سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

تعداد مشاورین از هواداران فتنه بیشتر شده!/نیازی به هوادار نداریم/وقت کشی به سبک فتنه گران!

الان نیازی به هوادار نداریم!

شنیده ها حکایت از آن دارد که در محفلی مرکب از مشاوران و نزدیکان اصحاب فتنه  ودر هیاهوی بحث های معمول و تهمت زنی های دوستانه و متهم کردن یکدیگر به کوتاهی ها و تمام آنچه به فضاحت کنونی ختم شده است  یکی از نزدیکان مرد متوهم فتنه گفت:می دانید تعداد روسا ، مشاوران ، اطرافیان و گردانندگان جنبش از تعداد هوادارانمان بیشتر شده است!؟

به گزارش جوان آنلاین وی گفت: اینقدر که به فکر تئوری بافی بوده ایم یک درصد هم به ریزشها و ناامید شدن هواداران ودلایل آن نپرداخته ایم ، ظاهرا فراموش کرده ایم که تمام اعتبارمان را از میلیونها رای دهنده ای که برای احقاق حق به خیابان ها ریختند و آن فداکاریهارا کردند داریم وحالا داریم تو سرهم می زنیم .

در همین جلسه فرد دیگری گه گویا نمایندگی طیف پشیمان فتنه به سرکردگی....را عهده داشت گفت :ما در برهه ای قرار گرفته ایم که نیازی به هوادار نداریم ، در مقطعی پشتوانه خوبی بود وکفه بعضی معادلات را به سمت ما متمایل کرد و به همین صورت قدرت چانه زنی ماراهم بالا برد ، ولی بیاد داشته باشید که نمی توانستیم آن جمعیت را حفظ کنیم نه اینکه نخواهیم ! نه اینطور نیست ، واقع بین باشید ، در هیچ کجای دنیا هم اینطوری نیست ، همه چیز نسبی است و از اول هم به این نتیجه رسیده بودیم وخوب دیدید که ما از شرایط هیجانی و چاشنی هایی که به آن اضافه شد بیشترین بهره برداری را داشته ایم .

نامبرده افزود:در همان هفته اول در دیداری حاج آقا فرمودند ، اینها را فکر نکنید هوادار شما هستند ، از حرارت به وجود آمده هر طور می توانید استفاده کنید و بدانید که اگر نتوانید گرمای مضاعف به آنها برسانید ، خیلی زود سرد خواهند شد . البته ما تا سرحد توان از آنها استفاده مطلوب داشته ایم واین آخری ها به تکرار افتاده بودیم وکارایی آنچنانی هم نداشت ، بقول دکتر ما با این جمعیت دنیارا آوردیم پشت سرمان و شرایط را برای حرکتهای بعدی آماده کردیم .

الان هم به شما عرض می کنم ، بحث خوب است ولی بدانید که حتی حالاهم براساس برنامه و یک راه روشن که انتهای آن را هم دیده ایم حرکت می کنیم ، شاید بعضی مسائل در ظرف ظاهری خود دیگران را به اشتباه انداخته باشد ولی شما نباید اینگونه باشید. به نظر می رسد آنچه در این محافل می گذرد ،بیشتر از آنکه راهبردی و آینده نگرانه باشد بیشتر به نوعی فریب وسرهم کلاه گذاشتن و هذیان گویی جمعی ورشکسته سیاسی است که به این شکل وقت کشی می کنند.

 

 

گنجی اعتراف کرد: جریانی که نه صاحبی دارد و نه مریدی عملا مرده است

اکبر گنجی نظریه پرداز اردوگاه فتنه در سخنانی جدید جریان وارونه فتنه را بیش از بیش زیر سئوال برد. به گزارش باشگاه خبرنگاران،گنجی  اظهار داشت:"این حرکاتی که انجام شد را نمی توان "جریان" نامید.جریانی که نه صاحبی دارد و نه مریدی نمی توان این نوع کارها را یک جریان درست و حسابی نامید"  و در واقع این جریان عملا مرده است. براساس این گزارش،گنجی با زیر سئوال بردن سرکردگان پر مدعای و البته توخالی فتنه گفت: حرف و درخواست سران فتنه را کسی نمی خواند. نظریه پرداز خارج نشین و بزرگ کمپ "مغلوب اصلاحات" در ادامه با اشاره بر اقتدار امنیتی نظام و گزافه گویی های برخی فتنه گران می گوید:"با حلوا حلوا  که دهن شیرین نمی شود. نظام ایران موفق شد یاران و انصار جریان مدعی را شناسایی کرده و در نطفه خفه نماید.

ممکن است برخی راجع به اقدام هایی ناراضی باشند اما این در تمامی جوامع طبیعی است و نمی توان آن را اعتراض سیاسی نامید.کسانی که ما مدعی هواداریشان هستیم(موسوی/کروبی) حتی 5 درصد از مردم را نیز نمی توانند دور خود جمع کنند." گنجی راجع به جریان های خارج از کشور نیز گفت:"با آنکه فتنه گران می گویند ما در خارج هوادار زیاد داریم  اما آیا می توانند در روز تعطیل  جمعی بزرگ را دور خود گرد آورند؟در خارج که دیگر نظام ایران وجود ندارد  و به راحتی می توان مخالفان را گرد هم آورد. ولی در عمل غیر ممکن است و کسی دور آقایان جمع نمی شود.بس است این حرف ها. خود را جمع و جور کنید.

 

 

خبرهای بادامچیان برای موسوی و کروبی

پرونده جرائم موسوی و کروبی در قوه قضائیه در حال بررسی است و لذا باید بدانند بعد از اثبات اتهاماتشان به هیچ عنوان حق حضور در هیچ رقابت سیاسی را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند. عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: پرونده جرائم موسوی و کروبی در قوه قضائیه در حال بررسی است و لذا باید بدانند بعد از اثبات اتهاماتشان به هیچ عنوان حق حضور در هیچ رقابت سیاسی را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند.

اسداله بادامچیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در واکنش به شروط موسوی برای حضور در انتخابات آینده افزود: موسوی از رئوس فتنه 88 می باشد لذا مجرم و متهم سیاسی حق شرط گذاشتن برای شرکت در انتخابات ندارد. عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی اظهارداشت:موسوی در دایره نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و نمی تواند در انتخابات آینده شرکت کند. وی تصریح کرد:پرونده جرائم موسوی و کروبی در قوه قضائیه در حال بررسی است و لذا بعد از اثبات جرائم این افراد،آنها حق حضور در هیچ رقابت سیاسی را نخواهند داشت.

 

 

کم 4 متهم فتنه 88 صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور احکام قطعی چهار متهم فتنه پس از انتخابات خبر داد. عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید دادسرای ناحیه چهار رسالت در جمع خبرنگاران گفت: این احکام مربوط به عماد الدین باقی، زید آبادی، عباس ابوطالبی و خانم مفیدی است. وی افزود: حداقل حکم این محکومان حوادث پس از انتخابات زندان است.

 

 

لامپ اضافی خاموش!

 
مولای متقیان حضرت علی علیه السلام چه زیبا فرمودند که:
کسى که عبرت پذیر نیست بى‏فکر است.(1)
 
ونیز :
کورى دیده، بهتر است از کورى بصیرت.(2)

* * *

آخر یکی نیست بگوید خانم چیز،شما اصلا فکر دارید؟
که حالا روشن باشد یا خاموش؟!؟
 
 
 
 

بازدیدکنندگان بالاترین از کدام کشورها هستند؟+نمودار

براساس آمار سایت Radar URL که لینک آن نیز در سایت بالاترین موجود است، بیش از 57 درصد بازدیدکنندگان بالاترین آمریکایی و 17 درصد کانادایی هستند. از دولت یار،سایت بالاترین که وابستگی آن به رژیم صهیونیستی محرز است و در فتنه 88 نقش محوری در هدایت رسانه های متعلق به فتنه گران را داشت، نتوانسته مخاطب چندانی در ایران جذب کند.

براساس آمار سایت RADAR URL که لینک آن نیز در سایت بالاترین موجود است، بیش از 57 درصد بازدیدکنندگان بالاترین آمریکایی و 17 درصد کانادایی هستند. بازدید کنندگان آلمانی با 6.2  درصد، استرالیایی با 3.43 درصد، انگلیسی 3.13 درصد و مالزی با 2.73 درصد در رده های بعدی قرار دارند. این در حالی است که بازدیدکنندگان ایرانی حدود یک درصد بازدیدکنندگان بالاترین را تشکیل می دهند. از این آمار چنین بر می آید که جریان سازی های سایت وابسته وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، تنها برای جمع داخلی خودشان است و تاثیری در فضای رسانه ای ایران ندارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/19:: 7:21 عصر     |     () نظر