سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

سرقت پلاک خودروهای دولتی و نظامی در دستور کار پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگی عناصر گروهک تروریستی پژاک با مراجعه به برخی از روستاهای توابع شهرستان مریوان به اهالی اعلام داشته اند که اقدام به سرقت پلاک خودروهای ادارات و سازمان های دولتی نموده و پلاک های مسروقه را در قبال دریافت مبالغی در اختیار آنها قرار دهند.
 
درخواست سرقت پلاک خودروهای اسقاطی و ادارات دولتی از سوی عناصر گروهک تروریستی پژاک از اهالی در گذشته نیز انجام شده است. این گروهک تروریستی سعی دارد از پلاک های دولتی و نظامی جهت اهداف تروریستی خود استفاده نماید.
 
 
 
 
 

قاچاق خودکارهای جاسوسی به داخل کشور

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگی سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در کشور عراق با کمک عوامل وابسته اقدام به ورود خودکارهایی با قابلیت جاسوسی به داخل کشور ج.ا.ا نموده است. خودکارهای مذکور قابلیت شنود و اختلال در شبکه های بی سیم و تلفن همراه را دارند. گفته می شود برخی از این خودکارها را در اختیار گروهک تروریستی منافقین نیز قرار داده اند.
 
 
 
 
 

تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در آستانه فرارسیدن یوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جریان فتنه در اقدامی برنامه ریزی شده تلاش گسترده ای را به منظور متشنج نمودن محیط دانشگاهها و ایجاد نا آرامی در جریان مراسم راهپیمایی این روز آغاز نموده اند. بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخوانی دانشجویان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان دعوت نموده اند.
 
گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بستن بازو بندهایی مندرج به عباراتی در حمایت از سران فتنه و زندانیان سیاسی شرکت نمایند. گفته می شود فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه در مراکز دانشگاهی در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبیل مراسم سخنرانی ، صدور بیانیه ، پخش اطلاعیه و ... با سوء استفاده از پتانسیل دانشجویان جدید الورود با ایجاد ناآرامی فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.
 
 
 
 
 

ناگفته هایی از دیدار اخیر موسوی و کروبی

در این دیدار که طرفین با همسران خود و در منزل موسوی حضور داشته اند،همسر کروبی در تعارفات خود خطاب به موسوی می گوید من همیشه به حاج آقا گفته ام که آقای موسوی برازنده رهبری فرقه می باشند. در همین رابطه گفته می شود زهرا رهنورد نیز در طول این دیدارچندان به گفتگو ننشسته و سکوت وی کاملا چشمگیر بوده است.

گفته می شود دراین دیدار کروبی از موسوی در مورد اختلافش با خاتمی سئوال کرده که موسوی نیزبا بیان اینکه با خاتمی به تفاهم خاصی نرسیده از کروبی می خواهد وی گفتگویی را نیز با وی داشته باشد.همچنین طرفین در این دیدار قصد برقراری تماس تلفنی با خاتمی را داشته اند که این مساله به دلیل برخی ناهماهنگی ها مقدور نگردید.

اخبار بدست آمده همچنین حکایت از آن دارد که موسوی جزوه ای حاوی پرینت اخباری که به نقل از کروبی در رسانه ها درج شده را با کروبی چک کرده و نسبت به برخی از انها سوالاتی را مطرح می نماید.متقابلا کروبی نیز در مورد چند خبر که از موسوی نقل شده بود از وی سوال کرده که موسوی پاسخ هایی را در این زمینه ارائه می نماید. همچنین گفته می شود طرفین با تاکید بر ادامه جلسات خود در هفته های آینده بر بر صدور بیانیه های مشترک رد مناسبتهای مختلف تصریح کرده اند.

 

 

علت توقف انتشار روزنامه بامداد

تقوی فرد گفت که مدیر مسئول روزنامه بامداد به او گفته است، از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن. به اعتقاد وی "بامداد بسته شد فقط برای اینکه آقای لاریجانی رای بیاورد." انتشار روزنامه بامداد، ارگان مطبوعاتی جبهه عدالت و پیشرفت از روز گذشته متوقف شده است.

محمد رضا تقوی فرد، سردبیر روزنامه بامداد در گفت وگو با شبکه ایران درباره علل و پشت پرده توقف انتشار این روزنامه توضیح داد. وی با بیان اینکه انتشار روزنامه بامداد با دستور شجاعی، مدیر مسئول این روزنامه، متوقف شده است، عنوان کرد: آقای شجاعی پس از چاب گزارشی با عنوان "لاریجانی به سرنوشت ناطق نوری مبتلا می شود" از ادامه انتشار روزنامه جلوگیری کرده است.

گزارش مورد اشاره سردبیر روزنامه بامداد روز یکشنبه به چاپ رسید.

در این گزارش تحلیلی عنوان شده است که برخلاف سال های پیش، اکنون حتی در صورت ابقای مجدد آقای لاریجانی بر کرسی ریاست فراکسیون اکثریت، اصولگرایان مجلس درباره او "باور جمعی" ندارد. بامداد، علت این موضوع را رویکرد غیر شفاف آقای لاریجانی در عرصه سیاسی دانسته و عنوان کرده بود، تنها راه رساندن اصولگرایان مجلس به "باور جمعی" این است که آقای لاریجانی مواضع خود را با توجه به مبانی اصولگرایی روشن و شفاف کند.

جمع آوری روزنامه بامداد از دکه های روزنامه فروشی

تقوی فرد در ادامه با بیان اینکه انتشار این گزارش در روزنامه بامداد باعث ناراحتی علی لاریجانی و دوستانش در مجلس شده است، گفت: همین موضوع آقای شجاعی را بر آن داشت که مانع از انتشار این روزنامه شود. وی افزود: مدیر مسئول در تماسی بدون اینکه به من اجازه توضیح بدهد تاکید کرد که انتشار روزنامه تا اطلاع بعدی باید متوقف شود. سردبیر روزنامه بامداد حتی اعلام کرد که آنان خواستار جمع آوری آن شماره روزنامه بامداد از دکه های روزنامه فروشی شدند.

از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن

به گفته وی آقای شجاعی فکر می کند که گزارش مورد اشاره سفارش یک جریان فکری بوده است؛ در حالی که این اقدام تنها در جهت حمایت از مبانی اصولگرایی و انتقادی دلسوزانه بود. تقوی فرد گفت که مدیر مسئول روزنامه بامداد به او گفته است، "از آقای لاریجانی و مطهری انتقاد نکن."

بامداد بسته شد تا لاریجانی رای بیاورد

وی با بیان اینکه بامداد تنها از اقدامات اشتباه آقای لاریجانی و آقای مطهری انتقاد دلسوزانه کرده است، اظهار داشت: بامداد بسته شد فقط برای اینکه آقای لاریجانی رای بیاورد. سردبیر روزنامه بامداد درباره مدت توقیف این روزنامه از سوی مدیر مسئول هم عنوان کرد: بعید می دانم که تعطیلی آن دائم باشد اما ممکن است در زمان انتشار خطوط قرمزی را برای ما معین کنند و طبیعتا خط قرمز در این باره هم آقای لاریجانی و آقای مطهری هستند.

تقوی فرد در عین حال با بیان اینکه هبچ خط قرمزی جز قانون را نخواهیم پذیرفت، تاکید کرد: من بامداد را منتشر نمی کنم مگر در راستای رویکرد سابق که تاکید بر صداقت، شفافیت و صراحت بود.

در مقابل خط قرمزهای فرضی خواهم ایستاد

وی افزود هرگز از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد و در مقابل خط قرمزهای فرضی خواهد ایستاد. سردبیر روزنامه بامداد گفت: آقای شجاعی شاید به عنوان مدیر مسئول بتواند از انتشار روزنامه ممانعت کند اما به عنوان بک عضو جبهه عدالت و پیشرفت باید تابع نظر جمعی باشد که قطعا خواست او نیست.

تقوی با اشاره به مصاحبه های اخیر مدیر مسئول بامداد و علی مطهری و تاکید آنان بر "ائتلاف با اصلاح طلبان"، گفت: آنان خود را عقلای اصولگرا نامیده و می خواهد با گروهی که عقلای اصلاح طلب نامیده اند به گفته خودشان "اتئلاف نانوشته" دارند در صورتی که مبانی اصولگرایی و اصلاح طلبی کاملا روشن و این تلاش ها خلط اندیشه و تفکر و عملکرد است.

سردبیر روزنامه بامداد با تاکید بر اینکه تعطیلی بامداد به آنان کمکی نمی کند، عنوان کرد، این روزنامه تلاش کرده است در چارچوب اندیشه های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و عدالت و پیشرفت گام بردارد.

 

 

ارتباط تشکیلاتی مهدی هاشمی با حلقه ضدانقلاب لندن

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

انتخاب "لندن" به عنوان محل اقامت از سوی پسر دوم آقای هاشمی، تلاش ویژه حلقه ضد انقلاب لندن برای از اعتبار انداختن اعترافات حمزه کرمی(کسی که علیه مهدی هاشمی سخنانی را مطرح کرده است)، انتشار برخی اخبار و گزارش های محرمانه در این باره و برنگشتن مهدی هاشمی به ایران با وجود صدور حکم جلبش، بخشی از سیاسیون را به این نتیجه رسانده است که احتمال ارتباطات تشکیلاتی وی با اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن بالاست.

در همین راستا، "سیدجواد ابطحی" نمایده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی، درگفت‌وگو با شبکه ایران گفت: ارتباط تشکیلاتی اعضای کنونی حلقه ماسونی لندن با خانواده هاشمی در دوران سازندگی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به اینکه مهدی هاشمی در حال حاضر در لندن به سر می برد ارتباط تشکیلاتی وی با این حلقه بعید به نظر نمی‌رسد.

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: سکوت مهدی هاشمی در برابر اقدامات حلقه لندن نشان دهنده این است که وی با آن‌ها ارتباطات مشکوکی دارد که باید ماهیت این ارتباطات در دادگاه روشن شود.

ابطحی با اشاره به اینکه اعضای حلقه لندن اسناد و اطلاعاتی علیه ایران را در اختیار سرویس‌های جاسوسی انگلیس قرار می‌دهند، تصریح کرد: احتمالا مهدی هاشمی یا به طور مستقیم و یا از طریق واسطه، اسنادی را در ارتباط با ایران برای کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران افشا کرده است.

وی قرائن موجود را نمایانگر وجود ارتباطاتی میان مهدی هاشمی و انگلیس دانست. 

نماینده مردم خمینی شهر در پایان تاکید کرد: انگلیس در برهه‌های مختلف زمانی و با پشتوانه نیروهای داخلی و اپوزیسیون خارج از کشور، فشارهای خود را برای تحمیل نظرات استعماری خود علیه ایران افزایش می‌دهد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/11:: 10:26 عصر     |     () نظر