سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین حکمت، شناخت انسان به خویشتن و اندازه خود را نگاه داشتن است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

تبلیغات‌ منفی ‌اساتید منحرف ‌علیه ‌روحانیت

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در یادواره شهدای طلاب و روحانی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین ،گفت:امام می‌فرماید حوزه‌های علمیه و علمای متعهد در طول تاریخ اسلام و تشیع مهم‌ترین پایگاه محکم اسلام در برابر حملات انحرافات و کج‌روی‌ها بود و این نشان دهنده جایگاه علما است. وی افزود: همیشه مستضعفان از کوهسار زلال فقهای بزرگ سیراب شدند و روحانیان مبارز و متعهد اسلام همیشه پیشتاز و سپر بلای مردم بودند و به بالای دار رفته و اسارت‌ها و تبعیدها دیدند و بالاتر از همه آماج طعنه‌ها و تهمت‌ها بودند.

وی عنوان کرد: در شرایطی که بسیاری از روشنفکران در مبارزه با طاغوت به یأس رسیده بودند، روحانیان روح امید و حیات را به مردم برگرداندند و از حیثیت و اعتقاد واقعی مردم دفاع کردند و هم‌اکنون نیز در هر سنگری از خطوط مقدم جبهه در کنار مردم هستند و در هر حادثه غم‌بار و مصیبت‌آفرین شهدای بزرگی را تقدیم کردند.

حسینی اعلام کرد: استان قزوین 800 حوزوی و طلبه داشته طلبه‌هایی که در قزوین و قم تحصیل می‌کردند و از این تعداد 90 شهید تقدیم انقلاب کرده است به طوری که روحانیت 10 برابر دیگر اقشار مانند کارگر، دانشجو، دانش‌آموز و... شهید داده است، ولی این قشر مظلوم واقع شده است. وی تصریح کرد: قزوین یک استان دانشگاهی است به طوری که 120 هزار دانشجو دارد و بعضی اساتید منحرف در کلاس‌ها تبلیغ کردند که روحانیان در جبهه حضور نداشته و این قشر شهید نداده و حتی به فرزندانشان نیز اجازه رفتن به جبهه را نمی‌دادند.

وی با اشاره به لزوم استمرار راه شهدا بیان کرد: امیدواریم امروز طلبه‌ها پیرو راه شهیدان باشند، شهدا از امامت و ولایت فقیه دفاع کرده و امروز وظیفه روحانیت دفاع از ولایت است و این جایگاه را نباید با هیچ گروه، شخص و حزبی معامله کنیم. حسینی ادامه داد: هر شخصی برای ما محترم است تا جایی که با جایگاه ولایت مشکل نداشته باشد و اگر با جایگاه ولایت و رهبری مشکل داشت در پیشگاه ما عزیز نخواهد بود.

 

 

درآمدمیلیاردی تابلوهای میرحسین+عکس

چندماه پیش آیت الله جنتی پرده از واقعیتی برداشت که سران فتنه را از افشای آن شوکه کرد. کمک یک میلیاردی برخی کشورها به سران فتنه» همان خبری بود که پس از مطرح شدن آن توسط آیت الله جنتی، موجی از عکس العمل‌های متناقض و البته معنادار را بوجود آورد. از سویی وزیر اطلاعات ضمن تأیید کمک یک میلیارد دلاری به سران فتنه از سوی برخی کشورها گفت: این موضوع واقعیت دارد بلکه می‌توانید بالاتر از آن را نیز حساب کنید.
سخنگوی شورای نگهبان هم از وجود اسناد و مدارک این خیانت شرم آور خبر داد و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیت الله جنتی چه زمانی اسناد خود را در خصوص کمک‌های میلیاردی به سران فتنه، به قوه قضاییه اعلام می‌کند، گفت:‌ هر زمان به جرم کسانی که مقابل نظام ایستادند رسیدگی شود، اسناد کمک‌های میلیاردی به آنها نیز ارائه می‌شود.
انتشار این خبر درکنار وجود اسناد آن، سران فتنه و حامیان آنان را به تکاپو انداخت که به هر نحو ممکن بر این خیانت‌ لو رفته‌شان نیز همچون گذشته سرپوش گذارند! ابتدا با دست‌پاچگی و صدور بیانیه‌ای سراسر اهانت آمیز آن را تکذیب کردند و دوستان آنان نیز، آن را «ادعایی مضحک» خواندند!
با گذشت زمان و افشای جزئیات بیشتر این خیانت، حامیان سران فتنه چاره‌ای ندیدند تا وجود اعترافات دوستان‌شان در این زمینه را بپذیرند ولی این بار هم با فرافکنی و دورغ‌پردازی سعی کردند با مطرح کردن موضوع نخ‌نمای تحت شکنجه بودن اعترافات آنها را فاقد اعتبار بدانند تا شاید بتوانند به این نحو از زیر بار قانون مجازات و تنفر گسترده‌ی مردمی بیرون آیند.
اگرچه به گفته‌ی مسئولان قضایی و امنیتی کشور، شواهد و مدارک متقنی در زمینه‌ی دریافت کمک یک میلیارد دلاری سران فتنه از کشورهای دیگر وجود دارد و اعترافات دوستان آن‌ها نیز مهر تأییدی بر آن می‌زند اما واضح است که سران فتنه و حامیان مالی آنها، قطعاً ذره‌ای فهم و شعور داشته‌اند که برای این خیانت بزرگ، مدارک و اسناد شفافی از خود به جای نگذاشته باشند و در این ماجرا باصطلاح چک یک میلیارد دلاری در وجه سران فتنه به ازای براندازی جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد!
قطعاً سران فتنه در طول حوادث سال‌ گذشته و برای همراهی اندک ضدانقلاب داخلی و خارجی با خود، هزینه‌های چندین میلیارد دلاری کرده‌اند که برای تأمین چنین رقمی، نیاز به کمک دیگران و سایر کشورهای همسو با خود بوده‌اند اما قابل گمانه‌زنی است که این کمک‌ها مستقیم نبوده و یا صدها سامسونت پر اسکناس صددلاری نبوده است که توسط ایرباس از عربستان وارد کشور شده باشد تا به دست سران فتنه برسد!
آنچه مسلم است اغلب کمک‌ها، غیرمستقیم و درپوشش موضوعات غیرحساسیت‌زا به سران فتنه شده است تا به راحتی نیت حامیان مالی و گیرندگان آن افشا نشود؛ درحالی که همه‌ی کمک‌ها در زمینه‌ی حوادث قبل و بعد از انتخابات هزینه شده است!
شاید مرور خبری که چندی پیش در سکوت خبری، توسط خود غربی‌ها منتشر شد این واقعیت را بیشتر عیان سازد. روزنامه‌ی فاینشنال تایمز در خبری ادعا کرد که غربی‌ها در طول سال گذشته حداقل 70قطعه از آثار هنری [!] میرحسین موسوی را هر یک به بهای متوسط 20هزار دلار خریده اند!


اگرچه هدف از انتشار چنین خبری تعریف و تمجید از شخصیت خالق آثار و بهانه‌ای برای مطرح کردن مجدد حوادث پس از انتخابات در ایران بوده است اما در ورای آن نکته‌ای قابل فهم است که قطعاً اگر منتشرکنندگان آن می‌دانستند هیچگاه اقدام به انتشار آن نمی‌کردند.

این خبر و با یک حساب سرانگشتی اثبات می‌کند که یکی از سران فتنه تنها از فروش ?? اثرش قریب به یک میلیون و پانصد هزار دلار آنهم در سال گذشته بدست آورده است! مبلغی که برای فروش چنین آثاری در این سطح غیرمنطقی و غیرقابل قبول است.


 


با درنظرگرفتن این مبلغ هنگفت، آیا مطرح کردن این سؤال منطقی نمی‌باشد که واقعاً ارزش این چند تابلوی معمولی میلیاردی بوده است؟! براستی اگر هم این تابلوها نفیس بوده و ارزش مالی زیادی داشته باشند آیا سران فتنه پاسخی برای این سؤال دارند که این مقدار هنگفت را در طول سال گذشته کجا خرج کرده‌اند؟!

براستی چرا سایت «کلمه» حتی فروش آثار این فرد را سانسور کرده است؟! مگر نه این است که استقبال از فروش بالایِ آثار یک هنرمند افتخاری برای اوست، پس چرا آن را در روزهای اخیر در بوق و کرنا نکرده‌اند؟! به نظر می‌آید این بار سران فتنه حسابی از دست تعریفات غربی‌ها از هنرشان عصبانی شده‌اند. عصبانیتی که می‌تواند ناشی از افشای بسیاری از ابهامات در مورد خبر آیت الله جنتی باشد.

 

 

سنگ تمام بی‌بی‌سی برای خاتمی

استقبال تاریخی مردم لبنان از محمود احمدی‌نژاد، تلویزیون دولتی انگلیس را به شدت آشفته کرده است؛ تا جایی که نویسندگان سایت این شبکه تلویزیونی دست به انتشار مطالب و تحلیل‌های گنگ و متناقض زده‌اند.

سایت "بی‌بی‌سی فارسی" در مطلبی با عنوان "قدردانی از ایران یا خوش‌آمدگویی به احمدی‌نژاد"، در ابتدا تلاش کرده تا محبوبیت گسترده رئیس جمهور در میان مردم لبنان را زیر سوال ببرد و با اشاره به حمایت‌های ایران از مقاومت مردم این کشور علیه رژیم صهیونیستی، نوشته است: طبیعی است که بخش قابل توجهی از جمعیت لبنان با خوش آمدگویی به رئیس جمهوری ایران، قدردانی خود را از چنین کمک‌هایی ابراز کنند و چه بسا، هر کس دیگری هم که به جای محمود احمدی نژاد، در جایگاه ریاست جمهوری ایران از لبنان دیدار می کرد با چنین استقبال گرمی روبرو می شد.

البته بی‌بی‌سی در بخش دیگری از این مطلب و در اظهاراتی متناقض، حضور شخص محمود احمدی‌نژاد در لبنان را سبب ایجاد وحدت سیاسی در این کشور دانسته است.

سنگ تمام "بی‌بی‌سی" برای خاتمی با طعم دروغگویی

سایت تلویزیون دولتی انگلیس البته در ادامه، دفاع معناداری هم از سیدمحمد خاتمی کرده و با بیان مطالب مرتبط با سفر چندین سال پیش وی به لبنان در قامت رئیس جمهور ایران، در ادعایی بامزه گفته است که دانشگاه لبنان با رغبت بیشتری به محمد خاتمی دکترای افتخاری اعطا کرد تا محمود احمدی‌نژاد!

البته این مطلب درحالی از سوی بی‌بی‌سی مطرح شده که تمام اعضای هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه ملی لبنان، درخواست اعطای این مدرک افتخاری را امضا کرده بودند و شخصا در مراسم اهدای آن به رئیس جمهور ایران شرکت کردند و به تشویق وی پرداختند.

وقتی خون صهیونیستی بی‌بی‌سی به جوش می‌آید

اظهارات و سخنرانی‌ها ضداسرائیلی و ضدآمریکایی احمدی‌نژاد در  لبنان و استقبال پرشور و تاریخی مردم از این اظهارات نیز تلویزیون دولتی انگلیس را نگران کرده است؛ تا جایی که برخلاف ادعای بی‌طرفی این رسانه، سخنان رئیس جمهور ایران "ملال‌آور و تکراری" دانسته شده است.

این مطلب سپس با ابراز تاسف صریح نسبت به این استقبال و عدم توجه مردم لبنان به برخی تبلیغات رسانه‌های وابسته به جریان فتنه 88 برای ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس جمهور، نوشته است: آقای احمدی نژاد در لبنان برای مردمانی سخن از نابودی اسرائیل گفت که طعم زندگی تحت اشغال اسرائیل را چشیده اند، حملات اسرائیل خانه هایشان را ویران کرده و خودشان را آواره کرده و دوستان و اعضای خانواده شان را از آن‌ها گرفته است. چندان واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد که از مردم کوچه و بازار لبنان انتظار داشت از شکافی که بر سر ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد میان ایرانیان ایجاد شده آگاه باشند.

البته نویسنده بی‌بی‌سی توضیح نداده چه شکافی میان ایرانیان ایجاد شده و کدام جامعه‌شناس چنین فرضیه‌ای را تایید کرده است؟ آن‌هم در شرایطی که اکثر کارشناسان معتقدند اقدامات توهین‌آمیز جریان فتنه نسبت به مقدسات دینی و ملی ایرانیان، همه مردم را به ماهیت واقعی آن آگاه کرده که همین مساله سبب مرگ این جریان شده است.

ایران بهشت نیست؛ تحریم‌ها خیلی هم اثر داشته است!

در بخش دیگری از این مطلب، ضمن اعتراف تلویحی به شرایط مناسب رفاهی در ایران و ارزیابی ایران به عنوان یک کشور پیشرفته و توسعه یافته توسط مردم لبنان، با عصبانیت خواستار تغییر این دیدگاه شده است.

بی‌بی‌سی در این زمینه با لحنی عجیب که حاکی از ناخرسندی شدید نویسنده مطلب دارد، نوشته است: لبنانی‌هایی هم که از ایران دیدن می‌کنند، سطح زندگی در ایران را بالاتر از کشور خود می بینند و در این شرایط بسختی بتوان از آنان انتظار داشت واقعیات زندگی مردمی را لمس کنند که تاوان سیاستهای ضداسرائیلی و ضدآمریکایی کشورشان را با تحمل فشارهای سنگین اقتصادی و جا ماندن از قافله پرشتاب اقتصاد جهانی می دهند.

نقشه‌هایی که بر باد رفت

تلویزیون دولتی انگلیس در پایان مطلب خود هم نوشته است که حضور رئیس جمهور در لبنان، فضای آشفته سیاسی در این کشور را هم سر و سامان داد و نقشه‌های سران رژیم صهیونیستی برای ایجاد اختلاف میان احزاب سیاسی در این کشور را بر باد داده است.

بی‌بی‌سی که در ابتدای مطلب مدعی شده بود هرکس به جز احمدی‌نژاد هم از سوی ایران به لبنان می‌رفت مورد استقبال قرار می‌گرفت، در اظهاراتی متناقض تاکید کرده است: استقبالی که از محمود احمدی نژاد در لبنان به عمل آمد، فضائی را بر این کشور حاکم کرد که صداهای مخالف در آن گم شد، حتی سرسخت ترین مخالفان ایران به دیدار رئیس جمهوری اسلامی رفتند و انتقادات تند رسانه هایشان جای خود را به تحلیل‌های مثبت داد.

گفتنی است استقبال بی‌سابقه و تاریخی مردم لبنان از رئیس جمهوری اسلامی ایران اگرچه از سوی رسانه‌های مختلف خبری ‌بین‌المللی به عنوان پیامی شفاف و واضح به سران کشورهای غربی مبنی بر جایگاه و محبوبیت ایران در منطقه مهم خاورمیانه ارزیابی شد اما این مساله، علاوه بر بازخوردهای گسترده جهانی، به عنوان پاسخی قاطع به فتنه‌گران داخلی نیز مطرح شد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:26 عصر     |     () نظر

ختم جنجال در مورد سکینه محمدی با پاتک احمدی‌نژاد و ادامه بایکوت لیست 53 نفره

با گذشت حدود دو هفته از پاتک رئیس‌جمهور به جنجال غرب علیه کشورمان در موضوع سکینه محمدی آشتیانی که با در اختیار قرار دادن لیست 53 نفره‌ای از زنان در لیست انتظار اعدام امریکا انجام شد، امریکا و غرب ترجیح داده‌اند با کاستن از تبلیغات پر حجم قبلی خود در مورد این زن جنایتکار، ترفند احمدی‌نژاد را مشمول مرور زمان و خنثی کنند.

پس از آنکه دکتر احمدی‌نژاد در واکنش به سؤال مجری شبکه PBS امریکا، لیست 53 نفره‌ای از زنان در آستانه اعدام امریکا را منتشر کرد، مجری برگه‌ای را که رئیس‌جمهور کشورمان به او داد، بلافاصله زیر برگه‌های خود قرار داد.

همچنین در حالی که موضوع اعدام سکینه محمدی از روزها قبل از سفر دکتر احمدی‌نژاد به سوژه اول تبلیغاتی حقوق بشری علیه کشورمان تبدیل شده و حتی وزیر امور خارجه امریکا نیز در این زمینه اظهار نگرانی کرده بود و نشریه استراتژیک فارین پالیسی در سؤالات پیشنهادی خود آن را عنوان کرده بود، در مصاحبه‌های بعدی رئیس‌جمهور پس از PBS به ندرت به این مسئله پرداخته شد، به‌طوری که در صبحانه کاری احمدی‌نژاد با سردبیران و مدیران رسانه‌های امریکایی که سؤال‌های متعدد و متنوعی طرح شد، کسی در این مورد پرسشی نپرسید.

در عین حال، به‌نظر می‌رسد در مقابل سیاست دولت و رسانه‌های امریکا مبنی بر بایکوت لیست 53 نفره، دستگاه دیپلماسی کشور باید ظرفیت این نحوه مواجهه تهاجمی و فعال را زنده نگه دارد و با فواصل زمانی مشخص سوابق و مشخصات این زنان را با سیاست تبلیغی "شوک" منتشر کند.

رئیس‌جمهور 29 شهریور در گفت‌وگو با PBS اظهار داشت: اشاره به موضوع دیگری که قطعا در سوالاتتان وجود دارد تبعیض و برخورد دوگانه دولت آمریکا را بیش از پیش آشکار می کند و آن موضوع خانم محمدی است که به مشارکت در قتل شوهرش متهم شده است. در حالی که هنوز حکم نهایی او صادر نشده و پرونده اش در مراحل رسیدگی است رسانه های غربی جار و جنجال و تبلیغات منفی فراوانی به بهانه ای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند در حالی که هم اکنون خانم دیگری با همین شرایط در یک از ایالت های آمریکا به اتهام قتل شوهرش 7 سال است که در زندان به سر می برد و 3 روز دیگر اعدام خواهد شد. اگر چه پزشک وی گفته است که این خانم اختلال روانی دارد اما قاضی آن را نپذیرفته است . اما با این وجود در رسانه های غربی هیچ خبری از این خانم و حقوق بشر مطرح نمی شود.

رییس جمهور در پاسخ به اینکه آیا مخالف سنگسار هستید یا نه ؟ تصریح کرد: نمی دانم مشکل شما احمدی نژاد است یا خانم سکینه محمدی؟ اما اصولا درباره ایشان حکم سنگسار مطرح نبوده است و این موضوع از اساس یک خبر ساختگی است. خبر جعلی سنگسار را فردی در آلمان مطرح کرده است و بارها از سوی دستگاه قضایی ایران تکذیب گردید منتهی رسانه های تبلیغاتی آمریکا مدام به این موضوع دامن می زنند، در حالی که اگر واقعا به دنبال حقوق بشر هستند نباید تفاوتی بین انسان ها وجود داشته باشد. امروز 53 خانم دیگر آمریکایی در انتظار اعدام هستند که فهرست اسامی آنها را برایتان ارائه می دهم تا شاید کمپین حقوق بشر برای دفاع از آنان نیز در آمریکا به راه بیافتد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: در بعضی از کشورها فرد را با شمشیر اعدام می کنند که اتفاقا این کشورها با دولت آمریکا ارتباط نزدیکی دارند و خانم کلینتون هم هیچ گاه علیه آنها موضع گیری نمی کنند.

 

 

کاریکاتور/ تدریس کتاب شیرین عبادی در دانشگاه
 
گاهی نیاز است تا بعضی چیزها بزرگتر از حد معمولشان بشوند تا به چشم بیایند. شاید فلسفه کاریکاتور همین بزرگنمایی است تا کوچک های مهم از قلم نیفتند.

cartoon.gif

 

 

توزیع تصاویر و سخنان خاتمی و موسوی توسط وزارت کشور

 

به مناسبت 20 مهر ماه که به نام هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است یکی از ادارات وزارت کشور اقدام به توزیع یک حلقه سی دی کرده است که در آن توصیه هایی از میرحسین موسوی و محمد خاتمی وجود دارد.
 

در این سی دی از محمد خاتمی با عنوان آیت الله نام برده شده و حدود 30 صفحه توصیه و سخنرانی و تصویر از وی درباره آمادگی در برابر بلایای طبیعی جمع آوری شده است. همچنین مجموعه ای از سخنان و تصاویر میرحسین موسوی در این سی دی وجود دارد. در این سی دی همچنین سخنانی از مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری و هاشمی رفسنجانی وجود دارد. نکته قابل توجه دیگر آن است که بر خلاف تصاویر خاتمی و موسوی، سعی شده است از تصاویر نامناسب برای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان استفاده شود. به نظر می رسد این اقدام بر اثر سهل انگاری مسوولان وزارت کشور صورت گرفته است.
 
 
 
 
 

تشکیل 5 کمیته برای اجرای دقیق هدفمندی

سفر تاریخی و جریان ساز رئیس جمهور اسلامی ایران به بیروت، رژیم صهیونیستی و آمریکا و محافل ضدانقلاب ورشکسته را به تلاطم و دست و پا انداخته است. کمیته‌های ذخیره‌سازی و توزیع، بازرسی و نظارت، هدفمندسازی آرد و نان، تجارت خارجی و اطلاع‌رسانی، پنج کمیته ایجاد شده در ارتباط با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها است که مسوولیت‌ این کمیته‌ها به ترتیب برعهده معاونت توسعه بازرگانی داخلی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و اداره کل روابط عمومی وزارت بازرگانی است.

مهدی غضنفری که در همایش استانداران کشور سخن می‌گفت در ادامه به تشریح برنامه‌ها و نوع فعالیت‌های کمیته‌های پنجگانه اشاره کرد و گفت: کمیته ذخیره‌سازی و توزیع، وظیفه ذخیره‌سازی کالا و توزیع آن در زمان مورد نیاز را برعهده خواهد داشت. وی افزود: رسیدگی به تخلفات و رصد قیمت‌ها نیز برعهده کمیته بازرسی و نظارت است.

غضنفری ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون، هدفمندسازی قیمت آرد و نان جدا از هدفمند شدن قیمت حامل‌های انرژی خواهد بود، کمیته‌ای با این عنوان تشکیل شده است. وی همچنین وظیفه کمیته تجارت خارجی را رسیدگی به موضوع تعرفه‌ها، حمایت‌های صادراتی و مسائل مربوط به واردات برشمرد.

غضنفری در ادامه به نقش کمیته پنجم و ستاد هماهنگی پرداخت و افزود: این کمیته‌ وظیفه اطلاع‌رسانی مستمر به مردم را برعهده خواهد داشت چرا که وزارت بازرگانی بر این باور است که در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، عرضه و تقاضا برهم نخواهد خورد و تنها موضوعی که ممکن است باعث اختلال در بازار شود، نوع اطلاعاتی است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ستاد هماهنگی را نیز ناظر و هماهنگ‌کننده پنج کمیته معرفی کرد که وزیر بازرگانی و در غیاب او قائم مقام وی ریاست این ستاد را برعهده خواهد داشت. به گفته وزیر بازرگانی در این راستا چندین بسته حمایتی از سوی این وزارتخانه به دولت پیشنهاد شده است. وزیر بازرگانی با اشاره به نقش استانداران در قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: کالاهای ذخیره‌ شده در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت و استانداری‌ها باید با هماهنگی و توجیه اصناف در صورت نیاز نسبت به عرضه کالا در زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اقدام کنند تا با کاهش عرضه و افزایش قیمت‌ها روبرو نشویم.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:25 عصر     |     () نظر

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیست

سفر تاریخی و جریان ساز رئیس جمهور اسلامی ایران به بیروت، رژیم صهیونیستی و آمریکا و محافل ضدانقلاب ورشکسته را به تلاطم و دست و پا انداخته است. سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مقارن با استقبال گرم و کم سابقه ملت لبنان از دکتر احمدی نژاد، از قول یک عضو کنیسه اسرائیل خواستار ترور رئیس جمهور ایران شد. 

این سایت در نوشته ای که عجز از آن می بارد، به خیال خود برای کاهش اهمیت سفر می نویسد: در حالی که توجه رسانه های همگانی دنیا متوجه جریان نجات معدنچیان شیلی است، احمدی نژاد وارد بیروت شد و در مسیر فرودگاه توسط هزاران کودک دبستانی مورد استقبال قرار گرفت. یک عضو پارلمان اسرائیل می گوید احمدی نژاد باید از صفحه گیتی نابود شود. 

این سایت که از استقبال وسیع مردم لبنان خشمگین به نظر می رسید مدعی شد: «حکومت ایران نفوذ خود در لبنان را با پول خریده»! اما توضیح نداد که چرا وقتی سران و دولتمردان آمریکا و انگلیس و فرانسه و ... -با وجود هزینه های هنگفت- وارد لبنان می شوند با بی اعتنایی بلکه نفرت عمومی مردم لبنان و هر کشور دیگری مواجه می شوند؟ 

با این حال صدای آمریکا ضمن حاشیه سازی و بمباران تبلیغاتی علیه سفر تاریخی دکتر احمدی نژاد اذعان کرد: این سفر، قدرت نمایی ایران در عرصه جهانی است. سایت صدای آمریکا نوشت: «سفر احمدی نژاد به لبنان نگرانی واشنگتن را برانگیخته است. واشنگتن سعی دارد همراه متحدان عربی اش، ایران را بر سر برنامه جهانی منزوی کند. آمریکا به سیاستمداران غربگرای لبنان در دولت شکننده ائتلافی درباره تاثیر سفر احمدی نژاد هشدار داده بود و آنها هم گفتند که از این سفر ناراحتند و این در حالی است که استقبال گرم و پرشور از احمدی نژاد، از سوی دو حزب، حزب الله و امل تضمین شده است. حزب الله یک جنبش سیاسی- اجتماعی شیعه و قدرتمندترین گروه نظامی در لبنان و دشمن بلامنازع اسرائیل است.» 

صدای آمریکا از قول خبرگزاری رویتر تاکید می کند: احمدی نژاد با این سفر به جهان نشان می دهد که ایران قدرتی منطقه ای و بازیگری عمده در عرصه جهانی است که باید با او با احترام رفتار شود. در همین حال سایت رسمی گروهک منافقین، ضمن گزارشی که توام با فحاشی به جمهوری اسلامی ایران بود، نوشت: لبنان، عمق استراتژیک رژیم است. 

در این میان و مقارن با استقبال گسترده ملت لبنان و اعتراف رسانه ها به قدرت نمایی و محبوبیت جمهوری اسلامی، آنچه قابل توجه -و البته ترحم- است، نامه از سر استیصال شماری از عناصر ضدانقلاب فراری و خارج نشین می باشد که از ملت لبنان خواسته بودند از رئیس جمهور اسلامی ایران استقبال نکنند که پاسخ خود را دیروز در خیابان های بیروت دریافت کردند. 

این حامیان رژیم صهیونیستی که در میان آنها عناصر سلطنت طلب، شبه اصلاح طلب و لائیک دیده می شوند، مدعی شده اند جانبداری احمدی نژاد از یک گروه در لبنان! به تنش داخلی در لبنان می انجامد. اجازه ندهید او شما را بازی دهد. ما با همه احترامی که برای استقبال کنندگان در ضاحیه بیروت و جنوب لبنان قائلیم، وی را سزاوار سرزمین لبنان نمی دانیم. 

این نامه را عناصر ورشکسته ای چون فاطمه حقیقت جو، نوشابه امیری، مهدی جامی، یاسر میردامادی، علی اکبر مهدی ، ابراهیم نبوی، محمدجواد اکبرین، مهرنوش پارسی پور، عبدی کلانتری، نیره توحیدی و چند نفر دیگر امضا کرده اند که عموما در جرس، رادیو زمانه، روزنت و برخی رسانه های مشابه فعالیت می کنند.

 

 

مهدی هاشمی؛ شاه‌کلید پشت‌پرده نامه جعلی لاریجانی به رهبر انقلاب

 

  کلید انتشار نامه‌ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت‌الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شد و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه و اجرایی شدن عملیات خط تخریب علیه وی شد. یکی از خبرنگاران روزنامه های زنجیره‌ای که هم اکنون در لندن دبیر یکی از گروه های سایت جرس می باشد، پشت پرده ماجرای انتشار نامه ای به نام آیت الله صادق لاریجانی به مقام معظم رهبری را فاش کرد.

این خبرنگار، تلفنی به یکی از دوستانش در اصفهان می گوید: نامه منتشره به نام آیت الله لاریجانی را محسن کدیور شخصاً و با دستخط خود نوشته است و در جلسه ای با مهاجرانی، نهایی و برای انعکاس خبری آماده شده است. کلید انتشار چنین نامه ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه شدن عملیاتی شدن خط تخریب علیه آیت الله آملی شد.

مهدی هاشمی بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم طی چند روز اخیر در مورد انتشار این نامه با محسن کدیور و مهاجرانی به گفتگو پرداخته است و قرار شده از این پس بیش از پیش تخریب رئیس دستگاه قضائی ایران در دستور کار عوامل فتنه در خارج از کشور باشد. به گزارش بولتن، در این باره باید گفت چندی پیش نیز نامه ای از سوی کدیور به سید حسن خمینی منتشر شده بود که در آن زمان نیز رسانه ها پشت صحنه نامه کدیور و منشا این نامه را افشا کردند.

قضیه از این قرار بود که چند روز قبل از نوشتن نامه موهن کدیور، در یک تشکل روحانی وابسته به جریان اصلاحات، مرد خاکستری این جبهه که کمتر در انظار رسانه‌ها حاضر می‌شود و سعی می‌کند اندیشه‌های خود را غیر مستقیم ارائه دهد، با عصبانیت شدید از شکست‌های پی‌درپی جریان فتنه ضمن حمله شدید به ارکان نظام و ولایت فقیه گفته است: «ما اینجا فعلاً نمی‌توانیم راجع‌به این مطالب (ولایت فقیه) آشکارا حرف بزنیم و مخالفت کنیم این حرف‌ها را باید کسان دیگری و به نحو دیگری بزنند.»

بنابراین گزارش مرد خاکستری در ادامه خواسته است که به کدیور پیغام داده شود که با متنی قوی پنبه ولایت فقیه را بزند! گفتنی است، فضاسازی و پمپاژ اخبار دروغین در راستای تئوری اختلاف بین قوا و نشان دادن شکاف در حاکمیت ایران پروژه ای است که به صورت جدی در دستور کار سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بوده است که پیاده نظام این سرویس ها به ویژه در لندن از طریق حلقه مهاجرانی ـ کدیور‌ عملیاتی کردن خواست این دستگاه های جاسوسی بیگانه را در دستور کار خود قرار داده اند.

همچنین، یک منبع آگاه در این مورد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متن نامه منتشره کدیور به نام آیت الله آملی تناقضات و مطالب ضد و نقیض متعددی دارد و به ادبیات و ویرایش آن نیزغلط های فراوانی وارد است. وی افزود: جالب تر آنکه بعضی از افرادی که در نامه عنوان شده آیت الله لاریجانی از آنها انتقاد نموده روابط بسیار حسنه ای با ایشان دارند و به نظر می رسد نگارندگان نامه منویات درونی خودشان را در نامه ای سراسر کذب و غیر واقع به رئیس دستگاه قضا نسبت داده اند. گفتنی است خبر ارسال نامه آیت الله آملی در چند روز گذشته توسط سخنگوی قوه قضائیه تکذیب شده است.

 

 

در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرد

 

 

یکی از مراجع تقلید قم گفت: در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرده و چشم فتنه را کور کنیم و بدانیم که همواره فتنه در مقابل ما عرض اندام می‌کند.به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار کارکنان بسیجی سازمان بازرگانی استان تهران اظهار داشت: در طول تاریخ فتنه‌های بسیاری رخ داده است و مردم آگاه و بیدار در برابر آن ایستادگی کرده‌اند و جنگ جمل از نخستین فتنه‌هایی بود که در زمان امام علی (ع) صورت گرفت.وی جنگ صفین را یکی دیگر از فتنه‌ها در دوران اسلام خواند و گفت: معاویه در جنگ صفین فتنه‌های فراوانی را صورت داد و قرآن را بر سر نیزه برد و همین فتنه‌ها سبب شد تا روز به روز مسلمانان در برابر فتنه‌ها آگاه‌تر و بیدار شوند و با آن مقابله کنند.
این مرجع تقلید افزود: جنگ خوارج نهروان با امیرالمومنین (ع) نیز نمونه‌ دیگری است که در این فتنه افراد مقدس‌نما در برابر امیرالمومنین ایستادند که امام علی‌ (ع) به مقابله با آنها پرداختند.وی با بیان اینکه هر سه فتنه بسیار مهم بودند، اظهار داشت: ما نیز همچون امیرالمومنین (ع) در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرده و چشم فتنه را کور کنیم و بدانیم که همواره فتنه در مقابل ما عرض اندام می‌کند.آیت‌الله نوری ‌همدانی تصریح کرد: در کشور ما نیز پس از قرن‌ها حکومت اسلامی به دست بنیانگذار انقلاب و همراهی مقام معظم رهبری برپا شد تا نظام ولایی به وجود آید و در برابر فتنه‌ها ایستادگی کند.

 

 

کروبی: بگذارید پسرم برود

شنیده شده اخیراً مهدی کروبی اعلام کرده که اگر نظام 2 شرط وی را بپذیرد وی حاضر است در بیان مواضع ضد نظام خود تعدیل به وجود آورد. اولین شرط نفر کروبی این است که دستگاه‌های امنیتی، ممنوع‌الخروج بودن پسر وی - تقی کروبی - را لغو کنند تا او به درمان بیماری ناشی از جنگ تحمیلی خود پرداخته و سپس به تحقیق برای تالیف کتاب خود در انگلیس بپردازد.

تقی کروبی استاد حقوق دانشگاه علم و فرهنگ است که بارها در کلاس‌های درسی خود در دوران فتنه، هتاکی‌هایی را علیه نظام و مسئولان آن روا داشته است. کروبی بازگشایی مجدد دفتر خود و اجازه فعالیت حزب اعتماد ملی را به عنوان دومین شرط ادعایی خود اعلام کرده است. گفته می‌شود کروبی از اقدامات خود پشیمان شده است ولی روی برگشتن به نظام را ندارد.

 

 

شیخ اصلاحات به دلارهای سبز "بله" گفت

 

مهدی کروبی در مصاحبه با نشریه "نیویورکر" درباره کمک‌های مالی ایالات متحده به جریان فتنه ابراز رضایت کرد. نشریه نیویورکر آمریکا اخیراً مصاحبه‌ای با مهدی کروبی داشته و سئوالاتی از وی پرسیده است که پاسخ کروبی بیانگر ساده لوحی وی است و حکایت از نگاه بیمار فتنه به خارج دارد. خبرنگار نشریه نیویورکر از کروبی پرسیده به نظر شما حمایت دولت آمریکا در قبال جریان آشوب چگونه باید باشد و اگر آ‌مریکا کمکی به شما بکند، می‌پذیرید؟

کروبی در جواب گفته نگاه ما به مردم خودمان است و تلاش می‌کنیم به هر طریقی از وابستگی و تعیین استراتژی برای کشورهای دیگر دوری کنیم. ما از شما و دولت‌های دیگر انتظار نداریم برای ما کاری انجام دهید ولی اگر از روی اهداف انسان دوستانه احساس وظیفه می‌کنید که از ما حمایت کنید آن مسئله جدایی است و ما مانع نمی‌شویم! کروبی در این مصاحبه به نوع کمک‌های احتمالی در زمینه نظامی، سیاسی و یا مالی به طور صریح اشاره نکرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:25 عصر     |     () نظر

آقای مدیرمسئول شما این فتنه گران را نمی شناسید؟!

 

مدیرمسئول روزنامه «ملت ما» با ارسال نامه ای به کیهان، از برخی همکاران نشریات زنجیره ای و همسو با فتنه گران که در آن روزنامه به کار گرفته شده اند دفاع کرد. امیرحسین مروی در این نامه می نویسد «روز یکشنبه مطلبی در آن روزنامه تحت عنوان آنها شما را مدیریت می کنند در ستون اخبار ویژه درج شده بود که علاوه بر اشتباهات فاحش شکلی و از جمله نام اینجانب که مردی به جای مروی درج شده بود واجد نکات تأمل برانگیزی بود که از باب حفظ آبروی مؤمن تنها به یک مورد آنها اشاره می شود: از میان اسامی ای که به صورت اختصاری ذکر شده است 4 نفر از همکاران این روزنامه هستند که از افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب می باشند.»

وی همچنین نامه ای با امضای «فروزان آصف نخعی، علیرضا خامسیان، سجاد سالک و مهناز شوقی» ارسال کرده که در آن آمده است: «روزنامه کیهان چند نفر از خبرنگاران روزنامه «ملت ما» را که همواره به آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی برخاسته از انقلاب اسلامی مردم ایران وفادارند را به عاملان «فتنه و آشوب سال گذشته» منتسب کرده است. اینجانبان خبرنگاران روزنامه «ملت ما» مطالب خلاف واقع ادعایی آن روزنامه را تکذیب می کنیم.»

کیهان هر چند که چهارشنبه گذشته، پرسش های مستدل و روشنی را درباره حضور عناصر یاد شده در روزنامه ملت ما مطرح کرد اما اکنون که مدیرمسئول آن روزنامه و 4 تن از افراد یاد شده ادعا کرده اند این افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب هستند یادآوری چند نکته را ضروری می داند هر چند که گفتنی های دیگری هم هست. 1- شهریور سال 1382 نامه ای با 451 امضا خطاب به بنیاد صلح اسلو منتشر شد که از این بنیاد می خواست هاشم آغاجری (عنصر هتاک به دین ، امامت و مرجعیت) را به عنوان برنده جایزه صلح نوبل معرفی کند!

در آن نامه که دوران جمهوری اسلامی را علناً «قرون وسطی»! توصیف می کرد، مشخصاً از سخنرانی آغاجری در خانه معلم همدان دفاع شده بود، پای این نامه از جمله امضای آقای «فروزان آصف نخعی»، در کنار افرادی چون آرمین، بای سلامی، یدالله اسلامی، محمدجواد اکبرین (فراری)، تاج زاده، باقی، بازرگان، پیمان، تاجرنیا، توسلی، رضا تهرانی، جلایی پور، حقیقت جو (فراری)، ایرج جمشیدی (فراری و همکار فعلی بی بی سی)، آرش حسن نیا (فراری، همکار رادیو فردا)، شهرام رفیع زاده (فراری)، سحابی، سحرخیز، شمس الواعظین، شیرزاد، احمد و سعید منتظری، موسوی خوئینی (فراری)، روزبه میرابراهیمی (فراری) و... به چشم می خورد. گفتنی است آصف نخعی پیش از «ملت ما» با روزنامه های زنجیره ای شرق و سرمایه و... همکاری داشته و خود مدیرمسئول روزنامه محلی «گلستان ایران» بوده است که به اتهام تبلیغ علیه نظام، اشاعه فحشا و منکرات و انتشار شایعات خلاف واقع در سال 81 توقیف و محاکمه شد.

2- جهت اطلاع مدیر مسئول روزنامه ملت ما، اول شهریور امسال نامه ای از سوی فتنه گران با امضای 293 نفر تحت عنوان «نامه روزنامه نگاران و فعالان سیاسی به مراجع تقلید و آقایان هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی برای ادامه مقاومت در برابر کودتاچیان»! منتشر شد که رسما از فتنه گران حمایت و آنها را تحریک به مقاومت در برابر نظام می کرد! این نامه را دست بر قضا آقایان «فروزان آصف نخعی و سجاد سالک» و خانم «مهناز شوقی» امضا کرده بودند و البته امضاهای دیگری نیز از برخی عناصر گروهکی (نهضتی یا سلطنت طلب و چپ) یا فراری همکار رسانه های ضد انقلاب در خارج پای خود داشت، از جمله: مهرانگیز کار، حاج سید جوادی، آرش حسن نیا، مهدی سحرخیز، نوشابه امیری، مسعود بهنود، حقیقت جو، فریبا داودی مهاجر، رفیع زاده، موسوی خوئینی، فرشته قاضی، آرش بهمنی، رضا غیبی [دیگر همکار ملت ما!]، حسین باستانی و ...

اگر از نگاه مدیریت روزنامه ملت ما، موسوی و خاتمی و کروبی بانی اصلی فتنه محسوب نمی شوند پس باید پرسید که فتنه را باید کجا سراغ گرفت؟ این در حالی است که روزنامه ملت ما روز سه شنبه تصریح می کند فتنه گری افراطیون مدعی اصلاح طلبی و ضد انقلاب، یک واقعیت است و این روزنامه با آنها مرزبندی دارد!

لازم به یادآوری است علیرضا خامسیان پیش از این با روزنامه های شرق و همشهری (ماه)، خبرگزاری افراطی ایلنا (دبیر سیاسی) و سایت اقلیت مجلس همکاری داشت و عضو موسس سایت زنجیره ای «سلام» بود که در بحبوحه آشوب های سال گذشته راه اندازی شد. وی همچنین با سایت فتنه گر جمهوریت (وابسته به مهدی هاشمی و حمزه کرمی) همکاری می کرد و پای ثابت برخی از بیانیه های زنجیره ای در سیاه نمایی علیه نظام به شمار می رود. همچنین سجاد سالک، همکار روزنامه های زنجیره ای اعتماد و شرق بود و با ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی - بخشی از ستاد آشوب - ارتباط و همکاری داشت و البته او نیز پای ثابت بیانیه های زنجیره ای بوده است. وی پیش از این به همراه برخی هم طیف های خود، از یکی از اعضای گروهک های تروریستی دستگیر شده در کردستان که اعدام هم شد (فرزاد- ک)، حمایت کرده بود و...

کیهان فعلا ضمن بسنده به این توضیحات، مجددا از مدیریت روزنامه ملت ما می پرسد که این قبیل افراد در روزنامه شما چه می کنند، شما اگر آنها را می شناسید و به کارشان گرفته اید، که باید خود را از نو -در اردوی فتنه گران- تعریف کنید؟ و اگر آنان را نمی شناسید چه اصراری بر دفاع کورکورانه دارید؟

 

 

یوم الفرار / التمدید الاعصاب

 

بعداز پیشنهادها و برنامه ریزی های مختلف برای انتقال بعضی از سران فرقه سبزبه خارج از کشور و ابتر ماندن این اقدامات بدلایل مختلف که یکی از آنها هوشیاری مامورین امنیتی جمهوری اسلامی بوده است ، اخیرا و بدنبال زمزمه هایی مبنی بر رسیدگی قریب الوقوع به پرونده جنایات این خودفروختگان ، یکی از سران فرقه که نظام جمهوری اسلامی را با تهمت زنی ها، درشت گویی وهدایت اراذل و اوباش به اغتشاش گری و….در معرض تهدید قرار داده بود و دارای پرونده بسیار سنگینی از این لحاظ و جرائم رشوه خواری وکارچاق کنی و… در سوابق وی دیده می شود اعلام داشته است که مایل است برای تمدید اعصاب (فرار از عقوبت ) مسافرتی به اروپا داشته باشید .

ناظران آگاه معتقدند باشکست سنگین این فرقه در فتنه گری های یکسال و نیم گذشته وقفل شدن فضای تحرک و تنش آفرینی واستشمام بوی خطر عنقریب بایستی شاهد تلاش مضاعفی از سوی این فرد و سایر عناصر فرقه برای گریز از پنجه عدالت باشیم . منابع مطلع در این خصوص اضافه می نمایند ، با توجه به میلیون ها دلاری که در بانک های خارجی به حساب این آقایان واریز شده است ، واخباری که مبنی بر آماده سازی مقدمات توسط نمایندگان آنها در بعضی کشور ها دریافت شده است ، در صورت غفلت از این آقایان، مطمئنا در یک چشم بهم زدن خودرا به پولهایشان خواهند رساند.

 

 

متحدین فتنه پا پس می کشند

گروهک اتحادیه کمونیستها  که مدعی است در ائتلاف بزرگ جنبش سبز (فتنه) حضوری فعال داشته است ، در یک موضع گیری جدایی طلبانه خطاب به سایر متحدین موسوی ، کروبی وخاتمی اعلام داشته است ، بعد از یکسال ونیم مجیزگویی وپشت زمینه شدن برای آقایان شوریده حال جنبش (فتنه)سبز ، دستاوردی بیشتر از همکاسه شدن با مرتجع ترین گروه ها و هوارزدن در پاکت تهوع ارتجاع مدعی اصلاح طلبی نصیب نبرده ایم ، چه ننگین است زیرپا گذاشتن مشی یک عمر مبارزه در کمون زحمتکشان به پای اپوزسیونی که تابلوی حمایت از خمینی را بدستمان داد و تمام تضادش با رژیم را در چهار چوب اجرای قانون اساسی تعریف نمود ، وچه حماقت باربود  که در کنار پس مانده هایی ازپس زده های رژیم خام این جریان وامانده شدیم.

این گروهک که مجموعه انگشت شماری از فراریان و ورشکستکان سیاسی را در آبشخوری با مواجب ماهانه سازمان های اطلاعاتی غرب ودر راس آنها سازمان اطلاعاتی آمریکا (CIA )گرد آوری وبا ادعای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران روزگار می گذراند ، با پا پس کشیدن از ائتلاف با فرقه موسوی به سایر گروهک های همسان هشدار می دهد بیش از این بازیخورده جریانی از رژیم که به پایان راه رسیده است وبغیر از لفاظی و افشای پیشینه خود توانی ندارد نشوند واین پتانسیل را در اتحادی حول یک حرم مبارزه با موجودی قابل توجه داخلی مصروف دارند.

ملاحظه : بعد از ریزش های 99/5درصدی سال گذشته و انزوای خفت بارسران فتنه ، این چندمین گروه از ائتلافیون می باشد که با انتقادات تند پا پس می کشد و اعتراف می نماید که جنبش (فتنه) تمام شده است.

 

 

شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت

احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم حفظ وحدت در کشور، گفت: تا آنجایی که آسیبی به وحدت کشور وارد نمی‌شود باید سعی کنیم که ائتلاف داشته و آرامش را بر جامعه حاکم کنیم چرا که حفظ وحدت به مصلحت کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام وحدت و یکپارچگی ملت بسیار حائز اهمیت است، افزود: امام راحل نکته‌ای دارند که باید همگان به آن توجه کنند، ایشان فرمود‌ه‌اند که رمز موفقیت‌ شما وحدت است و محل افتراق شما باعث اضمحلال شما خواهد شد.

نماینده مردم نور در مجلس تصریح کرد: اگر از یکدیگر جدا شدیم، دیگران در صفوف ملت رخنه خواهند کرد لذا هر گروه و یا دسته‌ای که باعث اختلاف در جامعه باشد، عامل رخنه دیگران در جامعه خواهد بود و این خود یک فتنه است.

ناطق نوری اضافه کرد: همانطور که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر نشر وحدت تاکید دارند، باید سعی و تلاش‌ ما نیز در جهت نشر وحدت در جامعه باشد البته اساسا موفقیت ملت تا امروز با وجود وحدت در جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تاریخ که نگاه می‌کنیم، به وضوح می‌بینیم که هر زمان کشورمان در موضوعی شکست خورده است این شکست زمانی بوده که تفرقه در کشور حاکم بوده است، هر کس باید حداقل تا این حد آگاهی داشته باشد که در شرایط حساس کنونی که تمام دنیا با ما دشمنی دارند، نباید در جهت به هم خوردن وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما نیامده‌ایم وکیل، وزیر یا آقا بالاسر باشیم، بلکه آمده‌ایم که به تکلیف خود عمل کنیم، تکلیف ما این است که انسجام ملت را حفظ کنیم تا زیر دست دیگران نباشیم.

ناطق نوری اضافه کرد: انتخابات یک دموکراسی است و اگر شکست خوردیم باید بپذیریم که شکست خورده‌ایم. اگر کسی هم می‌گوید که تخلف یا تقلب شده، این ادعا نیاز به دلایل دارد که این دلایل باید به مراکز مربوطه ارائه شده و آنها دلایل ارائه شده را بررسی خواهند کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:24 عصر     |     () نظر

پخش‌صدای‌یک‌زن‌ازبلندگوی‌وزشگاه‌آزادی

 

فروپاشی قواعد اخلاقی، خطری است که جامعه را تهدید می‌کند. اینبار، این خطر با پخش صدای یک زن در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی که همگی مرد هستند، خودنمائی کرد. دیروز نوار صوتی دو تیم فوتبال در استادیوم آزادی پخش شد که در یکی از آنها یکی از مجریان زن رادیو، گوینده این نوار صوتی بود. بعد از آنکه تلاش‌های مربوط به اختلاط زن و مرد در ورزشگاه‌ها با شکست مواجه شد، اکنون همان انحراف از این طریق دنبال می‌شود.

 

 

تمسخر موسوی از سوی یک کاریکاتوریست

نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح‌طلب با کشیدن کاریکاتوری دیگر از میرحسین به انتقاد از وی پرداخت. در این کاریکاتور میرحسین جلوی لپ تاپ نشسته و مشغول کندو کاو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن! گفتنی است نیک آهنگ کوثر چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه 130 خود می‌باشد.
 
 

نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه

جریان فتنه ناکام از پیشبرد اهداف خود به سمت و سوی قوه قضائیه نشانه‌روی کرده است. سایت جرس که به بنگاه دروغ پراکنی برون مرزی جریان فتنه شهرت یافته است، اخیرا به نقل از آن‌چه که "منابع موثق " می‌نامد یک "نامه تاریخی " را با عنوان "سه پیشنهاد مهم رئیس قوه قضائیه به رهبری " منتشر کرد.

دراین باره گفتنی است؛ سوای از مطالب بی‌محتوا و تکراری که طی یک سال اخیر مشابه آن بارها از سوی شاخه‌ی مجازی جریان فتنه با استمداد از بوق های خبرپراکنی بی‌بی‌سی و رادیو فردا و.... منتشر و تکرار شده؛ این نکته حائز اهمیت است که چرا در این برهه، نوک هجمه ضدانقلاب و به خصوص جریان فتنه به سمت وسوی رئیس قوه قضائیه نشانه گیری شده است؟

به نظر می رسد با مروری بر حوادث و اخبار ماه های اخیر بی شک مواضع صریح و قاطعانه شخص ریاست محترم قوه قضائیه درباره باطل بودن وقف دانشگاه آزاد و شفاف سازی فضای عمومی نسبت به ماهیت جریان فتنه از جمله دلائل اصلی این نشانه‌روی‌ است.

البته نگاهی اجمالی به سیر عملکرد جریان فتنه و عوامل رسانه‌ای آن از دیگر عوامل این تهاجمات سازمان یافته می توان به ناکامی جریان فتنه و وابستگان به آن ها در پیشبرد اهداف این جریان از طریق دستگاه قضایی، سخنان صریح سخنگوی قوه قضائیه در انحلال دو تشکل همسو با جریان منحرف فتنه ، تصمیم قاطع قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه و اعمال مجرمانه آن‌ها، نامه پراکنی برخی عناصر همسو با جریان فتنه به منظور فضاسازی منفی علیه اقدامات دستگاه قضا، مأیوس شدن جریان فتنه از ژست سیاسی مشروع و قانونی نشان دادن اقدامات ضدامنیتی خود، شکست دشمن در نمایش اختلافات آشکار میان مسئولین نظام و لذا تلاش مذبوحانه برای القای وجود اختلاف پنهان میان آنان ، موفقیت روز افزون و همگرایی هر چه بیشتر دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی در دفع شر فتنه، از دست رفتن پایگاه اجتماعی جریان فتنه و تلاش برای بازیافت حیات جعلی این جریان اشاره کرد.

بدون تردید عشق و ارادت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی نسبت به ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بر دشمنان این نظام نیز پوشیده نمانده است.هم چنان سخن گران سنگ شهید بزرگوار بهشتی مظلوم در گوش مردم مسلمان ایران طنین انداز است که "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! "

 

 

جعل نامه؛میراث معاویه برای فتنه گران

انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه در برهه های مختلف از تاکتیک های مشابه ای استفاده کرده است. طی چند روز گذشته نامه ای جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بنا بر جعلیات آن رئیس دستگاه قضا در حمایت از فتنه گران مواردی را خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرده بود!.این نامه جعلی گرچه از سوی مسئولین با تکذیب مواجه شد اما شیوه مورد استفاده فتنه گران در این زمینه یک شیوه تاریخی و به ارث رسیده از منافق پیشگان است.

تاریخ را که ورق بزنیم ،در همان اتفاقات صدراسلام تحرکاتی را از سوی معاویه در برابر امیرالمومنین علی(ع) می بینیم که عجز و ناتوانی وی را بوضوح نشان می دهد.عجزی که نشان می دهد که تاکتیک جعل نامه روشی بوده که از جانب معاویه در شرایط فتنه گون خلافتش برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی مورد استفاده قرار می گرفته است. بی شک تاریخ گواهی دهنده آن است که معاویه بن ابی سفیان از راههای گوناگون برای تخریب یاران صدیق امیرالمومنین علی(ع) استفاده می کرد. روشهایی نظیر تهدید و تطمیع و آنگاه که این از این راهها به نتیجه نمی رسید برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی به روش جعل نامه روی می اورد.

یکی از جعل های مهمی که معاویه به نام یاران حضرت علی (ع) انجام داد انتشار نامه دروغ از سوی فرماندار وقت مصر درتائید خودش بود!
مرحوم علامه عسگری در کتاب "نقش عایشه در تاریخ اسلام" در این زمینه به نقل از طبری می نویسد:

"هنگامی که معاویه از همراهی کردن قیس بن سعد فرماندار رشید و هوشمند امام (امیرالمومنین) در مصر نا امید گشت و دانست که وی به هیچ وجه به حاضر نیست او را کمک کند ، به خاطر حل این مشکل که بر او سخت و سنگین بود و فکرش را مشغول می کرد طرحی مکارانه ریخت و به مردمان شام چنین وانمود کرد که قیس با او همراه شده است، شما برای او دعا کنید.آنوقت نامه ای دروغین از زبان قیس برای مردم بازخواند....."

مقایسه دو رفتار فوق الذکر در انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه همواره در طول تاریخ وجود داشته و به فتنه انگیزی مشغول.فتنه و تاکتیک هایش همواره در طول تاریخ به مقابله با جبهه حق مشغول بوده اند گاهی با لباس و صورت اموی و گاهی با نقشی از...

 

 

پشت پرده جماران کیست؟

سایت جماران که اخیرا و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بر فعالیت خود افزوده است به یکی از رسانه ای جریان برانداز تبدیل شده است. شناختن گرداننده اصلی این سایت که در پوشش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) فعالیت میکند میتواند در شناسایی خط نفاق در این رسانه کمک شایانی نماید.سردبیر این سایت که زیر نظر مستقیم یکی از چهره های تندرو نزدیک به بیت امام(ره) فعالیت میکند فردی به نام (محمد علی.ن) می باشد.

نامبرده از چهره های تندرو دفتر تحکیم وحدت در سالهای دهه ?? بوده است و از نزدیکان ابولفضل فاتح مدیر عامل اسبق ایسنا می باشد.وی در سال ?? همزمان با تاسیس ایسنا به همراه فاتح به این خبرگزاری آمد و بعنوان دبیر سرویس سیاسی مشغول به فعالیت شد.وی در زمره افراطیون جریان دوم خرداد جای می گرفت.و ی سپس به عنوان مدیر کلی اخبار سیاسی ایسنا منصوب شد و پس از رفتن فاتح از ایسنا به سمت مدیرعاملی ایسنا رسید که بعلت تندروی بسیار زیاد پس از مدتی جای خود را به میرحمید حسن زاده داد.

نامبرده پس از خروج از ایسنا در موسسه تنظیم و نشر آثار امام مشغول به فعالیت شد و سایت جماران را راه اندازی کرد . در ایام مدیریت حسن زاده بر ایسنا همگان (محمد علی.ن) را بعنوان مدیر در سایه این خبرگزاری میشناختند. با کاندیداتوری موسوی در انتخابات وی به همراه فاتح در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات این کاندیدای شکست خورده مشغول به فعالیت شدند و با راه اندازی سایت قلم نیوز و گماردن میرحمید حسن زاده بعنوان مدیر این سایت عملا در پشت پرده ستاد میرحسین مشغول فعالیت گردید.
هم اکنون در سایت جماران تعداد زیادی از خبرنگاران کنونی و اسبق ایسنا که اتفاقا!!!در سایت قلم نیوز هم فعالیت داشتند مشغول کار هستندو به نوعی این سایت به گفته کارشناسان قدم راهی نهاده که فاتح و ایسنا شروع کننده آن بودند.این سایت هم اکنون منعکس کننده اخبار و نظریات فرقه موسوی میباشد.

 

 

استفاده برخی دانشجویان پسر از لوازم آرایشی

بررسی های صورت گرفته از افزایش استفاده برخی دانشجویان از لوازم آرایشی حکایت دارد. اخیراً در بین قشر دانشجویان پسر آرایش کردن به سبک زنان مد و تبدیل به یک هنجار اجتماعی شده است که متأسفانه با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها مراجعه دانشجویان مرد به مغازه های لوازم آرایشی بیشتر از سال قبل مشاهده می شود.در صورتیکه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی صورت نگیرد شیوع این آداب در بین بیشتر جوانان به شکل یک امر ناهنجار عمق بیشتری خواهد گرفت.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:23 عصر     |     () نظر

 

تجمع گروههای همجنس باز در اصفهان

 

اخیرا برخی از افراد همجنس باز در  یکی از مناطق شهر اصفهان اقدام به تجمع می نمایند. به تازگی برخی از افراد همجنس باز با حضور در منطقه تفریحی و توریستی کوه صفه در جنوب اصفهان ضمن تجمع در این مکان سعی در جذب جوانان به گروه خود را دارند.

گفته می شود  این محل به پاتوق افراد همجنس باز تبدیل شده به طوری که همه روزه بعدازظهرها این افراد با در دست داشتن انگشترهای که از نشانه های همجنس بازان می باشد (PLAYBOY) در محل فوق تجمع می نمایند.

همچنین این افراد به صورت گروهی و سازمان یافته در محل مذکور حضور یافته و طبق بررسی های انجام شده این گروه منحرف جنسی از پیشتیبانی مالی بسیار زیادی برخوردار بوده که منبع آن نامعلومی می باشد.

 

 

آخرت فروشی به سبک کروبی

 

مهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم !

بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه میمهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم !

بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه می گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم.

ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است . گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم.

ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است.

 

 

قرآن سوزی این بار در فرانسه!

 

یک شهروند فرانسوی، در ادامه اهانت به قرآن به نام آزادی بیان و اندیشه در غرب ویدیویی از پاره کردن کلام‌الله مجید را در اینترنت منتشر کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی «الیوم السابع» گزارش داد: در شرایطی که هنوز واکنش‌ها به اقدامات اسلام‌ستیزانه در آمریکا ادامه دارد، این شهروند فرانسوی ساکن شهر استراسبورگ، ویدیویی یک ساعته از پاره کردن صفحاتی از قرآن کریم را ضبط و در سایت «وب‌- تی‌وی» منتشر کرد.

این فرد که اعلام شده است حدود سی سال دارد، توسط پلیس شهر استراسبورگ شناسایی و برای پاسخگویی به این اقدام وقیح و ضدانسانی احضار شده است. پیش از این، «آلکس استوارت»، وکیل استرالیایی، در اقدامی موهن، در فیلمی 12 دقیقه‌ای، کتاب آسمانی مسلمانان و کتاب آسمانی مسیحیان را به آتش کشیده بود؛ این حقوقدان استرالیایی که نام کلیپ خود را «کدام بهتر می‌سوزد!؟ قرآن یا انجیل» گذاشته است، این فیلم ویدیویی را که شامل پاره کردن این دو کتاب آسمانی و آتش زدن آن‌هاست، در یوتیوب قرار داده بود. این ویدیو که از یوتیوب حذف شده است، در تعطیلات آخر هفته مصادف با سالروز حادثه 11 سپتامبر و پس از تهدید «تری جونز»، کشیش تندرو آمریکایی، به سوزاندن قرآن به این سایت فرستاده شد.

 

 

رابطه جریان فتنه با اصلاح طلبان از زبان مصطفی کواکبیان

 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش اعتقاد به نظام است، گفت: اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. صطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی یا موسوی حمایت کردند تنها یک حمایت انتخاباتی بوده است، اظهارداشت: این آقایان نباید مدعی باشند که لیدر احزاب هستند یا احزاب بگویند اینها لیدر حزبی ما هستند بلکه این موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث کاندیداتوری نیز تمام می‌شود.

وی برهمین اساس به اختلافات میان سران اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: در بین سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته این اختلافات در میان گروه و جناح دیگری نیز به وجود می آید همان‌گونه که در بین اصول‌گرایان نیز اختلاف وجود دارد. دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه حرکت اصلاح‌طلبی از بدو انقلاب اسلامی پیدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذکرشد: اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش، اعتقاد به نظام است و اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

کواکبیان با تأکید بر اینکه ما در یک دوره‌ای از یک نامزد انتخاباتی حمایت می کردیم اما اکنون انتخابات را تمام شده تلقی می‌کنیم، افزود: اینکه بعضی‌ها ادعا کنند اصلاحات در خط آمریکایی‌ها، ضدانقلاب و براندازان است احتمالا برداشت‌ ناقصی از اصلاح‌طلبی دارند. وی بر همین اساس اصلاح‌طلب را کسی دانست که نظام را قبول داشته و اینکه در درون این نظام بخواهد اصلاحاتی ایجاد شود، گفت: کسی که نظام و قانون اساسی را قبول ندارد اصلاح‌طلب نبوده بلکه برانداز، ضدانقلاب و معاند است اما کسی که درون نظام فعالیت کند اسمش را می‌توان منتقد، اصلاح‌طلب یا مخالف دولت گذاشت. دبیرکل حزب مردم‌سالاری در خاتمه اپوزیسیون خارج‌نشین، برانداز، معاند و ضدنظام‌جمهوری اسلامی را اساسا اصلاح‌طلب ندانست و اینکه اصلاح‌طلبان با آنها همراهی نخواهند کرد.

 

 

هشدار درباره یک پدیده اجتماعی
رفتار پسرانه دخترها و رفتار دخترانه پسرها ناشی از چیست؟

بر اساس هشدار آسیب شناسان اجتماعی جابه جایی هویت جنسی در بین دختران و پسران و به دنبال آن رفتار پسرانه دختران و رفتار دخترانه پسران پدیده ای است که آثار خود را با شکلهای گوناگون از نوع پوشش و آرایش ظاهری تا قبول مسئولیت در زندگی طی سالهای اخیر در جامعه نشان می دهد.
 
هویت جنسی به احساس مردانگی یا زنانگی هر فرد از خودش گفته می‌شود. 

ریشه های تفاوت دختر و پسر
عوامل زیادی هستند که باعث ایجاد اختلافات تکاملی بین دو جنس دختر و پسر می‌شوند. اگر شما این موارد را نشناسید و رعایت نکنید قطعا بچه‌ها در پذیرش هویت جنسی خود دچار مشکل می‌شوند. دانستن این مطلب که چه میزان از اختلافات، ناشی از خصوصیات ذاتی است و چه میزان وابسته به تاثیر اجتماع و فرهنگ روی محیط کودک است کمی دشوار است. اما می‌توان کارهای مفیدی در این‌باره کرد. مثلا پسرها ذاتا تمایل دارند با اسلحه و شمشیربازی کنند و با ایجاد سر وصدای بیشتر وقت بگذرانند. اما می‌توان برای جلوگیری از خوب جلوه دادن خشونت، از تماس آنها با کتاب‌ها و بازی‌های کامپیوتری که خشونت را جالب و هیجان‌انگیز جلوه می‌دهد تا حد امکان پرهیز کرد. اما با همه تمهیدات در نهایت نمی‌توانید این علاقه استفاده از اسلحه و بازی‌های دزد و پلیس و... را از آنها بگیرید.

تشکیل هویت جنسی به 3 عامل متکی است: نگرش‌های والدین و گرایش‌های فرهنگی، آلت تناسلی خارجی نوزاد و یک عامل ژنتیک که از نظر طبیعی از هفته ششم زندگی جنین فعال باقی می‌ماند. عوامل خانوادگی و فرهنگی بر حس مرد بودن یا زن بودن ما تاثیر می‌گذارد. 

نقش خانواده
نقش خانواده در پیدایش اختلال‌های هویت جنسی بسیار موثر است. بعضی از خانواده‌ها علاقه عجیبی به فعالیت‌های جنسی مخالف دارند. مثال واضح آن، خانواده‌هایی است که پسر خود را شبیه به دختران آرایش می‌کنند. تصور کودک از جنسیت خود و همانندسازی او با والد هم‌جنس‌اش به نوع نگرش او و رفتارهای ما به عنوان والد بستگی دارد. پس باید دقت کرد. 

دکتر بدری‌السادات بهرامی، مشاور خانواده معتقد است هویت جنسی یک کودک با توجه به کارهایی که ما از کودکی برای او انجام می‌دهیم، شکل می‌گیرد. مقصود این است که وقتی ما برای کودک خود اسباب‌بازی‌هایی چون عروسک، قابلمه و کاسه و از این قبیل تهیه می‌کنیم یا برای او تفنگ و ماشین و هواپیما و امثال آن می‌خریم، داریم هویت جنسی او را می‌سازیم. اگر برای دخترمان رنگ‌های صورتی و دخترانه انتخاب می‌کنیم، داریم به او هویت جنسی می‌دهیم. علاوه بر اینها، رفتار ما با کودک دختر و پسرمان در شکل‌گیری هویت جنسی او موثر است. والدینی که با دختر خود همانند یک پسر رفتار می‌کنند یا هستند کسانی که پسر خود را همچون دختربچه‌ها می‌آرایند، دامن می‌پوشانند، موهایش را بلند می‌کنند و دلشان می‌خواهد به قولی این پسر آخری را کمی دردانه و لوس کنند تا به آرامش برسند!
زوجی را می‌شناسم که 4 پسر دارند و باز هم به امید داشتن دختر اقدام به بچه‌دار شدن می‌کنند و حالا که پنجمی هم پسر شده با او درست مثل دختربچه‌ها رفتار می‌کنند و می‌گویند زیبایی او مثل دخترهاست و با پوشاندن لباس دخترانه به این پسر 2، 3 ساله حس می‌کنیم دختردار شده‌ایم! آنها از این موضوع غافلند که دارند به شکل‌گیری هویت جنسی پسرشان صدمه وارد می‌کنند. 

اهمیت باورهای والدین در شکل گیری هویت جنسی کودکهمه این باورها و رفتارها یعنی اینکه ما هستیم که هویت جنسی بچه‌ها را می‌سازیم. ما هستیم که با رفتارهای درست می‌توانیم به پسرمان بیاموزیم درست مانند یک مرد سالم و خوشحال زندگی کند، هیجانات خود را بروز دهد، احساسات خود را به روش صحیح ابراز کند و در برقراری رابطه با دوستان، همسر و اجتماع موفق شود. این قضیه که می‌گویند مرد نباید گریه کند مختص ما نیست. در تمام دنیا به جنس مذکر می‌گویند که در عصبانیت‌ها حق ندارد گریه کند و فقط می‌تواند خشم خود را با فریاد زدن تخلیه کند، البته نه فریاد زدن بر سر کسی!
این نکته مهم است که اگر با یک دختر مثل پسر رفتار شود یا برعکس با یک پسر همانند دختر رفتار شود هویت جنسی جنس مخالف خود را یاد می‌گیرد. 

فرزندانمان با چه کسی همانند سازی می کنند؟بچه‌ها از 3 سالگی با والد هم‌جنس خود همانندسازی می‌کنند و نقش جنسیتی والد همجنس خود را درونی می‌کنند، به این معنی که دخترها با مادر و پسرها با پدرشان همانند‌سازی می‌کنند. اینجاست که اگر مادری دارای روحیه سرد و خشن و مردانه‌ای باشد و از لطافت‌های زنانه بی‌بهره باشد، دختر همچون مادرش رفتارها و منش‌های خشن و مردانه را می‌گیرد.

این حالت در مورد مردهایی که رفتارها و شیوه برخورد زنانه دارند نیز صادق است. این مردان وقتی پدر می‌شوند باید بدانند اگر خود را اصلاح نکنند و کودکشان به 3 سالگی برسد چون پدر خود را با این حالت‌های زنانه می‌بیند امکان دارد پسری شود که همانند یک مرد بار نمی‌آید و مردم به او هشدار خواهند داد که چرا مثل زن‌ها رفتار می‌کنی؟!

پدر و مادرها باید آگاهانه عمل کنند. مادر باید طوری عمل کند که دخترش از اینکه او هم مانند مادر، یک جنس لطیف و زنانه دارد احساس رضایت کند. مادری که به دلیل شغلش یا محیط خانواده‌اش طوری تربیت شده که خلق و خوی مردانه در او غالب است نمی‌تواند انتظار داشته باشد دخترش هویت جنسی کاملا زنانه کسب کند و از آن لذت ببرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 1:3 صبح     |     () نظر

 

استقبال پرشور دانشجویان از رئیس جمهور در دانشگاه تهران

alt

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان به زودی برای برگزاری با تاخیر آئین بازگشایی دانشگاه ها  در دانشگاه تهران حضور خواهد یافت . گزارش های رسیده حاکی از آن است که طیف وسیعی از دانشجویان دانشگاه تهران از جمله تشکل های دانشجویی و نهاد های مربوطه و دانشجویان مستقل خود را برای استقبال بی سابقه از رئیس جمهور آماده می کنند . مواضع مستحکم و هوشمندانه  محمود احمدی نژاد در سازمان ملل موجب اتحاد تشکل های دانشجویی برای استقبال و قدردانی از ایشان شده است . نهاد های مختلف دانشگاهی ،  دستاورد های سفر نیویورک را مثبت و گامی رو به جلو برای بر ملا شدن چهره واقعی استکبار جهانی ارزیابی کرده اند.

در پی اعلام موضع اکثریت قاطع دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از مواضع رئیس جمهور و استقبال از او ، معدود فتنه گران در دانشگاه مشغول برنامه ریزی برای تاثیر گذاری بر مراسم استقبال هستند. موج فتنه که از همراهی طیف دانشگاهی با دولت به شدت واهمه دارد تمام تلاش خود را بر رویارویی دانشجویان با رئیس جمهور معطوف ساخته تا اینگونه وانمود کند که دانشگاهیان در تقابل با دولت هستند. در پی تحرکات مشکوک فتنه گران ، تشکل ها و نهاد های دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کردند اجازه هرگونه تحرک و خودنمایی را از فتنه گران سلب خواهند کرد و آخرین رگ حیات فتنه را در دانشگاه تهران با استقبال از رئیس جمهور قطع خواهد نمود.

 

 

هدفمندی یارانه ها و بی خبر مجلس

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با انتقاد از مبهم بودن شیوه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مجلس از شیوه اجرای این قانون از سوی دولت بی خبر است. مهدی سنایی نماینده مردم  نهاوند در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه با اعلام تذکری اظهار داشت: با توجه به آنکه مهلت تمدید برنامه چهارم تا پایان شهریورماه بوده است، کشور در حال حاضر بدون برنامه جلو می‌رود. وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به نامشخص بودن شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: مردم سئوالات زیادی در ارتباط با اجرای این قانون دارند و مجلس نیز از شیوه اجرای این قانون بی‌خبر است.
 
سنایی افزود: این طرح یک طرح اساسی است که تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند. ولی مشخص نیست تکلیف قانونی که مجلس تصویب کرده است چیست و سازوکار اجرای این قانون نیز چه خواهد بود؟ سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست ادامه جلسه علنی امروز  را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر،اظهارداشت: نزدیک به 50 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هستند که پس از منتفی شدن بحث استرداد این لایحه از سوی دولت، در حال بررسی مفاد باقیمانده این برنامه هستند.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با انتقاد از مبهم بودن شیوه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مجلس از شیوه اجرای این قانون از سوی دولت بی خبر است. مهدی سنایی نماینده مردم  نهاوند در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه با اعلام تذکری اظهار داشت: با توجه به آنکه مهلت تمدید برنامه چهارم تا پایان شهریورماه بوده است، کشور در حال حاضر بدون برنامه جلو می‌رود.
 
وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به نامشخص بودن شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: مردم سئوالات زیادی در ارتباط با اجرای این قانون دارند و مجلس نیز از شیوه اجرای این قانون بی‌خبر است. سنایی افزود: این طرح یک طرح اساسی است که تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند. ولی مشخص نیست تکلیف قانونی که مجلس تصویب کرده است چیست و سازوکار اجرای این قانون نیز چه خواهد بود؟
 
سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست ادامه جلسه علنی امروز  را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر،اظهارداشت: نزدیک به 50 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هستند که پس از منتفی شدن بحث استرداد این لایحه از سوی دولت، در حال بررسی مفاد باقیمانده این برنامه هستند.
 
 
 
 

هدفمندی یارانه ها و بی خبر مجلس

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با انتقاد از مبهم بودن شیوه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مجلس از شیوه اجرای این قانون از سوی دولت بی خبر است. مهدی سنایی نماینده مردم  نهاوند در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه با اعلام تذکری اظهار داشت: با توجه به آنکه مهلت تمدید برنامه چهارم تا پایان شهریورماه بوده است، کشور در حال حاضر بدون برنامه جلو می‌رود. وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به نامشخص بودن شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: مردم سئوالات زیادی در ارتباط با اجرای این قانون دارند و مجلس نیز از شیوه اجرای این قانون بی‌خبر است.
 
سنایی افزود: این طرح یک طرح اساسی است که تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند. ولی مشخص نیست تکلیف قانونی که مجلس تصویب کرده است چیست و سازوکار اجرای این قانون نیز چه خواهد بود؟ سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست ادامه جلسه علنی امروز  را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر،اظهارداشت: نزدیک به 50 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هستند که پس از منتفی شدن بحث استرداد این لایحه از سوی دولت، در حال بررسی مفاد باقیمانده این برنامه هستند.
 
 
 
 

دستگاه قضا و داستان یک "پاورپوینت"

بخش سیاسی  سعی دارد جهت تنویر افکار عمومی و به صورت گذرا مروری بر مباحث مطرح شده درباره پاورپوینت ادعایی ، اهداف و چرایی انتشار آن در برهه کنونی و وظیفه قوه قضاییه در قبال ادعاهای مطرح شده، داشته باشد.

الف- سندیت پاورپوینت؛ درباره اینکه این پاورپوینت یک سند کاملا امنیتی و یا یک سند اساسا جعلی است مباحث و ادعاهای مختلفی ارائه شده که بخشی از آن را از نظر می گذرانیم:

1- پاورپوینت منتشر شده، یک سند" کاملا سری" است که بر اثرایجاد یک حفره اطلاعاتی، از درون دستگاه های امنیتی به بیرون درز کرده است.
2- یک سند معمولی اما "محرمانه" است که سهوا و براثر بی مبالاتی دستگاه های مسوول، در اختیار دیگران قرار گرفته است.
3- یک سند سوخته امنیتی است که پس از گذشت یک سال از طرف دستگاه های امنیتی به صورت هدفمند منتشر شده است.
4- این پاورپوینت مجموعه ای از اخبار ویژه کیهان و چند روزنامه و سایت اصولگر است که حاوی هیچ مطلب سری و محرمانه ای نیست و نباید آن را به عنوان یک سند قلمداد کرد.
5- یک سند کاملا ساختگی است که توسط افرادی از جریان فتنه که سابقه کار امنیتی دارند، با ادبیاتی ویژه دستگاه های اطلاعاتی به صورت هدفمند تهیه و منتشر شده است.
6- پاورپوینت ارائه شده، یک سند تحریف شده است که با الگو برداری از چند سند به بیرون درز پیدا کرده، با ساختار و ترکیب های متفاوت در 24، 48 و 108 صفحه منتشر شده است.

  ***

اگر آن گونه که در برخی سایت ها و وبلاگ ها آمده است، این پاورپوینت به عنوان سند به شورای عالی امنیت ملی ارائه شده است،لااقل بخشی از سران فتنه که سال های ماضیه در دستگاه های امنیتی حضور داشته اند باید بدانند که پرونده های ارائه شده به شورای عالی امنیت ملی همراه با اسناد و مدارک متقن امنیتی است.
لااقل آنهایی که هنوز سر و سری با سید محمد خاتمی دارند بروند از او بپرسند که داستان چیست؟ یکی از نزدیکان خاتمی در گفتگو با خبرنگاری می گفت در جلسه ای که هفته گذشته با خاتمی بودیم از وی درباره موضوع پاورپوینت پرسیدیم و او در پاسخ گفت: روی این پرونده مانور ندهید که به ضررتان تمام می شود. از خاتمی پرسیدند چرا؟ و او که حداقل هشت سال در شورای عالی امنیت ملی حضور داشته در پاسخ گفته است: پرونده ای که به شورا می رسد یعنی همه مراحل امنیتی آن طی شده و اسناد آن کامل است. بنابراین نباید روی سندیت آن مانور داد و اگرهم این پاورپوینت جعلی از کار دربیاید که کار خراب تر می شود و باید پاسخ این کار را بدهید.
البته در این نوشتار بنا نداریم درباره سندیت این پاورپوینت بحث مفصلی را مطرح کنیم چرا که این حیطه را باید به دستگاه های مسوول از جمله قوه قضائیه سپرد. اگر این پاورپوینت یک سند امنیتی است با چه مجوزی منتشر شده و اگر یک سند جعلی است مدعی العموم وظیفه دارد از کیان دستگاه های امنیتی نظام صیانت نموده و با منتشر کنندگان آن برخورد لازم قضایی را انجام دهد.

ب- سناریوهای چرایی انتشار پاورپوینت:

1-انتشار این پاورپوینت از سوی دستگاه های امنیتی نظام و براساس یک سناریوی ساختگی و از پیش طراحی شده و برای روشنگری و بصیرت افزایی افکار عمومی به اجراء درآمده است.
2- پاورپوینت منتشر شده از سوی جریان فتنه با هدف الحاق افرادی که در این پاورپوینت از آنان نامی برده شده همچون هاشمی، خاتمی، سید حسن خمینی، ناطق نوری، حسن روحانی، ولایتی و ... به جریان فتنه است. به عبارت دیگر فلسفه ساخت این پاورپوینت بازسازی، ترمیم و تقویت جریان فروپاشیده فتنه بوده است.
3-این پاورپوینت از سوی جریان فتنه منتشر شده تا تمام دعوا را به یک رقابت سیاسی داخل نظام بکشانند و دامن خود را از اتهام براندازی و ساختارشکنی مبرا سازند.این پاورپوینت عملکرد آنان را نهایتا تا برهه تشکیل دادگاه ها در تابستان سال 88 بررسی می کند که متهمان به زندان های کوتاه مدت محکوم شدند. به عبارت دیگر، جریان فتنه در یک فرار رو به جلو و برای عملکرد غیرقابل توجیه خود اقدام به تشکیل یک پرونده حداقلی قضایی کرده تا از اتهامات یکسال اخیر آنان چشم پوشی شود.
4- انتشار این پاورپوینت یک بازی فریب است که دستگاه های امنیتی برای مشغول سازی جریان فتنه و بازی دادن و مدیریت آنها در زمینی که خود تعریف کرده اند، طراحی و اجراء کرده اند. براساس این تحلیل، این پاورپوینت بخشی از پروژه مشغول سازی جریان تجدید نظرطلب است تا در موعد مقرر تیرخلاص بر پیکر بی رمق فتنه شلیک شود.

ج- زمان انتشار پاورپوینت

باید این نکته اساسی را در تحلیل زمان انتشار پاورپوینت لحاظ داشت که بازی انتشار پاورپوینت و مانورهای کودکانه روی سخنرانی های مشفق، در برهه ای رقم می خورد که تدبیر نظام اسلامی در پالایش جریان فتنه به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
امروز شراره های اختلاف ، درگیری و مچ گیری بیش از هر زمان دیگری در میان لیدرهای فکری و اعضای شورای مرکزی گروه های اصلی و اقماری جریان فتنه زبانه می کشد و آنان بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت تحت بیرقی ولو دروغین و ساختگی هستند.
این پیراهن خونین گاه در قالب هجمه به سخنرانی یک سرباز نظام اسلامی است و گاه پاورپوینتی است که در آرایش ها و ترکیب های متفاوت بر فضای مجازی جاری می شود. در دنیای امروز هر فرد و گروهی به ویژه آنهایی که به آخر خط رسیده اند می توانند پاورپوینتی را تهیه و تدارک ببینند و با انتساب آن به فلان فرد و دستگاه روزنه امیدی را یرای خود دست و پا نمایند چرا که "الغریق یتشبث بکل حشیش"
به اذعان سران جریان تجدید نظر طلب،حال که سرمایه اجتماعی و نیروهای کف خیابان را بر باد رفته می بینیم حداقل باید بهانه ای برای جمع شدن خود ولو در" لابلای صفحات وب و دنیای مجازی" دست و پا نماییم.
اگر گفته می شود" صرفا حضور و بروز در فضای مجازی"، به دلیل آن است که سالمترین و دست نخورده ترین تشکل جریان تجدیدنظرطلب یعنی مجمع روحانیون هم طی شش ماه گذشته نتوانسته است بیش از یک جلسه رسمی برگزار کند و جلسات دیگر که به بهانه های مختلفی چون ضیافت شام در منزل محمد خاتمی، بررسی پرونده عضویت ابطحی، مراسم آشتی کنان میان انصاری و لاری و ابطحی و...قرار بود برگزار شود هیچکدام به حدنصاب لازم نرسیده است.
حال داستان احزاب دیگر که هر عضوی عضو دیگر را به عافیت طلبی، بزدلی، خودفروختگی، بریدن تشکیلاتی، همکاری با دستگاه های امنیتی نظام، درز اخبار جلسات، نیروی نفوذی بودن و ... متهم می کند داستان جالب دیگری است که روایت آن شاید در فصل آینده و به درد شب های طولانی زمستان بخورد.

* مخاطبان اصلی پاورپوینت
به راستی پاورپوینتی که حدود یکسال از عمر آن می گذرد چرا باید به یکباره در این روزها منتشر شود؟ مخاطب اصلی آن کیست و چرا در پاییز سال گذشته منتشر نشد؟
امروز حساب و کتاب عناصرساختارشکنی چون میرحسین موسوی، مهدی کروبی و احزاب فتنه انگیزی چون مشارکت وسازمان مجاهدین و مجمع روحانیون از جریان منتقد داخل نظام جدا شده است. امروز مشخص شده که حساب انتقادهای ولو نابجای افرادی چون هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی و محمد خاتمی از نحوه برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری و رویکردها و عملکردهای دولت نهم و دهم، با بیانیه های 18 گانه موسوی و فراخوان های ساختار شکنانه مجمع روحانیون و مشارکت و سازمان ودفاع آنان از منافقین و تروریست ها وهمسویی آنان با استکبار جهانی متفاوت است و اگر شاهین عدالت بخواهد حکم براند، مجازات های سنگین فتنه انگیزی، محاربه، ارتداد، براندازی وخون بهای دهها شهید مظلوم بسیجی بر گرده آنان سنگینی می کند.
براین اساس مخاطبان اصلی هیاهوی پاورپوینت، هاشمی و سیدحسن خمینی و برخی دیگر از مسوولان نظام هستند. آنها می خواهند با استناد به بخش هایی از مطالب پاورپوینت ادعایی که در آن از هاشمی و سید حسن خمینی و ناطق نوری و برخی دیگر از خواص نام برده شده است ، اینگونه القا نمایند که نظام شما را در ردیف سران فتنه قلمداد کرده و بر این اساس یا باید خود را برای یک برخورد سخت آماده نمایید و یا آنکه برای امنیت یافتن اقدام به ائتلاف و تشکیل یک جبهه منسجم متشکل از احزاب و گروه های سبز و اپوزیسیون و منتقد نظام  و دولت نمایید.
سخنان هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان، حمایت وی از طرح ملی هدفمند شدن یارانه ها، تاکید ات مکرر هاشمی بر صیانت از حقوق هسته ای ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم ها ،حضور وی در نماز عید فطرو راهپیمایی روز قدس، بازی تجدید نظرطلبان را در مصادره هاشمی با شکست وناکامی همراه کرده است به گونه ای که برخی سران فتنه با عتاب و شداد عنوان کرده اند"هاشمی تکیه گاه مطمئنی نبود...او اهل معامله است... او خود را صاحب نظام می داند و نمی آید بر سرنظام معامله کند... ما از همان اول نباید با طناب پوسیده هاشمی به چاه می رفتیم"
ترک سفره افطار عبدالله نوری توسط سید حسن خمینی در اعتراض به ترکیب میهمانان دعوت شده،اعتراض سید حسن به برخی رفتارهای افراط گونه یاسر خمینی ، حمایت سید از مواضع انقلابی برادر کوچکش سیدعلی، حضور وی در دیدار کارگزاران نظام واعتراض به برخی رفتارهای ساختارشکنانه جریان فتنه ،باعث شده تا تجدیدنظرطلبان آخرین سنگرهای فرضی خود را نیز تسخیر شده به نظاره بنشینند.
مواضع چند ماه گذشته خاتمی در جلسات پیدا و پنهان که در مقام یک جراح حاذق تلاش می کند جریان آلوده فتنه را از پیکره اصلاحات جدا کند، نشان می دهد خاتمی هم ضلع سوم مثلث طلایی برباد رفته است. این روزها خاتمی حال و روز خوشی ندارد و سخت افسرده و نگران است. او که خود را در اوراق تاریخ جستجو می کرد اینک میراث دار جریانی بی پالایش است که تمام ظرفیت آنان در غر زدن و طرح شکوائیه های کودکانه است.

*شاهین عدالت در برابر" پاورپوینت"

امروز جریان سبز خود را آبستن یک زوال زودرس می بیند.او تبدیل به یک حزب و جریان نق زن، بیانیه نویس وبی خاصیت شده است. بیانیه هایی که آنقدر تکراری وتهوع آور شده اند که بعید است به جز مواجب بگیران حزبی، دیگرانی پیدا شوند که زحمت خواندن آن را کشیده باشند. بیانیه های بی بو وخاصیتی که اگر بدین منوال به پیش بروندلاجرم ادامه نگارش آن برعهده عریضه نوسان دادگاه های خانواده خواهد بود.
آنان شکایت به قوه ای می برند که نمی دانند با این پارادکس چگونه کنار بیایند.از یک سو باید قوه را متهم به انواع بی عدالتی ها نمایند و از دیگر سو شکایت به این عدالتخانه بیاورند.اگرهمزمان با اعلام دادستان تهران مبنی بر تشکیل پرونده برای سران فتنه، آنان به تکاپو برای صدور بیانیه می افتند نشان می دهد که از برخورد قضایی هم سخت نگرانند و در صدد فرار از صحنه جرم هستند تا جلوی برخورد سخت نظام را بگیرند.
این جنجال ها و شکایت ها و بیانیه ها یک فرار رو به جلو است که از محاکمه در دادگاه عدل فرار نمایند.این بیانیه ها در ادامه سیاست دروغ بزرگ است.پس از افشای دروغی به نام تقلب در انتخابات، به سراغ دخالت نظامیان در سیاست رفته اند. صدور اطلاعیه و بیانیه های مختلف و جوابیه هایی که هر روز بیشتر می شود دقیقا بازی خوردن از خبرنگارانی است که هر روز خبری را از جلسات آنان به بیرون درز می دهند.
وبالاخره آنکه ، هیاهویی که این روزها در فضای مجازی درباره پاورپوینت و فایل صوتی ادعایی می شود، در صورتی که این اسناد درست و متقن باشد آنگاه توپ در زمین قوه قضائیه است که به سراغ توطئه گران و معاندان و خائنینی برود که به توطئه علیه نظام اسلامی و خیانت به خون شهدا مشغول بوده اند.

 

 

انتشار فیلم رسوا کننده ارتش رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی از انتشار یک فیلم رسواکننده جدید توسط یک نظامی صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که تبعات این رسوایی، نگرانی و هراس مقامات ارتش این رژیم را بشدت برانگیخته است. هاآرتص در شماره امروز خود خبری منتشر کرد که از رسوایی جدید در ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد.

هاآرتص با این عنوان که "فیلمی جدید اسرائیل را به دردسر می‌اندازد " گزارش کرد که یک فیلم ویدئویی جدید که در شبکه اینترنتی "یوتیوب " قرار گرفته است نشان می‌دهد که یک نظامی اسرائیلی [در حرکتی بسیار زننده] در مقابل یک زن فلسطینی دست و چشم بسته می‌رقصد. به گزارش هاآرتص، این نظامی صهیونیستی در حالی که دوستان خود را به ضبط حرکات خود دعوت می‌کند، در کنار یک اسیر زن که دست و چشم وی بسته است، به رقص و پایکوبی مشغول است.

گفته می‌شود کانال 10تلویزیون رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از این فیلم را به نمایش گذاشته است و پس این امر، دایره بازرسی‌های داخلی ارتش این رژیم دستور پیگیری بسیار سریع موضوع را صادر کرده است. پایگاه خبری محیط با انتشار این خبر این اتفاق را "رسوایی جدید " ارتش رژیم صهیونیستی خواند و اعلام کرد که سران این رژیم از این رسوایی جدید و پیامدهای آن برای تل‌آویو به هراس افتاده‌اند.

روزنامه هاآرتص همچنین در ادامه اعلام کرد که سران ارتش اسرائیل با دیدن این فیلم شوکه شده‌اند و از اینکه چنین رفتارهایی شیوه‌ای متداول میان نیروهای ارتش شود، به هراس افتاده‌اند. هراس سران رژیم صهیونیستی به این دلیل است که این رسوایی در حالی در محافل خبری منتشر شده است که هنوز زمان زیادی از اقدام یک سرباز زن اسرائیلی که چندی پیش مقابل یک اسیر مرد فلسطینی به اجرای حرکت‌های زننده و توهین‌آمیز اقدام کرده بود و سبب دردسر برای سران ارتش این رژیم شد، نگذشته است. همچنین شماری از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در سال‌ گذشته نیز به دلیل انتشار اقدامات نژادپرستانه خود مقابل اسرای فلسطینی در شبکه اینترنت [نه به دلیل چنین رفتارهایی] مورد سؤال قرار گرفتند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 1:1 صبح     |     () نظر

 

شباهت قطعنامه و دستمال توالت + عکس

 
 
 
 

مخالفان-نظام-را-قبول-نداریم؛-چه-جنبش-سبز-چه-جنبش-قرمز

مصطفی کواکبیان گفت: اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی یا موسوی حمایت کردند تنها یک حمایت انتخاباتی بوده است، اظهارداشت: این آقایان نباید مدعی باشند که لیدر احزاب هستند یا احزاب بگویند اینها لیدر حزبی ما هستند بلکه این موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث کاندیداتوری نیز تمام می‌شود. وی برهمین اساس به اختلافات میان سران اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: در بین سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته این اختلافات در میان گروه و جناح دیگری نیز به وجود می آید.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه حرکت اصلاح‌طلبی از بدو انقلاب اسلامی پیدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذکرشد: اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش، اعتقاد به نظام است و اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

 

 

باید به گوش سران فتنه سیلی زد

 

آیت الله خزعلی با انتقاد از آتش افروزی‌ها و خیانت‌های موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران مزدور فتنه گفت: اگرچه باید برای هدایت فریب خوردگان فتنه سال گذشته دعا کرد امّا به گوش سران فتنه سیلی محکمی باید زد. حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی که به مناسبت شهادت رئیس مکتب تشییع، حضرت امام صادق(ع) در مسجد جامع سبزوار سخنرانی می‌کرد، انتقادات تندی را علیه موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران فتنه مطرح کرد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی بی‌باک، رئیس بنیاد بین المللی غدیر در قسمتی از سخنان خود به حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و با انتقاد از آتش افروزی‌ها و خیانت‌های موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران مزدور فتنه گفت: اگرچه باید برای هدایت فریب خوردگان فتنه سال گذشته دعا کرد امّا به گوش سران فتنه سیلی محکمی باید زد. آیت الله خزعلی که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین علوی در این مراسم حضور پیدا کرده بود، تاکید کرد: سپاه و بسیج در سال گذشته ثابت کردند که اغتشاش گران وابسته به مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس می‌باشند.

 

 

دستگیری فردی که خود را امام زمان می دانست

 

روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه اعلام کرد: فردی که خود را امام زمان (عج) معرفی کرده بود در شهرستان هرسین دستگیر شد.  روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سودجویان مدعی مهدویت در شهرستان هرسین از توابع استان خبر داد.
این فرد با هویت « ق.م » مدتی خود را به عنوان یار امام عصر (عج) معرفی می‌کرد و نهایتا پس از جلب نظر عده‌ای که قریب بر 70 نفر بوده و هم اکنون بالغ بر 80 درصد آن ها دستگیر شده‌اند، خود را امام زمان معرفی کرده بود. وی با ایجاد انحراف در مبانی اعتقادی این افراد سعی در سوء استفاده‌های خاص خود را داشته که با هوشیاری مردم و نیروهای ذیربط شناسایی و دستگیر شده است.
پرونده این شخص که علاوه بر ادعای مهمل امامت در بردارنده جرایم اخلاقی و ... نیز هست در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در حال رسیدگی است. روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به ظهور عرفای مجازی در اقصی نقاط عالم که متاسفانه با وجود قلت نسبت به سایر کشورها، کشور ما نیز از آن مستثنی نبوده، هراز چند گاهی شاهد بروز این ناملایمات اعتقادی نظیر ادعاهای واهی و جنون آمیز مهدویت، نبوت و حتی الوهیت هستیم که این مهم هوشیاری و دقت نظر مضاعف متولیان امر و نیز آگاهسازی هرچه بیشتر مردم و جوانان میهن اسلامی مان را می‌طلبد.
 
 
 
 
 

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به حوادث کوی دانشگاه برگزار شد

 

اولین جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌ حوادث کوی دانشگاه در شعبه‌ دوم دادگاه نظامی یک تهران برگزار شد. متعاقب اطلاعیه‌ مورخ نهم تیر ماه هشتاد و نه سازمان قضایی نیروهای مسلح، پیرامون صدور کیفرخواست در مورد اتهامات 27 نفر از متهمان حوادث کوی دانشگاه، اولین جلسه‌ دادگاه رسیدگی به این پرونده صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این جلسه که 23 نفر از متهمان حوادث کوی دانشگاه و وکلای آنان و تعدادی از شکات حضور داشتند، رئیس دادگاه با اشاره به روند رسیدگی به این پرونده و بیان برخی از مقررات آئین دادرسی کیفری، با تاکید بر ضرورت رعایت ماده‌ 327 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1290 اعلام کرد که مطابق قانون، انتشار اسامی متهمان پس از قطعی شدن حکم دادگاه میسر خواهد بود.

در ادامه، کیفرخواست صادره علیه متهمان پرونده قرائت شد و موضوع اتهامات و دلایل آن توسط رییس دادگاه به متهمان تفهیم شد. سپس شاکیان و وکلای آنان و نماینده‌ حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و نماینده‌ حقوقی دانشگاه تهران شکایت خود را مطرح کردند، یکی از متهمان و وکیلش به دفاع پرداختند و نماینده‌ دادستان نیز از کیفرخواست دفاع کرد.

جلسات بعدی دادگاه جهت رسیدگی به اتهامات متهمان در روزهای بعد برگزار خواهد شد. گفتنی است علاوه بر رسیدگی به اتهامات 27 نفر از متهمان که رسیدگی به اتهام آنان در دادگاه آغاز شده است، تحقیقات در مورد 17 متهم دیگر پرونده نیز در دادسرای نظامی پایان یافته و پرونده‌ این متهمان به زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

 

سران فتنه می‌خواهند بانام شهدا، هتاکی به مقدسات را از یادها ببرند

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از راهبردهای جریان فتنه را برای تغییر چهره ضد مذهبی خود تمسک به نام شهدا و سوءاستفاده از برخی خانواده های شهیدان دانست و عنوان کرد: سران فتنه می‌خواهند با سوءاستفاده از نام شهدا، هتاکی جریان فتنه به مقدسات را از یادها دور کنند.

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با شبکه ایران یکی از راهبردهای جریان فتنه را برای تغییر چهره ضد مذهبی خود تمسک به نام شهدا و سوءاستفاده از برخی خانواده های شهیدان دانست. وی عنوان کرد: سران فتنه با این سناریو درصدند که وجهه خود را که در جریان هتک حرمت مقدسات از جمله حرمت شکنی روز عاشورا کاملا مخدوش شده، بازسازی و این گونه وانمود کنند که در راه شهدا و امام راحل حرکت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: عموم مردم می دانند سران و فعالان فتنه به آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا خیانت کرده اند و صرفا درصدد استفاده ابزاری از نام و عنوان امام و شهدا در جهت دستیابی به اهداف خلاف آرمان های انقلاب هستند. وی تاکید کرد: به همین دلیل‌ آنها قدرت بازسازی وجهه خود را با این روشها نخواهند داشت.

فعالیت جریان فتنه به اینترنت آنهم در آغوش بیگانگان محدود شده است. عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه اظهار داشت: فتنه گران در میان مردم هیچ جایگاه و موقعیتی ندارند و در واقع جایگاه خود را از دست رفته می بینند.

وی با بیان اینکه فعالیت جریان فتنه به دنیای مجازی اینترنت آنهم در آغوش بیگانگان و دشمنان اسلام محدود شده است، افزود: یکی از نقاط ضعف بزرگ سران فتنه که خود نیز به آن اذعان دارند این است که توده های مردم در مقابل آنان قرار دارند. به گفته کعبی فتنه گران از طریق دنیای مجازی و رسانه ای سعی می کنند خود را زنده نگه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سران فتنه دیگر میان مردم جایگاهی ندارند، تصریح کرد: حتی افرادی که زمان انتخابات با آنها رای دادند از رای خود برگشته اند. وی تاکید کرد: هر چه زمان می گذرد شاهد زوال بیشتر جریان فتنه خواهیم بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 1:0 صبح     |     () نظر

  

حقوق بشر آمریکایی: (10)
 
ره پیک: تخلفات آمریکا در موضوعات حقوق بشری رسانه‌ای شود
 
خبرگزاری فارس: عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که می‌بایست از جهت سیاسی و رسانه‌ای اقدامات روشنگرانه‌ای درباره تخلفات آمریکا در موضوعات حقوق بشری داشته باشیم.

سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص صدور حکم اعدام «ترزا لویس» زن آمریکایی توسط دادگاه آمریکا و فضا سازی در مورد سکینه آشتیانی گفت:‌ هر کشوری بر اساس مقررات خود عمل می‌کند و آمریکا نیز برای برخی جرایم حکم اعدام را پیش‌بینی کرده و آن را اجرا می‌کند، اما آمریکا‌یی‌ها مانند سایر موارد که معیارهای دوگانه در پیش می‌گیرند، این موضوع را نیز نه از جنبه حقوقی و علمی بلکه از جنبه سیاسی مورد توجه قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه قضیه حقوق بشر موضوعات دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، اظهار داشت: اگر ایران اعمال قانون داشته باشد، تحت تأثیر مسائل سیاسی و تعارضات موجود بین کشورمان و غرب، روی آن مانور داده و فضاسازی می‌کنند.
 
حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه هر کشوری از نظر قضایی مستقل است، یادآور شد: اظهارات و فضاسازی‌های موجود در خصوص حکم صادره در خصوص سکینه آشتیانی نقد علمی نیست، بلکه جنگ روانی و تبلیغات رسانه‌ای است، چرا که بسیاری از این نوع مقررات و مجازات‌ها در سایر کشورها نیز وجود دارد اما اصلاً مطرح نمی‌شود. ره‌پیک با اشاره به روشن بودن عملکرد رسانه‌های غربی برای افکار عمومی جهانی گفت: آنها تابع سیاست‌های آمریکایی هستند و مجامع حقوق بشری نیز عملاً نشان داده‌اند که اقدام مؤثری در عرصه حقوق بشر و تخلفات صورت گرفته از سوی کشورهای بزرگ انجام نمی‌دهند.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی در کمیسیون حقوق بشر پرونده‌هایی دارد، اما عملاً به نتایج مثبتی نمی‌رسد، چرا که سلطه سیاسی آمریکا و کشورهای قدرتمند تفوق داشته و مانع این کار می‌شوند. این حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اختلاف اساسی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا گفت: تا زمانی که این تعارض وجود دارد، طبیعی است که این اقدامات صورت پذیرد و غرب از ابزارهای مختلف برای فشار به ما استفاده کند، ولو اینکه خودشان تخلفات بزرگتری داشته باشند. ره‌پیک در پایان یادآور شد: ما باید از جهت سیاسی و رسانه‌ای اقدامات روشنگرانه خود را داشته باشیم تا تأثیر خود را به افکار عمومی داشته باشد.
 
 
 
 
 
حقوق بشر آمریکایی (11)
 
آغاز شمارش معکوس برای اعدام ترزا + فیلم
 
خبرگزاری فارس: زن آمریکایی محکوم به اعدام که از نارسایی ذهنی رنج می‌برد شمارش معکوس را برای در آغوش کشیدن مرگ با تزریق مواد سمی آغاز کرده است؛ اما محافل و مقامات به ظاهر حقوق‌بشر دوست غربی همچنان واکنشی را به این موضوع نشان نمی‌دهند.

به گزارش فارس، "ترزا لویس " زنی 41 ساله با نارسایی ذهنی است که در صف اعدام ایالت ویرجینیای آمریکا قرار دارد. وی که هم یک مادر است، و هم یک مادر بزرگ، قرار است 23 سپتامبر 2010 اعدام شود. ترزا که تا به حال حدود 7 سال از زندگی خود را در زندان سپری کرده است، به اجیر کردن دو نفر برای قتل همسر و ناپسری خود در سال 2002 متهم است. لویس همچنین در ازای پرداخت هزینه خرید سلاح گرم برای قتل، خود و دختر 16 ساله‌اش را به قاتلان عرضه می‌دارد.

در همین حال، "کن کوچینلی "، دادستان ویرجینیا حکم اعدام را برای ترزا با ذکر دلایلی که آن را ماهیت خشن جنایت و ارتکاب زنا توسط ترزا می‌نامد، موجه می‌داند. ترزا با وجود اینکه از نارسایی ذهنی رنج می‌برد، پس از اتفاق فوق مسئولیت اقدامات خود را پذیرفته و با پلیس همکاری کرد. وی حتی "ماتیو شالنبرگر " و "رودنی فولر " دو نفری را که قتل‌ها را مرتکب شدند، به پلیس معرفی کرد؛ اما این در شرایطی است که برای این دو قاتل مجازات اعدام در نظر گرفته نشده و آنها فقط به حبس محکوم شده‌اند.

قاضی دادگاه ترزا را با نارسایی ذهنی، "طراح " قتل‌ها معرفی کرد. این در حالی بود که این زن در چندین تست هوش در مرز "عقب مانده‌ذهنی " قرار گرفت. گفته می‌شود که ترزا در زمان قتل‌ها از نارسایی‌های دیگری رنج می‌برد که حکم اعدامش را زیر سؤال می‌برد.

***عجز ترزا در انجام امور روزمره ساده***

روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست " در گزارشی نوشت: کارشناسان روانشناسی قضایی از نظر ذهنی لویس را تست کرده و اعلام کرده‌اند که ترزا نوعی "اختلال شخصیت وابسته " دارد و به علت این نارسایی به تنهایی قادر نیست حتی از عهده وظایفی ساده چون تهیه یک فهرست خرید خواروبار برآید. "جیمز روکپ "، وکیل مدافع لویس نیز که بدون دریافت حق وکالت از لویس دفاع کرد، می‌گوید: رفتار لویس در زندان نمونه بوده است. این یکی از دلایل مبنی بر اشتباه بودن حکم اعدام است. ترزا تا اکتبر 2002 هیچ سوءسابقه اقدامات خشونت‌آمیز نداشت. وی الآن به شدت نادم است. ترزا الآن نمی‌تواند دست کسی را بگیرد یا حتی در یک بازی شرکت کند.

روکپ با انتقاد از حکم اعدام برای ترسا، آن را یک عیب و نقص بزرگ برای سیستم قضایی آمریکا دانست و گفت: سیستم قانونی برای جدی‌ترین جرم‌ کارآیی خوبی ندارد. برای افرادی که کارهای مشابه یا حتی بدتری انجام می دهد، وضعیت بهتری حاکم است. ناسازگاری و ناهمخوانی بسیاری درباره کسانی که اعدام می‌شوند و کسانی که اعدام نمی‌شوند، وجود دارد.

***سند کتبی برای رد اتهام لویس***

"ماتیو شالنبرگر "، یکی از قاتلان درگیر در ماجرای قتل همسر و ناپسری ترزا لویس طی نامه‌ای کتبی به هم‌سلولی خود اعتراف کرد که نقشه قتل، طرح ترزا نبوده و در کل ایده وی بوده است. در این نامه آمده است: من ترزا را در والمارت در دانویل ملاقات کردم. از زمانی که من وی را دیدم، متوجه شدم که ترزا شخصی است که به راحتی می‌شود او را مدیریت و کنترل کرد. کشتن جولیان و چارلز لویس در کل ایده من بود. من به پول نیاز داشتم و ترزا یک هدف آسانی بود. شالنبرگر سه سال بعد در زندان خودکشی کرد و از آن زمان به بعد وکلای مدافع ترزا نتوانسته‌اند از این نامه به عنوان یک مدرک در دادگاه استفاده کنند.

***اعدام یک عقب‌مانده ذهنی، نقض قانون***

"لری کاکس " مدیرعامل سازمان عفو بین الملل در نامه‌ای به "رابرت مک دانل " فرماندار ایالت ویرجینیا نوشت : اعدام فردی که دچار نارسایی ذهنی است نقض قانون اساسی آمریکا است. در این نامه همچنین آمده است: غیر ممکن است که فردی که پزشکان او را عقب مانده ذهنی تشخیص داده اند و تایید کرده اند که استقلال در تصمیم گیری ندارد توانسته باشد دو مرد را برای ارتکاب به قتل اجیر کرده باشد. کاکس در ادامه نامه خود می‌افزاید: روانشناسان قضایی ترزا را مورد آزمایش قرار داده اند و تایید کرده اند که وی از انجام کارهای روزانه خود عاجز است و حتی نمی تواند لیست خرید خود را تنظیم کند چه برسد به سازماندهی یک قتل.

***استاندارد دوگانه حقوق بشری***

موضوع ترزا تا حدودی زیادی به پرونده یک زن ایرانی که به زنای محسنه و همدستی در قتل همسر خود محکوم است، شباهت دارد. اما رسانه‌های تحت سلطه غرب اخیرا موج عظیمی از هجمه خبری را علیه ایران به راه انداختند تا جایی که مقامات غربی بعضا حتی پای خود را یک گام فراتر نهاده و در این میان رئیس جمهور و وزیر خارجه فرانسه شخصا به دفاع از زن ایرانی مجرم پرداختند. محافل باصطلاح حقوق بشری و رسانه‌های غربی با تیترهای پرطمطراق خود چنان دم از دفاع حقوق بشر زدند که افکار عمومی را محو دروغ‌های خود کردند.

اما در سویی دیگر و در ویرجینیای آمریکا، زنی دچار نارسایی ذهنی در صف انتظار برای اعدام نشسته است. به نظر می‌رسد که از منظر آمریکایی و غربی، دفاع از یک مجرم در ایرانی، دفاع از حقوق بشر محسوب می‌شود، اما دفاع از زن عقب‌مانده ذهنی محکوم به اعدام در آمریکا که کسی صدایش را نمی‌شنود، در این میان هیچ محلی از اعراب ندارد.

ترزا سال 2002 به اعدام محکوم شد، اما از آن زمان تا کنون هیچ احدی به جز اطرافیان وی به دفاع از ترزا نپرداخته‌اند. مقامات کاخ سفید که به مداخله در امور داخلی سایر کشورها عادت دارند، از آن زمان تا کنون به خود این زحمت را نداده‌اند یا اینکه مصلحت نمی‌دانند، سری را به عقب برگردانده و به نقض‌ حقوق بشر و محدودیت آزادی بیان در داخل مرزهای آمریکا رسیدگی کنند. این امر احتمال دست داشتن این افراد پشت پرده ماجرا را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

***ترزا در حسرت گوش شنوا در آمریکا***

در حالی که 2 روز تا اعدام ترزا مانده است، آخرین آرزوی وی در لحظات باقی‌مانده تا اعدام می‎تواند این باشد که ای کاش وی در کشوری با سیستم قضایی و رسانه‌ای زندگی می‌کرد که به‏جای مداخله در امور داخلی سایر کشورها و جوسازی‌ها، صدای مردم کشور خود را می‌شنید. اما ترزا دیگر چشم امید خود را به روی کمکهای مقامات غربی بسته‌ است. شاید او هم الان مثل ما می‌داند که غربی‌ها چشم خود را بر نقض حقوق بشر در کشورهای خود می‌بندند. او در حال حاضر چاره‌ای جز انتظار تلخ و سنگین برای مواجهه با مرگ به واسطه تزریق مواد سمی را ندارد.

 

 

حقوق بشر آمریکایی (12)
 
فرماندار ویرجینیا: مانع اعدام ترزا نمی‌شوم
 
خبرگزاری فارس: فرماندار ویرجینیای آمریکا اعلام کرد که وی مانع اعدام زن آمریکایی مبتلا به نارسایی ذهنی نخواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از "واشنگتن پست "، "رابرت مک‌دانل "، فرماندار ویرجینیا گفت که وی "ترزا لویس " 41 ساله را از مرگ نجات نخواهد داد. وی با نادیده گرفتن اظهارات کارشناسان روانشناسی قضایی درباره ترزا گفت: من دلیل قانع‌کننده‌ای را برای توقف حکم ترزا نمی‌بینم. ترزا که هم یک مادر است و هم مادربزرگ، قرار است 23 سپتامبر به دلیل اجیر کردن دو نفر برای قتل همسر و ناپسری خود و رابطه خارج از چارچوب خانواده با قاتلان اعدام شود.
 
کارشناسان روانشناسی قضایی آمریکا با انجام چندین تست هوش بر روی ترزا اعلام کرده‌اند که این زن در مرز نارسایی ذهنی قرار دارد و حتی قادر به انجام امور روزمره نیست. این در حالی است که قاضی دادگاه ترزا، وی را "طراح " نقشه قتل معرفی کرد. "کن کوچینلی "، دادستان ویرجینیا نیز حکم اعدام را برای ترزا با ذکر دلایلی که آن را ماهیت خشن جنایت و ارتکاب زنا توسط ترزا می‌نامد، موجه می‌داند.
 
ترزا پس از اتفاق فوق مسئولیت اقدامات خود را پذیرفته و با پلیس همکاری کرد. وی حتی "ماتیو شالنبرگر " و "رودنی فولر " دو نفری را که قتل‌ها را مرتکب شدند، به پلیس معرفی کرد؛ اما این در شرایطی است که برای این دو قاتل مجازات اعدام در نظر گرفته نشده و آنها فقط به حبس محکوم شده‌اند.
 
 
 
 
حقوق بشر آمریکایی (13)
 
برزیل چرا به ترزا پناهندگی اعطا نمی‌کند
 
خبرگزاری فارس: مقامات و محافل به‌ظاهر حقوق بشر دوست غربی که سنگ دفاع از حقوق بشر را به سینه می‌زنند اکنون در قبال اعدام زن آمریکایی زبان در کام گرفته‌اند که این امر حاکی از یک‌طرفه بودن خیابان حمایت از حقوق بشر آنها است.

به گزارش فارس، پرونده "ترزا لویس "، زن 41 ساله آمریکایی تا حدودی به پرونده یک زن ایرانی شباهت دارد با این تفاوت که ترزا در مرز نارسایی ذهنی قرار دارد، اما "سکینه آشتیانی " اینگونه نیست. در حالی که ترزا هفت سال پیش به اعدام محکوم شده است، هیچ یک از مقامات و رسانه‌های غربی حتی یک گوشه چشمی را به موضوع پرونده ترزا نینداخته‌اند. طبیعی است که غربی‌ها پرداختن به موضوع نقض حقوق بشر را در کشورهای خود بر نمی‌تابند.
 
با وجود اینکه به قول رئیس جمهور ایران پرونده سکینه آشتیانی در مرحله رسیدگی قضایی قرار دارد، واشنگتن و همه کشورهای متحد و نزدیک آن بسیج می‌شوند که یک کمپین تبلیغاتی را علیه ایران در زمینه حقوق بشر به راه بیندازند. نکته‌ای که در گزارش‌های رسانه‌های غربی به چشم می خورد این است که آنها با شیطنت همیشگی خود که نشان از نقض اصول رسانه‌ای و اطلاع رسانی دارد به جای پرداختن به ماجرای همدستی آشتیانی در قتل همسر خود، فقط به برجسته کردن زنای وی می‌پردازند.
 
صرفنظر از اینکه زنا در جوامع غربی که کانون خانواده در آنها سست است، به اندازه فرهنگ ایرانی و اسلامی قبح ندارد، غربی‌ها با این کار تلاش می‌کنند تا نقض حقوق بشر را به افکار عمومی جهان تلقین کنند. آنها با احساسی کردن فضا چنان به پیش رفتند که گویی آنها نبودند که با لشکرکشی به افغانستان و عراق و تجاوز به زنان و کودکان این کشورها، بی‌خانمانی را برای این کشورها به بار آوردند. هنوز جوهر اخبار مربوط به جنایات زندان ابوغریب در عراق، بگرام در افغانستان و گوانتانامو خشک نشده است که آمریکایی‌ها و دوستانشان علم دفاع از حقوق بشر به دست می‌گیرند.
 
به نظر می‌رسد که در ادبیات حقوق بشری غرب اعدام یک مجرم در ایران نقض حقوق بشر محسوب می‌شود، اما اعدام یک عقب‌مانده ذهنی اعمال قانون آن هم در راستای حقوق بشر خودخوانده غرب تلقی می‌شود. در این میان کشورهایی نظیر برزیل نیز که مواضع نسبتا قابل تحمل‌تری را در قبال برنامه هسته‌ای ایران و اعمال فشارهای غرب بر ایران اتخاذ کرده بودند، در دام مقامات و رسانه‌های غربی افتادند.
 
حال سؤال اینجا است که آقای "لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا "، رئیس جمهور برزیل که اعطای پناهندگی به سکینه محمدی آشتیانی را به ایران پیشنهاد کرده بود، چرا اعطای پناهندگی به ترزا لویس را به "باراک اوباما "، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد نمی‌کند؟ به نظر می‌رسد که برزیل و چند کشور مشابه به آن نیز در دام غربی‌ها افتاده و برخی مواقع مسیر خود را گم می‌کنند.
 
به هر حال، قرار است ترزا 23 سپتامبر اعدام شود. وی شمارش معکوس برای تزریق مواد سمی در بدنش را آغاز کرده است، اما این نمی‌تواند دلیلی برای توقف حمایت از وی باشد. وجدان‌های بیداری که هنوز گرد تبلیغات غربی بر ذهن‌های آگاه آنها ننشسته و آن‌ها را کور نکرده است، باید همت کرده و طی این دو روز کاری را هرچند اندک در قبال نقض حقوق بشر در آمریکا و جلوگیری از اعدام یک عقب‌مانده ذهنی انجام دهند؛ هرچند که این اقدامات نتوانند به ثمر برسند.
 
 
 
 
 

"ترزا لوئیس " زن آمریکایی اعدام شد

"ترزا لوئیس " زن آمریکایی 41 ساله محکوم به اعدام، ساعت 9 شب جمعه 23 سپتامبر به وقت ایالت ویرجینیا ( 5 صبح به وقت تهران) در زندان شهر "جارات " ایالت ویرجینیا با تزریق مواد سمی اعدام شد. مقامات محلی در ویرجینیا با تایید اعدام این زن آمریکایی گزارش دادند که تعدادی از مردم ایالت ویرجینیا در اعتراض به رای دادگاه در مقابل محل اعدام ترزا تجمع کردند اتهام ترزا لوئیس اجیر کردن دو مرد برای قتل همسر و پسر خوانده‌اش بود. قاضی دادگاه ترزا را با نارسایی ذهنی، "مغز متفکر " قتل‌ها معرفی کرده بود. این در حالی بود که کارشناسان روان‌شناسی فورنسیک اعلام کرده اند ترزا لوئیس "اختلال شخصیت وابسته" دارد و به همین دلیل حتی قادر نیست به تنهایی از پس وظایفی ساده چون تهیه یک فهرست خرید خواروبار برآید. گفته می‌شود که ترزا در زمان قتل‌ها از نارسایی‌ و اختلالات روانی دیگری رنج می‌برد که حکم اعدامش را زیر سؤال می‌برد. وکیل وی اعدام "ترزا لوئیس " را ثمره سیستم قضایی ویران آمریکا دانسته است. اعدام این زن با موجی از مخالفت‌های گسترده جهانی و فعالان حقوق بشر همراه بوده است. مجازات اعدام در آمریکا به وسیله تزریق مواد کشنده انجام می شود. این روش طی سالیان گذشته جایگزین اعدام با برق و طناب دار شده است. در این روش در ابتدا داروی بی هوشی به محکومان تزریق می شود و سپس 2داروی فلج کننده عضلات تنفسی و قلب تزریق می شود.

 

مسئول مرکز اصلاح و بازپروری ویرجینیا :اعدام ترزا لوئیس بر اساس قوانین صورت گرفته است

"ترزا لوئیس " زن آمریکایی 41 ساله محکوم به اعدام، ساعت 9 شب جمعه به وقت محلی در زندان شهر "جارات " ایالت ویرجینیا با تزریق مواد سمی اعدام شد. مقامات محلی در ویرجینیا با تایید اعدام این زن آمریکایی گزارش دادند که تعدادی از مردم ایالت ویرجینیا در اعتراض به رای دادگاه در مقابل محل اعدام ترزا تجمع کردند. مقامات زندانی که حکم اعدام ترزا لوئیس در آن به اجرا در آمد با برگزاری یک نشست خبری جزئیات اعدام این زن را تشریح کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر "لاری تیلور" مسئول مرکز اصلاح و بازپروری ویرجینیا با حضور در برابر خبرنگاران گفت: اعدام ترزا لوئیس بر اساس قوانین تصریح شده ویرجینیا صورت گرفته است. مرگ وی در ساعت 9:13 شامگاه و بدون هیچ دشواری صورت گرفت؛ وی در آخرین لحظات گفت که "به کتی بگویید دوستش دارم؛ بسیار متاسفم." "کیتی بک" گزارشگر تلویزیون و از شاهدان اعدام لوئیس نیز گفت: وی بسیار وحشت زده و کمی هم عصبی به نظر می رسید؛ از نظر هوشیاری کاملا سالم بود و با نگاه کردن به کسانی که پیرامونش بودند، به اطراف نیز توجه داشت. وی کاملاوحشت زده بود. ترزا نخستین زنی بود که در نزدیک به یک قرن گذشته در این ایالت اعدام شد.

 

اعدام یک عقب مانده ذهنی به اتهام طراحی قتل

ترزا لوئیس در سال 2002، دو مرد به نام های "ماتیو شالنبرگر" و "رودنی فولر" را برای کشتن همسر و ناپسری خود اجیر می‌کند تا بتواند به 350 هزار دلار حق بیمه عمر دست یابد . "چارلز استرائوس"، قاضی دادگاه ویرجینیا ، 2 عامل تیراندازی به مقتول را به حبس ابد و لوئیس 40 ساله را به اعدام محکوم کرده است. تجدیدنظرخواهی لوئیس در دادگاه استیناف با شکست مواجه شد و وی روز 23 سپتامبر اعدام شد . ترزا در حالی شب جمعه اعدام شد که وکیل او می گوید ترزا بعد از محاکمه 2 بار تست هوش داده و در هر 2 آزمون در دسته "کارآیی مرزی ذهنی" قرار گرفته است . به گزارش هافینگتون پست، کارشناسان روان‌شناسی فورنسیک اعلام کرده اند ترزا لوئیس "اختلال شخصیت وابسته" دارد و به همین دلیل حتی قادر نیست به تنهایی از پس وظایفی ساده چون تهیه یک فهرست خرید خواروبار برآید. وکیل ترزا می گوید: "ماتیو شالنبرگر" یکی از همدستان ترزا در سال 2003 به یکی از هم‌زندانی‌های خود نوشت، به اندازه سرمایه راه‌اندازی تجارت مواد مخدر در شهر نیویورک ، از لوئیس سوء استفاده کرده است . شالنبرگر 3 سال بعد در زندان خودکشی کرد و تیم دفاع از لوئیس از بکارگیری این نامه به عنوان مدرک بازماندند. "جمیز روکپ" وکیل مدافع لوئیس در مصاحبه با هافینگتون پست افزود «به دلیل نقص در سیستم قضایی آمریکا ما شمار زیادی از افراد را مشاهده می‌کنیم که به اعدام محکوم شده‌اند . » دادگاه‌های آمریکا در سال 2008، سی و هفت مجرم را به اعدام محکوم کردند شمار اعدامی های آمریکا در سال 2009 به 52 نفر افزایش یافت .

 

اعدام "ترزا لوئیس " ثمره سیستم قضایی ویران آمریکاست

وکیل مدافع "ترزا لوئیس " زن عقب مانده آمریکایی محکوم به اعدام که دیشب با تزریق مواد سمی مرگبار اعدام شد در بیانیه‌ای سیستم قضایی آمریکا را به باد انتقاد گرفت. "جمیز روکپ" وکیل ترزا لوئیس زن آمریکایی محکوم به اعدام با ارسال بیانیه‌ای نوشت: "دیشب (23 سپتامبر) ماشین مرگ در ویرجینیا به زندگی ترزا لوئیس خاتمه داد. مرگ او برای خانواده، دوستان و هزاران نفر از حامیان وی در سراسر دنیا واقعه‌ای تاسف‌بار بود. وکیل ترزا در بیانیه خود با انتقاد شدید از سیستم قضایی آمریکا تاکید کرد: امیدوارم مرگ ترزا باعث شود سیستم قضایی ویران آمریکا که اجازه ارتکاب بزرگترین اشتباه یعنی تحقق بی‌عدالتی را می‌دهد، اصلاح شود. جمیز روکپ وکیل لوئیس در ادامه گفت: امروز دستگاه مرگ در ویرجینیا، روح لطیف، انسانی و زیبای ترزا لوئیس را گرفت. برای دوستان و خانواده اش، هم بندی های وی در فلوریدا و هزاران حامی وی در ویرجینیا، آمریکا و سراسر دنیا، مرگ وی یک ضایعه غمبار است. اعدام این زن با موجی از مخالفت‌های گسترده جهانی و فعالان حقوق بشر همراه بوده است. سازمان های مدافع گروه بشر مانند عفو بین الملل هم خواستار متوقف شدن اجرای حکم خانم لوئیس شده اند.

 

اعدام با تزریق مواد کشنده

دیوان عالی آمریکا در دهه هفتاد مجازات اعدام در این کشور را به مدت 3سال به حال تعلیق درآورد. از زمان رفع این تعلیق در سال ???? تاکنون، حدود ???? نفر در ایالات متحده اعدام شده اند که نزدیک به یک سوم این موارد مربوط به ایالت تگزاس بوده است. 11 نفر از محکومان زن بوده اند. ریچارد دیتر، رئیس مرکز اطلاع رسانی مجازات اعدام در شهر واشنگتن که یک سازمان غیردولتی است، می گوید هنوز در بسیاری از ایالت های آمریکا به مجازات اعدام به عنوان یک مجازات ناپسند نگاه نمی کنند. مجازات اعدام در آمریکا به وسیله تزریق مواد کشنده انجام می شود. این روش طی سالیان گذشته جایگزین اعدام با برق و طناب دار شده است. در این روش در ابتدا داروی بی هوشی به محکومان تزریق می شود و سپس2 داروی فلج کننده عضلات تنفسی و قلب تزریق می شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 12:58 صبح     |     () نظر

 

حرمت‌شکنی مقدسات دینی؛ کلید اصلی مرگ فتنه 88

 

فعالان سیاسی معتقدند اقدامات حرمت شکن و توهین‌آمیز جریان فتنه که با همراهی و تحریک سران این جریان نیز همراه بود، یکی از دلایل اصلی زوال و مرگ زودهنگام این جریان و ناکامی آن در جذب و جلب همراهی مردم برای ادامه اغتشاشات خیابانی بوده است.

alt

شبکه ایران: جریان فتنه 88 اگرچه در ابتدا تلاش داشت تا هدف خود از اردوکشی‌های خیابانی و آشوب را با عنوان تحقق خواسته‌های مردم و تحت شعار "رای من کجاست؟" معرفی کند اما پس از سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد که منجر به ریزش شدید هوادار در میان این جریان شد، ماهیت اصلی خود را به نمایش گذاشت.

سران فتنه که کاهش روز به روز حامیان خود را مشاهده می‌کردند و از سویی شاهد انزوال آشوب‌ها و اغتشاشات بودند، به منظور زنده نگه داشتن این جریان و دستیابی به اهداف خود، مرحله به مرحله بر شدت خشونت‌ها و حرمت‌شکنی‌های طرفداران خود افزودند و حمله به شعائر مذهبی را در دستور کار خود قرار دادند.

این اقدامات اگرچه برای چندماه به عنوان تنفس مصنوعی برای فتنه‌گران استفاده شد اما نهایتا و با حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن، رسما کارایی خود را از دست داد و جریان فتنه در انفعال شدید فرو رفت.

با این حال، بررسی تعدادی از شاخص‌ترین برنامه‌های ساختارشکن و توهین‌آمیز این جریان می‌تواند ماهیت درونی و حقیقی سران فتنه را مشخص کند و برای آیندگان نیز روشن باشد که این افراد به نام امام و انقلاب چگونه مقدسات دینی و مذهبی را دستمایه قدرت‌طلبی خود قرار دادند.

1- نماز جمعه هاشمی؛ آغاز حرمت‌شکنی فتنه‌گران

در پی انتخاب آقای هاشمی‌رفسنجانی به عنوان خطیب نماز جمعه 26 تیرماه سال 88، همگان انتظار داشتند تا وی با سخنان آرامش‌بخش خود، مهر پایانی بر آشوب‌های خیابانی بزند اما خطبه‌های وی نه تنها آرامش موجود را حفظ و فضای سیاسی را شفاف نکرد، بلکه او با بحرانی خواندن وضع کشور و تکرار ادعاهایی که با توضیحات شورای نگهبان و تبیین هیات ویژه، حتی دیگر از سوی میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم دنبال نمی‌شد، آن‌ها را از تریبون مقدس نمازجمعه احیا کرد.

در حاشیه این نماز جمعه تعدادی از زنان با چادرهای سبز در نماز جمعه حاضر شدند و برخی از اغتشاشگران نیز نماز را به امامت هاشمی اقامه نکردند و فقط به تماشای نمازگزاران پرداختند.

اما عجیب‌ترین و تاسف‌برانگیزترین مساله‌ای که در نماز جمعه 26 تیر روی داد، حضور افرادی بود که حتی ابتدایی‌ترین آداب نماز را هم بلد نبودند و با اقدامات خارج از شأن و عرف خود، موجب ناراحتی خاطر نمازگزاران را فراهم کردند.

این افراد با حضور مختلط در نماز و همچنین عدم رعایت پوشش مناسب، صحنه‌هایی را رقم زدند که انتشار عکس‌های آن هم با واکنش شدید مردم متدین و انقلابی ایران روبرو شد.


برخی مردم و فعالان سیاسی هم این نماز جمعه را با نمازهای نمایشی گروهک‌های چپ و مارکسیست در ابتدای انقلاب اسلامی مقایسه کردند. 

2- روزه‌خواری علنی در روز قدس

روز قدس 88 به صحنه آزمایش افرادی تبدیل شد که داعیه پیروی از امام خمینی (ره) داشتند و خود را منتسب به او می‌داننستند.

این افراد که با زیر پا گذاشتن سخن معروف امام مبنی بر اینکه "میزان، رای ملت است" حاضر به پذیرش نظر مردم و رئیس جمهور منتخب نشده بودند، یادگار تاریخی وی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان را هم تحمل نکردند و همگام با درخواست‌های مسئولان رژیم صهیونیستی، به نفع این رژیم شعار دادند.

در شرایطی که عموم شرکت‎کنندگان در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه، همانند هر سال فریاد "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" سر می‌دادند و با مردم ستمدیده فلسطین و لبنان اعلام همدردی می‎کردند، این افراد با روزه‎خواری در ملاءعام، شعار "نه غزه، نه لبنان" سردادند.

اگرچه این افراد در اقلیت محض بودند تا جایی که رسانه‌های وابسته به طف اصلاحات مجبور شدند تا دست به شعبده‌بازی بزنند و مهارت خود در استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را به نمایش بگذارند اما شعارهای ساختارشکنانه همین جمعیت اندک با پوشش گسترده خبری رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان روبرو شد تا به افکار عمومی جهان اینگونه القا شود که مردم ایران از همراهی و کمک به مظلومان فلسطینی راضی نیستند.

3- پاره کردن عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

هنوز چند هفته از 13 آبان و همراهی پیاده نظام جریان فتنه با سران کاخ سفید نگذشته بود که در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌های کشور، رسانه ملی تصاویری از اهانت به تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط حامیان میرحسین موسوی را پخش کرد.

این تصاویر که در روزهای بعد با استقال گسترده رسانه‌های ضدایرانی همراه شده بود، بارها و بارها از شبکه‌های انگلیسی و سعودی از جمله "العربیه" پخش شد اما سران فتنه نه تنها به محکوم کردن این اقدام نپرداختند بلکه از مسببان این اتفاق تلخ حمایت کردند.

در این میان، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) هم واکنش جالبی نشان داد و به جای برخورد شدید با هتاکان، از رسانه ملی به خاطر پخش این تصاویر انتقاد کرد!

4- عاشورای حسینی؛ قله هتاکی و حرمت‌شکنی فتنه‌گران

به نظر می‌رسید جسارت به عکس امام خمینی (ع) توسط حامیان جریان فتنه بتواند سران این جریان را هشیار کند و متوجه راهی که در آن پیش می‌روند بکند اما این اتفاق نیفتاد تا حوادث تلخ روز عاشورا رقم بخورد.

هزاران دانشجو در دانشگاه تهران مشغول عزاداری برای شهید بزرگ کربلا و عاشورا بودند که خبر رسید اغتشاشگران در چند خیابان تهران اقدام به آشوب، اهانت به قرآن و سیدالشهدا(ع) و برهم زدن نظم عمومی کرده‌اند.

دانشجویان عزادار ترجیح دادند به جای عزاداری در دانشگاه راهی خیابان ها شوند و نظم عمومی را در شهر برقرار سازند. لحظاتی بعد هزاران دانشجوی انقلابی دانشگاه های تهران از خیابان انقلاب راهی چهار راه ولیعصر شدند. آنها در مسیر شعارهای "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، "مرگ بر منافق" و... را سر می دادند.

اگرچه حضور به موقع مردم و دانشجویان آرامش را به پایتخت برگرداند اما متاسفانه اغتشاشگران در نقاط مختلف شهر پارچه‌نوشته‌ها و تصاویر مربوط به حضرت سیدالشهدا(ع) و هیات های عاشورایی را نیز به پاره کرده و به آتش کشیدند. خبرگزاری فارس نیز گزارش داد که فتنه گران قرآن را نیز به آتش کشیدند و به سوی نمازگراران در خیابان "جمهوری اسلامی" تهران نیز سنگ پرانی کردند.

بعد از این حوادث تلخ و هتک حرمت این روز مقدس، میرحسین موسوی بیانیه‌ای در حمایت از این اقدام ننگین صادر کرد و آشوبگران و هتاکان را "مردم خداجو" نامید!

 

 

5- خانم قرآن پژوه، قوانین قرآن را "واپسگرایانه" می‌خواند

هتاکی و تعرض به حریم مقدسات دینی و اسلامی تنها محدود به بدنه جریان فتنه نبود؛ بلکه سران این جریان نیز با سخنان خود بر آتش این اقدامات ساختارشکنانه می‌دمیدند.

"زهرا رهنورد" همسر میرحسین موسوی که از سوی شوهرش به عنوان یک فرد قرآن پژوه معرفی شده بود، در دیدارهای متعدد خود با برخی جریانات ضددینی و فمینیستی، سخنانی را بر ضد احکام شرعی اسلام بیان کرد و آن‌ها را "واپسگرایانه" خواند!

وی چندی پیش رسماً از حکم صریح اسلام درباره دیه انتقاد کرد و با "واپسگریانه" خواندن این حکم، گفت: "در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض و بی‌عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده... دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره".

اما این پایان سخن‌ورزی‌های معنادار خانم رهنورد نبود. او در اردیبهشت‌ماه سال جاری و در حمایت از بمب‌گذاران تهرانی و حسینیه شیراز، قانون شرعی قصاص را زیر سوال برد و مدعی شد که نباید پنج جوان را به بهانه حضور در گروهک‌ها اعدام کرد.

حرمت‌شکنی‌ها؛ کلید مرگ فتنه

فعالان سیاسی معتقدند اقدامات حرمت شکن و توهین‌آمیز جریان فتنه که با همراهی و تحریک سران این جریان نیز همراه بود، یکی از دلایل اصلی زوال و مرگ زودهنگام این جریان و ناکامی آن در جذب و جلب همراهی مردم برای ادامه اغتشاشات خیابانی بوده است.

این مدعا از آنجایی مورد تایید این افراد قرار گرفته که بعد از شفاف شدن مواضع سران جریان فتنه و اقدامات توهین آمیز آنان نظیر هتک حرمت روز عاشورا، مردم با ماهیت اصلی این جریان و سران آن آشنا شدند و همین مساله سبب ریزش شدید هوادار در میان جریان فتنه 88 شد؛ موضوعی که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان "مرگ قطعی قتنه" ارزیابی شد.

 

 

انجوی نژاد: چطور امنیت سنگ پرت کردن دارید ولی امنیت مناظره کردن ندارید!

مسئول کانون فرهنگی رهپویان با اشاره به اعلام آمادگی مناظره خود با طلاب آیت الله سید علی محمد دستغیب خاطرنشان کرد : "در رابطه با اعلام مناظره که هفته پیش گفتیم ، انشاالله این پاسخ هایی که دریافت کردیم از طرف شاگردان و اطرافیان آیت الله سید علی محمد دستغیب نیست . پاسخ هایی که ما گرفتیم همه فرار و فرافکنی بوده است. هیچ جای مرام اهل بیت نیست که اگر یک کسی بگوید ما از شما سوال داریم ، جواب بدهند برو خودتو جمع کن ! حالا سوال ما این بوده ، راه و روش شما با امام ، بنظر ما مشکوکه ، بیایید مناظره کنیم . یا مثلا جواب شنیدیم ، آقا شما چقدر سواد دارید ! مگر اهل بیت سوال می کردند که آقا تو چقدر سواد داری ؟ من هیچی سواد ندارم بیایید جواب بدید همین ها را در مناظره بگویید ، ما هم جواب می دهیم.

ما سوال نسبت به امام و خط امام داشتیم و اینکه تناسب رفتارهای امروز با مرام امام ،  هیچ صحبتی هم از احمدی نژاد و جمهوری اسلامی  و الان نداریم  ، می گوییم در خط امام بودن شما برای ما زیر سواله و در این دوازده سالی که حقیر در شیراز هستم یک نفر رو در خفی و آشکار شما نمی توانید بیاورید که بنده نسبت به ایشون بی احترامی و یا حرف بدی زده باشم . می گویند سنگ و تیرهاتون رو زدید الان به فکر مناظره افتادید ؟ ! خب بیایید در مناظره ثابت کنید ما سنگ و تیرمون رو زدیم ! ما یعنی کی ؟  تکلیف مردم باید مشخص شود."

انجوی نژاد افزود : "جواب ندادن به خواهش حقیر خودش یه جواب است دیگه بازش نمی کنم  . در خود مسجد قبا که مستمعین مال خودتون هستند می آیم آنجا خدمت شما ، ما فقط یه فیلم بردار می آوریم تا کل مناظره را ضبط  کند . می آیند می گویند ما امنیت مناظره رو نداریم ! امنیت حمله و سنگ پرتاب کردند رو دارید ؟  امنیت مناظره رو ندارید ؟ ! توی مسجد می آییم مناظره می کنیم ، ما از چیزی نمی ترسیم ، همین امامی که شما سنگش را به سینه می زنید ما را متوکل ، شجاع ، رزمنده و جهادی بار آورده است."

وی گفت : "عقاید شما انشاالله روز قیامت خودتان جواب می دهید و اگر هم اشتباه باشه حسناتتان را تقدیم به ما می کنند و ما هم خوشحالیم و اما اینکه به کسی که محترمانه با بهترین ادبیات و بدون تردید با بی نظیرترین ادبیات مخالفین شما ، که کسی با این ادبیات محترمانه صحبت نکرده ، بهش بگویید برو خودتو جمع کن ! بنظر من یک روش غیر دینی و غیر انسانی است انشالله که تصحیح کنید."

همچنین به گزارش سایت خبری رهپویان، حجت الاسلام انجوی نژاد با بیان اینکه خوشحالیم باز هم عزت ایران و اسلام را دیدیم از سیاست خارجه عزتمندانه ریاست جمهوری تشکر کرد و اظهار داشت : این مصاحبه ها و مناظراتی که آقای احمدی نژاد می کردند آیا کسی دیگه ای بود ،  می توانست اینقدر با صلابت جواب بدهد ؟ جواب آن عزیزانی که می گویند صندلی های خالی سازمان ملل آبرویمان را برد !  رو بنده از طریق خود شبکه هایی مانند فاکس نیوز که همه صهیونیستی بودنش را می دانند یا بی بی سی  ، بیان می کنم ، پارسال که این اتفاق افتاد نزدیک صد کشور حضور داشتند امسال   150 کشور بودند . اگر صهیونیست ها امریکایی ها  پای صحبت ما بنشینند برای ما حسن نیست ، چقدر زشته که یک ایرانی صندلی های پُر موقع  سخنرانی اوباما  را با  صندلی هایی که  انگلیسی ها پا شدند رفتند مقایسه کند .

وی ادامه داد : وقتی ماهرترین خبرگزاری ها و خبرنگاران می نشینند سوتی بگیرند و نمی توانند ، تسلط کامل اینطرف را می رساند . بعضی ها هنوز سرشان در لاک فتنه 88 است  سرشان را از لاک بیارن بیرون... تمام شد دیگه... {خوب یا بد}، الان رئیس جمهور ماست و باید حمایت کنیم .

وی با بیان اشکالات سیاست داخلی دولت افزود: جای تشکر دارد از موضع بسیار با اقتدار و عزتمندانه سیاست خارجی که در این مدت از آقای احمدی نژاد دیده ایم واقعا خیلی خوب بوده است حالا  سیاست داخلی بحث هایی است و در جای خودش گفته ایم و خواهیم گفت . و دعا می کنیم ایران همیشه در مسیر عزت برای ایران و مسلمانان باشد.

 

 

هاشمی رفسنجانی قصد پاسخگویی به نامه کدیور را ندارد

با وجود انتظار مردم و مسئولان از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی هیچ تصمیمی برای پاسخ دادن به نامه توهین‌آمیز محسن کدیور درباره مقام معظم رهبری ندارد. جهان با انتشار این خبر نوشته است که آقای هاشمی رفسنجانی اخیرا اعلام کرده است که بنا ندارد به نامه کدیور پاسخ دهد. این سکوت هاشمی رفسنجانی در برابر نامه درحالی است که چون نامه خطاب به وی نوشته شده، این انتظار می‌رود که خود او نیز پاسخگوی شبهات مطرح شده در آن باشد؛ مساله‌ای که از سوی سایر اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز تصریح شده است.

در همین راستا بود که چند روز پیش، آیت‌الله "سیدهاشم بوشهری" در گفت‌وگو با شبکه ایران، با ابراز تعجب از سکوت رئیس مجمع تشخیص در برابر شبهات مطرح شده از سوی محسن کدیور، گفت: آقای هاشمی به عنوان رئیس مجلس خبرگان باید در اولین فرصت پاسخ مستدلی به ادعاهای کدیور را بدهد و اجازه ورود دیگر مخالفان نظام را به این عرصه ندهد.

ماجرای نامه کدیور به هاشمی رفسنجانی

"محسن کدیور" از فعالان مطرح جریان فتنه که به غرب پناهنده شده، اواخر تیرماه گذشته، نامه سرگشاده‎ای را خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص منتشر کرد. این نامه 33000 کلمه‎ای مجموعه‎ای از ادعا‎ها و شبهه‎افکنی‌‎ها درباره ولایت فقیه و رهبری جمهوری اسلامی در دو دهه اخیر بود. از آنجایی که آقای هاشمی بر کرسی ریاست مجلس خبرگان هم تکیه زده است، ناظران سیاسی منتظر بودند که وی دست به قلم شده و با توجه به وظیفه خود در این باره، پاسخ ادعاهای کدیور را بدهد.

اما آقای هاشمی ترجیح داد که همچنان سکوت کند. در نتیجه این رویکرد رئیس مجلس خبرگان بود که مهدی کروبی، یکی از سران فتنه، هم پای نامه ای اتهام آمیز همانند نامه کدیور را امضا کرد و آن را برای آقای هاشمی فرستاد. این نامه که در شهریور ماه امسال و چند روز پیش از برگزاری اجلاس خبرگان نوشته شده، تاکنون جوابی از سوی آقای هاشمی نداشته است. سکوت آقای هاشمی رفسنجانی در قبال این شبه افکنی ها و اتهامات، وی را در معرض انتقادات جدیدی قرار داده است.

واکنش کدیور به سکوت هاشمی

در همین رابطه، محسن کدیور در گفت‌وگو با سایت "جرس" که خودش سردبیری آن را برعهده دارد اظهار داشت که انتظار هم نداشتم که هاشمی به نامه من پاسخ دهد. وی مدعی شده است که این نامه خطاب به تمام اعضای مجلس خبرگان نوشته شده است.

سکوت هاشمی؛ پاسخ رضایی و سردرگمی جرس

به دنبال عدم پاسخگویی رئیس مجلس خبرگان به شبهه‌افکنی‌های کدیور، "دکتر مسعود رضایی" کارشناس مسائل تاریخی و سیاسی، به‌دعوت هفته نامه پنجره، پاسخی تفصیلی براین نامه نوشت. این پاسخ تحلیلی و جامع که با استقبال گسترده رسانه‌های ایران روبرو شد، باعث عصبانیت سایت جرس شد؛ به نحوی که گردانندگان این سایت به جای پاسخگویی به آن، به تمسخر محتوای مطلب پرداختند و آن را شایسته جوابگویی ندیدند!

 

 

جزئیات جدید از عوامل میدانی حادثه مهاباد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب جزئیات جدیدی از عوامل حادثه تروریستی 31 شهریور ماه مهاباد را بیان کرد. سردار سرتیپ پاسدار "محمد پاک پور" که برای حضور در آیین دانش آموختگی جمعی از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه به اصفهان آمده بود،  بیان کرد: در نتیجه رصدهای صورت گرفته پس از حادثه تروریستی بمب گذاری در مهاباد پی بردیم که پای برخی از عناصر بعثی سابق عراق به ویژه دو تن از افسران حزب بعث و چند عنصر ضد انقلاب در کار بوده است.

وی ادامه داد: در یک عملیات ویژه که باتعقیب و گریز همراه بود، تعدادی از عوامل بمب گذاری که منجر به شهادت زنان و کودکان مهابادی شدند، مورد هدف قرار گرفتند و برخی از آنها به هلاکت رسیدند، چند نفر دیگر از این گروه که موفق به فرار از مهلکه شدند نیز تحت تعقیب هستند و به زودی شکار می شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی فرامنطقه ای در این حادثه گفت: سرویس امنیتی اسراییل (موساد) و سرویس امنیتی آمریکا (سیا) بر مناطق شمال عراق تسلط دارند و پشتیبانی عملیات تروریستی مهاباد را برعهده داشتند. سردار پاکپور با بیان علل به‌کارگیری راهبرد امنیت پایدار بر مبنای رفع محرومیت در شرق کشور بیان کرد: به اعتقاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در یک منطقه عوامل متعددی از جمله محرومیت زدایی و ارتقای معیشت مردم اثر گذار است.

وی افزود: در راستای همین راهبرد، سپاه عملیات های عمرانی مختلف را برای راه سازی، احیای زیر ساخت ها، احداث مراکز بهداشتی و پاسخگویی به سایر نیازهای مردم سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار داده است. فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد در کنار مردم سیستان و بلوچستان است و مردم نیز در کنار ما هستند. وی دراین زمینه افزود: سرسختی گروه های رزمی مردمی منطقه یکی از دلایل اصلی موفقیت عملیات رهایی گروگان ها بود که چندی پیش در شرق کشور انجام شد، به‌طوری که تیم رهایی گروگان‌ها حین تعقیب و گریز اشرار موفق به آزاد سازی گروگان ها شد.

سردار پاک‌پور با اشاره به تهدیدهایی که علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود، گفت: نیروهای مسلح ما در همه ابعاد نیازمندی های آموزشی و تجهیزاتی خویش را فراهم کرده اند و پاسخگوی تهدیدات هستند. فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین در آیین دانش آموختگی جمعی از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه در اصفهان گفت: همبستگی ملت ایران در مقابله با فتنه سال گذشته به یکپارچگی آنان در سال های دفاع مقدس شباهت دارد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ازجمله مهمترین عوامل مقاومت نظام جمهوری اسلامی در سال های دفاع مقدس همبستگی و یکپارچگی مردم در پشتیبانی از جنگ، حضور در جبهه ها و گوش به فرمانی ولی فقیه بود که مشابه این حرکت ها در فتنه سال قبل نیز مشاهده شد. فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: اکنون نیز شاهد اطاعت آحاد ملت از رهبرمعظم انقلاب در مقاطع حساس هستیم و در جریان فتنه پس از انتخابات، با بیانات و هدایت های به موقع رهبر معظم انقلاب، مردم دین خود نسبت به انقلاب، نظام و ولی فقیه را ادا کردند.

سردار پاک پور خاطرنشان کرد: قریب به 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و درمواقعی که شرایط مملکت آرام است تصورمی کنیم هرکس به دنبال زندگی خویش رفته اما درهر مقطعی که احساس شد انقلاب، نظام و ولی فقیه در معرض خطر قرار گرفته اند، مردم بصورت خودجوش وارد صحنه می شوند.

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به حمایت برخی کشورهای همسایه و آمریکا، شوروی سابق و فرانسه از ارتش بعثی عراق در جنگ تحمیلی، تبعیت از امام خمینی (ره )‌ را رمز گشایش مشکلات دانست و گفت: در شرایطی که برخی عملیات های دفاع مقدس بصورت کامل قفل شده بود، کلام و هدایت امام (ره) قفل عملیات ها را باز می کرد و در بدترین شرایط پیام های امام حکم آب بر آتش را داشت. فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: در شرایط سال های جنگ که هیچ دانشکده و آموزشگاهی برای تربیت موثر نیروهای رزمنده و فرماندهان نداشتیم، معنویت، ایثار و از خود گذشتی رزمندگان سبب تهاجم آنان به قلب دشمن می شد.

سردار پاک پور تصریح کرد: اجحاف در حق رزمندگان است اگر فرض کنیم براساس تصاویری که در برخی فیلم های دفاع مقدس نشان داده می شود، دشمن با یک فریاد الله اکبر ما می گریخت، در عملیات "کربلای یک" یکی از گردان های عراقی چهار مرتبه تجدید سازمان شد و در" کربلای پنج" قدم به قدم پیشروی کردیم، زیرا دشمن تا آخر می ایستاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با یادآوری زمانی که برای تهیه مهمات سلاح های انفرادی نیز وابسته بودیم، اعلام کرد: نیروهای مسلح ما اکنون علاوه براینکه مهمات مورد نیاز خویش را در کشور تولید می کنند به فناوری ساخت موشک هایی دست یافته اند که نقش تاثیرگذاری در افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران دارد.

سردار پاک پور گفت: اکنون ما توپ، تانک، موشک و هواپیما تولید می کنیم و اجازه نمی دهیم هیچ تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد. وی افزود: آموزش امروز در نیروهای مسلح کشور مانند شیوه های معمول گذشته نیست بلکه متناسب با تهدیدات روز علیه انقلاب تغییر یافته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه گفته می شود دشمنان فرا منطقه ای تجهیزات و امکانات بیشتر و پیشرفته تری دارند، افزود: عوامل معنوی، برتری روحی روانی رزمندگان ایرانی، همچنین شجاعت و ازخود گذشتی آنان توام با تاکتیک ها و روش های خاص نبردهای نا متوازن به ما این قدرت را می دهد که در برابر تهدید بایستیم و محکم پاسخ بدهیم.

وی یادآور شد: سپاه از بدو تاسیس در میدان های گوناگون این انقلاب حضور داشته که دفاع مقدس یکی از آنهاست، قبل از شروع سال های دفاع مقدس نیز با گروهک های ضد انقلاب مقابله کرد و پس از پایان دفاع مقدس همواره در برابر تحرکات اشرار حضور یافته بگونه ای که اکنون تامین امنیت شمال غربی و جنوب شرقی کشور بر عهده سپاه است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در تلاش هستیم مجموعه کامل آموزش تمام مقاطع و رسته های نیروی زمینی را تهیه کنیم و به عنوان مرجع آموزش ها مورد استفاده قرار دهیم، خطاب به فارغ التحصیلان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) گفت: دوره های مختلفی که دیده اید آغاز کار است و برای رسیدن به مهارت لازم به تمرین و ممارست بیشتری نیاز است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 12:56 صبح     |     () نظر
   1   2   3      >