سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

شباهت قطعنامه و دستمال توالت + عکس

 
 
 
 

مخالفان-نظام-را-قبول-نداریم؛-چه-جنبش-سبز-چه-جنبش-قرمز

مصطفی کواکبیان گفت: اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی یا موسوی حمایت کردند تنها یک حمایت انتخاباتی بوده است، اظهارداشت: این آقایان نباید مدعی باشند که لیدر احزاب هستند یا احزاب بگویند اینها لیدر حزبی ما هستند بلکه این موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث کاندیداتوری نیز تمام می‌شود. وی برهمین اساس به اختلافات میان سران اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: در بین سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته این اختلافات در میان گروه و جناح دیگری نیز به وجود می آید.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه حرکت اصلاح‌طلبی از بدو انقلاب اسلامی پیدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذکرشد: اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش، اعتقاد به نظام است و اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

 

 

باید به گوش سران فتنه سیلی زد

 

آیت الله خزعلی با انتقاد از آتش افروزی‌ها و خیانت‌های موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران مزدور فتنه گفت: اگرچه باید برای هدایت فریب خوردگان فتنه سال گذشته دعا کرد امّا به گوش سران فتنه سیلی محکمی باید زد. حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی که به مناسبت شهادت رئیس مکتب تشییع، حضرت امام صادق(ع) در مسجد جامع سبزوار سخنرانی می‌کرد، انتقادات تندی را علیه موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران فتنه مطرح کرد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی بی‌باک، رئیس بنیاد بین المللی غدیر در قسمتی از سخنان خود به حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و با انتقاد از آتش افروزی‌ها و خیانت‌های موسوی، کروبی، خاتمی و سایر سران مزدور فتنه گفت: اگرچه باید برای هدایت فریب خوردگان فتنه سال گذشته دعا کرد امّا به گوش سران فتنه سیلی محکمی باید زد. آیت الله خزعلی که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین علوی در این مراسم حضور پیدا کرده بود، تاکید کرد: سپاه و بسیج در سال گذشته ثابت کردند که اغتشاش گران وابسته به مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس می‌باشند.

 

 

دستگیری فردی که خود را امام زمان می دانست

 

روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه اعلام کرد: فردی که خود را امام زمان (عج) معرفی کرده بود در شهرستان هرسین دستگیر شد.  روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سودجویان مدعی مهدویت در شهرستان هرسین از توابع استان خبر داد.
این فرد با هویت « ق.م » مدتی خود را به عنوان یار امام عصر (عج) معرفی می‌کرد و نهایتا پس از جلب نظر عده‌ای که قریب بر 70 نفر بوده و هم اکنون بالغ بر 80 درصد آن ها دستگیر شده‌اند، خود را امام زمان معرفی کرده بود. وی با ایجاد انحراف در مبانی اعتقادی این افراد سعی در سوء استفاده‌های خاص خود را داشته که با هوشیاری مردم و نیروهای ذیربط شناسایی و دستگیر شده است.
پرونده این شخص که علاوه بر ادعای مهمل امامت در بردارنده جرایم اخلاقی و ... نیز هست در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در حال رسیدگی است. روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به ظهور عرفای مجازی در اقصی نقاط عالم که متاسفانه با وجود قلت نسبت به سایر کشورها، کشور ما نیز از آن مستثنی نبوده، هراز چند گاهی شاهد بروز این ناملایمات اعتقادی نظیر ادعاهای واهی و جنون آمیز مهدویت، نبوت و حتی الوهیت هستیم که این مهم هوشیاری و دقت نظر مضاعف متولیان امر و نیز آگاهسازی هرچه بیشتر مردم و جوانان میهن اسلامی مان را می‌طلبد.
 
 
 
 
 

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به حوادث کوی دانشگاه برگزار شد

 

اولین جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌ حوادث کوی دانشگاه در شعبه‌ دوم دادگاه نظامی یک تهران برگزار شد. متعاقب اطلاعیه‌ مورخ نهم تیر ماه هشتاد و نه سازمان قضایی نیروهای مسلح، پیرامون صدور کیفرخواست در مورد اتهامات 27 نفر از متهمان حوادث کوی دانشگاه، اولین جلسه‌ دادگاه رسیدگی به این پرونده صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این جلسه که 23 نفر از متهمان حوادث کوی دانشگاه و وکلای آنان و تعدادی از شکات حضور داشتند، رئیس دادگاه با اشاره به روند رسیدگی به این پرونده و بیان برخی از مقررات آئین دادرسی کیفری، با تاکید بر ضرورت رعایت ماده‌ 327 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1290 اعلام کرد که مطابق قانون، انتشار اسامی متهمان پس از قطعی شدن حکم دادگاه میسر خواهد بود.

در ادامه، کیفرخواست صادره علیه متهمان پرونده قرائت شد و موضوع اتهامات و دلایل آن توسط رییس دادگاه به متهمان تفهیم شد. سپس شاکیان و وکلای آنان و نماینده‌ حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و نماینده‌ حقوقی دانشگاه تهران شکایت خود را مطرح کردند، یکی از متهمان و وکیلش به دفاع پرداختند و نماینده‌ دادستان نیز از کیفرخواست دفاع کرد.

جلسات بعدی دادگاه جهت رسیدگی به اتهامات متهمان در روزهای بعد برگزار خواهد شد. گفتنی است علاوه بر رسیدگی به اتهامات 27 نفر از متهمان که رسیدگی به اتهام آنان در دادگاه آغاز شده است، تحقیقات در مورد 17 متهم دیگر پرونده نیز در دادسرای نظامی پایان یافته و پرونده‌ این متهمان به زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

 

سران فتنه می‌خواهند بانام شهدا، هتاکی به مقدسات را از یادها ببرند

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از راهبردهای جریان فتنه را برای تغییر چهره ضد مذهبی خود تمسک به نام شهدا و سوءاستفاده از برخی خانواده های شهیدان دانست و عنوان کرد: سران فتنه می‌خواهند با سوءاستفاده از نام شهدا، هتاکی جریان فتنه به مقدسات را از یادها دور کنند.

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با شبکه ایران یکی از راهبردهای جریان فتنه را برای تغییر چهره ضد مذهبی خود تمسک به نام شهدا و سوءاستفاده از برخی خانواده های شهیدان دانست. وی عنوان کرد: سران فتنه با این سناریو درصدند که وجهه خود را که در جریان هتک حرمت مقدسات از جمله حرمت شکنی روز عاشورا کاملا مخدوش شده، بازسازی و این گونه وانمود کنند که در راه شهدا و امام راحل حرکت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: عموم مردم می دانند سران و فعالان فتنه به آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا خیانت کرده اند و صرفا درصدد استفاده ابزاری از نام و عنوان امام و شهدا در جهت دستیابی به اهداف خلاف آرمان های انقلاب هستند. وی تاکید کرد: به همین دلیل‌ آنها قدرت بازسازی وجهه خود را با این روشها نخواهند داشت.

فعالیت جریان فتنه به اینترنت آنهم در آغوش بیگانگان محدود شده است. عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه اظهار داشت: فتنه گران در میان مردم هیچ جایگاه و موقعیتی ندارند و در واقع جایگاه خود را از دست رفته می بینند.

وی با بیان اینکه فعالیت جریان فتنه به دنیای مجازی اینترنت آنهم در آغوش بیگانگان و دشمنان اسلام محدود شده است، افزود: یکی از نقاط ضعف بزرگ سران فتنه که خود نیز به آن اذعان دارند این است که توده های مردم در مقابل آنان قرار دارند. به گفته کعبی فتنه گران از طریق دنیای مجازی و رسانه ای سعی می کنند خود را زنده نگه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سران فتنه دیگر میان مردم جایگاهی ندارند، تصریح کرد: حتی افرادی که زمان انتخابات با آنها رای دادند از رای خود برگشته اند. وی تاکید کرد: هر چه زمان می گذرد شاهد زوال بیشتر جریان فتنه خواهیم بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 1:0 صبح     |     () نظر