سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

آقای مدیرمسئول شما این فتنه گران را نمی شناسید؟!

 

مدیرمسئول روزنامه «ملت ما» با ارسال نامه ای به کیهان، از برخی همکاران نشریات زنجیره ای و همسو با فتنه گران که در آن روزنامه به کار گرفته شده اند دفاع کرد. امیرحسین مروی در این نامه می نویسد «روز یکشنبه مطلبی در آن روزنامه تحت عنوان آنها شما را مدیریت می کنند در ستون اخبار ویژه درج شده بود که علاوه بر اشتباهات فاحش شکلی و از جمله نام اینجانب که مردی به جای مروی درج شده بود واجد نکات تأمل برانگیزی بود که از باب حفظ آبروی مؤمن تنها به یک مورد آنها اشاره می شود: از میان اسامی ای که به صورت اختصاری ذکر شده است 4 نفر از همکاران این روزنامه هستند که از افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب می باشند.»

وی همچنین نامه ای با امضای «فروزان آصف نخعی، علیرضا خامسیان، سجاد سالک و مهناز شوقی» ارسال کرده که در آن آمده است: «روزنامه کیهان چند نفر از خبرنگاران روزنامه «ملت ما» را که همواره به آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی برخاسته از انقلاب اسلامی مردم ایران وفادارند را به عاملان «فتنه و آشوب سال گذشته» منتسب کرده است. اینجانبان خبرنگاران روزنامه «ملت ما» مطالب خلاف واقع ادعایی آن روزنامه را تکذیب می کنیم.»

کیهان هر چند که چهارشنبه گذشته، پرسش های مستدل و روشنی را درباره حضور عناصر یاد شده در روزنامه ملت ما مطرح کرد اما اکنون که مدیرمسئول آن روزنامه و 4 تن از افراد یاد شده ادعا کرده اند این افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب هستند یادآوری چند نکته را ضروری می داند هر چند که گفتنی های دیگری هم هست. 1- شهریور سال 1382 نامه ای با 451 امضا خطاب به بنیاد صلح اسلو منتشر شد که از این بنیاد می خواست هاشم آغاجری (عنصر هتاک به دین ، امامت و مرجعیت) را به عنوان برنده جایزه صلح نوبل معرفی کند!

در آن نامه که دوران جمهوری اسلامی را علناً «قرون وسطی»! توصیف می کرد، مشخصاً از سخنرانی آغاجری در خانه معلم همدان دفاع شده بود، پای این نامه از جمله امضای آقای «فروزان آصف نخعی»، در کنار افرادی چون آرمین، بای سلامی، یدالله اسلامی، محمدجواد اکبرین (فراری)، تاج زاده، باقی، بازرگان، پیمان، تاجرنیا، توسلی، رضا تهرانی، جلایی پور، حقیقت جو (فراری)، ایرج جمشیدی (فراری و همکار فعلی بی بی سی)، آرش حسن نیا (فراری، همکار رادیو فردا)، شهرام رفیع زاده (فراری)، سحابی، سحرخیز، شمس الواعظین، شیرزاد، احمد و سعید منتظری، موسوی خوئینی (فراری)، روزبه میرابراهیمی (فراری) و... به چشم می خورد. گفتنی است آصف نخعی پیش از «ملت ما» با روزنامه های زنجیره ای شرق و سرمایه و... همکاری داشته و خود مدیرمسئول روزنامه محلی «گلستان ایران» بوده است که به اتهام تبلیغ علیه نظام، اشاعه فحشا و منکرات و انتشار شایعات خلاف واقع در سال 81 توقیف و محاکمه شد.

2- جهت اطلاع مدیر مسئول روزنامه ملت ما، اول شهریور امسال نامه ای از سوی فتنه گران با امضای 293 نفر تحت عنوان «نامه روزنامه نگاران و فعالان سیاسی به مراجع تقلید و آقایان هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی برای ادامه مقاومت در برابر کودتاچیان»! منتشر شد که رسما از فتنه گران حمایت و آنها را تحریک به مقاومت در برابر نظام می کرد! این نامه را دست بر قضا آقایان «فروزان آصف نخعی و سجاد سالک» و خانم «مهناز شوقی» امضا کرده بودند و البته امضاهای دیگری نیز از برخی عناصر گروهکی (نهضتی یا سلطنت طلب و چپ) یا فراری همکار رسانه های ضد انقلاب در خارج پای خود داشت، از جمله: مهرانگیز کار، حاج سید جوادی، آرش حسن نیا، مهدی سحرخیز، نوشابه امیری، مسعود بهنود، حقیقت جو، فریبا داودی مهاجر، رفیع زاده، موسوی خوئینی، فرشته قاضی، آرش بهمنی، رضا غیبی [دیگر همکار ملت ما!]، حسین باستانی و ...

اگر از نگاه مدیریت روزنامه ملت ما، موسوی و خاتمی و کروبی بانی اصلی فتنه محسوب نمی شوند پس باید پرسید که فتنه را باید کجا سراغ گرفت؟ این در حالی است که روزنامه ملت ما روز سه شنبه تصریح می کند فتنه گری افراطیون مدعی اصلاح طلبی و ضد انقلاب، یک واقعیت است و این روزنامه با آنها مرزبندی دارد!

لازم به یادآوری است علیرضا خامسیان پیش از این با روزنامه های شرق و همشهری (ماه)، خبرگزاری افراطی ایلنا (دبیر سیاسی) و سایت اقلیت مجلس همکاری داشت و عضو موسس سایت زنجیره ای «سلام» بود که در بحبوحه آشوب های سال گذشته راه اندازی شد. وی همچنین با سایت فتنه گر جمهوریت (وابسته به مهدی هاشمی و حمزه کرمی) همکاری می کرد و پای ثابت برخی از بیانیه های زنجیره ای در سیاه نمایی علیه نظام به شمار می رود. همچنین سجاد سالک، همکار روزنامه های زنجیره ای اعتماد و شرق بود و با ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی - بخشی از ستاد آشوب - ارتباط و همکاری داشت و البته او نیز پای ثابت بیانیه های زنجیره ای بوده است. وی پیش از این به همراه برخی هم طیف های خود، از یکی از اعضای گروهک های تروریستی دستگیر شده در کردستان که اعدام هم شد (فرزاد- ک)، حمایت کرده بود و...

کیهان فعلا ضمن بسنده به این توضیحات، مجددا از مدیریت روزنامه ملت ما می پرسد که این قبیل افراد در روزنامه شما چه می کنند، شما اگر آنها را می شناسید و به کارشان گرفته اید، که باید خود را از نو -در اردوی فتنه گران- تعریف کنید؟ و اگر آنان را نمی شناسید چه اصراری بر دفاع کورکورانه دارید؟

 

 

یوم الفرار / التمدید الاعصاب

 

بعداز پیشنهادها و برنامه ریزی های مختلف برای انتقال بعضی از سران فرقه سبزبه خارج از کشور و ابتر ماندن این اقدامات بدلایل مختلف که یکی از آنها هوشیاری مامورین امنیتی جمهوری اسلامی بوده است ، اخیرا و بدنبال زمزمه هایی مبنی بر رسیدگی قریب الوقوع به پرونده جنایات این خودفروختگان ، یکی از سران فرقه که نظام جمهوری اسلامی را با تهمت زنی ها، درشت گویی وهدایت اراذل و اوباش به اغتشاش گری و….در معرض تهدید قرار داده بود و دارای پرونده بسیار سنگینی از این لحاظ و جرائم رشوه خواری وکارچاق کنی و… در سوابق وی دیده می شود اعلام داشته است که مایل است برای تمدید اعصاب (فرار از عقوبت ) مسافرتی به اروپا داشته باشید .

ناظران آگاه معتقدند باشکست سنگین این فرقه در فتنه گری های یکسال و نیم گذشته وقفل شدن فضای تحرک و تنش آفرینی واستشمام بوی خطر عنقریب بایستی شاهد تلاش مضاعفی از سوی این فرد و سایر عناصر فرقه برای گریز از پنجه عدالت باشیم . منابع مطلع در این خصوص اضافه می نمایند ، با توجه به میلیون ها دلاری که در بانک های خارجی به حساب این آقایان واریز شده است ، واخباری که مبنی بر آماده سازی مقدمات توسط نمایندگان آنها در بعضی کشور ها دریافت شده است ، در صورت غفلت از این آقایان، مطمئنا در یک چشم بهم زدن خودرا به پولهایشان خواهند رساند.

 

 

متحدین فتنه پا پس می کشند

گروهک اتحادیه کمونیستها  که مدعی است در ائتلاف بزرگ جنبش سبز (فتنه) حضوری فعال داشته است ، در یک موضع گیری جدایی طلبانه خطاب به سایر متحدین موسوی ، کروبی وخاتمی اعلام داشته است ، بعد از یکسال ونیم مجیزگویی وپشت زمینه شدن برای آقایان شوریده حال جنبش (فتنه)سبز ، دستاوردی بیشتر از همکاسه شدن با مرتجع ترین گروه ها و هوارزدن در پاکت تهوع ارتجاع مدعی اصلاح طلبی نصیب نبرده ایم ، چه ننگین است زیرپا گذاشتن مشی یک عمر مبارزه در کمون زحمتکشان به پای اپوزسیونی که تابلوی حمایت از خمینی را بدستمان داد و تمام تضادش با رژیم را در چهار چوب اجرای قانون اساسی تعریف نمود ، وچه حماقت باربود  که در کنار پس مانده هایی ازپس زده های رژیم خام این جریان وامانده شدیم.

این گروهک که مجموعه انگشت شماری از فراریان و ورشکستکان سیاسی را در آبشخوری با مواجب ماهانه سازمان های اطلاعاتی غرب ودر راس آنها سازمان اطلاعاتی آمریکا (CIA )گرد آوری وبا ادعای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران روزگار می گذراند ، با پا پس کشیدن از ائتلاف با فرقه موسوی به سایر گروهک های همسان هشدار می دهد بیش از این بازیخورده جریانی از رژیم که به پایان راه رسیده است وبغیر از لفاظی و افشای پیشینه خود توانی ندارد نشوند واین پتانسیل را در اتحادی حول یک حرم مبارزه با موجودی قابل توجه داخلی مصروف دارند.

ملاحظه : بعد از ریزش های 99/5درصدی سال گذشته و انزوای خفت بارسران فتنه ، این چندمین گروه از ائتلافیون می باشد که با انتقادات تند پا پس می کشد و اعتراف می نماید که جنبش (فتنه) تمام شده است.

 

 

شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت

احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم حفظ وحدت در کشور، گفت: تا آنجایی که آسیبی به وحدت کشور وارد نمی‌شود باید سعی کنیم که ائتلاف داشته و آرامش را بر جامعه حاکم کنیم چرا که حفظ وحدت به مصلحت کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام وحدت و یکپارچگی ملت بسیار حائز اهمیت است، افزود: امام راحل نکته‌ای دارند که باید همگان به آن توجه کنند، ایشان فرمود‌ه‌اند که رمز موفقیت‌ شما وحدت است و محل افتراق شما باعث اضمحلال شما خواهد شد.

نماینده مردم نور در مجلس تصریح کرد: اگر از یکدیگر جدا شدیم، دیگران در صفوف ملت رخنه خواهند کرد لذا هر گروه و یا دسته‌ای که باعث اختلاف در جامعه باشد، عامل رخنه دیگران در جامعه خواهد بود و این خود یک فتنه است.

ناطق نوری اضافه کرد: همانطور که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر نشر وحدت تاکید دارند، باید سعی و تلاش‌ ما نیز در جهت نشر وحدت در جامعه باشد البته اساسا موفقیت ملت تا امروز با وجود وحدت در جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تاریخ که نگاه می‌کنیم، به وضوح می‌بینیم که هر زمان کشورمان در موضوعی شکست خورده است این شکست زمانی بوده که تفرقه در کشور حاکم بوده است، هر کس باید حداقل تا این حد آگاهی داشته باشد که در شرایط حساس کنونی که تمام دنیا با ما دشمنی دارند، نباید در جهت به هم خوردن وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما نیامده‌ایم وکیل، وزیر یا آقا بالاسر باشیم، بلکه آمده‌ایم که به تکلیف خود عمل کنیم، تکلیف ما این است که انسجام ملت را حفظ کنیم تا زیر دست دیگران نباشیم.

ناطق نوری اضافه کرد: انتخابات یک دموکراسی است و اگر شکست خوردیم باید بپذیریم که شکست خورده‌ایم. اگر کسی هم می‌گوید که تخلف یا تقلب شده، این ادعا نیاز به دلایل دارد که این دلایل باید به مراکز مربوطه ارائه شده و آنها دلایل ارائه شده را بررسی خواهند کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/7/24:: 6:24 عصر     |     () نظر