سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

فتنه گران پائین دستی به دنبال «سهمیه پناهندگی»

برخی از فتنه گران در سطوح پائین جریان فتنه، در تلاش برای دستگیر شدن خود و کسب «سهمیه پناهندگی» به خارج از کشور می باشند. اخیرا برخی از فتنه گران در سطوح پائین فتنه که در جریان انتخابات چندان در ستاد ها بکارگرفته نمی شدند و در حوادث بعد از انتخابات نیز به دلیل عدم نقش آفرینی جدی،نه موردتوجه فتنه گران بوده و نه مورد رصد دستگاه های مسئول بوده اند،تصمیم به خروج از کشور گرفته اند.

این افراد که بیشتر از اعضای سطح پائین دو تشکل حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب می باشند،به دلیل این که دیگر نقشی برای آنها از سوی تشکل هایشان در نظر گرفته نشده در نظر دارند به هرتریب ممکن از ایران بگریزند و در کشورهای بیگانه تحت یک چتر مالی – تشکیلاتی به ایفای نقش بپردازند.

در همین رابطه گفته می شود«ع.ش» یکی از اعضای تشکل تعلیق شده حزب مشارکت به دنبال آن است با طرح مباحث ساختار شکن زمینه دستگیری چند روزه خود را فراهم آورده و با تشکیل پرنده برای خود و حضور چند روزه در زندان بتواند «سهمیه پناهندگی» به خارج از کشور را کسب نماید. گفته می شود این افراد از آن سو در تلاش برای خروج از کشور می باشند که تحقیرهای تشکیلاتی برای آنان سنگین آمده و از دیگر حرفی برای گفتن به مردم در ادامه دروغ پردازی های خود ندارند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/26:: 2:17 صبح     |     () نظر