سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم راه عذر بر بهانه جویان بسته است . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

توهم "شیخ تغییر" در خیابان گردی های تهران

وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد! مهدی کروبی«شیخ تغییر» مدتی است که به خیابان گردی روی آورده است.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد مدتی است که وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس واعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد. وی روزگذشته پس ازمشاهده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که در راستای اجرای طرح «امنیت محله محور» مشغول فعاللیت بوده اند،بازهم توهم گریبانگیرش شده و دراظهاراتی گفته است،این ها از الان آماده اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها و به میدان آمدن سبزها شده اند!

 

 

دستگیری سرشاخه اوریف‌لیم در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری سرشاخه شرکت هرمی اوریم‌لیف در اصفهان خبر داد. به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، میرعباس صوفی‌وند گفت: یکی از سرشاخه‌های شرکت هرمی اوریف‌لیم که اقدام به عضوگیری در اصفهان می‌کرد توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این استان دستگیر شد. وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه متصدی یک واحد صنفی خدمات رایانه‌ای اقدام به تبلیغات و عضوگیری برای شرکت هرمی اوریف‌لیم پرشیا می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این یگان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی از واحد صنفی مذکور بازدید کردند. وی تصریح کرد: در این بازرسی دو بسته حاوی تبلیغات شرکت، دفترچه سفارش مشتری، خبرنامه شرکت اوریف‌لیم، راهنمایی مشاور فروش، آیین‌نامه، دوره آموزشی، هدف و نحوه برنامه‌ریزی، نحوه اسپانسر شدن و دایرکتورهای الماس، قرارداد نمایندگی فروش و همچنین 117 حلقه سی‌دی و دی‌وی‌دی، به همراه یک دستگاه کیس رایانه حاوی موارد غیرمجاز کشف و ضبط شد.

صوفی‌وند اضافه کرد: در این ارتباط واحد صنفی مذکور پلمب و متصدی آن به نام پژمان ـ ش دستگیر شد. وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان با اشاره به فعالیت هرمی شرکت اوریف‌لیم در ایران، هر‌گونه عضویت و فعالیت در شرکت‌های هرمی را غیر قانونی عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت این شرکت‌ها موجب اختلال در سیستم اقتصادی کشور و همچنین سبب از بین رفتن اموال و دارایی مردم می‌شود، در این خصوص پلیس امنیت عمومی بر اساس قانون به شدت با این شرکت‌ها و اعضای آنها مقابله می‌کند.

 

 

موضع سیدحسن نصرالله درباره نامه خاتمی

اخیرا یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله به وی گفته است که آیا تصمیم دارید به نامه محمد رضا خاتمی پاسخ دهید که وی نیز در پاسخ گفته است اصلا چنین نامه ای به دست من نرسیده است. نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است. به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است. گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است، از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند.

 

 

به رئیس MI6 هم رحم نکرد!

 

درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

رسانه وابسته به دولت بریتانیا از پوشش اخبار مرتبط با رئیس عالی‌ترین سازمان اطلاعاتی این کشور خودداری می‌کند. درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

این موضوع از آنجایی مورد توجه فعالان رسانه قرار گرفته که رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس موسوم به "MI6" ضمن اعتراف به عملیات جاسوسی متعدد علیه ایران، در توجیه فعالیت‌های جاسوسی سازمان متبوع خود مدعی شده است که دیپلماسی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست و باید به فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد.

ساورز همچنین با پرده‌برداری از اقدامات گسترده اطلاعاتی و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است که "توقف تکثیر تسلیحات هسته‌ای تنها از طریق دیپلماسی متعارف امکانپذیر نیست. ما به عملیات‌ اطلاعاتی نیاز داریم تا ساخت تسلیحات را برای کشورهایی چون ایران دشوار کنیم."

با این حال، حذف و سانسور این خبر بسیار مهم که در طول صد سال اخیر بی‌سابقه بوده است، برخی کارشناسان رسانه را مجددا به این نتیجه رسانده است که تلویزیون دولتی انگلیس به ویژه در بخش فارسی زبان خود، به شدت از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک رسانه معتبر و بین‌المللی فاصله گرفته است؛ موضوعی که سبب ریزش شدید مخاطب بی‌بی‌سی شده است.

البته این ریزش شدید مخاطب به اذعان سایت رسمی BBC صورت گرفته است.

این سایت چندی پیش در بخش معرفی خود نوشت: "در حال حاضر بخش عربی بی‌بی‌سی به عنوان بزرگ‌ترین بخش سرویس جهانی به حدود ?? میلیون نفر دسترسی دارد و برآورد می شود که بینندگان تلویزیون بخش فارسی بی‌بی‌سی در سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان حدود سه میلیون نفر هستند. این دو بخش، همچنین برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و رادیویی نیز پخش می‌کنند."

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:25 عصر     |     () نظر