سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

شروع دور جدید برنامه های جریان فتنه در 16 آذر با بیانیه موسوی

 اختصاصی سبز نبوی :وی که امید وار است بتواندبا این پیام  مجددا با  اردو کشی خیابانی و برخورد با نظام در قالبی جدید که ظاهرا رویکرد جدید جریان فتنه در آستانه هدفمندی یارانه ها می باشد و وصل این آشوبها به اعتراضات بعدی می باشد به هواداران خود چنین می گوید..

 

 

خبر اختصاصی نهضت سبز نبوی :وی که امید وار است بتواندبا این پیام  مجددا با  اردو کشی خیابانی و برخورد با نظام در قالبی جدید که ظاهرا رویکرد جدید جریان فتنه در آستانه هدفمندی یارانه ها می باشد و وصل این آشوبها به اعتراضات بعدی می باشد به هواداران خود چنین می گوید که: همراهان جنبش سبز همچنان درخواست اجرای بدون تنازل قانون اساسی!!، پرهیز از خشونت، التزام به اخلاق و روش های اخلاقی !!! را خط مشی اصولی خود می دانند و با هر کس که به هر عنوان و بهانه آشوب کور بیافریند، مخالفند و آن را به ضرر مصالح و منافع ملی ایرانیان و اهداف جنبش سبز می دانند. باید به دیگران نیز توصیه شود که به سیره عقلا متعهد باشند و اگر تشخیص می دهند حرکتی مخرب است، آن را متوقف کنند.

هزینه ناکارآمدی های دولتمردان را مردم کوچه و بازار نباید پرداخت کنند، و نباید بر زخم های عمیق نابسامانی هایشان نمک پاشید. برعکس، چنانچه این همراه کوچک بارها درخواست کرده ام، باید با دستگیری از کسانی که این روزها بر اثر انبوه مشکلات به زمین می خورند کمک شود تا، به دور از روش هایی که کرامت انسانی آنان را از میان ببرد، به زندگی آبرومندانه شان ادامه دهند. چهره زندگی برای بسیاری از مردم زشت شده است، آن را زشت تر نکنیم، بلکه در حد توانمان، در زیبا کردن آن بکوشیم.

?- دوستان گرامی، پرسیده اید که این روزها که امکان بیان اعتراض ها و انتقادها به سبب سرکوب های شدید و برخوردهای امنیتی وجود ندارد، همراهان جنبش سبز چه باید بکنند؟ حقیقت این است که پاسخ به این پرسش هم باید محصول عقل جمعی باشد و شایسته است که همه همراهان و علاقه مندان به راه سبز امید در ارائه راهکارهای مناسب مشارکت داشته باشند.

وی در این بیانیه که به مناسبت 16 آذرماه منتشر کرده با تکرار شعاری که از طرف انجمن پادشاهی و منافقین طرح شده ، گفته است: یادمان نرود که همه باهم می گفتیم "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم"... این درحالیست که جمله مورد اشاره آقای موسوی، همان شعاری است که مسعود رجوی سرکرده منافقین از آشوبگران روز عاشورا خواسته بود آنرا تکرار کنند.
 
 
 
 

قاچاق گازاشک آور توسط افراد سودجو به داخل کشور

به تازگی برخی از افراد سودجو با سفر به کشور عراق با خرید افشانه اشک آور با قیمت نازل در کشور عراق ، آنها را به داخل کشور منتقل کرده و با قیمت گزاف به فروش می رسانند. گفته می شود گروهک تروریستی منافقین در پشت پرده انتقال افشانه اشک آور توسط افراد سودجو به داخل کشور و فروش آن در بازار می باشد تا بتواند از این افشانه ها در زمان اغتشاشات خود ساخته استفاده نمایند. البته برخی منابع آگاه از احتمال اینکه فرقه سبز نیز در پشت پرده انتقال این افشانه ها به  داخل کشور باشد را رد نکرده اند.

 

 

اعلام موجودیت یک گروهک تروریستی

اخیراً یک گروهک تروریستی دیگر با صدور بیانیه ای در سایت گروهک جندالشیطان اعلام موجودیت نموده است. باین گروهک که با نام "جنبش بدر شیرآباد" در سایت وابسته به گروهک ریگی اعلام موجودیت نموده طی اطلاعیه ای اعلام داشته که انتقام یکی از علمای اهل سنت را از نظام خواهد گرفت.

 

 

عامل "توهم تقلب" به نجف می رود

جریان فتنه برای دور جدید فعالیت های خود برخی از افراد را به تعدادی ازکشورها گسیل داشته است. جدیدترین این تلاش ها مربوط به سفر یکی از روحانیون مسئول ستاد میرحسین موسوی به عراق و شهر نجف و اقامت دائم در این شهرمی باشد. نامبرده که در ایام قبل و بعد از انتخابات نقش بسیار مهمی در ایجاد توهم تقلب در میرحسین موسوی داشت قرار است در این شهرضمن اقامت دیدارهایی را ترتیب داده و رایزنی هایی را برای احیای فتنه ترتیب دهد.

تاکنون اخباردقیقی از برنامه های فرد مزبور بدست نیامده است.در ضمن خانواده نامبرده نیز در حال رایزنی برای اقامت در نجف می باشند. همچنین گفته می شود یکی دو نفر دیگر از نیروهای مرتبط با فتنه گران نیز به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی مسافرت هایی داشته اند.

 

 

رواج داستانهای مبتذل و خلاف شئونات اخلاقی در گوشی موبایلها

به تازگی از سوی شماره های ناشناس مربوط به خارج از کشور پیامکی به گوشی تلفنهای همراه افراد مختلف در استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال شده و تقاضای برقراری تماس با شماره پیامک را دارد که پس از برقراری تماس از سوی مخاطبین به شکل کامپیوتری برای فرد تماس گیرنده داستانهای سکسی ، مبتذل و خلاف شئونات اخلاقی پخش می گردد. این  پیامک ها از  کشور آلمان ارسال می گردد. لازم به ذکر است این اقدامات توسط کشورهای غربی و در جهت ترویج فرهنگ ابتذال غرب در کشور و به منظور اشاعه فساد در بین مردم خصوصاً نسل جوان کشور انجام می گیرد.

 

 

آخرین خبر درباره حکم"سکینه ‌آشتیانی"

هامون نیوز به نقل ازایسنا، حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی گفت: حکم سنگسار سکینه محمدی ‌آشتیانی در صورت تایید نهایی لازم‌الاجرا‌ست. قباحت خیانت به همسر در تمام دنیا جا افتاده و آشتیانی نیز به واسطه خیانت به همسر محکوم به سنگسار شده است. پرونده این متهم هم‌اکنون در تهران مراحل قانونی را طی می‌کند و اگر احیاناً تایید نهایی شد و دستور اجرای حکم صادر شد حکم اجرا می‌شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: چون مجازات این محکوم سنگین است مراحل رسیدگی نیز سنگین خواهد بود و نمی‌توان حکم وی را فوراً اجرا کرد، دستگاه قضا باید اطمینان خاطر کامل داشته باشد سپس اقدام به اجرای حکم کند. حجت‌الاسلام شریفی عنوان کرد: پرونده محمدی آشتیانی هم‌اکنون در حال رسیدگی مجدد در تهران است. پرونده این مجرم در زمان صدور حکم‌ در شرف اجرا بود که به خاطر نبود امکانات در زندان تبریز متوقف شد و پس از ارجاع موضوع به رییس قوه قضائیه وقت، ایشان دستور رسیدگی مجدد به پرونده داد و با تغییر ریاست قوه نیز در حال رسیدگی مجدد است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: هنوز دستوری برای اجرای حکم آشتیانی از تهران صادر نشده و رسانه‌های غربی با انتشار اخبار کذب درمورد این پرونده درصدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند. وی یادآور شد: کسانی که شایعاتی را در مورد پرونده سکینه آشتیانی پراکنده می‌کنند خبری برای رسانه‌های خود پیدا نمی‌کنند و از خود خبرهای جعلی می‌سازند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: متاسفانه این رسانه‌ها با انتشار مدارکی مانند عکس و فیلم اقدام به ساختن مستندات جعلی در ارتباط با پرونده می‌کنند تا چهره نظام را در بین افکار عمومی جهان آشفته نشان دهند. بر اساس این گزارش، حجت‌السلام مالک اژدر شریفی رئیس دادگستری آذربایجان شرقی پیش از این در گفت‌وگویی دیگر درباره جرم سکینه محمدی آشتیانی اعلام کرده بود: جرم سکینه محمدی آشتیانی فقط ارتباط نامشروع نیست بلکه جرائم وی متعدد و بسیار سنگین است. سکینه محمدی آشتیانی در سال 1385 به اتهام زنای محصنه، قتل و جنایت از سوی دادگاه کیفری تبریز به اعدام محکوم شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/30:: 2:7 عصر     |     () نظر