند شد

در این روش، دستگاه‌های اطلاعاتی با بررسی های قبلی، دانشجویانی را شناسایی و تحت پوشش‌هایی که به هیچ وجه حساسیت افراد را بر نمی انگیزد، آنها را در کنار تحصیل با روش‌های جمع آوری خبر آشنا نموده به نحوی که بعد از بازگشت به ایران و یا در رفت و آمدها یک عنصر اطلاعاتی مفید برای آنها خواهند شد

در همین حال، با توجه به سابقه و عملکرد منفی انگلستان در تاریخ ایران و دشمنی‌های این کشور که از صدها سال قبل آغاز و تا کنون ادامه دارد، دستگاه اطلاعاتی انگلستان را می توان یکی از اصلی ترین سرویس های جاسوسی دانست که از برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی چنین سوء استفاده‌هایی می‌کند

این در حالی است که در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند

اضافه می‌شود، "فاطمه آلیا " عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که درحال حاضر تعداد قابل توجهی از فرزندان مسئولان به تحصیل در کشور انگلیس مشغول هستند و از ایرانیان خواسته تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان را تحریم کنند.

 

 

 

اعتراض به یک انتصاب در سایت UCF اصفهان

 

برخی اخبار حاکی از این است که به دنبال انتصاب یکی از همراهان موسوی به عنوان مدیر محوری سایت UCF اصفهان، عده ای نسبت به این انتصاب اعتراض کرده اند.

بنابراین گزارش معترضان مدعی شده اند این شخص آقای(ح)، ضمن طرفداری از موسوی، علنا با ولایت فقیه و مواضع دولت مخالفت می کند.

گویا این انتصاب در پی برکناری یکی از مدیران قبلی سایت
UCF صورت گرفته است.

به نظر می رسد مسؤلان امر باید در این مورد اقدام و رسیدگی مناسب به عمل آورند یا در این باره به شفاف سازی لازم مبادرت ورزند.

 

 

 

وبلاگ، قوی‌ترین رسانه آنلاین در ایران

وبلاگ‌های فارسی بزرگ‌ترین مزیت ایرانیان در فضای وب و قوی‌ترین رسانه آنلاین در ایران به شمار می‌روند. یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های اینترنتی که به سرعت مورد استقبال ایرانی‌ها قرار گرفت رسانه وبلاگ بود. اگر چه در حال حاضر آمار دقیقی از وبلاگ‌های فارسی در دست نیست اما با جمع بندی آمار وبلاگ‌های سرویس دهنده‌های وبلاگی می‌توان برآورد کرد که بیش از 7 میلیون وبلاگ فارسی در اینترنت ثبت شده است. البته این به معنای فعال بودن همه این رسانه‌ها نیست. چه بسیار وبلاگ‌هایی که بعد از مدت کوتاهی از بین رفته و دیگر هرگز به روز نشده‌اند؛ یا وبلاگ‌هایی که رونوشت وبلاگهای دیگر نویسندگان آنها هستند که به آنها وبلاگ‌های آیینه‌ای می‌گویند.

همشهری حمید ضیایی‌پرور

 

 

ممنوع‌الخروج شدن خاتمی تائید شد

قرار بود چهارشنبه شب سیدمحمد خاتمی برای شرکت در اجلاس سالانه شورای تعامل در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عازم هیروشیمای ژاپن شود. در این نشست علاوه بر بررسی ابعاد فاجعه آمیز حمله اتمی آمریکا به هیروشیمای ژاپن، ضرورت نابودی تمامی سلاح‌های هسته‌ای و چگونگی همکاری جهانی در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این برخی رسانه‌ها از جمله سایت جهان از ممنوع الخروج بودن خاتمی خبر داده بودند اما دفتر وی این اخبار را تکذیب کرده بود.

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/2/23:: 7:0 عصر     |     () نظر

جای موسوی دیگر در ایران نیست

نماینده مرم استان فارس گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

نصرالله کوهی باغ اناری، در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به اعتراض میرحسین موسوی اجرای حکم قصاص برای پنج تروریست اعدامی، اینگونه اظهار نظرها را از وی بعید ندانست و گفت: سخنان موسوی با اسلام مخالف است.

وی تاکید کرد: موسوی آنقدر در مسائل و مشکلات خود غرق شده که به هر چیزی چنگ می زند تا به خیال خود آبروی از دست رفته اش را به دست آورد.

کوهی با اشاره به اینکه اقدام پنج تروریستی که بمبگذاری کرده و موجب شهادت ده ها تن از هموطنانمان شده اند مصداق بارز مفسد فی الارض بوده و حکمشان اعدام است، گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم این تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

معتقدم موسوی از اسلام خارج شده

نماینده مردم سروستان در مجلس هشتم اضافه کرد: "متاسفانه در حالیکه قوه قضائیه باید موسوی را به دلیل فتنه انگیزی هایش طی یک سال گذشته، محاکمه نماید در این کار کوتاهی کرده و موسوی نیز از رافت اسلامی سوءاستفاده می کند.

وی تصریح کرد: موسوی با صدور چنین بیانیه ای در واقع با اجرای حکم قصاص که "نص صریح قرآن" است، مخالفت می کند.

گرچه آقای موسوی اخیرا گفته که از کشتی اسلام پیاده نشده است اما به اعتقاد کوهی "وی از اسلام خارج شده و طبق نظر مراجع فردی که مخالف نص صریح قرآن سخن بگوید، مرتد محسوب می شود."

گفتنی است که آقای موسوی در بیانیه ای پنج تروریست و بمبگذار اعدامی را "مظلومان" نامیده و اجرای حکم قصاص برای آنان را "ناعادلانه" خوانده است

 

 

دور جدید حمله به اصول دین

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

این روشنفکر که در میان اصلاح طلبان همواره در سایه عبدالکریم سروش مطرح بوده در راستای معرفی فرقه جدید موسوی اخیرا در دیدار با تعدادی از اعضای هئیت علمی یکی از نهادهای آموزشی گفته است،توحید،معاد،نبوت و برزخ قابل اثبات نیست!.

وی در ادامه با تاکید بر گفته خود و با اشاره به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرده است،نظامی هم که بخواهد بر همین اصول غیر علمی ! برپا شود،قطعا ظالمانه خواهد بود!.

این روشنفکر جریان اصلاحات از معرفی چهره امام خمینی(ره) به عنوان یکی از چهره های تاثیر گذار جهان اسلام انتقاد کرده و دلیل آن را تاسیس نظامی غیر علمی عنوان کرده است

 

 

اقدام جدید فتنه گران؛ازدواج تشکیلاتی!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند! در میان این افراد، فعالان فمنیستی، اعضای تحریریه سایت جمهوریت(از سایتهای هدایت کننده اغتشاشات سال گذشته)، وبلاگ نویسان فعال در آشوبهای سال گذشته انتخابات ، روزنامه نگاران و دگر اندیشان مرتبط با رسانه های بیگانه به چشم می خورند.  بسیاری از این افراد سابقه نشر اکاذیب ، محکومیتهای کیفری و انفصال از خدمات دولتی را درکارنامه خود دارند.

بنابراین گزارش  برخی از این افراد همچنین دارای سوابق بسیاری در زمینه هنجارشکنی و ترویج ادبیات  غیر اخلاقی در فضای مجازی هستند.

گفتنی است ازدواج تشکیلاتی برای نخستین بار توسط منافقین قدیم(گروهک تروریستی رجوی) پس از اعلام مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت . برخی آگاهان سیاسی اقدام این افراد که پس از ساختارشکنی ها و آشوبهای سال گذشته به عنوان منافقین جدید نامیده می شوند، نوعی تبعیت از مرام و شیوه آنها ارزیابی می کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/22:: 2:0 عصر     |     () نظر

فتنه گران جهت آشوب دعوت کردند!

شیخ شجاع‌،‌ بانو رهنورد‌ و‌ مهندس موسوى در‌ نمایشگاه کتاب

"حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است!"

 مهدی کروبی که اخباری مبنی بر ابتلایش به بیماری سرطان منتشر شده بود اینک در روزهای آغازین افتتاح نمایشگاه کتاب قصد دارد جهت اعلام وجود و به تشنج کشیدن فضای آرام و فرهنگی این نمایشگاه به مصلای تهران برود .

فتنه گران هم که پی برده اند با چند شعار و جمله تحریک آمیز می توانند شیخ ساده لوح خود را جو زده کرده و راهی نمایشگاه کتاب کنند در اقدامی هماهنگ خواستار حضور نفر پنجم انتخابات در نمایشگاه کتاب شدند .

برخی از بازیچه های دست بیگانه از کروبی ، موسوی و رهنورد خواسته اند تا با اعلام قبلی در روزهای آتی وارد نمایشگاه کتاب شوند تا ماجرای نمایشگاه مطبوعات و هو کردن کروبی توسط مردم دوباره اتفاق نیافتند .

این عده که خود را حامیان جنبش سبز معرفی کرده اند در ادامه دعوتنامه خنده دار خود از شیخ شجاع، بانو رهنورد و مهندس موسوی ! آورده اند : حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است .

گفتنی است با توجه به کوتاه آمدن برخی دستگاههای ذیربط در برخورد با سران فتنه که بعد از انتخابات مدتی آرامش را از مردم گرفته و کشتار دست زدند اینک به نظر می رسد آرام آرام متهمین اصلی آشوبهای پس از انتخابات قصد دارند تا فعالیتهای ضد نظام خود را از سر بگیرند .

حضور کروبی در مراسم ختم پدر وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد می تواند نمونه این موارد باشد .

ظاهرا مهدی کروبی چند ماه پیش با حضور در نمایشگاه مطبوعات و لنگه کفشهایی که به طرفش پرتاب شد هنوز متوجه نفرت مردم از خودش نشده است .

 

 

واکنش تند خاتمی به کروبی

تلاش مهدی کروبی برای غائله‌آفرینی در سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری با مخالفت شدید سید محمد خاتمی روبرو شده است.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

شنیده های موثق حاکی است تلاش آقای کروبی برای انجام راهپیمایی در روز 22 خرداد با مخالفت آقای خاتمی و برخی چهره‌های موثر جریان اصلاحات روبه رو شده است.

آقای کروبی این روزها با مسئولان گروه‌ها و گروهک‌های غیرقانونی که مواجه می‌شود، به آن‌ها توصیه می‌کند برای راهپیمایی در روز 22 خرداد درخواست مجوز کنند اما اخبار رسیده از محافل درونی اصلاح طلبان نشان می دهد این تقاضای کروبی خریداری ندارد.

یکی از اصلاح طلبان دو نبش مجلس در یک محفل خصوصی گفته است خاتمی با این پیشنهاد به شدت مخالف است؛ زیرا وی اعتقاد دارد راهپیمایی و تجمعات از کنترل کروبی و موسوی خارج شده و عناصر مغرض در این گونه مراسم‌ها با اعمال غیرمعقول خود باقیمانده آبروی اصلاحات را می‌برند و جریان اصلاح‌طلب به عنوان گروهی آشوب طلب در جامعه معرفی می‌شود.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

از سوی دیگر شنیده شده موسوی هم با پیشنهاد کروبی مخالفت کرده و دلیل آن را ریزش نیروهای هوادارش در ماه‌های اخیر و عدم تحرک نیروهای جنبش سبز در روز کارگر و معلم ذکر می کند.

 

 

مهدی کروبی هم اعتراف کرد

کروبی با اعتراف تلویحی به اینکه بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند خواستار پالایش این جنبش شد!

مهدی کروبی در پی شکست غیرقابل پیش بینی خود در انتخابات سال گذشته با ادعاهای بی اساسی مانند تقلب در انتخابات، تجاوز جنسی به زندانیان، شکنجه بازداشت شدگان از یک سو برای رسانه های ضد انقلاب خوراک لذیذ تهیه کرده و از سوی دیگر در داخل کشور باعث تشویش افکار مردم شد و به همین خاطر از مردم وفادار به نظام لقب «یکی از سران فتنه» و از سوی بیگانگان لقب شیخ شجاع را دریافت کرد.

به نوشته رسالت، وی در دیداری که روز گذشته با برخی فارغ التحصیلان دانشکده خبر داشت، تاکید کرد: جنبش سبز نباید دچار احساسات و امور ساختارشکنانه شود و ما باید با حرکت رو به جلو به آسیب شناسی درونی خود بپردازیم.

کروبی در این دیدار ضمن اینکه به طور تلویحی پذیرفت بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند اما حاضر نشد این رفتارها را محکوم کند.

کروبی در این دیدار مدعی شد متاسفانه خود محوری ها و قانون گریزی ها کشور را به مرحله خطرناکی سوق داده که نتیجه آن وقایع تلخ و تاسف بار بعد از انتخابات است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/19:: 6:0 عصر     |     () نظر

روایتی ازآبروریزی کروبی وموسوی

بی اعتنایی مطلق کارگران و معلمان به فراخوان سران فتنه جهت ایجاد تشنج و اغتشاش بازتاب وسیعی در رسانه های خارجی داشت. این رسانه ها اقدام موسوی و کروبی در فراخوان برای تشنج در روز کارگر و معلم را اشتباه استراتژیک آنها می دانند.


روزنامه نیویورک تایمز در این زمینه نوشت: تظاهرات برنامه ریزی شده برای اعتراض در روز شنبه تحقق نیافت. موسوی و کروبی دو تن از سران اپوزیسیون روز پنجشنبه از کارگران و معلمان خواسته بودند به ائتلاف اصلاح طلبان بپیوندند. تحلیلگران گفتند فراخوان برای روز شنبه نتوانست موثر باشد، احتمالا به خاطر ارعاب.

اما در عین حال عملی نشدن خواسته موسوی و کروبی می تواند نشانه ای از شکست سران مخالفان در جلب حمایت کارگران و معلمان باشد. ماجرای اخیر باعث شده تا بار دیگر توانایی آنها برای بسیج اعتراض ها در آینده مورد سؤال قرار گیرد.

نیویورک تایمز همچنین از قول مهدی جلالی که وی را کارشناس امور ایران در نیویورک معرفی کرد، نوشت: این یک اشتباه استراتژیک از سوی موسوی و کروبی بود. آنها ابتدا باید خواسته های کارگران را در برنامه خود بگنجانند و سپس انتظار پیوستن آنها را به خود داشته باشند. کارگران نمی دانند برای چه باید به خیابان بیایند و از طرف موسوی و کروبی هزینه بدهند.

 

 

افشای جزئیاتی از حمایت های مالی بیگانه به سران فتنه

بخشی از کمک های مالی تعدادی از کشورهای عربی خلیج فارس به سران فتنه افشا شد.

 منابع رسانه ای از امارات خبر می دهند تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای لوازم بهداشتی- آرایشی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر با برقراری ارتباط با حلقه نزدیک به مهدی کروبی و میرحسین موسوی کمک‌های مالی کلانی را به آنها ارسال نموده اند.

این گزارش می‌افزاید: تعدادی از این افراد که سابقه انتقال میلیاردها تومان کالای قاچاق به کشور در دوره حاکمیت اصلاح طلبان را دارند، در دو مرحله به مهدی کروبی مجموعا 150 میلیون تومان و در پی حوادث پس از انتخابات نیز بیش از 380 میلیون تومان به جریان آشوبگر و حلقه ی مرتبط با میرحسین موسوی کمک کرده اند.

بر اساس این گزارش، از دیگر کشورهای همسایه همچون قطر و کویت نیز کمک‌های مالی قابل توجهی به حلقه نزدیکانسران فتنهارسال شده است که یک تاجر یزدی در کویت عامل اصلی انتقال این مبالغ بوده است.

این افشاگری در حالی روی می‌دهد که پیشتر نیز گزارش‌هایی از حمایت های مالی از طرف دولت عربستان به جریان فتنه، قبل از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام گردیده بود.

گفتنی است در جریان مناظره دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی، رییس جمهور از ارتباط نزدیک برخی رجال سیاسی کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس اینطور خبر داده بود: «درانتخابات قبل نیز از داخل و خارج رقیب من پشتیبانی شد و کمک شد و در همان اوایل این دولتبرخی پیغامی برای یکی از این پادشاهان حاشیه خلیج فارس فرستاد که شما نگران نباشید، ظرف شش ماه این دولت ساقط می شود.»

 

 

تایید دین جدید موسوی

"گاردین" هم "دین رحمانی" موسوی را تایید کرد! روزنامه انگلیسی گاردین از اظهارات میرحسین موسوی درباره قرائت او از اسلام، استقبال کرده و موسوی را پیرو "اسلام آزادی‌خواه" خوانده است! به گزارش شبکه ایران، یک روزنامه انگلیسی اقدامات میرحسین موسوی و اغتشاشگران حامی وی در سال گذشته را برآمده از "اسلام آزادی‌خواه" نامیده است! روزنامه "گاردین" چاپ لندن، در مقاله‌ای که در شماره جدید خود منتشر کرده، نوشته است: "مخالفان نظام ایران که به رهبری میرحسین موسوی مقابل نظام ایستاده‌اند، برآمده از اسلام آزادی‌خواه هستند...اگر امروز این قرائت از اسلام به پیروزی برسد، می تواند راه را برای جنبش های آزادیخواهانه در کشورهای اسلامی و جوامع اسلامی در دنیای غرب هموار کند." این مطلب گاردین در راستای سخنان چند روز پیش آقای موسوی ارزیابی شده است.

میرحسین موسوی؛ پیام‌آور دین جدید آقای موسوی چند روز پیش و در دیدار با سران نهضت آزادی گفت: "باید طوری دین را تفسیر کنیم که نسبت به همه دیدگاه ها، حداکثر مدارا را داشته باشد!" وی همچنین اعلام کرد که "جنبش سبز می تواند مسئولیت تبلیغ و ترویج قرائت رحمانی از دین را به دوش بکشد." میرحسین موسوی همچنین بدون اینکه نسبت این دین را با عقاید و دیدگاه های کفار، منافقین و ملحدین روشن کند، گفت: "باید انعطاف داشته باشیم و روی یک شکل و شمایل از حکومت تصلب نداشته باشیم." این اظهارات آقای موسوی و حمایت یک روزنامه انگلیسی از آن درحالی مطرح شده که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر لزوم دوری از "اسلام آمریکایی" که توسط غرب ترویج و تبلیغ می‌شود، تاکید کرده‌اند.

اسلام خودمان را تبلیغ کنید چند روز بعد از این سخنان آقای موسوی که حتی بدون استثنا کردن لائیک‌ها اعلام کرد "باید طوری دین را تفسیر کنیم که نسبت به همه دیدگاه ها، حداکثر مدارا را داشته باشد"، شیخ یوسف صانعی هم توصیه کرد که مردم به اسلام خودشان عمل کنند! شیخ یوسف صانعی در دیدار با جمعی از اعضای انجمن اسلامی یکی از دانشگاه ها، خطاب به حاضرین اظهار داشت که "شما تا می‌توانید اسلام و انقلاب مد نظر خودمان که همان اسلام واقعی است را تبلیغ کنید؛ نه آن قانون اساسی که آقایان ترویج می‌کنند." البته این سخنان آقای صانعی در راستای نوعی "آنارشیسم دینی و قانونی" ارزیابی شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/17:: 3:0 عصر     |     () نظر

آیت‌الله نوری همدانی:عملکرد سران فتنه جنایت بود

 

هر چند سران فتنه در کشور محلی از اعراب ندارند و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران راه به جایی نبردند، اما همین که به دشمنان چراغ سبز نشان دادند خود نوعی جنایت است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث و فتنه های سال گذشته در کشور از عملکرد سران فتنه و چراغ سبزشان به دشمن انتقاد و عملکرد آنان را به مثابه جنایت توصیف کرد.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم، ارتباط با قرآن را بالاترین نعمت برای انسان دانست و خطاب به حاضران تاکید کرد: شما باید قدر خود را بدانید و روز به روز خود را با این کتاب آسمانی بیشتر مانوس کنید.

وی ابراز داشت: جوانانی که در مسیر قرآن گام برمی دارند، سفرا و نمایندگان خدا هستند و باید به موقعیت و جایگاه خود توجه ویژه ای داشته باشند.

 

سران فتنه به استکبار جهانی، چراغ سبز نشان دادند

 

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به وقوع فتنه ها از صدر اسلام تاکنون راه نجات انسان را در پیروی از اهل بیت(ع) و تمسک به قرآن کریم دانست و تاکید کرد: فتنه ها همیشه از تملایلات و هواهای نفسانی نشات می گیرد.

وی تصریح کرد: افرادی که این گونه هستند فتنه را بوجود می آورند و همچنین افرادی که دور فتنه گران جمع می شوند در غیر راه خدا حرکت می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث و فتنه های بعد از انتخابات از سران فتنه به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بر اثر این فتنه، برخی ها ضربه بسیار بزرگی به انقلاب زده و بعد از گذشت سی سال از پیروزی نظام اسلامی به دشمنان و استکبار جهانی چراغ سبز نشان دادند.

وی با بیان اینکه سران فتنه دشمنان را خوشحال کردند ابراز داشت: هر چند سران فتنه در کشور محلی از اعراب ندارند و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران راه به جایی نبردند، اما همین که به دشمنان چراغ سبز نشان دادند خود نوعی جنایت است.

 

سران فتنه، نفس‌های آخر را می‌کشند

 

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه سران فتنه نفس های آخر را می کشند تصریح کرد: این حوادث نشان داد که دشمن همیشه در کمین ما است و ما باید همواره بیدار و هوشیار باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی راه نجات از فتنه ها را در توسل به قرآن کریم دانست و تاکید کرد: ما باید در هر جریانی که رخ می دهد به آموزه های دینی و قرآن کریم توسل کنیم تا در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه نشویم.

این مرجع تقلید در پایان سخنانش با اشاره به ادعاهای واهی غرب، تصریح کرد: حقوق بشر، دمکراسی و آزادی که غرب و آمریکا از آن دم می زند دروغ است و آنها برای انحراف افکار عمومی از این ترفندها استفاده می کنند..

 

 

درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارت فتنه گران

فیل کروبی و میر حسین هوس هندوستان کرده.

ترسم که نرسی به کعبه ای اعرابی ، این ره که می روی به انگلستان است.

از آنچه از تصاویر و خبرهای رسیده از نشست میرحسین موسوی و کروبی دیده و شنیده شده است از آن حکایت دارد که این دو نه تنها توبه نکرده اند بلکه  اصلا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه ملزم نیستند و به دنبال فتنه ای جدید هستند.

این دو دیروز باهم تصمیم گرفتند بر طبق سفارشات اتاق فکر لندن و رسانه های حامیشان به دنبال درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارتشان هستند.

صد افسوس و تاسف از بی خردی ایشان و از عدم شناخت این ها از مردم همیشه در صحنه که فتنه و فتنه گر را شناخته اند. به قولی به حنای سبز آنها رنگی نمانده .

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/11:: 2:0 عصر     |     () نظر

میرحسین موسوی: من از خاتمی گله دارم / کروبی : در حال مردن هم از خاتمی جرعه آب نمیگیرم

شنیده ها حاکی از آنست که در پی دعوت اخیر مجمع روحانیون مبارز از کروبی و موسوی برای شرکت در جلسه مجمع و بیان دیدگاه هایشان، شیخ اصلاحات به تندی به این دعوت پاسخ داده است.

وی ضمن رد این دعوت، گفته است که: "اگر از تشنگی در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبی از خؤینیها و خاتمی میسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! " سپس درخصوص مسائل و کارهای ناروایی که مجمع در حق کروبی روا داشته و باعث خروج وی از مجمع و تشکیل حزب اعتماد ملی شده بود نیز مطالبی گفته می شود و از آنچه به زعم وی فرصت طلبی و معامله گری خاتمی است نیز گله می کند.

موسوی هم در پاسخ به این دعوت، ضمن رد آن، ابراز می دارد که: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد...

 

 

تورهایی به مقصد معبد بهائیان 

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از معبد لوتوس بهائیان می کنند.

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از کشور هند می کنند یکی از مهمترین برنامه های خود در این سفر را بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

بازدید از این معبد توسط تورهای گردشگری ایرانی در حالی صورت می گیرد که کشور هند دارای نقاط بسیار جذاب و دیدنی تر نیز هست اما با این حال تورهای ایرانی یکی از برنامه های ویژه خود را به بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

گفتنی است در طول بازدید ایرانیان از این معبد مبلغان بهایی که تعداد بسیار زیادی از آنها نیز ایرانی هستند به معرفی این فرقه ضاله و ارائه رایگان کتاب و جزوه به گردشگران ایرانی برای جذب آنها به این فرقه می کنند.

بدون شک نظارت جدیدب بر علمکرد برخی آژانس های گردشگری لازم و ضروری بنظر می رسد.

 

 

 

خدمات جدید بلک واتر به منافقین 

کمپانی بلک واتر جدیدترین تجیهزات جاسوسی خود را در اختیار گروهک منافقین قرار داده است.

گفته می شود بخشی از این تجهیزات شامل خودکارهایی است که توانایی اختلال در شبکه تلفن‌های ثابت و سیار را دارند. این ابزار پیشرفته که اخیراً در اختیار گروهک منافقین قرار گرفته است قرار است در اقدامات جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

گفتنی است کمپانی مزدوری بلک واتر در سال 1998 توسط برخی از اعضای سابق نیروی دریایی امریکا تاسیس شده است. این شرکت در تشریح خدمات خود متعهد می شود که علاوه بر عملیات جاسوسی، توانایی دارد ده‌ها هزار نیروی نظامی امنیتی ورزیده را در بحرانی‌ترین و حساس‌ترین مناطق جنگی در سراسر جهان به کار گمارد.

 

 

 

اعتراف تلویحی مشاور مهدی کروبی

سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

مشاور مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری تلویحا تایید کرد که سران اصلاحات خواستار معامله با حکومت شدند اما سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

عباس عبدی در گفت‌وگو با سایت ضدانقلاب "روزآنلاین" با بیان اینکه "درجه حرارت در عرصه سیاسی ایران بالا رفته"، تلویحا گفته است که میرحسین موسوی حاضر به کوتاه آمدن از برخی خواسته‌های خود شده بود اما مسئولان ایران حاضر نشدند تا حداقل خواسته‌های غیرقانونی او را نیز بپذیرند.

وی گفته است: "به نظرم بیانیه 17 مهندس موسوی اقدامی اولیه (گرچه بهتر بود زودتر صادر می‌شد) در جهت خارج شدن از این فضا بود اما انتظار می‌رفت که طرف مقابل نیز گام‌هایی را بردارد که متأسفانه چنین نشد."

گفتنی است، عباس عبدی چندی پیش از تقسیم‌بندی شهروند درجه 1 و درجه 2 دفاع کرد و مدعی شد که هر چند اصلاح‌طلبان رأی کمتری در آن انتخابات آورده‌اند اما رأی آن‌ها با کیفیت‌تر بوده است!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/9:: 11:0 صبح     |     () نظر

بالاترین: گردانندگان‌ جرس‌ "دلقک‌" هستند!

 

اختلافات و درگیری‌های سایت‌های ضدانقلاب که پس از راهپیمایی ده‌ها میلیونی مردم در روز 22 بهمن، شدت بیشتری به خود گرفته، چند روزیست که وارد فاز جدیدی شده است.

انتشار خبر مرگ یک نویسنده ملحد که وابستگی دیرینه‌ای به رژیم پهلوی داشته، باعث ایجاد درگیری بین دو سایت ضد انقلابی "جرس" و "بالاترین" شده است.

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی و محسن کدیور راه اندازی شد، چند روز پیش و با انتشار خبری درباره مرگ "شجاع‌الدین شفا، نویسنده چند کتاب ضداسلامی و ضدشیعی، اعتراف کرد که او فردی "هتاک" و "بی‌بند و بار" با گرایشات بهایی‌گونه بوده است.

انتشار این مطلب از سوی "جرس"، با واکنش شدید کاربران سایت ضدانقلاب "بالاترین" روبرو شد.

بالاترین" که توسط جمعی از افراد مقیم کانادا راه اندازی شده و نقش پررنگی را در دامن زدن به حوادث سال گذشته برعهده داشت، با چشم پوشی از هدف مشترک خود با سایت عطاالله مهاجرانی در "هتک حرمت مقدسات و حمله به ارکان جمهوری اسلامی"، به گردانندگان این سایت حمله کرده و آنان را "دلقکان روشنفکرنما" خوانده است.

یکی از کاربران بالاترین، در لینکی که برای این سایت ارسال کرده، ضمن بیان برخی مطالب توهین‌آمیز نسبت به دین مبین اسلام، نوشته است: "سایت جرس در تازه‌ترین مزخرف‌گویی خود، شجاع‌الدین شفا را متهتک نامیده است".

پیش از این هم و بعد از ناکامی جریان ضدانقلاب در راهپیمایی 22 بهمن، کاربران بالاترین، گردانندگان جرس را به دلیل مطرح کردن سناریوی "اسب تروا"(که قرار بود به فتح میدان آزادی توسط اغتشاشگران بینجامد اما منجر به رسوایی شد)، افرادی ساده‌لوح خوانده بودند که جاسوس جمهوری اسلامی هستند!

فعالان سیاسی معتقدند این درگیری‌ها در رسانه‌های ضدانقلاب که در ماه‌های اخیر، شدت بیشتری به خود گرفته است، ناشی از سردرگمی سران این جریان و ناکامی این افراد در ادامه پروژه آشوب و اغتشاشات سال گذشته است.

 

 

شناسایی و افشای پشت‌پرده حامیان داخلی‌ریگی

با دستگیری ریگی بسیاری از حامیان داخلی و خارجی وی در حال شناسایی و دستگیری هستند.

به گزارش زاهدان پرس، ریگی که در سالهای جنایتش به صورت پنهانی از طرف حامیان وهابیش در داخل و خارج از ایران حمایت مالی و انسانی می شد، همچنان که قابل پیش بینی بود دستگیری ریگی تا به این لحظه بسیاری از حامیان داخلی و خارجی وی را رسوا کرده است.

گفته می شود افرادی که در داخل ایران علی الخصوص در استان سیستان وبلوچستان به جنایات تروریستی ریگی دلبسته بودند و از وی حمایت مالی و نیروی می کردند در چند هفته اخیر سعی کردند که از کشور از طریق مرز پاکستان یا افغانستان بگریزند که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

این در حالیست که به اعتقاد ناظران امنیتی دستگیری ریگی و اعترافات وی در آینده ضربات شدیدی به جریان نفاق و وهابیت که در استان سیستان و بلوچستان با پوشش اهل سنت فعالیت می کند، خواهد زد.

در باره همین مطلب همچنین هفته نامه صبح صادق گزارش داد ؛پس از دستگیری ریگی پنج نفر از روحانیون مهم اهل سنت که در حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان ریگی بودند و کمک های به گروهک ریگی می کردند ( هم مالی و هم نیروی) قبل از خروج از کشور بازداشت شده اند.علاوه بر این افراد 37 نفر دیگر هم بازداشت شدند که 2 نفر هم که فهمیدند گرفتار می شدند خودشان تسلیم شده اند.

گفتنی است که با این دستگیری ها قابل پیش بینی خواهد بود که موج جدیدی از شناسایی و افشای پشت پرده حامیان داخلی ریگی در راه خواهد بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/5:: 2:0 عصر     |     () نظر

توقیف پروانه 2 حزب اصلاح طلب از سوی خانه احزاب

 

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، در نامه‌هایی جداگانه به احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، از توقیف پروانه فعالیت این دو حزب خبر داد.

در نامه محمود عباس‌زاده مشکینی آمده است: "پیرو اخطار کتبی شماره 82475/43 مورخ 27/5/88 به آن حزب برای رعایت قانون، گزارشات و مستندات واصله در خصوص عملکرد، رفتارها و مواضع آن تشکل درجلسه مورخ 23/1/ 89 کمیسیون موضوع ماده 10 قانون فعالیت احزاب و جمعیت های طرح و پس از بحث و بررسی، به دلیل انطباق برخی از فعالیت های آن گروه با بندهای "الف"، "ه" ، " و"، "ز"، و "ح" ماده 16 قانون احزاب که گروهها صراحتا از ارتکاب آن منع شده اند اعضای کمیسیون به اتفاق و به استناد بند 3 و 4 ماده 17 قانون احزاب رای به توقیف پروانه فعالیت آن حزب داده و مقرر نمودند مستندات و گزارش تخلفات برای انحلال گروه به دادگاه ارسال شود."

بنابراین گزارش بندهای مورد نظرعباس‌زاده در ماده 16 قانون احزاب به شرح زیر است:

مواردی که "گروههای موضوع این قانون باید در نشریات، اجتماعات و فعالیت‌های دیگر خود از ارتکاب موارد زیر خودداری کنند":

الف) ارتکاب افعالی که به نقض استقلال کشور منجر شود

ه) ایراد تهمت، افترا و شایعه پراکنی

و) نقض وحدت ملی و ارتکاب اعمالی چون طرح ریزی برای تجزیه کشور

ز) تلاش برای ایجاد و تشدید اختلاف میان صفوف ملت با استفاده از زمینه های متنوع فرهنگی و مذهبی و نژادی موجود در جامعه ایران.

ح) نقض موازین اسلامی جمهوری اسلامی.

بر اساس نامه عباس‌زاده مشکینی برخی از فعالیت های حزب مشارکت و سازمان مجاهدین با این بندها انطباق داشته است.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در پایان نامه به سازمان مجاهدین و حزب مشارکت تاکید کرده است که تا تعیین تکلیف پرونده آن‌ها در مرجع قضایی، از هرگونه فعالیت خودداری کنند.

گفتنی است که اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب پیش از این نامه ای به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال کرده اند و خواستار صدور حکم قضایی برای انحلال این دو تشکل شدند.

 

 

 

کروبی: خدایا مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن

مهدی کروبی در دیدار با جمعی از چهره های سیاسی، دانشگاهی از وضعیت بوجود موجود جامعه انتقاد کرد.

وی با نقل خاطره ای گفت :‌« یکی از نمایندگان روحانی مجلس اول بنام آقای کشفی پس از آنکه از نوشتن نامه و پیگیری موضوع از طریق وزیر آموزش و پرورش و مسوولین مربوطه در خصوص مشکلاتش ره به جایی نبرد، نامه ای به جبرئیل نوشت که " ای جبرئیل حال که کسی پاسخگوی من نیست، پس تو پیام مرا به خدا برسان" و آنرا منتشر کرد»

 
کروبی در ادامه افزود :‌ گویا اکنون ما هم باید نامه ای به عزرائیل بنویسیم تا پیام ما را به خدا برساند که "خدایا! اگر بناست این ایام، ایام مرگ طبیعی ما باشد! مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن". اکنون زمان مرگ طبیعی نیست .

 

 

 

ارتباط شبکه فارسی وان با فائزه هاشمی

یک مقام امنیتی گفت: نیمی از بودجه شبکه فارسی وان از سوی فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.

این مقام امنیتی  تاکید کرد : شکبه فارس وان  تحت تملک کمپانی استار متعلق به نیوزکورپریشن و با مدیریت مرداک  اداره می‌شود.

وی ادامه داد: اما در این بین فائزه هاشمی رفسنجانی که سرمایه گذاری هنگفتی در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی کرده است  در راه اندازی این شبکه ضد فرهنگی با مرداک  همکاری تنگاتنگی داشته است .

این مقام امنیتی افزود: مخارج و هزینه های این شبکه از سوی مرداک و فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.

لازم به ذکر است که این شبکه بر خلاف سایر شبکه‌های مشابه، فیلم‌ها و سریال‌های روز تولید غرب را به صورت دوبله فارسی پخش می‌کند.

 

تعیین تکلیف برای علما از سوی همسر تاج زاده

همسر یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات برای علما و مراجع تعیین تکلیف کرد!

چرا از ما متهمان حمایت نمی کنید؟ 

فخرالسادات محتشمی همسر مصطفی تاج زاده در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته با لحنی آمرانه گفته الان زمانی است که علما باید آغوش باز کرده و حق آسیب دیدگان و معترضین را انذار داده و جبران کنند. وی در این مطلب خود از یک سو مدعی شده که مردم نوعدوست ما درصدد حل گرفتاری زندانیان حوادث بعد از انتخابات بوده اند اما در فراز بعدی ادعای خود نوشته است بی اطلاعی مردم از مسائل و مشکلات زندانیان مانع یاری رساندن مردم به آسیب دیدگان شده است
همسر تاج زاده در بیانی گستاخانه علمای حوزه و دانشگاه، اندیشمندان، هنرمندان و حقوقدانان را به عافیت طلبی و دنیا خواهی متهم کرده و مدعی شده هنوز خیلی ها زندانی هستند. چرا بزرگان و علمای حوزه و دانشگاه و اندیشمندان و هنرمندان و حقوقدانان به داد مظلومان نمی رسند. آیا دنیا این قدر ارزش دارد که بی تفاوت باشید؟ 
همسر تاج زاده در مطلب خود هیچ اشاره ای به طراحی های جریان فتنه، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب و رفتارهای ضد قانون و خودسرانه موسوی و کروبی و... که با لجاجت های خود باعث اغفال جوانان و به وجود آمدن حوادث تلخ و کشته و زخمی شدن ده ها نفر و وارد شدن خسارات هنگفت مالی و جانی به مردم و حیثیت نظام در داخل و خارج شد نکرده و یک طرفه به حمایت از محکومان حوادث اخیر پرداخته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/3:: 1:0 عصر     |     () نظر