سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس توبه کرد ره یافت . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

دستپاچگی مافیای قدرت و ثروت دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی خبرگستر؛ انتشار خبر غیر شرعی خوانده شدن وقف اموال دانشگاه آزاد باعث سر درگمی مافیای دانشگاه آزاد شده است.

این مافیا که ظاهرا در برابر دستور مقام معظم رهبری کلیه اقداماتش را برای وقف اموال دانشگاه آزاد متوقف نموه بود ، با مواجهه با خبر مذکور به قدری هراسان گردیدکه مجبور شد راز بزرگ و نهفته ی خود را افشا نماید.

این راز نیز مربوط به اقداماتی مخفیانه می شود که متولیان دانشگاه آزاد با محوریت هاشمی رفسنجانی ،سید حسن مصطفوی و موسوی بجنوردی انجام داده و طی آن اقدام به جمع آوری نظرات فقهی برخی افراد پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد کردند.

یاد شدگان که علیرغم تلاش فراوان با استفاده از شگرد "اخذ فتوا به نفع خود" و با توسل به ارائه اطلاعات ناقص و توجیه جهت دار علماءتنها موفق به اخذ نظر چند تن کردیدند ، مجبور شده اند که این اقدام پنهانی خود را که بر خلاف دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته است ، آشکار و نتایج آن را برای متاثر نمودن آیت آلله آملی لاریجانی بر ملا نمایند.

اخبار واصله حاکی از آن است که مافیای مذکور در راستای مقابله با مردود شدن وقف اموال دانشگاه ازاد راهبردهای زیر را در سر لوحه کار های خود قرار دهند.

1-      رایزنی با آیت الله آملی لاریجانی وسوءاستفاده از اختلافات اخیر دولت و قوه قضائیه :

در این راهبرد تلاش می شود که خبر منتشره در مطبوعات پیرامون مردود شدن موضوع وقف شیطنتی از سوی دولت تلقی گردد تا آقای لاریجانی مجبور گردد در برابر این حرکت مطبوعاتی موضع گرفته و مسئله را کتمان نماید .

2-      ارائه مقالات حقوقی و برخی نظرات فقهی پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد به آیت الله آملی لاریجانی :

در این راهبرد مافیای قدرت قصد دارد تا نتایج اقداماتی راکه بر خلاف نظر مقام معظم رهبری طی این مدت انجام داده است برای آیت الله آملی لاریجانی ارسال نماید . شنیده شده است مقالاتی حقوقی را همراه با چند نظر فقهی تهیه و قصد دارد تا آنها را برای رئیس قوه قضائیه که از سوی رهبر معظم انقلاب مسئولیت فقهی و حقوقی بررسی موضوع وقف دانشگاه آزاد را بر عهده دارد ، ارسال نمایند .

3-          تحریک آیت الله صادق لاریجانی برای بر گزاری مناظره فقهی وحقوقی :

این راهبرد تلاش دارد تا به هر نحو ممکن موافقت آیت الله آملی لاریجانی را برای موافقت با برگزاری مناظره بین اعضای کمیسیون فقهی وحقوقی جلب نماید تا پس از آن افرادی نظیر دکتر مهر پرور و موسوی بجنوردی با اعضای کمیسیون مذکو مناظره نمایند با این امید که بتوانند نظرا ت آنها را تغییر دهند .

4-      تغییر ریاست دانشگاه آزاد

هم اکنون اتاق فکر مافیای دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیده است که تغییر ریاست دانشگاه آزاد می تواند به نحو شایسته ای توجه افکار عمومی رااز موضوع وقف دانشگاه آزاد منحرف نماید .

 مافیای مذکور که تاکنون از مدافعان پر وپا قرص آقای جاسبی  در ادامه تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد محسوب می شده است با تغییر رویکردی قصد تعویض وی را دارد تا به زعم خود هم نزد افکار عمومی وجهه پیدا نموده و در ظاهر مطابق نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تغییر در دانشگاه آزاد حرکت نماید وهم اینکه موضوع وقف را ازکانون توجهات دور نمایند تا به این وسیله بتواند فرصت بیشتری را برای پیدا کردن راهکار مقابله با مردود اعلام شدن موضوع وقف بدست آورد.

در همین زمینه مذاکراتی با حمید میر زاده به عنوان اصلی ترین گزینه برای تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد به عمل آمده است ولی مشار الیه تا کنون به جهت داشتن مشکلات خانوادگی از این پیشنهاد سر باز زده است .

 میر محمدی نیز گزینه دیگری برای تصدی سر پرستی دانشگاه آزاد می باشد.

5-       جنجال سازی و فضا سازی سیاسی پیرامون موضوع وقف

 با توجه به نفرت و دلزدگی مردم از بروز حوادث تلخ پس از انتخابات و تاکید افکار عمومی بر وجود آرامش وامنیت در فضای سیاسی کشور ، مافیای دانشگاه آزاد سعی دارد که به بهانه طرح موضوع وقف اموال ،تنش هایی رادر فضای سیاسی کشور ایجاد نماید با امید این که مسئولین علاقمند به حفظ آرامش کشور ، به صورت جدی وارد عرصه چالش زای تعیین تکلیف دانشگاه آزاد نشوند . در همین راستا ارائه مفالات و تحلیل های مستمر و مختلف در رسانه های همسو با مافیای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

6-       سیاسی جلوه دادن موضوع مخالفت با وقف

یکی دیگر از راهبردهای مافیای دانشگاه آزاد ، سیاسی جلوه دادن موضوع  مخالفت با وقف اموال دانشگاه آزاد و انتصاب آن به دولت می باشد. به این روش مافیای مذکور می تواند از اختلاف سلائق و عقاید طبیعی دولت با دیگر قوا استفاده و حمایت قوای قضائیه و مقننه را در تقابل با این موضوع به سمت خود جلب نماید. استفاده از این راهبرد تا حدی زیادی در گذشته نیز توانسته منویات مورد نظر مافیای مذکور را تامین نماید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:27 عصر     |     () نظر

کروبی : اختلافات اصولگرایان شدید است

دبیرکل حزب اعتماد ملی همچنین واکنش ها و صف بندی ها بر سر اظهارات اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهوری، درباره «مکتب ایرانی» را دلیلی بر تشدید این اختلافات دانسته است. مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی، در دیدار با جمعی از جوانان اصلاح طلب از اختلافات شدید میان اصولگرایان خبر داد.

مهدی کروبی این اختلافات شدید را ناشی از به گفته ی او «تنگ نظری» آنها و عدم تحمل صدای مخالف خوانده است. این نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرده است که اصولگرایان برای «سرپوش گذاشتن» بر اختلافات درونی خود به دیگران تهمت می زنند و اظهارات احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، درباره اعطای یک میلیارد دلار به رهبران مخالفان دولت از سوی آمریکا را نمونه ای از این «تهمت» ها ارزیابی کرده است. دبیرکل حزب اعتماد ملی همچنین واکنش ها و صف بندی ها بر سر اظهارات اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهوری، درباره «مکتب ایرانی» را دلیلی بر تشدید این اختلافات دانسته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:27 عصر     |     () نظر

آمریکا در فتنه 88 و کودتای 28 مرداد اهداف مشترکی را دنبال می‌کرد

یک استاد دانشگاه اهداف دشمنان را از کودتای 28 مرداد 1332 و فتنه سال 88 دارای شباهت‌های فراوانی دانست و گفت: برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی مردم ایران مهمترین اهداف دشمنان بوده است. سرمایه‌گذاری مالی آمریکا از جمله شباهت‌های دیگر کودتای 28 مرداد با فتنه 88 بود.


حجت‌الاسلام سید محمد قائم‌مقامی استاد دانشگاه و حوزه در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به کودتای 28 مرداد علل و پیامدهای آن اشاره و ضمن تشریح و تحلیل کودتای آمریکای 28 مرداد به شباهت‌ها و تفاوت‌های این کودتا با فتنه 88 پرداخت. وی در ابتدای این گفت‌وگو با اشاره به زمینه بروز کودتای 28 مرداد، اظهار داشت: اگر بخواهیم پیشینه کودتای 28 مرداد را بررسی کنیم، باید دوران مشروطه را بازخوانی کنیم چرا که کودتای 28 مرداد حاصل مشروطه بوده است.

* جریان کمونیستی و جریان ملی مذهبی‌ها برای رسیدن به قدرت تکاپو می‌کردند

این استاد دانشگاه و حوزه با اشاره به مخالفت روشنفکران، ملی‌گراها و مذهبی‌ها با حکومت قاجاریه، تصریح کرد: بعد از دوران صفویه که تشیع در حکومت به رسمیت شناخته شد، مدیریت سیاسی و ساختاری کشور به لحاظ تئوریک متفاوت شد و حاکمان شیعه اعلام کردند که باید یک کشور شیعه و مسلمان داشته باشیم و این گفته آنها با نظریه دهکده جهانی غرب در تضاد بود. قائم‌مقامی با بیان اینکه بر اساس نظریه دهکده جهانی غرب حضور عالم و پادشاه در حکومت بی‌معنا بوده و بایستی پادشاهان بر جهان حکومت می‌کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: غرب برای ترویج سلطه به ایران به سرعت علیه جریان مشروطیت وارد شده و علما را به عنوان خطری برای غرب کنار گذاشت و برای تطبیق حکومت ایران با مدرنیته رضاخان را در ایران منسوب کرد تا دستورات غرب را در کشور اجرایی کند. غربی‌ها به رضاخان گفته بودند که حکومت شما ادامه حکومت کوروش و داریوش است و شما دیگر کاری به تاریخ اسلام نباید داشته باشید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جریان کمونیسم با حضور جریان حزب توده، از شهریور ماه 1320 تا 1332 با هدف کمونیستی کردن کشور و گرایش آن به شوروی تلاش می‌کرد تا اهداف خود را در ایران محقق کند، گفت: جریان ملی‌گرایی با ریشه غربی از دیگر جریان‌هایی بود که در دوران آیت‌الله کاشانی فعالیت می‌کرد و تلاش داشت با روشنفکران و مذهبی‌ها برای رسیدن به قدرت، رقابت کند. قائم‌مقامی افزود: بعد از جنگ جهانی اول در حالی که غرب موفقیت‌هایی را به دست آورده و عثمانی‌ها را شکست داده بود، بر این اعتقاد بود که باید کشورهای اسلامی به سیستم حکومتی قبل از اسلام که همان سیستم حکومتی پادشاهی بود، بازگردد.

این استاد حوزه به فعالیت جریان ملی‌گرا،مذهبی‌ها و روشنفکران در بین سال‌های 1320 تا 1332 اشاره کرد و گفت: جریان مذهبی به نوعی با جریان ملی‌گرا همکاری می‌کرد که نمونه بارز آن بحث ملی شدن صنعت نفت بود که در این ماجرا علما از جمله فدائیان اسلام و آیت‌الله کاشانی حضور داشتند اما متاسفانه همه چیز به اسم مصدق تمام شد.

* تصور غلط مقبولیت مردمی، موجب سقوط دولت مصدق شد

وی با بیان اینکه مصدق تصور می‌کرد که از مقبولیت مردمی برخوردار است، گفت: مصدق به خاطر توهمی که داشت آیت‌الله کاشانی را تنها گذاشت در حالی که فراموش کرده بود مردم به واسطه روحانیت با وی همکاری کردند. مصدق فکر می‌کرد از محبوبیت مردمی برخوردار است و می‌تواند کشور را اداره کند. قائم مقامی با بیان اینکه غربی‌ها برای برخورد با ایران اختلاف نظر داشتند اما در اینکه باید حکومت ایران زیر نظر غرب باشد، متحد بودند، گفت: غربی‌ها بر اساس اعتقاداتی که داشتند به سرعت در مقابل ایران متحد شدند و علیه حکومت ایران اقدام کردند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: غرب برای اینکه به ایران تسلط داشته باشد، به این نتیجه رسید که محمدرضاخان را در ایران به قدرت برساند در حالی که محمدرضا شاه،محمدرضای سابق نبود. چرا که این بار با کمک مستقیم آمریکا و انگلیس در به قدرت رسیده بود؛ محمدرضاخان باتوجه به ماموریتی که از غرب گرفته بود ارتباط حکومت با روحانیت را به طور کامل قطع کرد.

قائم‌مقامی با بیان اینکه غرب در کودتای 28مرداد پیروزی جدیدی برای خود جهت کنترل و تسلط بر ایران پیش‌بینی کرده بود، بعد از کودتای 28 مرداد حکومت غیردینی که هیچ ارتباطی با روحانیت نداشت و کاملا خود را مدیون آمریکا می‌دانست در ایران به قدرت رسید.بعد از این کودتا قرار شده بود که تجربه حکومت آمریکایی‌ در ایران به اجرا گذاشته شود.

* کودتای 28 مرداد سرآغازی بر حکومت آمریکا در ایران محسوب می‌شد

وی کودتای 28 مرداد را سرآغازی بر حکومت آمریکا در ایران توصیف کرد و ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنیم که کودتا گرچه یک فتنه است، اما یک انقلاب که مردم در آن دخیل باشند، نیست. در کودتا دشمن تلاش می‌کند تا با برخی از افراد ارتباط بگیرد و از طریق آنها علیه حکومت اقدام کند به طور مثال در کودتای 28 مرداد نیروهای نظامی با تانک در خیابان‌های تهران حرکت می‌کردند.

این کارشناس مسائل دینی در پاسخ به این سؤال که تفاوت و شباهت فتنه با کودتا چیست، به فتنه سال 88 اشاره کرد وگفت: فتنه اخیر که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کرد، یک شبه کودتا بود با این تفاوت که برخورد سخت‌افزاری با نظام نمی‌کرد و تنها به مقابله نرم‌افزاری بسنده کرده بود و به نظر من حوادث اخیر یک کودتای نرم بود.

* برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی ملت ایران هدف مشترک دشمنان در کودتای 28 مرداد و فتنه 88 است

وی اهداف دشمنان را از کودتای 28 مرداد 1332 و فتنه سال 88 دارای شباهت‌های فراوانی دانست و گفت: برخورد با استقلال سیاسی و اعتقادات دینی مردم ایران مهمترین اهداف دشمنان بوده است. سرمایه‌گذاری مالی آمریکا از جمله شباهت‌های کودتای 28 مرداد با فتنه 88 بود.

قائم‌مقامی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم اسرائیل در منطقه خاورمیانه تشکیل شده بود و آمریکا با کودتای 28 مرداد تلاش می‌کرد تا حکومتی در ایران در قدرت باشد که همکاری کافی با رژیم اسرائیل را داشته باشند هماهنگ کردن حکومت ایران با رژیم اسرائیل از جمله اهداف کودتای 28 مرداد بود در حالی که حکومت ایران قبل از انقلاب اسلامی از ترس علما جرات ارتباط آشکارا با رژیم اسرائیل را نداشت. وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ماهیت رژیم شاه را برای جهانیان روشن کرد.پیروزی انقلاب اهداف آمریکا را از کودتای 28 مرداد روشن کرد و اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید شاید هیچ گاه اهداف آمریکا از کودتای 28 مرداد روشن نمی‌شد.

* پیروزی انقلاب اسلامی پاسخی به کودتای 28 مرداد بود

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف مشروطه‌خواهان را دوباره به جهانیان مطرح کرده است و این برای حامیان کودتای 28 مرداد غیرقابل پذیرش است، افزود: نکته مهم این است که بعد از انقلاب اسلامی علما با قدرت و اشرافیت بیشتری فعالیت می‌کردند و این مسئله آمریکا را آزار می‌داد تا اینکه آنها کودتاهای متفاوتی را علیه ملت ایران به کار گرفتند که از جمله آن کودتای نوژه بود.

قائم‌مقامی با بیان اینکه 30 سال تجربه انقلاب اسلامی به آمریکا ثابت کرده بود که برخورد سخت‌افزاری با ملت مسلمان ایران به جهت ایدئولوژی مستحکم آنها نتیجه‌بخش نیست، به فتنه دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم اشاره کرد و گفت: دشمن در کودتای نرم 88 تلاش کرد تا تمامی مخالفان جمهوری اسلامی ایران را ذیل یکی از کاندیدای ریاست جمهوری به اتحاد برساند و از طریق آن یک جریان برای برخورد با نظام تشکیل دهد.

* آمریکا در فتنه 88 و کودتای 28 مرداد اهداف مشترکی را دنبال می‌کرد

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی آمریکا تلاش فراوانی برای به قدرت رسیدن عوامل خود اعمال کرد، گفت: در انقلاب‌های مخملی غربی‌ها تلاش کردند تا یک نفر را به عنوان نماینده خود و نماینده معترضان معرفی کنند و بعد از شکست آن فرد به بهانه‌های مختلف زمینه‌های آشوب و اغتشاش را جهت براندازی نظام مستقر اجرایی کنند؛ آمریکا اهدافی را که در کودتای 28 مرداد به ‌آن نرسیده بود در فتنه‌88 دنبال می‌کرد. قائم‌مقامی پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین شکست طراحان کودتای 28 مرداد دانست وگفت: در فتنه 88 نیز مردم با هوشیاری خود دشمن را شناختند و با تبعیت از مقام معظم رهبری بار دیگر آنها را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:27 عصر     |     () نظر

برنامه 3 گانه فرقه سبز برای انتخابات مجلس نهم

فتنه گران به تصریح تاکید کرده اند که در صورت عملی نشدن برنامه های خود برای حضور درمجلس باید به صورت پنهان به سراغ مهره های جریان انحرافی اصولگرایان رفت. یک منبع آگاه از ورود فرقه سبز به فاز علمیاتی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

با بیان اینکه برخی مهره های سفید فرقه سبز برای نامزد شدن در برخی شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته و ازهم اکنون شرایط تلقین و بسترسازی های ذهنی در حال انجام در مناطق مورد اشاره آن ها می باشد،گفت: فتنه گران در تلاش هستند با مشغول ساختن نیروهای اصولگرا به یکدیگر و ایجاد نزاع میان قوای سه گانه در شرایط بدون رصد،کارهای خود را پیش برده و به فعالیت پنهان خود دربرخی استان ها ادامه دهند.

این منبع آگاه همچنین با بیان اینکه جریان فتنه در برنامه ریزی خود این نکته را نیز موردتوجه قرارداده که در صورت عدم اقبال عمومی و یا رد صلاحیتها چه باید کرد، اظهارداشت:فتنه گران به تصریح تاکید کرده اند که در صورت عملی نشدن برنامه های خود برای حضور درمجلس باید به صورت پنهان به سراغ مهره های جریان انحرافی اصولگرایان رفت چرا که این مهره ها عبورکننده از بسیاری از الزامات خواهند بود، الزاماتی که آن ها به سبب عبور ازآن ها از ملت طرد شده اند. وی ادامه داد:فرقه سبز معتقد است وجود نماینده های این جریان انحرافی اصولگرایان شکل دیگری از پی گیری مطالبات آن ها می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:26 عصر     |     () نظر

دستگیری عناصر جاسوس نما در مسجد ارک

در بازجوئی های اولیه این افراد خود را منتسب به یکی از افراد خاص در ریاست جمهوری معرفی کرده اند. شب گذشته همزمان با برگزاری مراسم شبهای مبارک ماه رمضان که همه ساله در مسجد ارگ تهران با مداحی ومناجات مداح اهل بیت، حاج منصور ارضی برگزار می گردد، سرنشینان اتومبیلی که به صورت مشکوک در حال فیلم برداری از افرادی که به مسجد ارک وارد می شدند بودند، به علت عدم پاسخ قانع کننده، در خصوص علت حضور و فیلم برادری توسط مقامات امنیتی بازداشت شدند.

یک منبع آگاه به خبرنگار آتی نیوز گفت: در بازجوئی های اولیه این افراد خود را منتسب به یکی از افراد خاص در ریاست جمهوری معرفی کرده و گفته اند ما ماموریت داشتیم از افرادی که مشاغل دولتی دارند و در مجلس منصور ارضی شرکت می کنند برای این فرد خاص فیلم تهیه کنیم.

بعض افراد حاضر در مسجد ارک قصد برخورد شدید با این افراد را داشتند که با وساطت و پادرمیانی افراد نزدیک به حاج منصور ارضی از این کار منع شده اما مقداری درگیری فیزیکی و زدوخورد نیز گزارش شده است.همچنین به گفته بعض افراد حاضر در صحنه ،این عوامل فیلم برداری برای اینکه حاضرین در مسجد به آنها شک نکنند از چند زن نیز استفاده کرده بودند. این منبع آگاه در ادامه عنوان کرد تحقیقات در خصوص سخنان متهمین جهت روشن شدن تمام ابعاد قضیه ادامه دارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:26 عصر     |     () نظر

شورش منافقین در اردوگاه اشرف

طی روزهای اخیر برای جلوگیری از فرار اعضای ناراضی، فشار و کنترل بر روی این افراد در پادگان اشرف به شدت افزایش یافته که این امر باعث بروز نارضایتی، انتقادات و شورش‌های پراکنده‌ای در این پادگان شده است. (خانواده شهدای ترور کشور) طی روزهای اخیر برای جلوگیری از فرار اعضای ناراضی، فشار و کنترل بر روی این افراد در پادگان اشرف به شدت افزایش یافته که این امر باعث بروز نارضایتی، انتقادات و شورش‌های پراکنده‌ای در این پادگان شده است.

بر پایه ا خبار رسیده سرکردگان این گروهک تروریستی برای جلوگیری از افزایش نارضایتی در این پادگان با دادن وعده‌های واهی، اعلام می‌کنند اوضاع به زودی مساعد می‌شود. در حال حاضر رفت و آمد فردی در داخل این پادگان ممنوع شده و به هیچ کدام از اعضای ناراضی این گروهک نیز اجازه خروج از اشراف – حتی برای مداوا – داده نمی‌شود. سرکردگان منافقین در پادگان اشرف به بهانه گم شدن سلاح و مواردی از این دست، اقدام به بازرسی ناگهانی و سرزده از کمد اعضا می‌کنند تا به این وسیله نشانه‌هایی مبنی بر نارضایتی با شورش نیروها بیابند و تاکنون در بازرسی‌های انجام شده چند رادیوی دست ساز در کمد اعضا پیدا شده است.

این گزارش می افزاید: اخیرا و در چندین مورد توسط اعضای ناراضی این فرقه، شعارنویسی‌هایی بر روی دیوارها صورت گرفته و به طور محدود اعلامیه‌هایی نیز علیه مسعود و مریم رجوی در اردوگاه توزیع شده است و به دنبال آن چندین نفر از اعضای ناراضی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود طی 3 ماه اخیر چندین نفر از اعضای ناراضی این فرقه با استفاده از فرصت، از پادگان اشرف فرار کرده و خود را به خانواده‌های اعضای این فرقه در بیرون از پادگان اشرف رسانده‌اند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر

فتنه گران پائین دستی به دنبال «سهمیه پناهندگی»

برخی از فتنه گران در سطوح پائین جریان فتنه، در تلاش برای دستگیر شدن خود و کسب «سهمیه پناهندگی» به خارج از کشور می باشند. اخیرا برخی از فتنه گران در سطوح پائین فتنه که در جریان انتخابات چندان در ستاد ها بکارگرفته نمی شدند و در حوادث بعد از انتخابات نیز به دلیل عدم نقش آفرینی جدی،نه موردتوجه فتنه گران بوده و نه مورد رصد دستگاه های مسئول بوده اند،تصمیم به خروج از کشور گرفته اند.

این افراد که بیشتر از اعضای سطح پائین دو تشکل حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب می باشند،به دلیل این که دیگر نقشی برای آنها از سوی تشکل هایشان در نظر گرفته نشده در نظر دارند به هرتریب ممکن از ایران بگریزند و در کشورهای بیگانه تحت یک چتر مالی – تشکیلاتی به ایفای نقش بپردازند.

در همین رابطه گفته می شود«ع.ش» یکی از اعضای تشکل تعلیق شده حزب مشارکت به دنبال آن است با طرح مباحث ساختار شکن زمینه دستگیری چند روزه خود را فراهم آورده و با تشکیل پرنده برای خود و حضور چند روزه در زندان بتواند «سهمیه پناهندگی» به خارج از کشور را کسب نماید. گفته می شود این افراد از آن سو در تلاش برای خروج از کشور می باشند که تحقیرهای تشکیلاتی برای آنان سنگین آمده و از دیگر حرفی برای گفتن به مردم در ادامه دروغ پردازی های خود ندارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر

دیدار یکی از سران فتنه با سفیر انگلیس

یکی از سران  فتنه  که اخیرا در تقسیم کاری نانوشته با دیگر سران فتنه قصد نزدیکی به نظام را دارد در هفته گذشته ملاقات کاملا پنهانی با آقای "سایمون گس " سفیر پر تحرک انگلیس در ایران داشته است. این دومین ملاقات اضطراری این فرد با سفیر انگلیس در طول یکماه گذشته می باشد و این جدای از تماس های رابطین ونمایندگان آنها می باشد. گفته می شود این ملاقات بی ارتباط با تحریم های اخیر و نقش آفرینی سران فتنه سبز در بی ثبات نمودن جامعه نمی باشد.

گفتنی است ، سفارت انگلیس در تهران به عنوان سرپل ارتباطی اپوزسیون داخل بامثلث  آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس  عمل می نماید و ملاقاتهای پی در پی وجلسات خصوصی این سفارتخانه با مخالفین و معارضین جمهوری اسلامی حکایت از طراحی یک توطئه جدید دارد که به این شکل ودر یک فضای پر شتاب بدنبال  هماهنگی های بیشتر می باشند. لازم به ذکر است این چهره برجسته اصلاح طلب اخیرا به دلیل بروز برخی از اختلافات با دیگر سران فتنه به ظاهر رویه ای جدا از این افراد اتخاذ کرده است و در تقسیم کاری نانوشته برخی از اهداف استراتژیک این جریان را در قالبی دیگر پیگیری می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر

اولتیماتوم موسوی به سران پنهان و نیمه پنهان فتنه

سازهای ناموزون در جریان فتنه موجب از رد و بدل های پیام هایی میان برخی سران و لایه های پنهان ونیمه آشکارفتنه شده سازهای ناموزون در جریان فتنه موجب  رد و بدل های پیام هایی میان برخی سران و لایه های پنهان ونیمه آشکارفتنه شده است. در پی عدم همراهی برخی از افراد و چهره های موثردر جریان فتنه در ماه های اخیر با میرحسین موسوی و فعال سازی تشکیلات موازی تحت عناوین مختلف بویژه شاخه ای استانی بنیاد باران،میرحسین موسوی پی به بروز این شکاف برده و از هم اکنون پیام هایی را به برخی لایه ها و افراد موثر جبهه اصلاحات ارسال کرده است.

ایفای نقش تقسیم کار شده و هدف گذاری شده،حضورموثر در جریانات و موضع گیری ها،عدم سازش مواردی بوده که گفته می شود مورد تاکید موسوی بوده است. ازدیگر سو موسوی به برخی دیگر از عوامل پنهان فتنه نیزانتقادهایی مبنی برعدم التزام آن ها به حمایت هایشان از جریان سبزارسال کرده است.

در همین زمینه گفته می شود میرحسین موسوی اخیرا به این افراد اولتیماتوم داده که درصوتر تداوم این رویه و عدم التزام آنها به تعهداتشان، به تنهایی راه را ادامه خواهد داد و سازشکاران را افشا خوهاد کرد. منابع آگاه در این زمینه معتقدند هشدار موسوی در این شرایط فارغ از عبور حامانیش از وی به دلیل نزدیکی برخی از آن ها به نظام بوده و وی خواهان موضع گیری شدید اللحن و حمله آن ها به تمام ارکان نظام می باشد.

از دیگر سو یک منبع آگاه به «جوان آنلاین» گفت ، یکی از توهمات میرحسین موسوی که تاکنون وی از آن رنج می برد تلاش برای خیابانی کردن شرایط می باشد که این مساله با اطلاع دوستان وی نیز رسیده ولی انها تحرکات خیابانی را پایان یافته عنوان کرده اند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر

مرخصی فتنه گران قانون شکن لغو می شود

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در واکنش به قانون شکنی های فتنه گران در ایام مرخصی از زندان،گفت: فتنه گرانی که در ایام مرخصی از زندان به ساختار شکنی های خود ادامه می دهند با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه و مرخصی شان لغو خواهد شد. محمد محمدی نماینده دلفان و سلسله در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجا که مجازات باید جنبه بازدارندگی داشته باشد لذا اقدامات ساختار شکنانه زندانیان در ایام مرخصی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان قوه قضائیه قطعا نسبت به ساختار شکنان در ایام مرخصی اعمال محرومیت خواهند کرد ،اظهار داشت: افرادی که به بهانه مرخصی از زندان خارج می شوند و به اقدامات قانون گریزانه خود ادامه می دهند نباید شامل دریافت مرخصی شوند و دستگاه قضایی نسبت به دادن مرخصی به این افراد تجدید نظر خواهد نمود. عضو کمیسیون قضایی تصریح کرد: فتنه گرانی که در ایام مرخصی از زندان به ساختار شکنی های خود ادامه می دهند با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه و مرخصی شان لغو می گردد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:16 صبح     |     () نظر
   1   2      >