سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانش خود را به رخ مردم کشد، خداوند او را روز قیامت انگشت نما کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

تجمع گروههای همجنس باز در اصفهان

 

اخیرا برخی از افراد همجنس باز در  یکی از مناطق شهر اصفهان اقدام به تجمع می نمایند. به تازگی برخی از افراد همجنس باز با حضور در منطقه تفریحی و توریستی کوه صفه در جنوب اصفهان ضمن تجمع در این مکان سعی در جذب جوانان به گروه خود را دارند.

گفته می شود  این محل به پاتوق افراد همجنس باز تبدیل شده به طوری که همه روزه بعدازظهرها این افراد با در دست داشتن انگشترهای که از نشانه های همجنس بازان می باشد (PLAYBOY) در محل فوق تجمع می نمایند.

همچنین این افراد به صورت گروهی و سازمان یافته در محل مذکور حضور یافته و طبق بررسی های انجام شده این گروه منحرف جنسی از پیشتیبانی مالی بسیار زیادی برخوردار بوده که منبع آن نامعلومی می باشد.

 

 

آخرت فروشی به سبک کروبی

 

مهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم !

بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه میمهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم !

بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه می گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم.

ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است . گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم.

ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است.

 

 

قرآن سوزی این بار در فرانسه!

 

یک شهروند فرانسوی، در ادامه اهانت به قرآن به نام آزادی بیان و اندیشه در غرب ویدیویی از پاره کردن کلام‌الله مجید را در اینترنت منتشر کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی «الیوم السابع» گزارش داد: در شرایطی که هنوز واکنش‌ها به اقدامات اسلام‌ستیزانه در آمریکا ادامه دارد، این شهروند فرانسوی ساکن شهر استراسبورگ، ویدیویی یک ساعته از پاره کردن صفحاتی از قرآن کریم را ضبط و در سایت «وب‌- تی‌وی» منتشر کرد.

این فرد که اعلام شده است حدود سی سال دارد، توسط پلیس شهر استراسبورگ شناسایی و برای پاسخگویی به این اقدام وقیح و ضدانسانی احضار شده است. پیش از این، «آلکس استوارت»، وکیل استرالیایی، در اقدامی موهن، در فیلمی 12 دقیقه‌ای، کتاب آسمانی مسلمانان و کتاب آسمانی مسیحیان را به آتش کشیده بود؛ این حقوقدان استرالیایی که نام کلیپ خود را «کدام بهتر می‌سوزد!؟ قرآن یا انجیل» گذاشته است، این فیلم ویدیویی را که شامل پاره کردن این دو کتاب آسمانی و آتش زدن آن‌هاست، در یوتیوب قرار داده بود. این ویدیو که از یوتیوب حذف شده است، در تعطیلات آخر هفته مصادف با سالروز حادثه 11 سپتامبر و پس از تهدید «تری جونز»، کشیش تندرو آمریکایی، به سوزاندن قرآن به این سایت فرستاده شد.

 

 

رابطه جریان فتنه با اصلاح طلبان از زبان مصطفی کواکبیان

 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش اعتقاد به نظام است، گفت: اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد. صطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی یا موسوی حمایت کردند تنها یک حمایت انتخاباتی بوده است، اظهارداشت: این آقایان نباید مدعی باشند که لیدر احزاب هستند یا احزاب بگویند اینها لیدر حزبی ما هستند بلکه این موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث کاندیداتوری نیز تمام می‌شود.

وی برهمین اساس به اختلافات میان سران اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: در بین سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته این اختلافات در میان گروه و جناح دیگری نیز به وجود می آید همان‌گونه که در بین اصول‌گرایان نیز اختلاف وجود دارد. دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه حرکت اصلاح‌طلبی از بدو انقلاب اسلامی پیدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذکرشد: اصلاح‌طلب کسی است که اولین باورش، اعتقاد به نظام است و اگر کسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شک کرد حال با هر اسم دیگری که می‌خواهد برای خود مطرح کند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

کواکبیان با تأکید بر اینکه ما در یک دوره‌ای از یک نامزد انتخاباتی حمایت می کردیم اما اکنون انتخابات را تمام شده تلقی می‌کنیم، افزود: اینکه بعضی‌ها ادعا کنند اصلاحات در خط آمریکایی‌ها، ضدانقلاب و براندازان است احتمالا برداشت‌ ناقصی از اصلاح‌طلبی دارند. وی بر همین اساس اصلاح‌طلب را کسی دانست که نظام را قبول داشته و اینکه در درون این نظام بخواهد اصلاحاتی ایجاد شود، گفت: کسی که نظام و قانون اساسی را قبول ندارد اصلاح‌طلب نبوده بلکه برانداز، ضدانقلاب و معاند است اما کسی که درون نظام فعالیت کند اسمش را می‌توان منتقد، اصلاح‌طلب یا مخالف دولت گذاشت. دبیرکل حزب مردم‌سالاری در خاتمه اپوزیسیون خارج‌نشین، برانداز، معاند و ضدنظام‌جمهوری اسلامی را اساسا اصلاح‌طلب ندانست و اینکه اصلاح‌طلبان با آنها همراهی نخواهند کرد.

 

 

هشدار درباره یک پدیده اجتماعی
رفتار پسرانه دخترها و رفتار دخترانه پسرها ناشی از چیست؟

بر اساس هشدار آسیب شناسان اجتماعی جابه جایی هویت جنسی در بین دختران و پسران و به دنبال آن رفتار پسرانه دختران و رفتار دخترانه پسران پدیده ای است که آثار خود را با شکلهای گوناگون از نوع پوشش و آرایش ظاهری تا قبول مسئولیت در زندگی طی سالهای اخیر در جامعه نشان می دهد.
 
هویت جنسی به احساس مردانگی یا زنانگی هر فرد از خودش گفته می‌شود. 

ریشه های تفاوت دختر و پسر
عوامل زیادی هستند که باعث ایجاد اختلافات تکاملی بین دو جنس دختر و پسر می‌شوند. اگر شما این موارد را نشناسید و رعایت نکنید قطعا بچه‌ها در پذیرش هویت جنسی خود دچار مشکل می‌شوند. دانستن این مطلب که چه میزان از اختلافات، ناشی از خصوصیات ذاتی است و چه میزان وابسته به تاثیر اجتماع و فرهنگ روی محیط کودک است کمی دشوار است. اما می‌توان کارهای مفیدی در این‌باره کرد. مثلا پسرها ذاتا تمایل دارند با اسلحه و شمشیربازی کنند و با ایجاد سر وصدای بیشتر وقت بگذرانند. اما می‌توان برای جلوگیری از خوب جلوه دادن خشونت، از تماس آنها با کتاب‌ها و بازی‌های کامپیوتری که خشونت را جالب و هیجان‌انگیز جلوه می‌دهد تا حد امکان پرهیز کرد. اما با همه تمهیدات در نهایت نمی‌توانید این علاقه استفاده از اسلحه و بازی‌های دزد و پلیس و... را از آنها بگیرید.

تشکیل هویت جنسی به 3 عامل متکی است: نگرش‌های والدین و گرایش‌های فرهنگی، آلت تناسلی خارجی نوزاد و یک عامل ژنتیک که از نظر طبیعی از هفته ششم زندگی جنین فعال باقی می‌ماند. عوامل خانوادگی و فرهنگی بر حس مرد بودن یا زن بودن ما تاثیر می‌گذارد. 

نقش خانواده
نقش خانواده در پیدایش اختلال‌های هویت جنسی بسیار موثر است. بعضی از خانواده‌ها علاقه عجیبی به فعالیت‌های جنسی مخالف دارند. مثال واضح آن، خانواده‌هایی است که پسر خود را شبیه به دختران آرایش می‌کنند. تصور کودک از جنسیت خود و همانندسازی او با والد هم‌جنس‌اش به نوع نگرش او و رفتارهای ما به عنوان والد بستگی دارد. پس باید دقت کرد. 

دکتر بدری‌السادات بهرامی، مشاور خانواده معتقد است هویت جنسی یک کودک با توجه به کارهایی که ما از کودکی برای او انجام می‌دهیم، شکل می‌گیرد. مقصود این است که وقتی ما برای کودک خود اسباب‌بازی‌هایی چون عروسک، قابلمه و کاسه و از این قبیل تهیه می‌کنیم یا برای او تفنگ و ماشین و هواپیما و امثال آن می‌خریم، داریم هویت جنسی او را می‌سازیم. اگر برای دخترمان رنگ‌های صورتی و دخترانه انتخاب می‌کنیم، داریم به او هویت جنسی می‌دهیم. علاوه بر اینها، رفتار ما با کودک دختر و پسرمان در شکل‌گیری هویت جنسی او موثر است. والدینی که با دختر خود همانند یک پسر رفتار می‌کنند یا هستند کسانی که پسر خود را همچون دختربچه‌ها می‌آرایند، دامن می‌پوشانند، موهایش را بلند می‌کنند و دلشان می‌خواهد به قولی این پسر آخری را کمی دردانه و لوس کنند تا به آرامش برسند!
زوجی را می‌شناسم که 4 پسر دارند و باز هم به امید داشتن دختر اقدام به بچه‌دار شدن می‌کنند و حالا که پنجمی هم پسر شده با او درست مثل دختربچه‌ها رفتار می‌کنند و می‌گویند زیبایی او مثل دخترهاست و با پوشاندن لباس دخترانه به این پسر 2، 3 ساله حس می‌کنیم دختردار شده‌ایم! آنها از این موضوع غافلند که دارند به شکل‌گیری هویت جنسی پسرشان صدمه وارد می‌کنند. 

اهمیت باورهای والدین در شکل گیری هویت جنسی کودکهمه این باورها و رفتارها یعنی اینکه ما هستیم که هویت جنسی بچه‌ها را می‌سازیم. ما هستیم که با رفتارهای درست می‌توانیم به پسرمان بیاموزیم درست مانند یک مرد سالم و خوشحال زندگی کند، هیجانات خود را بروز دهد، احساسات خود را به روش صحیح ابراز کند و در برقراری رابطه با دوستان، همسر و اجتماع موفق شود. این قضیه که می‌گویند مرد نباید گریه کند مختص ما نیست. در تمام دنیا به جنس مذکر می‌گویند که در عصبانیت‌ها حق ندارد گریه کند و فقط می‌تواند خشم خود را با فریاد زدن تخلیه کند، البته نه فریاد زدن بر سر کسی!
این نکته مهم است که اگر با یک دختر مثل پسر رفتار شود یا برعکس با یک پسر همانند دختر رفتار شود هویت جنسی جنس مخالف خود را یاد می‌گیرد. 

فرزندانمان با چه کسی همانند سازی می کنند؟بچه‌ها از 3 سالگی با والد هم‌جنس خود همانندسازی می‌کنند و نقش جنسیتی والد همجنس خود را درونی می‌کنند، به این معنی که دخترها با مادر و پسرها با پدرشان همانند‌سازی می‌کنند. اینجاست که اگر مادری دارای روحیه سرد و خشن و مردانه‌ای باشد و از لطافت‌های زنانه بی‌بهره باشد، دختر همچون مادرش رفتارها و منش‌های خشن و مردانه را می‌گیرد.

این حالت در مورد مردهایی که رفتارها و شیوه برخورد زنانه دارند نیز صادق است. این مردان وقتی پدر می‌شوند باید بدانند اگر خود را اصلاح نکنند و کودکشان به 3 سالگی برسد چون پدر خود را با این حالت‌های زنانه می‌بیند امکان دارد پسری شود که همانند یک مرد بار نمی‌آید و مردم به او هشدار خواهند داد که چرا مثل زن‌ها رفتار می‌کنی؟!

پدر و مادرها باید آگاهانه عمل کنند. مادر باید طوری عمل کند که دخترش از اینکه او هم مانند مادر، یک جنس لطیف و زنانه دارد احساس رضایت کند. مادری که به دلیل شغلش یا محیط خانواده‌اش طوری تربیت شده که خلق و خوی مردانه در او غالب است نمی‌تواند انتظار داشته باشد دخترش هویت جنسی کاملا زنانه کسب کند و از آن لذت ببرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/14:: 1:3 صبح     |     () نظر