سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

آیا می دانید افسانه اسکویی نژاد کیست؟

فرقه تروریستی مناقین در ادامه سیاست نخ نمای خود این بار نام جدیدی را جهت ارتباط با فعالان داخلی برای خود برگزید. این نام چیزی نبود جز "افسانه اسکویی نژاد"? این شخص با معرفی خود به عنوان فعال قوق بشر جهت حمایت از حقوق زنان با گروههای مختلف فعالین زن  در داخل کشور ارتباط گرفته و در صدد جمع آوری اخبار و سمت و سو دادن به فعالیتهای نفرات مرتبط خود در داخل کشور می باشد.

 

 

نزاع درونی – بیرونی فتنه بالاگرفت

برخی از عناصر سطح میان جریان فتنه با انتقاد از اتاق فکرلندن نشین این جریان نسبت به تحریف فرقه خود توسط عناصرو لایه بیرونی آن انتقادات شدیدی داشته اند.

این افراد با تاکید براستفاده از مقدورات خارجی و اپوزیسیون تصریح کرده اند،این همکاری نباید نقش بالادستی را به جریان بیرونی این فرقه بدهد. شنیده شده است مهمترین این انتقادات نسبت به بیان مطالبی از سوی اتاق فکر لندن نشین می باشد که عناصر سطح میانی سبزها آن را تلاش برای «تحریف واقعیت های جنبش سبز به نفع آرمان های دمکراسی خواهانه و آزادی طلبانه»! عنوان کرده اند. به باور این افراد طرح مسائل اینچنینی در حقیقت تلاشی برای خلع ید موسوی و کروبی ازفرقه سبز و مصادره این جریان توسط لایه اتاق فکر لندن نشین می باشد.

 

 

تحرکات مشکوک و سازماندهی شده سفارت انگلیس

با نزدیک شدن به روز 13 آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی ،تحرکاتی مشکوکی از سوی یکی از سفارتخانه ها هامشاهده شده است. از این تحرکات دراین رابطه که قابل ملاحظه بوده و توسط سفارت انگلیس سازماندهی می شود ،اجیر کردن برخی عناصر جهت عکسبرداری از نقاط حساس شهراست.این اقدامات که توسط برخی افراد بر روی موتور سیکلت یا در درون اتومبیل انجام می شود در بزرگراه همت ، در خیابان ولیعصر (عج) ، مراکز عمومی نظیر ورودی ایستگاه های مترو ، سینماها ، پایگاه های بسیج ، نواحی مقاومت  و ... مشاهده شده است.

این تحرکات بعد از آن افشا شد که یکی از این عوامل درحالی که مشغول عکسبرداری از یک پایگاه مقاومت بسیج بود در روز سه شنبه دستگیر شد . نکته قابل توجه اینکه براساس گفته های فرد یاد شده این سازماندهی توسط سفارت انگلیس انجام شده است.

 

 

آقازاده متهمی که تهدید می کند!

آقازاده ای که ماه هاست به دلیل ماموریت خارج از کشور بسر می برد! پس ازتاکید مسئولان دستگاه قضائی مبنی بردستگیری وی طی پیامی به خط و نشان های جدید برای مسئولان نظام پرداخته است. فرد مزبور در پیام خود تصریح کرده است،که او از این پس دست روی دست نگذاشته و از این پس شلوغ کاری خواهد کرد!

وی همچنین گفته است،«حالا که خود می خواهید منتظر باشید!».

در همین زمینه گفته می شود فرد مزبوربا هماهنگی با بسیاری از سایت های اپوزیسیون اقدام به سم پاشی علیه نظام و مسئولان آن می کند که خود این مساله بیش از پیش از ترس و نگرانی وی برای حضور در ایران و اثبات نقش وی در اغتشاشات سال 88 پرده بر می دارد.

 

 

جریان اصلاح طلب گرفتار نفاق است

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریان موسوم به اصلاح‌طلب گرفتار نفاق است.

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریان موسوم به اصلاح‌طلب اولا به چارچوب‌ حقوقی نظام و قانون اساسی التزام عملی نداشته و ثانیا در بخش‌هایی از این جریان نفاق وجود دارد.

سید‌نظام‌الدین موسوی مدیرمسئول روزنامه جوان در گفت‌وگو با فارس در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به بازسازی جریان اصلاحات برای ورود مجدد به صحنه سیاسی کشور اظهارداشت: بر اساس قانون اساسی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی که در چارچوب نظام،‌ انقلاب، قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام (ره) فعالیت می کنند، می‌توانند در حوزه سیاسی وارد شده و در آزمون‌های مختلف آن شرکت کنند.

وی ادامه داد: نکته مهم در فعالیت سیاسی چه در نظام اسلامی و چه در سایر نظام‌ها التزام به قانون و فصل‌الخطاب‌های قانونی موجود در آن است. موسوی با اشاره به جریان اصلاح‌طلب و سابقه آنها در عرصه سیاسی همچون مجلس و دولت تصریح کرد: حوادثی که در سال‌های دوم خرداد و به ویژه فتنه سال گذشته روی داد این تصور را به وجود آورد که جریانی که خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کند اولا به چارچوب‌های حقوقی نظام و قانون اساسی التزام عملی نداشته و ثانیا در بخش‌هایی از این جریان نفاق وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آنکه اصلاحات باوری به نظام، قانون اساسی و ارکان آن ندارد اما دایه دار خط امام و دفاع از قانون بوده و رفتار قانون‌شکنانه آنها در حوادث سال گذشته این باور را در افکار عمومی به وجود آورد که این جریان به فعالیت در چارچوب قانون تمایل نداشته و در صدد ایجاد دیکتاتوری ساختار‌شکنانه است. مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه اصلاحات در افکار عمومی دچار انزوا شده است، اظهارداشت: حرکت‌های تخریبی سران اصلاحات در سال گذشته موجب انزوا در افکار عمومی و پیگرد قانونی آنها از سوی دستگاه‌های قضایی آنها شد.

وی در خصوص ادعای جدایی اصلاحات از فتنه یادآور شد: این امر دو حالت دارد بخشی از آن به این دلیل است که برخی از عقلای موسوم به اصلاحات که در فتنه سال گذشته مسیر خود را با ساختار‌شکنان یکی کرده و بعد از فتنه دچار انزوا، ریزش و از دست دادن پایگاه اجتماعی شده‌اند و احساس کرده‌اند اگر این فضا را ادامه دهند به تاریخ خواهند پیوست. موسوی افزود: این جریان چنانچه بخواهد به قدرت بازگشته و در افکار عمومی خود را مطرح کند ناگزیر به بازسازی است؛ از این رو مسیری که جریانات سیاسی موسوم به اصلاحات برای جدا کردن خود از فرقه سبز در پیش گرفته‌اند بازسازی این جریان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان احساس می‌کنند که مرتکب اشتباه بزرگی شده و در صدد تصحیح آن هستند، تصریح کرد: البته اگر جریانی بخواهد مسیر گذشته خود را اصلاح کند از نظر نظام پذیرفتنی است و همانطور که مقام معظم رهبری در باز بودن راه بازگشت برای همه، تاکید کرده‌اند. مدیر مسئول روزنامه جوان با تاکید بر اینکه التزام عملی به چارچوب‌های نظام، ولایت و مسیر تعیین شده رهبری جهت سیاست‌های کلی نظام لازمه بازگشت است، عنوان کرد: مسئله‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که اصلاح‌طلبان در صدد ترسیم نقش برای خود هستند، یعنی بخشی از جریان آنها به حرکت افراطی و رادیکال خود ادامه داده و عده‌ای از آنها به عنوان جریان میانه‌رو از ظرفیت ها درون نظام استفاده کند. موسوی در خاتمه تاکید کرد: اگر آنها بخواهند چنین روندی را داشته باشند مجددا به نفاق گذشته دچار شده و جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

 

 

رهبر انقلاب به تهران بازگشتند

سفر 10 روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان فقم، امروز جمعه خاتمه یافت.

 

فارس، مقام معظم رهبری پس از پایان سفر 10 روزه به استان قم، امروز به تهران بازگشتند. نشست با طلاب، جلسه با طلاب غیرایرانی، نشست مشترک با نخبگان حوزوی و دانشگاهی، نشست با جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه، جلسه با خانواده شهدا و جانبازان و حضور در منزل تعدادی از خانواده های شهدا و نشست با بسیجیان از جمله دیدارهای رهبر فرزانه انقلاب در سفر 10 روزه قم بود.

 

 

آیا می دانید وحید صالحی کیست؟

نامبرده یکی از عوامل گروهک تروریستی منافقین  می باشد که تحت عنوان حقوق بشر با اقشار مختلف کشور در ارتباط می باشد. پس از اعلام نام صادق نقاشکار به عنوان عناصر وابسته به منافقین در رسانه ملی ? فرقه مذکور به تکاپو اقتاد و سعی نمود ماموریت های پیشین نقاشکار با عنوان جدیدی همجون صالحی پیگیری گردد. آشنایی عموم نفرات جامعه علی الخصوص فعالان  اجتماعی از هویت اصلی این دست عناصر بسیار ضروری می باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/7:: 8:37 عصر     |     () نظر