سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

راهپیمایی علیه اسلام یک فعالیت مدنی است!

"علی افشاری" با اشاره به اقدام گستاخانه کشیش آمریکایی علیه کتاب مقدس مسلمانان جهان، عنوان کرد بهتر است به جای آتش زدن قرآن، علیه اسلام راهپیمایی ترتیب داده شود!

علی افشاری عضو سابق گروهک تحکیم وحدت که 11 سال قبل و بعد از آشوب های تیرماه 78 به آمریکا پناهنده شده است، در مطلبی که برای یک سایت ضدانقلاب نوشته است، تصریح کرده است: "رفتار تری جونز(کشیش آمریکایی) در اعلام فراخوان برای راهپیمای علیه اسلام، امری مدنی است که در محدوده آزادی های مجاز در یک جامعه آزاد قرار می‌گیرد."

این فعال سیاسی پناهنده شده، در ادامه با حمایت تلویحی از اقدام سلمان رشدی در توهین به پیامبر اسلام، عنوان کرده است که کشیش آمریکایی "یا هرکس دیگر می تواند کتاب بنویسد یا تجمع برگزار کند و نظر منفی اش نسبت به هر مذهبی را اعلام کند."

به نظر می‌رسد این رویکرد نسبت به مقدسات دینی در راستای ایده "اسلام رحمانی" میرحسین موسوی باشد. آقای موسوی با طرح عبارت "اسلام رحمانی" از تعامل اسلام مورد نظرش با انواع گروهک‌ها و جریان‌ها حتی دشمنان و تروریست‌ها خبر داده است.

زهرا رهنورد، همسر وی هم اخیرا گفت که فتنه 88 مجموعه جریان‌های مذهبی و لائیک است. گفتنی است کارشناسان معتقدند حرمت‌شکنی مقدسات مسلمانان یکی از اصلی‌ترین عوامل مرگ جریان فتنه و به محاق رفتن آن بوده است و به همین دلیل تلاش‌هایی که در راستای احیای آشوب‌های خیابانی صورت گرفته نیز به دلیل روشن شدن ماهیت ضداسلامی این جریان، هرگز به نتیجه نرسید.

 

 

آقای موسوی مردم ایران ترسو نیستند به ملت توهین نکنید

مخالفت عربستان با سفر میر حسین موسوی به مراسم   حج

اختصاصی/ هامون نیوز موسوی در مصاحبه اخیر خود مردم ایران را ملتی ترسو و عافیت طلب قلمداد کرده وی در این مصاحبه علت نیامدن مردم به خیابان ها و عدم استقبال از فراخوان های موسوی و کروبی را حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در خیابان ها دانست که معنای ان ترسو بودن و عافیت طلبی مردم است.موسوی گویا فراموش کرده که راجع به ملتی صحبت می کند که در زمان شاه مخلوع با اینکه حضور نیرو های نظامی و امنیتی در خیابان ها خیلی بیش از آنچه او توصیف کرده بود اما مردم بدون هیچ ترسی به خیابان ها آمدند و با دادن خون و تحمل شکنجه انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.البته این نکته را باید به موسوی یاد اور شد که جناب موسوس ملت همان ملت هستند نه تنها ترسو و عافیت طلب نشده بلکه شجاع تر و بصیر تر هم شدهاند.پس اگر از برنامه های شما استقبال نمی شود علتش این است که ملت شریف ایران  شما را قبول ندارند و الا ملت ترسی از نیرو های حکومتی ندارد کما اینکه در مقابل تهدیدات دشمنان تا دندان مسلح  نظام ایستاده اندو بر اصول نظام و حقوق حقه خودپا فشاری دارند.

 

 

نامه‌های آتی کروبی به سران کشورها لو رفت

روز گذشته یکی از سایت‌های وابسته به جنبش سبز گاف بزرگی داد و به اشتباه برنامه‌های آتی مهدی کروبی را منتشر کرد. هر چند این خبر دقایقی بعد از روی سایت حذف شد اما بررسی آن نشان می‌دهد که سران جنبش وظایف خود را تقسیم کرده‌اند، به گونه‌ای که موسوی بیانیه‌های داخلی و کروبی نامه‌های بین‌المللی را صادر می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که در صدر فهرست برنامه‌های کروبی، پرداختن به بحران معدن «سن‌خوزه» ثبت شده و و او در تاریخ 25 مهرماه به دنبال رهایی معدنچیان در شیلی به رئیس‌جمهور این کشور نامه‌ای نوشته است.

از آنجا که صحت برنامه‌های کروبی محرز شده است، لیست لو رفته برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.

ارسال نامه به اتحادیه‌های کارگری فرانسه و مرتبط دانستن اعتصابات اخیر به جنگ داخلی فرانسه در سال 1871میلادی و تشویق کارگران به همدلی و اتحاد تا لحظه سقوط دولت سرکوزی

ارسال اطلاعیه‌ای مخفیانه برای مردم کره شمالی و آگاهی دادن به آن‌ها درباره وضع جسمانی نامساعد رهبر فعلی کره و هشدار دادن به خاطر احتمال به قدرت رسیدن «کیم جونگ اون»، پسر سوم «کیم جونگ ایل»،  پس از مرگ پدر یا پیش از آن و دعوت از مردم کره شمالی به اتحاد و همدلی و قیام علیه رژیم دیکتاتور کشورشان

ارسال نامه‌ای برای محمد البرادعی و اعلام حمایت جنبش سبز از کاندیداتوری او برای پست ریاست جمهوری مصر برای اصلاح قانون اساسی مصر و برگزاری انتخاباتی عادلانه و آزاد و خنثی کردن توطئه‌های دولت حسنی مبارک برای سرکوب آزادی مردم مصر

ارسال نامه‌ای برای «عبدالعزیز بن ناصر السعود»، شاهزاده سعود و محکوم کردن سیستم فاسد قضایی عربستان سعودی و دعوت عبدالعزیز به پیشه کردن صبر و بردباری در زندان تا زمان سقوط حکوت ظالم سلطنتی عربستان سعودی و اعلام حمایت جنبش سبز از اقدامات این شاهزاده

ارسال نامه‌ای خطاب به دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه شمال غربی چین و محکوم کردن توقف آموزش زبان تبتی و اعلام همبستگی جنبش سبز با تبتی‌هایی که فرهنگ بومی آن‌ها به دلیل سیاست‌های دولت چین در حال محو شدن است.

ارسال نامه برای مردم سودان و محکوم کردن مخالفت دولت این کشور با اضافه شدن نیروهای بیش‌تر حافظ صلح سازمان ملل متحد در حد فاصل شمال و جنوب سودان و تأکید بر این که چنین اقداماتی نشان از وجود دیکتاتوری در آن کشور است و به زودی جرثومه‌های ظلم در آفریقا برچیده خواهد شد.

ارسال نامه‌ای برای سرهنگ راسل ویلیامز، خلبان نیروی هوایی کانادا و خلبان اسبق ملکه الیزابت دوم و دعوت از او برای پیوستن به جنبش سبز

و در آخر:

ارسال نامه به پارلمان انگلیس درباره کاهش بودجه دولتی این کشور که از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده و باعث خواهد شد که بسیاری از ادارات دولتی یک چهارم از بودجه خود را از دست بدهند و هزاران فرصت شغلی از دست برود و دعوت از ملت شریف انگلیس برای این که نگران چیزی نباشند و به دولت خود اعتماد کنند.

 

 

هشدار یک سایت اینترنتی وابسته به سازمان سیا:
فیس بوک و توئیتر؛ معدن طلای سیستم اطلاعاتی ایران

دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی کی می توانست به راحتی این گونه اطلاعات مجانی نسبت به تعداد زیادی از افراد اپوزیسیون به دست آورد؟ و از حال فرد فرد آنها باخبر باشد. با این حساب آیا جمهوری اسلامی از فضای مجازی ضرر کرده یا نفع برده است؟

 

شبکه های اینترنتی اجتماعی نظیر فیس بوک به معدن طلای اطلاعاتی جمهوری اسلامی تبدیل شده اند.

سایت گویانیوز وابسته به سازمان جاسوسی سیا در هشداری جدی نسبت به ناامنی شبکه های اینترنتی نوشت: اگر در گذشته، شبکه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی باید با هزار راه به گروههای مخالف در خارج کشور نفوذ می کرد تا اطلاعاتی ریز و درشت از وابستگان به گروههای سیاسی بدست آورد، امروز وجود شبکه های اینترنتی حکم یک معدن طلای اطلاعاتی را دارد. رژیم براحتی می تواند یک تصویر از وضعیت گروههای سیاسی، سمپاتها و هواداران یک سازمان به دست آورد مثلا در فیس بوک، هر کس مقداری کم و بیش از خود اطلاعاتی بیرون میدهد؛ خطوط سیاسی که دنبال میکند، نام و نام خانوادگی. و اگر طرف بسیار باز عمل کند باز هم اطلاعات بیشتری به اینکه کجا زندگی می کند و به چه مسائلی علاقه دارد و بعد هم هر دوستی، دوستی را دنبال میکند که خود حاوی اطلاعاتی نادر برای رژیم است. امروز رژیم علاوه بر نعمت تکنولوژی کنترل زیمنس-نوکیا که برای کنترل ارتباطات در داخل بکار میگیرد، عملاً با وجود شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک دست یابی به اطلاعات وسیعی را دارد.

گویانیوز می نویسد: اگر جمهوری اسلامی مثلاً تا دیروز خبری از م.س یک فعال سیاسی برای مثال نداشت، امروز از او خبر دارد که مثلا هنوز نسبت به فلان سازمان سیاسی سمپاتی دارد و م.س خود دارای دوستانی است و این دوستان باز دوستانی دارند که یا بصورت گروهی و یا بصورت فردی به یکدیگر متصل هستند و بدین شکل حداقل وضعیت سیاسی افرادی که تا دیروز برای رژیم به عنوان هوادار ساده، نزدیک و دور مشخص نبود امروز برای رژیم مشخص می شود.

از نظر تکنیکی رژیم براحتی می تواند با گرفتن نام و نام خانوادگی افراد در کشورهای مختلف اروپایی از طریق دستگاه اطلاعاتی که در هر سفارتخانه دارد، در سیستم تلفنی هر کشور اطلاعات محل زندگی افراد را بدست آورد و اگر هم برایش حساس باشد با تلاش بیشتری در محل اطلاعات نسبت به افراد بدست آورد. می تواند با داشتن ایمیل برنامه های مختلف را با اسب تروا ارسال کند که با یک نوشته مخالف رژیم برای مثال در برنامه ورد، و یا پی دی اف و یا حتی تصویر و یا یک بازی و یک برنامه جالب و... اطلاعات کامپیوتری افراد را خالی نماید. و می تواند با گوگل اطلاعات بیشتری از فرد بدست آورد. حال حساب کنید که اگر تمامی این تلاشهای ساده را رژیم به هم گره بزند، چه اطلاعاتی را می تواند بدست آورد. می داند که یک نفر اکنون در چه وضعیت سیاسی است و تا چه حد فعال میباشد. در کجا و در چه کشوری و در چه شهری زندگی میکند و حتی شکل و قیافه امروزیش چه شکلی است و...

این سایت ضد انقلابی که خود منبع بسیاری از اطلاعات مورد بحث است، پرسیده است: دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی کی می توانست به راحتی این گونه اطلاعات مجانی نسبت به تعداد زیادی از افراد اپوزیسیون به دست آورد؟ و از حال فرد فرد آنها باخبر باشد. با این حساب آیا جمهوری اسلامی از فضای مجازی ضرر کرده یا نفع برده است؟ این یک چاقوی دو سره است که علی رغم زخم های سطحی که می تواند برای رژیم دربر داشته باشد، می تواند زخم های عمیقی بر تن اپوزیسیون و مخالفان بگذارد. البته امکانات سازماندهی رژیم در فضای مجازی بسیار گسترده تر از مثال های ساده ای است که ما ذکر کردیم اما همین مثال ساده می تواند هشداری برای مخالفان رژیم باشد که دچار ساده اندیشی نشوند.

این رویکرد مالیخولیایی و رعب آلود به فضای مجازی در حالی است که وزارت خارجه آمریکا سال گذشته ضمن هیاهوی تبلیغاتی مدعی شده بود با استفاده از فضای اینترنت و بسیج برخی شبکه ها می تواند کار براندازی در جمهوری اسلامی را پیش ببرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/2:: 6:59 عصر     |     () نظر