سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

دادستان تهران:سران فتنه منتظر محاکمه باشند

تعقیب سران فتنه تابع مصالح نظام است سران فتنه باید منتظر محاکم در محکم عدل باشند. عباس جعفری دولت آبادی با تاکید بر اینکه تعقیب سران فتنه تابع مصالح نظام است سران فتنه باید منتظر محاکم در محکم عدل باشند و بدانند که محاکمه آنها یک مطالبه عمومی است و ما مصالحه‌ای نخواهیم کرد.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه 11 ولیعصر (عج) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص برخورد مدعی العموم در خصوص برخورد با وارد کنندگان خودروهای هوو گفت: ما باید برای جان انسان ها ارزش قائل شویم و در این جهت پیشگیری یکی از موضوعات با اهمیت است.

وی ادامه داد: 15 هزار خودرو هوو وارد شده و ما اساسا نمی‌توانیم با متوقف کردن خودروها 15 هزار نفر را بیکاری کنیم و در این خصوص باید دادستان کل کشور وارد شود و کسانی که خودروهای این چنین را وارد کرده اند باید پاسخگو باشند.

جعفی دولت آبادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وثیقه سارا شورد با توجه به اینکه دولت آمریکا اعلام کرده که پولی در این نمی‌پردازد از کجا تامین شده است گفت ما برای دولت آمریکا وثیقه صادر نکرده‌ایم که بخواهد پولی در قبال آن پرداخت نکند وثیقه برای متهم صادر شده و مبلغ آن نیز از طریق بانک ملی ایران شعبه مسقط واریز شده و ما پس از تضمین که از بانک ملی گرفتیم متهم را آزاد کرده‌ایم. وی در خصوص بازداشت خبرنگار شرق آسیایی که در شمال تهران بازداشت شده گفت در این رابطه اطلاعی ندارم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی گفت: احضار ایشان انجام و ابلاغ شده و پرونده وی از دستور کار قضایی خارج نشده است و مهدی هاشمی به عنوان متهم مطرح است و در این خصوص به اتهاماتش رسیدگی می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که وی را چگونه از خارج احضار می‌کنید گفت: متهم فوق چون در خارج از کشور به سر می‌برد شیوه‌های احضار وی متفاوت است اما پرونده هاشمی مفتوح است.

جفعری دولت آبادی در خصوص اینکه از طریق اینترپل برای استرداد وی اقدام کرده‌اید یا خیر گفت: به دلایلی که نمی‌توانم بگویم این مسئله با مشکلاتی مواجه است ولی پرونده وی مختومه نمی‌شود. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه تکلیف 100 نفری که رئیس پلیس تهران اعلام کرده در تجمع مقابل درب منزل مهدی کروبی شناسایی شده است گفت: این افراد هنوز به مرجع قضایی معرفی نشده‌اند و فرمانده پلیس تهران باید رسما این موضوع را به دادستان اعلام کند و هنوز گزارش رسمی به ما نداده است و اساسا اعلام خبری در مصاحبه برای ما سند حساب نمی‌شود.

جعفری دولت آبادی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی صفایی فرهانی در زندان گفت: وی از قبل کسالت داشت و ما به خانواده‌اش اعلام کرده‌ایم که می‌توانید وی را در بیمارستان بستری کنید و از قبل نیز ما پیگر رسیدگی پزشکی به این زندانی و سایر زندانیان بوده و هستیم. دادستان تهران در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به ترور استاد دانشگاه تهران گفت: هنوز نکات قابل توجهی در این رابطه به دست نیاورده‌ایم و مقامات امنیتی پیگیری این موضوع هستند.

وی در خصوص اینکه آیا به اتهامات افرادی که به رئیس جمهور توهین می‌کنند رسیدگی می‌شود یا خیر گفت: دادستانی 5 مقام رسمی کشور که در قوانین در خصوص آنها به تصریح آمده که توهین به آنها جرم است را پیگیری می‌کند ولی در برخی موارد بعضا عده ای توقع دارند که دادستانی گزینشی برخورد کند که ما برخورد گزینشی نخواهیم داشت.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه دادگاه 3 متهم آمریکایی چه زمانی برگزار می‌شود گفت: امروز پرونده آنها به دادگاه می‌رود. وی در پاسخ به سؤالی در خصوص افزایش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی گفت: به طور طبیعی رشد جمعیت سبب افزایش 8 تا 10 درصدی پرونده‌ها می‌شود و قضات ما 150 تا 200 پرونده را رسیدگی می‌کنند و این در حالی است که استاندار این موضوع 80 پرونده است و اساسا پیشگیری و درست مطرح کردن شکایت از سوی مردم از جمله راه های ورودی پرونده است.

دادستان تهران در خصوص رسیدگی به پرونده سران فتنه گفت: تعقیب سران فتنه تابع مصالح نظام است و طبعا سران فتنه باید منتظر محاکم در محکم عدل باشند. و بعضی ها در این جهت نمی‌خواهند بفهمند ملت به آنها جواب رده داده‌اند و محاکمه آنها یک مطالبه عمومی و مسامحه‌ای در این خصوص نخواهد شد.

جعفری دولت آبادی در خصوص اینکه برخی‌ها گفته‌اند وضعیت زندانیان تاسف بار است گفت: ما بارها گفته‌ایم که به حقوق زندانیان احترام می‌گذاریم و زندان در حد مقررات به حقوق زندانیان احترام می‌گذاریم. به عنوان نمونه ما دیروز شاهد بودیم که یکی از زندانی معروف در ملاقات حضوری گفت: دفتر خاطرات خود را در قوطی شیر بسته بندی و جا سازی کرده بود که به دست ماموران افتاد و اساسا باید توجه داشت که زندان محل رد و بدل کردن خاطرات به این صورت نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد برخی زندانیان که در مرخصی به سر می‌برند قرار نیست که بیایند همان حرف‌های که به خاطر آن محکوم شده‌اند در زمان مرخصی بگویند و باید توجه داشت که جریان فتنه تلاش می‌کند که با سیاه نمایی وانمود کند که دولت ناکام مانده ولی کاملا فتنه گران منکوب شده‌اند.
 
 
 
 

نه غزه نه لبنان،  نه پاکستان نه قرآن!

 

آنچه این روز ها در حال وقوع است، عدم واکنش امثال موسوی و کروبی و خاتمی و سروش و کدیور و مهاجرانی و دیگر سران جنبش جلبکی به مسائل مهم جهان اسلام است...

اگر خاطر شریفتان باشد، سال گذشته در روز قدس، وسط خیابان های همین تهران خودمون بود که دوستانی آمدند و اقدام به شعار دادن کرده و فرمودند:

نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!

نتیجه این عمل آنها هم شد افزایش شدید وقاحت سران فاسد رژیم صهیونیستی در تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران و خدشه دار شدن دیپلماسی صادقانه و شرافتمندانه ایران اسلامی در اذهان دوست و دشمن و...

اینکه چه کسانی در روز قدس چنین شعاری دادند و حرفشان چه بود و اصلاً چطور شخصیتی داشتند و چرا در این روز که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، اقدام به روزه خواری علنی کرده بودند، مسئله ای است که بارها و بارها مورد بحث قرار گرفته است.

کسانی هم که در میان فتنه گران با کمال پرروئی از چنین عملی حمایت نمودند، بارها و بارها طعم تیغ برنده انتقادات نویسندگان متعهد و انقلابی را چشیدند.

آنچه این روز ها در حال وقوع است، عدم واکنش امثال موسوی و کروبی و خاتمی و سروش و کدیور و مهاجرانی و دیگر سران جنبش جلبکی به مسائل مهم جهان اسلام است؛ درحالی که آنها همواره خود را مقید به رعایت قوانین اسلامی و اسلام شناس و دلسوز امت مسلمان معرفی می کنند. اگر در این روز ها یه سری به خبرگزاری های اینوری و اونوری بزنید اتفاقات مهم جاری شدن سیل و وقوع فاجعه انسانی در کشور مسلمان پاکستان و بی حرمتی به کلام الله مجید توسط آمریکائی ها است.

تصاویر زیر سر تیتر خبرهای سایت کلمه است اینه ادعای دلسوزی برای ملت



 


 دلیل سیاه شدن بعضی از قسمت های تصاویر وجود خضعبلات و اکاذیب می باشد

واقعا این موضوعات تو این روزها برای مردم مهمه یا آتیش زدن قرآن. راستی چرا در مورد چنین اتفاقات مهمی، هیچ یک از سران جنبش سبز مخملی ببخشید جلبکی  سخنی بر زبان جاری نمی سازند؟ آیا کسی که مدعی مسلمان بودن است می تواند از رنج و درد میلیون ها مسلمان آواره در همسایگی کشورمان چشم بپوشد؟ آیا فردی که خود را مسلمان می نامد می تواند در برابر اهانت به قرآن سکوت کند؟آخه گمراهی تا کجا؟

وقتی به سران جلبکی خرده گرفته می شود که چرا بر خلاف مصلحت علیه اسلام و مسلمین عمل می نمائید، انواع و اقسام دلایل و مستندات(اعم از ننجون واینها) را ارائه می کنند تا خود را چنان نشان دهند که گوئی دلسوز ترین افراد به مسلمانانند.البته چنین ادعاهائی چندان مورد قبول و توجه افراد روشن ضمیر و حتی عوام الناس قرار نمی گیرد.

به نظر می آید شعار وقیحانه نه غزه نه لبنان، شدیداً قابلیت به روز شدن را داشته باشد!بعید نیست که حضرات فتنه گر چند روز دیگه وارد خیابان های تهران شوند و با سیل جمعیت بیشمار هواداران خود! اقدام به شعار دادن بر علیه سیل زدگان پاکستانی نمایند و شاید هم از قرآن به طور علنی برائت بجویند و نهایتاً چنین فریاد برآرند که:

نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!

 

 

کروبی نمی تواند باموبایل کارکند!

یکی از نزدیکان کروبی در جلسه ای گفته است: به دلیل اینکه کروبی نمی‌تواند با دستگاه موبایل کار کند هر پیامکی که برای وی می‌آید توسط محافظین برای او خوانده می‌شود و در صورتی که این پیامک نیاز به جواب داشته باشد این کار را محافظین انجام می‌دهند.

در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

* شنیده ایم آقای هاشمی رفسنجانی در روز عید فطر و در محل استقرار مسوولان با گفتن"اسعدالله ایامکم" به احمدی نژاد این روز را به وی تبریک گفته است.

*از حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی سقای بی ریا مشاور امور روحانیون رئیس جمهور نام می برند.

* شنیده شده دبیر سرویس بین‌الملل یکی از روزنامه ها مدتی است در خارج از کشور به سر می برد و از لندن به اداره سرویس روزنامه و فعالیت‌های ژورنالیستی خود می پردازد.

*شنیده ایم روی سنگ قبر فرزند یکی از مسولین سابق پرونده هسته ای که در یک سانحه جان باخته بود، واژه "شهید" درج شده است.

* یکی از نزدیکان کروبی در جلسه ای گفته است: به دلیل اینکه کروبی نمی‌تواند با دستگاه موبایل کار کند هر پیامکی که برای وی می‌آید توسط محافظین برای او خوانده می‌شود و در صورتی که این پیامک نیاز به جواب داشته باشد این کار را محافظین انجام می‌دهند.

* شنیده ایم محمد خاتمی به تازگی در جمعی گفته "باید فعالیت جریان اصلاحات را از قالب حزب مشارکت و سازمان مجاهدین خارج کنیم و به بنیاد باران که دارای مجوز فرهنگی و اجتماعی است منتقل کنیم تا تحرکات ما رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد."

*در حال حاضر قانونی جامع و کاملی درباره برخورد با مدعیان دروغین وجود ندارد و بسیاری از این افراد پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی به سرعت آزاد می شوند. اخیراً سرکرده یکی از این فرقه ها پس از بازداشت فقط به جرم داشتن دیش ماهواره 500 هزار تومان جریمه شده است.

*حامی و گرداننده اصلی یک انتشاراتی در تهران که سال ها است در فرانسه سکونت دارد و از دوستان سارکوزی محسوب می شود، سالهاست در خدمت ترویج خرافه گرایی و عرفان های نو ظهور اقدام به چاپ و انتشار کتاب هایی با موضوع عرفان های وارداتی می نماید.

*در جلسه هیات دولت که ویژه استان تهران برگزار شد دکتر احمدی نژاد بار دیگر از وزرا خواست خطر قطعی زلزله را جدی بگیرند و در جریان کار های روزمره این مسئله را فراموش نکنند.

* برخی تشکل های دانشجویی و تشکل های مردم نهاد با ارسال نامه هایی به مسوولان، خواستار نگهداری منشور به غارت رفته کوروش در کشور شده اند.این تشکل ها گفته اند این منشور می تواند بخش کوچکی از خساراتی باشد که از سوی انگلیسی ها در جریان جنگ جهانی به ایران وارد شد و دولت هم به دنبال دریافت این خسارات است.

 

 

همسویی فرقه های داخلی با صهیونیست ها

رهبر یکی از این گروهها منحرف فعال درکشور چندی پیش دریکی از جلسات فرقه خود گفته بود که قرآن تناقضاتی دارد و ما باید تکلیف آن را برای مردم روشن کنیم !این فرد که حتی یکبار قرآن را از ابتدا تا انتها نخوانده چند آیه قرآن را با همفکری بعضی یارانش مصادره به رای خود نموده و سعی در همسو سازی بعضی مریدانش از این طریق شده بود.
در پی اهانت بی شرمانه صهیونیست ها به قرآن رهبران بعضی فرقه ها ی منحرف داخلی نیز با این صهیونیست ها همنوا شده اند. در پی این اقدام اهانت آمیز هیچ یک از  این فرقه های منحرف به این عمل توهین آمیز واکنش نشان نداده و هیچ اطلاعیه و یا موضع گیری نیز از سوی ایشان صورت نگرفته است.
 
یکی از این فرقه های منحرف ،فرقه کیهانی است .رهبر این فرقه چندی پیش در یک جلسه گفته بود که قرآن تناقضاتی دارد و ما باید تکلیف آن را برای مردم روشن کنیم! این فرد که حتی یکبار قرآن را از ابتدا تا انتها نخوانده چند آیه قرآن را با همفکری بعضی یارانش مصادره به نفع آراء خود نموده و سعی در همسو سازی بعضی مریدانش از این طریق شده بود.
 
بنا بر این گزارش یکی از اشخاص نزدیک وی بنام "م.ن" که روحانی نما بوده و خود را عارف می داند نیز به این اقدام موهن تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده و به نوعی در راستای تفکرات کابا لیستی رهبرش حرکت می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/6/24:: 10:45 عصر     |     () نظر