سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

برنامه 3 گانه فرقه سبز برای انتخابات مجلس نهم

فتنه گران به تصریح تاکید کرده اند که در صورت عملی نشدن برنامه های خود برای حضور درمجلس باید به صورت پنهان به سراغ مهره های جریان انحرافی اصولگرایان رفت. یک منبع آگاه از ورود فرقه سبز به فاز علمیاتی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

با بیان اینکه برخی مهره های سفید فرقه سبز برای نامزد شدن در برخی شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته و ازهم اکنون شرایط تلقین و بسترسازی های ذهنی در حال انجام در مناطق مورد اشاره آن ها می باشد،گفت: فتنه گران در تلاش هستند با مشغول ساختن نیروهای اصولگرا به یکدیگر و ایجاد نزاع میان قوای سه گانه در شرایط بدون رصد،کارهای خود را پیش برده و به فعالیت پنهان خود دربرخی استان ها ادامه دهند.

این منبع آگاه همچنین با بیان اینکه جریان فتنه در برنامه ریزی خود این نکته را نیز موردتوجه قرارداده که در صورت عدم اقبال عمومی و یا رد صلاحیتها چه باید کرد، اظهارداشت:فتنه گران به تصریح تاکید کرده اند که در صورت عملی نشدن برنامه های خود برای حضور درمجلس باید به صورت پنهان به سراغ مهره های جریان انحرافی اصولگرایان رفت چرا که این مهره ها عبورکننده از بسیاری از الزامات خواهند بود، الزاماتی که آن ها به سبب عبور ازآن ها از ملت طرد شده اند. وی ادامه داد:فرقه سبز معتقد است وجود نماینده های این جریان انحرافی اصولگرایان شکل دیگری از پی گیری مطالبات آن ها می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/5/29:: 2:26 عصر     |     () نظر