سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروریشناخت است . [امام صادق علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 آب در هاون کوبیدن

شنیده شده ، جمعی از سرخط های فرقه با ابراز نارضایتی از عافیت طلبی سران سه گانه فرقه (موسوی ، کروبی و خاتمی) تصمیم گرفته اند با انتشار یک بیانیه به همکاری خود با فرقه خاتمه بدهند.
 
این جمع که از ارکان برنامه ریزی و سازماندهی های اغتشاشی و حرکتهای آشوب طلبانه سال گذشته می باشند معتقدند ، سوء مدیریت و عافیت طلبی ، بی برنامگی وعدم تمرکز در رهبری جنبش (فرقه) موجب اضمحلال و سقوط فرقه گردیده است و ادامه این روند را دور باطل و آب در هاون کوبیدن توصیف نموده اند.
 
 
 
 

ارتباط تشکیلاتی مهدی هاشمی با حلقه ضدانقلاب لندن

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد.

 

alt
 
انتخاب "لندن" به عنوان محل اقامت از سوی پسر دوم آقای هاشمی، تلاش ویژه حلقه ضد انقلاب لندن برای از اعتبار انداختن اعترافات حمزه کرمی(کسی که علیه مهدی هاشمی سخنانی را مطرح کرده است)، انتشار برخی اخبار و گزارش های محرمانه در این باره و برنگشتن مهدی هاشمی به ایران با وجود صدور حکم جلبش، بخشی از سیاسیون را به این نتیجه رسانده است که احتمال ارتباطات تشکیلاتی وی با اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن بالاست.

در همین راستا، "سیدجواد ابطحی" نمایده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی، درگفت‌وگو با شبکه ایران گفت: ارتباط تشکیلاتی اعضای کنونی حلقه ماسونی لندن با خانواده هاشمی در دوران سازندگی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به اینکه مهدی هاشمی در حال حاضر در لندن به سر می برد ارتباط تشکیلاتی وی با این حلقه بعید به نظر نمی‌رسد.

به گفته ابطحی، برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او، نشان‌دهنده این است که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: سکوت مهدی هاشمی در برابر اقدامات حلقه لندن نشان دهنده این است که وی با آن‌ها ارتباطات مشکوکی دارد که باید ماهیت این ارتباطات در دادگاه روشن شود.

ابطحی با اشاره به اینکه اعضای حلقه لندن اسناد و اطلاعاتی علیه ایران را در اختیار سرویس‌های جاسوسی انگلیس قرار می‌دهند، تصریح کرد: احتمالا مهدی هاشمی یا به طور مستقیم و یا از طریق واسطه، اسنادی را در ارتباط با ایران برای کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران افشا کرده است. وی قرائن موجود را نمایانگر وجود ارتباطاتی میان مهدی هاشمی و انگلیس دانست. نماینده مردم خمینی شهر در پایان تاکید کرد: انگلیس در برهه‌های مختلف زمانی و با پشتوانه نیروهای داخلی و اپوزیسیون خارج از کشور، فشارهای خود را برای تحمیل نظرات استعماری خود علیه ایران افزایش می‌دهد.

 

 

افشاگری رضا ریع پهلوی در خصوص حمایت هایش از فتنه در ایران

رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع در آخرین جلسه پرسش و پاسخ ماهانه خود که در پایان اکتبر منتشر شده بسیاری از ناگفته ها در خصوص رهبری مخالفان، اغتشاشگران و سران فتنه در ایران را فاش کرد. وی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی نفوذ در ایران از طریق ماهواره و رسانه های دیگر که از سوی یک شهروند امریکایی مطرح شده بود گفت: مخالفان ایرانی باید به یک زیربنای مخابراتی و رسانه ای مستقل دست یابند که این اقدام نیاز به تخصیص بودجه ای خاص دارد.

ربع پهلوی در ادامه عدم مدیریت درست مخالفان و اغتشاشگران ایرانی را زیر سوال برد و بر لزوم همکاری های بیشتر دولت های خارجی برای کمک به آنها تاکید کرد. بر اساس این گزارش، او همچنین با اعتراف به تاسیس دو سازمان مستقل تحت عناوین اتحادیه دموکراتیک ایران در امریکا IDU و انجمن اتحاد و دموکراسی ایران ARDI در اروپا از تماس های مستقیم خود با سران فتنه در ایران از زمان پیدایش آن در ایران پرده برداشت و همکاری با آنها را در کلیه سطوح هدف اصلی این سازمان ها دانست.

ربع پهلوی در پاسخ به این سوال یکی دیگر از شهروندان امریکایی از واشنگتن در خصوص لزوم تشکیل کمیته ای برای کمک بیشتر به مخالفان ضد دولتی و سران فتنه در ایران از تشکیل کمیته های دیگری با عضویت مشاوران، کارشناسان و تحصیل کردگان پرده برداشت و مدعی شد باید تمام قوا و منابع خود را در حمایت از این افراد در ایران به کار گیریم.

فرزنده شاه مخلوع در ادامه افزود: از هر جنبش، ابزار و مکانیزمی که به اغتشاشات در ایران کمک کند استقبال می کند. وی از فتنه به عنوان نخستین گروه سیاسی در جهان نام برد که توسط اینترنت و تماس با جهان خارج سازماندهی شد. در ادامه وی از فناوری های در حال توسعه به عنوان بهترین ابزار ادامه هدایت فتنه یاد کرد. پهلوی در ادامه خواستار براندازی نظام حاکم در ایران و جایگزینی آن با نظامی سکولار شد. وی در ادامه از دیدارهای مکرر خود با سیاستمداران، قانون گذاران و مقامات امریکایی خبر داد و این دیدارها را تلاش در راستای هدایت بیشتر مخالفان در ایران دانست.

 

 

اون موسویه؟! نه؛ سوپرمنه! + کاریکاتور 

alt
 
وی در این کارتون تمسخرآمیز، با اشاره به مطلب مندرج در برخی سایت‌های حامی اپوزیسیون مبنی بر دیدار مهدی کروبی با میرحسین موسوی که در آن از رانندگی موسوی به عنوان یک حرکت "انقلابی" نام برده شده، میرحسین موسوی را با سوپرمن مقایسه کرده است

"ن.ک" کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که در اوایل راه‌اندازی سایتی در کانادا، جزو حامیان میرحسین موسوی و جریان فتنه 88 بود، بعد از چندی با ناامیدی از این جریان و اذعان به مرگ آن، به تمسخر و نقد سران فتنه روی آورد.

وی در این کارتون تمسخرآمیز، با اشاره به مطلب مندرج در برخی سایت‌های حامی اپوزیسیون مبنی بر دیدار مهدی کروبی با میرحسین موسوی که در آن از رانندگی موسوی به عنوان یک حرکت "انقلابی" نام برده شده، میرحسین موسوی را با سوپرمن مقایسه کرده است. 

alt

گفتنی است "ن.ک" چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از آقای موسوی، وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه شماره 300 خود می‌باشد.

alt

وی همچنین، چند هفته پیش با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین موسوی که جلوی یک لپ‌تاپ آمریکایی (اپل) نشسته و مشغول جستجو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن!

alt

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/12:: 11:52 صبح     |     () نظر