سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناتوانترین مردم کسى است که نیروى به دست آوردن دوستان ندارد ، و ناتوانتر از او کسى بود که دوستى به دست آرد و او را ضایع گذارد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

فارس منتشر کرد ؛
فهرست 53 زن آمریکایی در انتظار مرگ
 
هم اینک 53 زن در ایالات مختلف آمریکا در انتظار اعدام هستند. قرار است این زنان با «صندلی الکتریکی» و «تزریق سم» یعنی شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که فقط در ایالات متحده آمریکا رایج است، اعدام شوند.
 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس،‌ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در سفر اخیر به نیویورک به منظور شرکت در شصت و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با «چارلی رز» مجری برنامه شبکه 13 آمریکا، فهرست 53 نفری از زنان آمریکا که در انتظار اعدام هستند را به وی داد.
مصطفی رحمانی مسئول دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در خصوص آمار اعدام‌های انجام شده در آمریکا، اظهار داشت: از سال 1976 تا 2009 در آمریکا 7 هزار و 713 نفر به وسیله صندلی الکترونیکی یا تزریق سم اعدام شده‌اند. یعنی به طور متوسط ظرف این مدت سالیانه 233 نفر اعدام شده‌اند.
مسئول دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی در واشنگتن با بیان اینکه اکثر اعدام‌ها در آمریکا به وسیله صندلی الکترونیکی و تزریق سم انجام می‌شود، یادآور شد: البته نباید اعدام‌های دسته جمعی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد را از قلم انداخت.
وی به فهرست 53 نفره زنان محکوم به اعدام و در انتظار مرگ در آمریکا اشاره کرد و گفت: هیچ کس حتی دیده‌بان حقوق بشر از این 53 نفر سخنی به میان نمی‌آورد.
اسامی زیر فهرست 59 نفره از زنان اعدامی آمریکا هستند که توسط دادگاه‌های ایالتی و فدرال محکوم و تعدادی از آنان تا زمان انتشار این متن اعدام شده‌اند.

* آلاباما ALABAMA

پاتریشیا بلک مون Patricia Blackmon
تیرا کاپری گوبل Tierra Capri Gobbl‌e
لوئیس هریس Louise Harris
شوندا نیکول جانسون Shonda Nicole Johnson

* آریزونا ARIZONA

وندی آندریانو Wendi Andriano
دبرا جین میلک Debra Jean Milke

* کالیفرنیا CALIFORNIA

ماریا دلریارو آلفارو Maria Delrioaro Alfaro
دورا لوز بونروسترو Dora Luz Buenrostro
سوکورو کارو Socorro Caro
سلسته سیمون کارینگتون Celeste Simone Carrington
سینتیا لین کافمن Cynthia Lynn Coffman
کری لین دالتون Kerry Lynn Dalton
سوزان اوبانکس Susan Eubanks
ورونیکا گونزالس Veronica Gonzalez
مک درموت مورین McDermott, Maureen
میشل لین میشاد Michelle Lyn Michaud
سندی دان نیوس Sandi Dawn Nieves
آنجلینا رودریگز Angelina Rodriguez
مری الن ساموئلز Mary Ellen Samuels
جنین ماری اسنایدر Janeen Marie Snyder
کاترین تامپسون Catherine Thompson

* فدرال

والری سوزت فرند Valerie Suzette Friend
آنجلا جین جانسون Angela Jane Johnson
لیزا ماری مونتگومری Lisa Marie Montgomery

* فلوریدا FLORIDA

تیفانی کول Tiffany Cole
روندا نورمن Rhonda Norman

* جورجیا GEORGIA

کلی رنه بروکشایر Kelly Renee Brookshire

* آیداهو IDAHO

رابین لی رو Robin Lee Row

* ایندیانا INDIANA

دبرا دنیس براون Debra Denise Brown

* کنتاکی KENTUCKY

ویرجینیا سوزان کادیل Virginia Susan Caudill

* لویزیانا LOUISIANA

آنتوانت فرانک Antoinette Frank
برندی هولمز Brandy Holmes

* می‌سی‌سی‌پی MISSISSIPPI

میشل بیروم Michelle Byrom
لیزا چمبرلن Lisa Chamberlin
کریستی لی فولگام Kristi Leigh Fulgham

* کارولینای شمالی NORTH CAROLINA

ملانی اندرسون Melanie Anderson
پاتریشیا جوان جنینگز Patricia JoAnn Jennings
کریستین کمرلین Christene Kemmerlin
بلنچ کایزر مور Blanche Kiser Moore
کارلت الیزابت پارکر Carlette Elizabeth Parker
کریستینا اس. والترز Christina S. Walters

* اوهایو OHIO

نیکول آن دایر Nicole Ann Diar

* اوکلاهاما OKLAHOMA

برندا ای. اندرو Brenda E. Andrew

* پنسیلوانیا PENNSYLVANIA

کارولین آن کینگ Carolyn Ann King
میشل سو تارپ Michelle Sue Tharp
شوندا دی والتر Shonda Dee Walter

* تنسی TENNESSEE

گیل کرکسی اوونز Gaile Kirksey Owens
کریستا گیل پایک Christa Gail Pike

* تگزاس TEXAS

سوزان مارگارت باسو Suzanne Margaret Basso
لیندا آنیتا کارتی Linda Anita Carty
لیزا کلمن Lisa Coleman
کتی لین هندرسون Cathy Lynn Henderson
بریتانی مارلو هولبرگ Brittany Marlowe Holeberg
ملیسا الیزابت لوسیو Melissa Elizabeth Lucio
کیمبرلی لگیل مک کارتی Kimberly Legayle McCarthy
چلسی لی ریچاردسون Chelsea Lea Richardson
دارلا لین روتیر Darla Lynn Routier
اریکا ایوان شپرد Erica Yvonne Sheppard

*ویرجینیا VIRGINIA

ترزا میشل لوئیس Teresa Michelle Lewis (اعدام شد)

 

 

http://dolateyaar.persiangig.com/2/4.jpg

هدف تحریم های اقتصادی

اختصاصی /هامون نیوز دشمنان ایران برای اینکه مردم را وادار کنند که از حق مسلم خود در استفاده از انرژی هسته ای دست بر دارند و به خواسته های غیر منطقی و ظالمانه آمریکا .اسرائیل و ایادی آنها تن دهند تحریم های اقتصادی را راه انداختند.

پس مسیر تحریم ها از تاکتیک های مبارزه  دشمنان ایران با ملت غیور و شریف ایران است و سعی دارند پایداری مردم را در کسب حقوق خود بشکنند اما غافلند که ملت ایران ملتی نیست که به شکست تن دهد و در این عرصه دولت و ملت ایران در کنار یکدیگر و پشت سر رهبری  به حول قوه الهی اثرات تحریم ها را نا چیز خواهند کرد وثابت خواهند همود که تیر دشمن این بار دیگر به هدف نخواهد خورد و مردم ایران در دست یابی به حق مسلم خود ثابت قدم خواهند بود.

 

 

جلسه دانشجویان هوادار میر حیسن موسوی در شیراز

اخیراً توسط برخی از دانشجویان هودار فتنه سبز در یکی از دانشگاه شهر شیراز با عنوان "جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود هوادار میرحسین موسوی" در یکی از باغات اطراف شیراز برگزار گردید. در این جلسه که بصورت مختلط و مخفیانه برگزار گردید تنها تعداد 50 نفر شرکت نمودند. دانشجویان شرکت کننده قصد خود از تشکیل این گروه را گرفتن حق خود از حاکمیت و حمایت از میر حیسن موسوی اعلام نموده اند.

شرکت کنندگان قبل از ورود به جلسه مورد تفتیش کامل بدنی قرار گرفته و هر گونه دوربین و موبایل از آنها تحویل گرفته شده و جلسه تحت تدابیر حفاظتی ویژه برگزار می گردد. گفتنی است برخی از اعضای شرکت کننده عضو فرقه ضاله شیطان پرستی می باشند و  محفل هایی را در این رابطه برگزار می نمایند.

 

 

استیلای یاس و نا امیدی بر حامیان جریان فتنه

اختصاصی/هامون نیوزاین روزها یاس و نا امیدی شدیدی بر بدنه هواداران وشکست خوردگان جریان فتنه مستولی شده و استیصال و درماندگی آنها نخ نما گردیده است. گرد نا امیدی بر چرخه حامیان جریان فتنه تا حدی بود است که در دیدار اعضای سازمان عدالت وآزادی ایران با طاهری اصفهانی که اخیرا انجام گرفت موجبات نگرانی شدید طاهری را فراهم کرد و وی مجبور شد ضمن اعتراف تلویحی به غلبه یاس بر فتنه گران به آنان دلگرمی داده و آیاتی از قرآن کریم را تذکر میدهد تا شاید از این طریق شکست خوردگان مستاصل جریان فتنه را از درد یاس و نا امیدی رها سازد. ذکر این نکته لازم است که آیه ای که طاهری برای دلخوشی فتنه گران بیان کرده است مصادیق مشخص وبا ویژگی های خاص دارد که قطعا سران فتنه و حامیان آنها را شامل نمی شود و اگر باشند مصادیق قسمت دوم آیه شریفه هستند که می فرماید عذاب ما از قوم گنهکار بازگردانده نمی شود

صاحبان بصیرت می دانند که در واقع در جریان فتنه یعد از انتخابات این امت حزب الله بودند که با ایستادگی در مقابل فتنه گران که از سوی همه دشمنان خارجی و داخلی وحمایت می شوند.صبر و استقامت پیشه کردند و گوش به فرامین رهبری نظام که جانشین به حق پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) است با صبر و استقامت مشمول نصرت الهی شده و آتش فتنه را خاموش نمودند.بنا بر این رهبری و حامیان نظام مصداق قسمت اول آیه و فتنه انگیزان شکست خورده مشمول و مصداق قسمت دوم آیه شریفه هستند.

 

 

امتناع از حضور در مراسمات

شنیده شده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بنا به دلایلی که یکی از آنها نارضایتی از لغو حکم وقف دانشگاه آزاد می باشد ، سفر برنامه ریزی شده خودرا به قم برای بار سوم کنسل نموده است.

منابع آگاه اظهار می دارند آقای هاشمی حتی در برنامه های تنظیم شده برای شرکت مراسمات مختلف هم حاظر نشده است ،همین منبع می افزاید آقای هاشمی از حضور در جشنواره  فارابی نیز امتناع نموده است ودلیل آن حضور آقای اسفندیار رحیم مشایی معاون ومشاور رئیس جمهور بوده است.

ملاحظه : گفته می شود کهولت سن و کسالت های مزمن و..... از دلایل اصلی عدم حضور ایشان در مراسمات مختلف واز جمله سفر به قم بوده است.

 
 

جریان فتنه می‌خواهد با پرچم هاشمی رفسنجانی وارد صحنه شود

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان فتنه در تلاش است هر طور شده در انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کند تا به عنوان یک جریان سیاسی به فعالیت خود فرم قانونی بدهد. به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه ضمن تبیین چشم‌انداز جریان فتنه در کشور تاکید کرد: سفر مقام معظم رهبری به قم نقطه پایانی بر جریان فتنه بود.

وی با اشاره به روند شکل‌گیری جریان فتنه انتخابات ریاست جمهوری این جریان فتنه را با منشاء داخلی و خارجی خواند و اظهار داشت: اسناد بسیاری وجود دارد که کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از دولت‌های مرتجع عرب منطقه امکانات فراوانی بسیج کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط یا تضعیف کنند و در همین راستا، دفتر هلند که وظیفه آن سازماندهی ایرانی‌های مقیم اروپا بود حدود 700 هزار نفر ایرانی را شناسایی و به جریان فتنه متصل کرد.

زارعی در تبیین اهداف جریان داخلی فتنه نیز تصریح کرد: ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، ساقط کردن نظام مبتنی بر ولایت فقیه و محدود کردن رهبری و نهادهای تحت نظر رهبری سه هدف عمده فتنه‌گران بود که متناسب با روند پیشرفت جریان فتنه طراحی شده بود. این کارشناس مسایل سیاسی دستگیری گسترده حلقه واسط فتنه‌گران را گامی موثر در ناکامی جریان فتنه خواند و گفت: از این مرحله به بعد اختلاف و درگیری در سطح رهبران جریان فتنه آغاز شد بطوریکه بعضی‌ها به سمت حرکت تند اپوزیسیونی رفته و برخی دیگر از جمله آقای خاتمی اعلام برائت کردند.

وی مسئله وقف دانشگاه آزاد را اقدامی در جهت قدرت‌نمایی جریان فتنه خواند و گفت: این مسئله با تدبیر مقام معظم رهبری به شکلی مدیریت شد که جریان فتنه نتوانست از آن بهره‌برداری کند. زارعی آخرین و بزرگترین ضربه به جریان فتنه را سفر مقام معظم رهبری به قم خواند و خاطرنشان کرد: سفر قم نقطه پایانی بر جریان فتنه بود چرا که این سفر نشان داد نظام محکم و قوی مستقر است و با شادابی و نشاط به پیش می‌رود و با این سفر نشان داده شد تمام تلاش جریان فتنه مثل کف روی آب بوده و به هیچ جایی نرسیده است.

این کارشناس مسایل سیاسی در خصوص آینده جریان فتنه نیز اظهار داشت: این جریان در تلاش است هر طور شده در انتخابات آینده که انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است شرکت کند تا به عنوان یک جریان سیاسی به فعالیت خود فرم قانونی بدهد. وی افزود: جریان فتنه به این نتیجه رسیده است که شرکت در انتخابات با تابلوهای قبلی از جمله حزب مشارکت و گروه‌های 18 گانه دوم خردادی شانس ‌موفقیت نداشته و تنها باید با پرچم آقای هاشمی رفسنجانی و تحت عناوین جدید وارد صحنه شود.

این کارشناس سیاسی در پاسخ به سؤالی در خصوص خاستگاه اصلی جریان فتنه گفت: مقام معظم رهبری اخیرا در قم به قطعیت فرمودند که جریان فتنه انتخابات ریشه خارجی داشت و بنده هم معتقدم که جریان فتنه یک جریان آمریکایی است و هیچ کدام از سران فتنه در داخل کشور سران اصلی فتنه نیستند بلکه آنها آلت دست خارجی‌ها بودند.

زارعی در پاسخ به سؤال دیگرر درباره سیاست نظام در برخورد با سران فتنه اظهار داشت: نظر مقام معظم رهبری آن است که اینها باید در وجدان عمومی محکوم شوند و استقبال نظام از بازگشت عوامل فتنه به معنای آن نیست که دوباره در مصدر امور قرار گیرند. وی در پایان طرح فتنه بزرگتر در آینده را اقدامی از سوی جریان شکست‌خورده فتنه انتخابات دانست و گفت: به نظر من در سال‌های آینده فتنه‌ای به این گستردگی امکان وقوع ندارد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/2:: 6:59 عصر     |     () نظر