سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/27-3-1389%5CIMAGE634123624678838750.jpg

رنگ باختن جنبش رنگی

برخلاف انتظار سران  فتنه و حامیان خارجی و همراهان ضدانقلاب و معاند آنها در سالگرد حوادث تلخ پس از انتخابات، هیچ حادثه قابل‌توجه و آشوب خیابانی  رخ نداد و جلسات هماهنگی، مصاحبه‌ها، بیانیه و درخواست‌های مجوز تجمع و راهپیمایی فتنه‌گران نتوانست  فتنه رنگی آنان را از کما خارج نماید. این درحالی بود که فضاسازی رسانه‌ای گسترده‌ای از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی دشمن و حتی صدور قطعنامه 1929 با فشار امریکا و حمایت علنی سران کاخ سفید‌، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی از فتنه رنگی هم تلاش سران فتنه را برای به راه ا‌نداختن موج جدیدی از اغتشاش و ناآرامی در روزهای 22 و 25 خرداد و ادامه آن را پشتیبانی و تقویت می‌کرد.

بی‌نتیجه ماندن این تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری بی‌فایده این طیف گسترده مشتاق فتنه رنگی همان زمان روشن شد که سران فتنه به بهانه جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم و دریافت نکردن پاسخ مثبت برای برگزاری درخواست مجوزها، با لحن دوپهلو  سخن گفتن از لغو فراخوان صحبت به میان آورده و به‌صورت ظاهری از برپایی تجمع و راهپیمایی انصراف دادند، حال آنکه درسال گذشته آنان هیچ‌گاه مجوز قانونی برای به‌راه انداختن اغتشاشات دریافت نداشته و حتی با معلوم بودن عدم توان آنان در مدیریت اعتراضات و آشکار بودن ردپای بیگانه و ضدانقلاب، به‌هشدارهای چندباره برای گردن نهادن به‌قانون و اجتناب از قانون‌شکنی و اردوکشی‌های بیهوده خیابانی، بی‌اعتنایی کردند؛ بی‌اعتنایی‌ای که نتیجه آن معرکه‌گردانی حوادثی بود که میدان را برای تخریب، هتاکی و جنایت اغتشاشگران و حوادث تلخی چون به آتش کشیدن اموال و اماکن بیت‌المال و مردم، آتش زدن مسجد، پاره‌شدن تصاویر حضرت امام(ره)، شکسته شدن حرمت عاشورا و کشته و زخمی شدن حدود 30 نفر و... فراهم ساخت.

لذا سران فتنه  نه تنها مجوز دریافت نکرده بلکه با بی‌اعتنایی به خویشتنداری نظام و هشدار نسبت به نتایج فراخوان‌ها و بهانه‌جویی‌ها، قانون‌شکنی را با توهم باج‌گیری از نظام دنبال کرده بودند و اگر امسال هم زمینه به راه انداختن موج جدید فتنه را فراهم می‌دیدند، هیچ اعتنایی به صدور یا عدم صدور  مجوز نمی‌کردند، همانگونه که قبلاً با دروغ‌ بزرگی به‌نام تقلب و بی‌اعتنایی به قانون، فتنه رنگی خویش را کلید زده بودند.

از این‌رو برخلاف ادعای سران فتنه و همکاری برخی سران گروهک‌های ضدانقلابی خارج از کشور برای فراهم کردن توجیه این عقب‌نشینی و قبولاندن این بهانه به افکار عمومی که تنها احساس مسئولیت در برابر امنیت جانی معترضان از سوی سران فتنه، آنان را به این تصمیم (لغو راهپیمایی‌ها و اعتراضات) وا داشته، واقعیت این است که با رندی اقدام به فراخوان شده بود ولی پس از آنکه علائم  قطعی عدم استقبال از این فراخوان و مقدور نبودن راه‌اندازی  موج جدید برای فتنه‌گران مسجل شده بود، این عقب‌نشینی از سر  ناچاری انجام شده که دلایل ذیل چنین گمانه‌ای را تقویت  می‌کند:

1ـ از همان شروع طراحی، تجمع و راهپیمایی برای فتنه بین سران فتنه اختلاف نظر جدی وجود داشت و لذا پس از  آنکه جمع‌بندی آنان این بود که به چنین مجوزی پاسخ مثبت داده نمی‌شود، اقدام به درخواست آن شده بود و حتی به‌طور عمدی، درخواست‌ها هم به‌گونه‌ای تنظیم و پیگیری می‌شد که به جواب مثبت منتهی نشود.

2ـ درحالی که سران فتنه انتظار بروز واقعه‌ای خبرساز  و شوک‌آفرین را داشتند تا پروژه‌ خرداد داغ را کلید بزنند و زمینه آن از نیمه خردادماه پدید آید، هیچ‌کدام از ترفندهای آنان نتوانست به چنین واقعه‌ای منجر شود و فضای  برائت از فتنه‌گری در اجتماع بزرگ عزاداران و زائران حرم مطهر حضرت امام(ره) برای اتاق  فرمان فتنه پیامی معنی‌دار و بازدارنده داشت.

3ـ افراطی‌گری و بی‌پروایی سران فتنه درمراحل قبلی و افتضاحات روزهای قدس، 13آبان و عاشورای سال گذشته که پاسخ خود را در روزهای 9دی و 22بهمن آن سال گرفته بود، منجر به موج نفرت و واگرایی نسبت به قانون‌شکنی‌ها و آشوب‌طلبی‌هایی شده بود که دیگر هیچ مظلوم‌نمایی و دروغ‌پردازی جدیدی از سوی فتنه‌گران، نمی‌تواند ترحم برانگیز باشد.

4ـ اشتباهات و حماقت‌های اتاق فکر رنگی و اصلاح‌طلبان فراری حامی  فتنه رنگی در خارج از کشور که ائتلاف آنان با ضدانقلابیون سلطنت‌طلب، مارکسیست و منافق را لو داده، رسوایی این فتنه نزد افکار عمومی و بی‌اعتباری سران فتنه را رقم زده که هرچند نظر تعداد اندکی از سران گروهک‌های ضدانقلابی را جلب کرده اما به تجزیه و ریزش  شدید حامیان اغفال شده داخلی هم کمک کرده است.

باتوجه به دلایل فوق و اطلاع اتاق فرمان فتنه رنگی و سران داخلی فتنه از فضای نامساعد برای تحقق برنامه آشوب‌طلبی آنان بوده که ترجیح داده‌اند اردوکشی خیابانی و اغتشاشگری را کنار گذاشته و تاکتیک تظاهر به قانونگرایی و استفاده از شیوه‌های ملایم‌تر را در پیش گیرند و حتی واسطه‌های آنان هم پس از یأ‌س نسبت به آینده اغتشاش‌طلبی علم وحدت و آشتی را بلند نمایند. حال آنکه قرار بود پروژه خرداد داغ از 22خرداد کلید خورده و حتی تا 18 تیر ادامه یافته و با خروج فتنه رنگی از کما از مرگ آن جلوگیری شود.

اما گویی تنها توهم صاحبان عزا است که باور مرگ عزیزشان را به آنان نمی‌دهد، حال آنکه آخرین میخ تابوت آن در راهپیمایی‌های عظیم مردم بصیر و هوشیار در روزهای 9دی و 22بهمن کوبیده شده و مقاومت برای جلوگیری از دفن آن هم بی‌فایده است. البته این تشییع جنازه برای سران فتنه مصیبتی فوق‌العاده و جانکاه ‌است، چرا که شبح مرگ خویش را هم در آن، به روشنی می‌بینند. هرچند عالیجناب خاکستری با تحلیل‌های خاکستری‌اش قصد تسلای خاطر و محافظت از روحیه آنان داشته باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/27:: 5:56 عصر     |     () نظر

آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از سران فتنه گفت: آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

به گزارش «شبکه خبر دانشجو»، به دلیل حضور نیافتن شکوری راد در مناظره «وارثان خط امام» که عصر دیروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویان در حضور حجت الاسلام رسایی به برپایی تریبون آزاد پرداختند.

در ابتدا به دلیل آزادی سیاسی که بسیج دانشجویی مطرح کرد، فرصت به یکی از دانشجویان مخالف داده شد.

وی ابتدا بیانیه بسیج دانشجویی را مورد نقد قرار داد و گفت: باید تکلیف و موضع مشخص شود؛ چرا نمایندگان مجلس در مقابل بعضی از اصول هیچ واکنشی نشان نمی دهند، اما در مقابل فردی مانند مطهری موضع گیری می کنند و تا جایی پیش می روند که می خواهند وی را از فراکسیون مجلس خارج کنند.

این دانشجو ادامه داد: من دارای دستبند سبز هستم و بارها به اغتشاشگری متهم شده ام، اما جنبش سبز، جنبش موسوی و کروبی نیست و بر طبق توصیه مقام معظم رهبری همه را دعوت به بصیرت می کنم.

در ادامه تریبون آزاد یکی از دانشجویان در پاسخ به دانشجوی اول گفت: چرا تمامی شبکه های غربی از شما دفاع می کنند؟ آیا واقعا دولت های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بدون دلیل برای اشخاصی مانند کروبی و موسوی هزینه می کنند؟ و اگر اینها مقید چنین حرف هایی نیستند چرا پشت رهبری را نمی گیرند؟

دانشجوی دیگر ادامه داد: افرادی که مدعی خط امام هستند باید در جهت خط امام قدم بردارند، نه اینکه صحبت های امام را دستاویز خود کنند؛ چرا که مطابق فرمایش امام، «روزی که آمریکا از ما دفاع کرد، روز عزاست.»

وی تصریح کرد: برخوردی که در روز 14خرداد با سید حسن شد پاسخ طبیعی مردم به عملکرد یک سال گذشته وی بود.

این دانشجو خطاب به سید حسن خمینی بیان داشت: هنوز 20 سال از فوت امام خمینی(ره) نگذشته و دانشجویان می خواهند این قضیه را به شما گوشزد کنند که بر طبق نظرات امام راحل گام بردارید.

 

 

حجت الاسلام رسایی خطاب به موسوی:

حجت الاسلام رسایی در برنامه ای که قرار بود عصر دیروز در قالب مناظره با عنوان «وارثان خط امام» با حضور شکوری راد در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود، حضور یافت و به دلیل حاضر نشدن عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت به سخنرانی پرداخت. 

وی با بیان اینکه 14 عنوان کتاب های تحت تالیفش در دوران اصلاحات توسط مهاجرانی زیر تیغ سانسور رفت، افزود: با روی کار آمدن دولت هاشمی رفسنجانی بدترین انتقادها به سوی دولت موسوی نشانه رفت تا جایی که حتی مراسم خداحافظی برای میرحسین موسوی برگزار نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به صحبت های میر حسین موسوی مبنی بر اینکه خیانتی که هاشمی رفسنجانی به ایران کرده هیچ کس انجام نداده است، اذعان داشت: هاشمی رفسنجانی معتقد بود بعد از جنگ باید کشور را ساخت و زمینه دولتی پرکار و پرخرج را ایجاد کرد، اما دولت اصلاحات خاتمی، پرکاری دولت سازندگی را نداشت، ولی مانند آن پرخرج بود و این دو دولت با حکومت های ائمه اطهار که دولت های پرکار و کم خرج هستند دارای تناقض بودند.

رسایی افزود: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سازندگی در کشور، خود را مجبور به استفاده از کسانی کرد که تعهد کمتری به نظام داشتند، اما دارای تخصص بودند که این راه برخلاف شاخص امام است؛ زیرا به دلیل بار دنیوی مدیریت، بین این مقوله و مسئولیت تفاوت قائل بودند، بر این اساس شاهد بوجود آمدن طبقه تکنوکرات، اشرافی گری و ایجاد تورم در دولت وی بودیم.

وی علت قهر مردم با صندوق های رای را اشرافی گری دولت سازندگی دانست و عنوان کرد: اشراف گرها کم کم خود را رقیب مردم دانستند و مردم این را حس کردند که عده ای که در کشورشان حاکمیت می کنند با آنها یکرنگ نیستند و در قالب اعتراض به این قوم دو جریان منتقد دولت و موافق دولت شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به زمینه فعالیت روزنامه سلام گفت: مردم برای فرار از چهره کریه دولت هاشمی به اصلاحات روی آوردند، اما اتفاقی که افتاد این بود که خاتمی با پز، رای مردم را گرفت، ولی راهی را بوجود آورد تا تمامی مدیران دولت سازندگی به اصلاحات ریزش کنند.

رسایی در ادامه تصریح کرد: در دوران خاتمی احزاب حاکم بودند، نه مردم و لذا احزاب از وی سهم خواهی می کردند؛ با برگزاری انتخابات نهم ریاست جمهوری، افرادی که تخریب کنندگان هاشمی رفسنجانی در مجلس ششم بودند به تقدیس کنندگان وی تبدیل شدند و میرحسین موسوی که می گفت هاشمی خیانتکار است به صورت ناخودآگاه در دفاع از هاشمی بیانیه داد.

وی با اشاره به رای آوری احمدی نژاد گفت: مردم از ترس هاشمی رفسنجانی به آغوش وی پناه بردند که در این انتخابات جنگ بین اصول گرا و اصلاح طلب نبود، بلکه جنگ بین فقر و غنا بود که به گفته امام این جنگ حقیقی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مدل دولت احمدی نژاد به حکومت های اهل بیت نزدیکتر است، ادامه داد: در انتخابات دهم صف بندی ها به هم خورد و شاهد اصول گرایانی مانند ناطق نوری بودیم که برای میرحسین موسوی سینه می زدند؛ در این انتخابات دو جریان مدافع اشرافیگری و مبارزه با فساد بوجود آمد.

رسایی سبزهای موجود در جامعه را به چهار دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول سبزها سبز مقدس هستند که 70 میلیون جمعیت دارند، دسته دوم سبز محترم نام دارند و آنهایی هستند که پای صندوق رای آمدند؛ زیرا اگر آنان نبودند حماسه 40 میلیونی رخ نمی داد؛ چرا که هر کسی که پای صندوق رای آمد در اصل نظام جمهوری اسلامی را تایید کرد.

وی دسته سوم سبزها را سبزهای معترض نامید و عنوان کرد: تعداد معترضان در کل کشور دو میلیون نفر بود که روز به روز نیز ریزش کردند، اما دسته چهارم، سبزهای منحرف هستند یعنی همان هایی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند و عکس امام را پاره کردند که باید با آنها به طرز جدی برخورد کرد؛ آنان افرادی هستند که اصلا در انتخابات شرکت نکردند و از طریق آقازاده فراری برای ایجاد اغتشاش در کشورتامین شده بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به موسوی تاکید کرد: شمایی که دولت نهم را قانون گریز می نامید آیا قانونی که توسط آن در انتخابات شرکت کردی، قبول داری؟ اگر چه حتی ممکن است ظاهری از خیرخواهی داشته باشی، اما این یک سال چه کسی از قانون می گریخت و این اعمال نشانه ای از زدن مهر باطل به روی خودت است.

رسایی با اشاره به بیانیه های قانون شکن و قانون گریز میرحسین موسوی گفت: این چه خط امامی است که مجموعه حیوانات از گوگوش تا سروش در آن جمع شده اند؟ امام می گوید همه اینها نجس هستند و هر زمانی که آنان از شما تعریف کردند به خودتان شک کنید؛ این نشانه سبزهای منحرف است که واسطه بیگانگان هستند، اما ما انقلاب را مجانی بدست نیاوردیم که بگذاریم چنین افرادی آن را از ما بگیرند.

وی در ادامه افزود: تفاوت های جنگ نرم و سخت در این است که در جنگ سخت همه چیز اسرار نظامی است، اما در جنگ نرم دانستن حق مردم است؛ در جنگ سخت کافی است دشمن را بشناسی، ولی در جنگ نرم شناخت دشمنی دشمن سخت تر است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وارثان خط امام و رهبری در نماز جمعه 14 خرداد راه را تبیین کردند، تصریح کرد: دلیل اینکه دشمنان، امام و خط امام را از آن خود می دانند، اما با ولایت فقیه به دشمنی پرداخته اند این است که مانند قضیه عمر در زمان رحلت پیامبر اکرم عمل می کنند و می گویند قرآن کافی است.

رسایی ادامه داد: از نظر عمر قرآن یک کتاب است که هر کس می تواند به نفع خودش تفسیر کند، اما اهل بیت و قرآن صامت هستند و در مقابل منحرفان می ایستند و عمران زمانه، امام را صامت و ولی فقیه را ناطق می نامند و تا جایی پیش می روند که با به نمایش گذاشتن مستند شاخص دادشان گوش آسمان را کر می کند.

وی خاطرنشان کرد: چرا با گذشت 20 سال از ارتحال امام هنوز مردم وی را دوست دارند؛ زیرا امام بین فرزندش و نظام، نظام را برگزید، اما هاشمی رفسنجانی فرزندش را تایید کرد و مجبور شد در 22 بهمن با چندین حلقه حفاظتی بین مردم حاضر شود.

 

 

 

شیوه جدید سوداگران برای فروش فیلم‌های مبتذل

فروشندگان فیلم‌ها ی مبتذل در قالب فروش فیلم‌های مجاز به صورت مخفیانه اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل می‌کنند.

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/21-3-1389%5CIMAGE634118472106406250.jpg

بعد از اجرای طرح امنیت اجتماعی در تهران توسط نیروی انتظامی و جمع‌آوری تعداد قابل توجهی از فیلم‌های مبتذل و مستهجن از سطح شهرها، ‌‌ای نبار فروش اینگونه از فیلم‌ها به شیوه دیگری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار«جوان»،‌‌ فروشندگان این فیلم‌ها در قالب فروش فیلم‌های مجاز به صورت مخفیانه اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل می‌کنند.

گفتنی است این افراد برای جذب مشتریان خود و‌بویژه جوانان و فروش فیلم‌های مبتذل از اصطلاحاتی نظیر فیلم‌های مجردی، ‌فیلم تنهایی و فیلم‌های تکی استفاده می‌کنند و درحقیقت خرید و فروش این نوع از فیلم‌ها به صورت مخفیانه و در زیر پوست شهر انجام می‌شود.

با توجه به اجرای رزمایش امنیت و آرامش توسط نیروی انتظامی در چند روز گذشته در سطح شهر تهران به نظر می‌رسد فرصت مغتنم است که این نیرو با تمام قوا در صدد برخورد قاطع با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اخلاقی جامعه باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/21:: 5:53 عصر     |     () نظر

 مادر شهید حسین غلام کبیری می‌گوید: باور کنید آن شب اگر می‌دانستم که فرزندم کجا می‌رود و نتیجه‌اش چه خواهد شد من هم پا به پای او برای دفاع از اسلام می‌رفتم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن سالگرد انتخابات روزهای تلخ و شیرین آن برای ملت تداعی می‌شود از جمله شیرینی‌ها حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای و آزموده شدن برخی خواص در فتنه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی و از جمله تلخی‌ها از دست‌دادن چندین جوان این مرز بوم بدست فتنه‌‌گران که البته شهادت هدیه‌ خداوند به آنها بود.

شهید حسین غلام کبیری که در جریان اغتشاشات اخیر  تهران توسط آشوبگران به شهادت رسید

شهید حسین غلام کبیری 18 ساله از جمله این جوان‌های بود که در 24 خرداد ماه 88 توسط اغتشاشگران مجروح شده و روز بعد به درجه رفیع شهات نائل آمد.
در این باره پیش از این محمدجواد صادقی فرمانده پایگاهی که وی در آن حضور داشته،گفته بود حسین غلام کبیری از نیروهای گردان عاشورا و جانشین عملیات پایگاه مقاومت حجتیه حوزه 355 نیروی مقاومت شهرری بود که حضور فعالی در بسیج داشت. طی اغتشاشات اخیر، وی از نیروهای آماده‌باش و داوطلب در ایجاد آرامش بود که 3 روز قبل از شهادت، حکم مأموریت از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دریافت کرده بود و ساعت 12 شب 25 خرداد با اعلام اغتشاش در اطراف سعادت‌آباد، به همراه فرمانده گردان عاشورا و نیروی بسیج اکیپ موتور ‌سوار به سمت سعادت‌آباد رفتند، گروه شهید کبیری و 4 نفر از دوستانش کنار جاده با موتور ایستاده بودند که پراید مشکی رنگ با وارد کردن ضربه سختی به شهید کبیری متواری شد؛ با ضربه سختی که به شهید کبیری وارد شد، وی از ناحیه شکم و دو پا مجروح و همچنین دچار خونریزی داخلی شد و ساعت 2:30 دقیقه بامداد وی را به بیمارستان شهید مدرس انتقال دادند شهید کبیری بر اثر خونریزی داخلی به کما رفته و ساعت 3 بعدازظهر در بیمارستان شهید مدرس به شهادت ‌رسید و 4 نفر از دوستان وی که ضربه به ناحیه کمر و صورت آنها اصابت کرده بود، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند؛ با پیگیری پلیس امنیت مشخص شد که این پراید در چند نقطه دیگر نیز این کار را انجام داده و متواری شده است.

شهید حسین  غلام کبیری

فرمانده پایگاه بسیج حجتیه شهر ری در خصوص نحوه حضور شهید‌ کبیری در پایگاه بسیج می‌گوید: از دوران نوجوانی در حقیقت از 4 سال گذشته در پایگاه حجتیه شهرری، فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد، او روحیه امر به معروف فوق‌العاده‌ای داشت و از نیروهای متعهد به انقلاب و اسلام بود که در یادواره شهدا به عنوان نخستین داوطلب شرکت می‌کرد؛ حتی هنگام اعزام به میدان سعادت‌آباد نخستین داوطلبی بود که شجاعانه خود را آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب و اسلام کرد.
مادر شهید با خوشحالی خطاب به قاتلان پسرش می‌گوید که ابر قدرت‌ها بدانند پشتیبان نظام و رهبری هستیم و اشک چشمانش آرام‌تر می‌گوید: باور کنید آن شب اگر می‌دانستم که فرزندم کجا می‌رود و نتیجه‌اش چه خواهد شد من هم پا به پای او برای دفاع از اسلام می‌رفتم.
پدر شهید کبیری نیز با بیان اینکه ساعت چهار صبح از مجروحیت فرزندش مطلع شده و سراسیمه خود را به بیمارستان رسانده است، می‌گوید: «حسین را روی تخت دیدم، او دست مرا گرفت و می‌خواست من را در آغوش بگیرد اما نتوانست. مسئولان بخش icu زمانی که متوجه وضع نامساعد فرزندم شدند من را از اتاق بیرون کردند، پزشک معالجش بیرون از اتاق به من گفت اگر خونریزی داخلی حسین بند بیاید، ما او را عصر برای عمل پایش به اتاق عمل می‌بریم.تصمیم گرفتیم به منزل برگردیم، در راه منزل بودیم که دخترم تماس گرفت و گفت چرا رفتید، با این تماس دلم شکت و فهمیدم که حسین شهید شده است.»
امروز در حالی یک‌سال از شهات شهید کبیری می‌گذرد که هنرمندان ما حتی یک کلیپ چند دقیقه‌ای برایش نساختند اما پروژه ندا آقا سلطان با 17هزار کلیب رنگارنگ همراه بوده است.

روحش شاد و یادش گرامی

لبیک یا خامنه ای

سوت بجای الله اکبر در پشت بام ها!

طرح جدید سران فتنه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/21:: 1:41 صبح     |     () نظر

فوری فوری: مسیرهای هفتگانه راهپیمایی 22 خرداد اعلام شد

این خبر فوریه! شما هر کدوم یک رسانه هستید به همه اطلاع بدید..

اعلام مسیر های راهپیمایی حامیان  سبز برای   22  خرداد

مسیر شماره یک ؛ میدان حسادت ، بلوار جهالت ، خیابان ضلالت ، خیابان خیانت ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره دو؛ مسجد ضرار ، میدان ابوجهل ، خیابان ابوسفیان ، دروازه ی جهنم . . .

مسیر شماره سه ؛ میدان حکمیت ، خیابان ابو موسی اشعری ، خیابان ناکثین ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره چهار ؛ پایگاه انگلیس ، چهار راه آمریکا ، خیابان اسرائیل ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره پنج ؛ چهار راه استعمار ، بلوار استکبار ، خیابان استثمار ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره شش :سه راهی بهائیت ، بلوار وهابیت ، خیابان عبدالمالک ریگی ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره هفت : میدان بی بصیرتی ، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور ، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی ، بن بست ندا آقا سلطان ، دروازه جهنم . .

 

 

جالب ترین عکسای ممد تمدن رسید...

تفرقه افکنان از قبیل آخوندهای جیره‌خوار و ملی‌گرایانِ بی خبر از اسلام و مصالح مسلمین را از خود برانید که ضرر اینان بر اسلام از ضرر جهانخواران کمتر نیست. امام خمینی (ره)

Click for Full Size View

         از محاسن آزادی !      زیر چشمی کجا رو نیگا می کنه...؟

چه  رمانتیک !


سر پیری و معرکه گیری ؟!  (( تولد جناب خاتمی ))

 

 

شوکه شدن سران فتنه از همکاری وزارت کشور : هیچ تجمعی برگزار نخواهیم کرد !

شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»

"صراط" - در کنفرانس خبریی که سران فتنه برای رسانه های خود ترتیب داده بودند ، میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات اعلام کرد که درخواست خود را برای راهپیمایی پس گرفته اند.

به گزارش صراط نیوز ، شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»
سران فتنه که فکر می کردند وزارت کشور برای این راهپیمایی با آنان همکاری نخواهد کرد و می توانند از این عدم همکاری استفاده تبلیغاتی نمایند با جواب وزارت کشور شوکه شدند .
چندی پیش وزارت کشور در مورد درخواست راهپیمایی اصلاح طلبان برای 22 خرداد ، از آن ها خواست برای دریافت مجوز، شعار ها و بیانیه پایانی و یک نماینده را به وزارت کشور معرفی نمایند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/20:: 2:1 عصر     |     () نظر
وی در مورد اقدام اخیر فتنه گران برای دریافت مجوز راهپیمایی برای 22 خرداد گفت : « فتنه گرانی که برای 22خرداد امسال تقاضای مجوز قانونی کرده‌اند را باید گفت، شما که مجوز نمی‌خواستید، چه شد؟ شما که مردم را کشتید، چه شد؟ اصلا این‌ها جرأت دارند که دیگر بیایند؟ بدانیم که این‌ها برای 22خرداد آدم کشی و اغتشاش را می‌خواهند.»

"صراط" - آیت‌الله ابولقاسم خزعلی جمعه شب در مراسم بزرگداشت معمار انقلاب ، امام خمینی در مسجد اعظم قم گفت : «در تاریخ نگاه کنید زبیر از افرادی بود که ابتدا با امام علی(ع) بود و برای این امر مقابل ابوبکر هم ایستاد، اما باید پرسید که عاقبت وی چه شد؟»

به گزارش صراط نیوز ، آیت الله خزعلی در ادامه افزود : «بسیار بودند افرادی که من سال‌ها پیش پشت سرشان نماز می‌خواندم، اما در نهایت ناجور از کار در آمدند.»

نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره اغتشاشات بعد از انتخابات اخیر گفت : «اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را چهار نفر از جمله دو فرد سید و دو غیر سید راه اندازی کردند که دو فرد سید از همه بدتر بودند ولی دو غیر سید یکی بد و دیگری بدتر بود.».

وی در مورد اقدام اخیر فتنه گران برای دریافت مجوز راهپیمایی برای 22 خرداد گفت : « فتنه گرانی که برای 22خرداد امسال تقاضای مجوز قانونی کرده‌اند را باید گفت، شما که مجوز نمی‌خواستید، چه شد؟ شما که مردم را کشتید، چه شد؟ اصلا این‌ها جرأت دارند که دیگر بیایند؟ بدانیم که این‌ها برای 22خرداد آدم کشی و اغتشاش را می‌خواهند.»

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله خمینی، گفت: در این سالگرد امسال امام خمینی(ره)، در تهران هنگامه ‌ای برپا بود، به گونه ای که انسان تصور می‌کرد، سال اول رحلت امام راحل است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: امام خمینی سال ها قبل از اسرائیل با عنوان غده سرطانی نام برده بود، اما امروزه همه دنیا وقتی که دیدند اسرائیل به کشتی‌هایی که تنها غذا برای مردم بی پناه غزه می‌برد، حمله کرد، به این سخن امام خمینی که چند سال پیش بیان کرده بود، پی‌بردند.

 

 

کروبی: غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از ما حمایت نکنند

کروبی: غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از ما حمایت نکنند،  چون متهم به جاسوسی می‌شویم!

مهدی کروبی در پاسخ به سوال یک خبرنگار نیوزویک ادعاهای خود در باره تقلب در انتخابات را تکرار کرد.
وی همچنین در پاسخ سوال کتبی این نشریه امریکایی مبنی بر اینکه "فکر می‌کنید جامعه جهانی، به‌خصوص آمریکا، باید از مبارزات مردم ایران حمایت کند؟"

گفت : دولت‌های خارجی نباید از ما حمایت کنند، چون در این صورت حکومت ما را به جاسوسی برای آنها و تلاش برای تحقق اهداف دولت‌های خارجی متهم خواهد کرد. اما من از مردم سراسر جهان و به‌خصوص ایرانیانی که در خارج از مرزهای کشور زندگی می‌کنند می‌خواهم که از جنبش مردم ایران حمایت کنند!

کروبی همچنین در پاسخ سوالی گفت: من با گروهی که هم اکنون در دولت قدرت را در دست دارند مخالفم. گفتنی است تا کنون عناصر متعدد اپوزیسیون و نیز برخی دولتهای غربی به تصریح یا تلویح از اغتشاش در ایران و سردمداران آن حمایت کرده اند که با واکنش خاصی از سوی مهدی کروبی روبرو نشده است.

 

 

همه جای ایران زندان سران فتنه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سران فتنه نیازی به زندانی شدن ندارند زیرا همه جای کشور زندان و مردم زندانبان آنها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگوی با فارس گفت: سران فتنه توانسته بودند با دروغ و نیرنگ عده‌ای را اطراف خود جمع کنند اما با مشخص شدن ماهیت اصلی، مردم متوجه هویت آنها شدند.

وی ادامه داد: پیروی دروغین از خط امام و رهبری سبب شده تا اعتماد در مردم از سران فتنه سلب شود و امروز بسیاری از حقایق مشخص شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به درخواست مردم مبنی بر دستگیری سران فتنه اظهار داشت: دستگیری سران فتنه سبب روشن شدن برخی مسائل نمی‌شد، اگرچه مردم از دستگاه قضایی انتظار برخورد شدید را داشتند اما تدبیر مقام معظم رهبری و صبر نظام موجب بر ملا شدن حقایق به مرور زمان شد.

ذوالنور با بیان اینکه همه جای کشور زندان سران فتنه است، خاطرنشان کرد: نیازی به زندانی سران فتنه نیست زیرا امروز همه کشور زندان آنها شده و مردم زندانبان سران فتنه هستند.

وی اضافه کرد: سران فتنه در هیچ مجمع عمومی نمی‌توانند حاضر شوند زیرا در این صورت مردم با آنها برخورد می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عدم بصیرت لازم برخی خواص را سبب مردودی آنها دانست و گفت: برخی خواص به دلیل عدم برخورداری از بصیرت لازم به تعبیر مقام معظم رهبری در این امتحان مردود شدند و عده‌ای نیز با توصیه‌های رهبری و روشنگری ایشان و نیز مشخص شدن هویت اصلی فتنه‌گران توبه کردند و به دامن نظام بازگشتند.

ذوالنور ملاک پایبندی به آرمان‌های امام و رهبری را تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: ملاک پایبندی تمام مسئولان نظام به آرمان‌ها و اندیشه‌های بلند امام(ره) و رهبری، تبعیت از ولایت فقیه است زیرا حقیقت آرمان‌های امام راحل در این امر بود.

وی با اشاره به اینکه برخی خواص نسبت به آرمان‌های امام(ره) بی‌توجه هستند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از خواص به آرمان‌های امام برای صدور انقلاب به جهان و دفاع از مستضعفان توجه ندارند و کار را به جایی رسانده‌اند که وقتی رئیس جمهور در راستای نابودی رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید به او حمله می‌کنند که در واقع حمله به آرمان‌های امام(ره) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دفاع از مردم مظلوم فلسطین را جزو آرمان‌های بلند امام(ره) ذکر کرد و اظهار داشت: امام(ره) می‌خواست پرچم اسلام را در تمام قله‌های جهان برافراشته کند اما امروز برخی مسئولان از آرمان‌های امام فاصله زیادی دارند.

ذوالنور گفت: دشمنان نظام اسلامی برای از بین بردن ارزش‌های انقلاب و اسلام قسم خورده‌اند و با توجه به اینکه در داخل کشور سران فتنه نیز زخمی هستند و ممکن است در آینده به صورت خطرناک ظاهر شوند و مردم باید هوشیار باشند و با آمادگی کامل در فتنه‌های بعدی حاضر شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/16:: 10:51 عصر     |     () نظر

بیانیه زهرا رهنورد در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن؛ کوچک نمی شوید!

این فرصت بزرگ را غنیمت شمارید و یکبار هم که شده صدق گفتار و عملتان را ثابت کنید. مناسبت ها همیشه نباید بهانه آزادی دزدان و آدم کشان باشد یکبار هم مناسبت ها را بهانه آزادی زندانیان سیاسی قرار دهید.همه زندانیان را به پاس بزرگداشت زهرا (س) ازاد کنید و این اقدام را با زنان زندانی آغاز کنید، مطمئن باشید کوچک نمی شوید و کسی نمی گوید جا زده اید.

دکتر زهرا رهنورد در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در بیانیه ای ضمن تکریم شخصیت والای فاطمه صدیقه(س)ایشان را نه فقط الگویی برای زن مسلمان که نماد تام و کمال اسلام دانست. به گزارش کلمه متن بیانیه زهرا رهنورد به شرح زیر است:

سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) دخت گرامی پیامبر اسلام و روز زن را به شما ملت عزیز تبریک عرض می کنم.

امیدوارم آن بانوی اطهر، آن بانوی بی همتا با تمام ابعاد وجودیش از کلمات روحانی و معنوی و علمی تا نقش های سیاسی و اجتماعی، لطافت مادری و همسری، پیوسته در نقطه اوج آرزوهای انسانی قرار گیرد.

جنبش سبز ضمن وحدت کم نظیرش در عین حال مشحون از تکثرهاست و این طراوت و تنوع فرصت می دهد که به تمام رفتارهای زیبای بشری ارج نهیم و به تمام الگوهای عدالت طلب و آزادی خواه در سطح جهان احترام گذاریم.

در عین حال در قلمرو باور و ایمان اسلامی به فاطمه زهرا تاسی می کنیم و در برابر شخصیت متعالی او سر تعظیم فرود می آوریم.

لحظه ای فراموش نمی کنیم که آن بانو چه رنج های عظیمی برای ارتقا و پیشبرد اسلام به جان خریدند و بدن عنصریشان در اوج جوانی به خاک تیره پیوست اما راهشان و روحشان همچنان برای مومنان و آزادیخواهان مستدام خواهد ماند.

اصلاحات و در بطن آن جنبش سبز، مطمئن است که لازم است با نگاه نو اندیشی دینی و با رویکردی معاصر، شخصیت حضرت زهرا (س) روایت شده و به انسان­های مدرن شناسانده شود. اما، حضرت زهرا(س)، نه تنها الگویی برای زنان بلکه، نماد تام و کمال اسلام است، که این دین حنیف، به تمامی در چهره و شخصیت ایشان متبلور شده است. جای تأسف و تأثر است که حاکمیت فعلی، در شرایطی با تأسی به نام زهرا(س) به تدارک روز زن و هفته زن می­پردازد که فرسنگ­ها از آن شخصیت و آن رفتار دینی فاصله گرفته و جهت عکس آن بانویی بوده است که آزادگی و عدالت طلبی فقط یکی از ابعاد وجودی او بوده و وجه مثالی و الهیش همیشه قلب­های مومنان را نورانی و امیدوار کرده است.

آیا می­توان پذیرفت که حاکمیت به صدیقه کبری، زهرا(س) اعتقاد داشته باشد، و تا این حد دروغ بگوید، زنان و مردان را سرکوب کند و راه تنفس آزادی را با خفه کردن حلقوم­ها، مسدود کند؟

شگفتا در همین هفته و روز حاکمیت ضجه کودکانی را که در فراق مادران زندانیشان ناله می کنند نمی شنود، آن بچه های مظلوم که در انتظار لطف و نوازش مادرانشان که یا در زندانند یا به خاک و خون خفته اند لحظه شماری می کنند و فریاد رسی جز خدا ندارند.

حاکمیت با ریشخند، به چهره مادرانی که پشت درهای زندان ها به امید دیدن پسران یادخترانشان هاجروار این سو و آن سو می دوند و تحقیر می شوند و وعده سرخرمن می بینند نگاه می کند.

زنانی که مرد خانواده شان مدت هاست که در گور خفته یا در زندان تهدید و شکنجه شده اند، مادرانی که آرزوی دامادی و عروسی و تحصیل جوانانشان را به جای جشن بر سر گورشان سوگواره غم و آه می گیرند و فستیوال اشک و افسوس برگزار می کنند.

اینک روز زن و هفته زن به نام نامی حضرت زهرا فرا رسیده است.

به حاکمیت فعلی اعلام می کنم این فرصت بزرگ را غنیمت شمارید و یکبار هم که شده صدق گفتار و عملتان را ثابت کنید. مناسبت ها همیشه نباید بهانه آزادی دزدان و آدم کشان باشد یکبار هم مناسبت ها را بهانه آزادی زندانیان سیاسی قرار دهید.

همه زندانیان را به پاس بزرگداشت زهرا(س) آزاد کنید و این اقدام را با زنان زندانی آغاز کنید، مطمئن باشید کوچک نمی شوید و کسی نمی گوید جا زده اید.

سپس در مراحل بعدی آزادی مطبوعات، آزادی های فردی، عدم دخالت در زندگی خصوصی مردم،انتخابات آزاد و… تا آزادی و مردمسالاری میسر شود.

ما زنان از علما و مراجع عظام می خواهیم با دم مسیحائیشان حاکمیت را وادار به آزادی زندانیان و پاسخ به مطالبات مردم نمایند و چنین باد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/13:: 12:0 صبح     |     () نظر