سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش تا با بردباری همراه نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

تعیین تکلیف مهدی هاشمی برای قوه قضاییه از لندن

 مهدی هاشمی رفسنجانی در نامه‌ای خطاب به غلامحسین محسنی اژه‌ای، برای بازگشت خود به کشور و حضور در دادگاه، "شرط" تعیین کرده و مدعی شده که یقینا در دادگاه تبرئه خواهد شد.

 مهدی هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب، نامه‌ای سرگشاده خطاب به دادستان کل کشور نوشته و برای بازگشت خود از انگلیس به ایران و همچنین حضور در جلسه محاکمه در دادگاه، برای قوه قضاییه "شرط" تعیین کرده است!

پسر آقای هاشمی در حالی که مدت‌ها از صدور حکم جلب او توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضا می‌گذرد، ضمن تایید شایعات مربوط به بازگشت خود از لندن، واکنش افکار عمومی نسبت به این مساله را "اوج گیری شانتاژها" نامیده است.

مهدی هاشمی در این نامه، برای بازگشت خود شرط تعیین کرده و خطاب به "محسنی اژه‌ای" نوشته است: مطمئناً جناب‌عالی و همکاران می‌دانید رسماً اعلام کرده‌ام علی‌رغم مسئولیت نظارت بر دانشگاه‌های آزاد خارج از کشور؛ مشغول تحصیل در دانشگاه آکسفورد هم هستم که برای تهیه پایان‌نامه دکترایم می‌باشد، آماده حضور در محکمه می‌باشم و شرط‌‌های من را هم می‌دانید که هیچ درخواست غیرقانونی در آن نیست؛ مهمترین آنها دادگاه مستقل و مصون از تحمیل‌های نیروهای امنیتی است با همه حقوق دادگاه و متهم و نیز توجه به شکایات متهم.

دفاع پسر متهم از پدر مظلوم!

پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در ادامه این نامه، خواست مردمی برای بازگشت خود به کشور و حضور در دادگاه و پاسخگویی به اتهامات را نقشه‌ای برای "پدر مظلوم" خود دانسته و مدعی شده است: بی‌شک هدف این‌ها شخص اینجانب نیست؛ بلکه هدف پدر مظلوم من است و خودشان می‌دانند که آسیب این ظلم‌ها دامن انقلاب را هم می‌گیرد. به گزارش شبکه ایران، مهدی هاشمی رفسنجانی همچنین پیشاپیش برای قاضی پرونده خود هم تعیین تکلیف کرده و اعلام کرده که "مطمئنم یک دادگاه عادل منع تعقیب صادر خواهد کرد."

شبکه ایران پیش از این درباره این سناریو مطلب تحلیلی جامعی را منتشر کرده بود. وی در پایان نامه هم خودش را "جانباز شیمیایی" و "خادم صنایع نفتی ایران" نامیده است؛ مساله‌ای که فعالان سیاسی با توجه به سابقه نامعلوم او در پرونده رشوه استات اویل، مورد تشکیک قرار داده‌اند.

سناریوی مهدی هاشمی؛ این بار کپی سناریوی تقلب

"اگر تقلب نشه؛ موسوی اول میشه" این شعاری بود که در روزهای منتهی به 22 خرداد 88 و درست زمانی که نظرسنجی های سراسری از موقعیت نامطلوب میرحسین موسوی در بین مردم حکایت می کرد، در برخی خیابان‌های تهران توسط حامیان آقای موسوی سر داده می‌شد؛ شعاری که از ابتدا بنا را بر آن گذاشته بود که اگر نام میرحسین موسوی به عنوان پیروز انتخابات از صندوق‌های رای بیرون نیاید، یعنی تقلب!

البته پشت پرده این شعار بعدا و توسط سردمداران کودتای مخملی افشا و مشخص شد که هدف از طرح این شعار و دیگر زمینه سازی ها برای القای ادعای تقلب، تحقق پروزه "براندازی" بوده است. گزارش اخیر سایت منتسب به محسن هاشمی هم قطعه ای از پازل را به دست تحلیلگران سیاسی داده که بر اساس آن احتمال می رود وقوع سناریویی مشابه تقلب، درباره دادگاه مهدی هاشمی هم وجود داشته باشد.

در واقع در حالی که هنوز پسر جنجال ساز آقای هاشمی به ایران برنگشته و دادگاه و قاضی رسیدگی به اتهامات او مشخص نشده است، آقای هاشمی بخشی از دادگاه ها و قضات قوه قضائیه را به داشتن وابستگی سیاسی و بی‌عدالتی متهم کرده است.

به همین دلیل این تحلیلگران معتقدند که طرح چنین اتهاماتی ممکن است مبنایی برای نپذیرفتن و زیر سوال بردن رای احتمالی محکومیت مهدی هاشمی و متهم کردن قاضی به بی عدالتی و تاثیرپذیری از فشارهای بیرونی قرار بگیرد؛ هر چند که روند دادگاه و صدور حکم بر پایه عدالت و قانون پیش رفته باشد.

  

 

تی شرت های تبلیغی فرقه ضاله وهابیت در بازار کشور

 

اخیراً برخی گروه های محدود وابسته به فرقه ضاله وهابیت اقدام به تبلیغ فرقه ضاله خود با استفاده از نمادهای مختلف می نمایند. بر همین اساس این فرقه ضاله تی شرتهایی را وارد بازار استان اردبیل نموده که در جلو و پشت آن عدد 33 که نماد تبلیغ فرقه ضاله وهابیت می باشد توزیع نموده است. گفته می شود در شبکه های ماهواره ای نیز تبلیغ این تی شرتها از سوی وهابیون صورت می گیرد.  لازم به ذکر است هنوز مفهوم عدد 33 و علت انتخاب این عدد برای تبلیغ وهابیت مشخص نیست.

 

 

درخواست حقیقت‌جو برای تحریم ایران

به تازگی تعدادی از اعضای نفاق با سفر به کشور یمن در حال گفتگو برای انتقال نیروهای خود به آن کشور هستند.

هامون نیوز به نقل ازافشانیوز محل در نظر گرفته شده منطقه ای به نام "صعده" می باشد که همجوار مقر " حزب بعث" کشور یمن است . نماینده گروهک  تروریستی فردی به نام اسماعیل باقری ساکن فرانسه می باشد که ارتباط مستقیمی با مریم رجوی یکی از سرکردگان این گروهک دارد. گفته می شود عربستان سعودی از این اقدام منافقین حمایت کرده و کلیه هزینه های انتقال را بر عهده گرفته است . این رایزنی ها به دنبال خروج امریکاییها از پادگان اشرف و محدودیت های اعمال شده توسط دولت عراق برای گروهک تروریستی منافقین و نیز مطرح شدن بحث خروج احتمالی آنان از عراق صورت می گیرد.

 

 

خاتمی نماینده مجلس تولید می کند

آقای محمد خاتمی رئیس بنیاد باران در محفلی با حضور سرخط های اصلاحات ، در ارتباط با انتخابات مجلس وشورا ها و شایعاتی که پیرامون حضور اصلاح طلبان در این انتخابات مطرح شده است گفت : " بسیار جدی می گویم وانتظار دارم اینگونه هم عمل شود ، ما با تمام توان در انتخابات مجلس وشوراها حضور خواهیم داشت و مطمئنا اکثریت مجلس آینده با ما خواهد بود "  ایشان در ادامه اضافه نمودند " بقای ما در این انتخابات است ، یک مجلس قوی نوید یک دولت اصلاح طلب را خواهد داد " ملاحظه : گفته می شود ستادی از اصلاح طلبان به خواست خاتمی چند ماهی است که در امر انتخابات و جذب عناصر به اصطلاح سفید و سازماندهی عوامل استانی فعال شده است ، وظاهرا بیشترین تمرکز این ستاد نیز روی شهرستانها می باشد ، چرا که مجموعه عواملی که در تهران وابسته به این جریان می باشند به نوعی در جریان فتنه 88 خود را چهره نموده اند وامیدی به عبور آنها از دایره نظارت شورای نگهبان ندارند ، با این وجود فعالیتهای این ستاد به گونه ای برنامه ریزی شده است که بابهره برداری از دستاوردهای ستادهای انتخابات موسوی بتوانند چنان جوی را در شهرستانها نیز بوجود بیاورند.

 

 

فتنه گران برای انتقام از آیت الله جوادی دست به کار شدند

یکی از کسانیکه فتنه گران بسیار سنگ او را به سینه زده و با تحریف سخنان و رفتارهای آن بزرگوار سندی بر حقانیت خود و عدم مشروعیت و مقبولیت نظام ساخته و به شانتاژهای گسترده خبری می پرداختند، حضرت آیت الله جوادی آملی، حکیم و مفسر بزرگ قرآن کریم بوده است./ این فتنه گران که با سانسور مقدمات و اصل بحث این عالم بزرگ علاوه بر اینکه سعی نموده چهره وی را در بین علاقمندان به رشته های تجربی تخریب کنند، فرصت را غنیمت شمرده و به تمسخر و استهزاء معجزات انبیاء و اولیاء الهی پرداختند.

 

فتنه گران به اصطلاح سبز که همواره وانمود می کردند اکثریت ملت و نخبگان کشور بویژه علماء و مراجع عظام تقلید حامی آنان و مخالف سیاست های  نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و برای ادعاهای واهی خود به تحریف اخبار و شایعه سازی در این باره می پرداختند و در بسیاری از مواقع نیز با کمک نرم افزارهای طراحی و میکس و مونتاژ که امروزه هر نوجوان ایرانی به آنها تسلط دارد، سندی تصویری- تحریفی برای بیشمار جلوه دادن خود(!) ارائه می دادند، این روزها بعد از رو شدن دستشان، خنجر از رو بسته و در رسانه های خود به انتقام گیری ازتمام  کسانیکه که با عملکرد صریحشان منجر به انزوا و افشای ماهیت جنبش فتنه گردیده، روی آورده اند.

بدلیل مواضع صریح و شفاف نخبگان کشور بویژه مراجع عظام و علمای بزرگ در سفر اخیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به شهر مقدس قم، که منجر به افشای ماهیت تو خالی جریان فتنه و دروغ پراکنی ها  و شایعات گسترده آنان گردید، این اقلیت مطرود از دامن پاک ملت ایران در کلیپ های تصویر ی پیاپی سعی در انتقام گیری از برخی بزرگان نمودند.

فتنه گران که همواره برای دینی و ارزشی جلوه دادن جنبش و حرکتهای مرموزانه خود، به دروغ خبر حمایت مومنین و برخی مراجع و علمای بزرگ را نسبت به جنبش خود بازتاب می دادند، بعد از حماقت و هتک حرمتشان در روز عاشورا به کلی جایگاه مردمی خود را از دست دادند و از آن پس صرفا با شایعه سازی و  بازتاب اخبار کذب و دروغ سعی در حفظ روحیه اقلیت خود می نمودند.

یکی از کسانیکه فتنه گران بسیار سنگ او را به سینه زده و با تحریف سخنان و رفتارهای آن بزرگوار سندی بر حقانیت خود و عدم مشروعیت و مقبولیت نظام ساخته و به شانتاژهای گسترده خبری می پرداختند، حضرت آیت الله جوادی آملی، حکیم و مفسر بزرگ قرآن کریم بوده است.

شکست خوردگان به اصطلاح سبز که برخی نصایح و انتقادات مخلصانه و دلسوزانه حضرت آیت الله جوادی آملی را نسبت به برخی مسائل، حمل بر مخالفت وی با نظام و ولایت فقیه قلمداد می کردند، نتوانستند عصبانیت خود را از استقبال صمیمی وی با رهبر معظم انقلاب پنهان کنند و از همان ابتدا چند تن از آنان که متوهمانه و با کمال پر رویی خود را نمایندگان گمنام(!) طلاب، اساتید و علما قم و نجف دانسته در بیانیه ای نقلید از وی را حرام اعلام کردند! و بعد از آن نیز عده ای از این جمع شوم با سرهم کردن قطعه های ناقصی از سخنرانی های این حکیم بزرگ حوزه های علمیه و سانسور مقدمات و اصل بحث وی چنان وانمود کردند که ایشان در یک سخنرانی پزشکان، و دانشمندان تجربی را مورد اهانت قرار داده است.

گفتنی است که این عالم فرزانه همواره با احترام و تواضع نسبت به سایر اندیشنمدان و دانشمندان سخن می گوید و اگر مسائله ای نیز به آن اعتقاد داشته باشد در عین بی باکی و شجاعت در بیان آن، منطق، علم و اخلاق را در گفتار و مطرح نمودن دیدگاه خود نادیده نمی گیرد. این فتنه گران که با سانسور مقدمات و اصل بحث این عالم بزرگ علاوه بر اینکه سعی نموده چهره وی را در بین علاقمندان به رشته های تجربی تخریب کنند، فرصت را غنیمت شمرده و به تمسخر و استهزاء معجزات انبیاء و اولیاء الهی پرداختند.

هرچند از ابتدای این کلیپ اوج عصبانیت سرهم کننده آن به خوبی واضع است و سانسور اصل بحث آن بزرگوار برای اتخاذ نتایج علمی و اعتقادی به روشنی روز می باشد امّا سئوال اینجاست بعد از کلیپ های فراوان فتنه گران علیه بزرگان اسلام و انقلاب از جمله دبیرکل حزب الله لبنان، آیت الله جوادی آملی و... در آینده باید شاهد توطئه و هتاکی این منافقین نسبت به کدام یک از فقها و بزرگان علمی و انقلابی بود؟

به هر حال جا دارد که مردم مومن و شریف ایران اسلامی حال این ایام سران فتنه و اقلیت حامیشان را درک کرده و حمله و اهانت های اخیرشان بر سید حسن نصرالله دبیر کل شجاع حزب الله لبنان، حضرت آیت الله جوادی آملی و برخی از هنرمندان را حمل بر اوج ذلت ، حقارت و شرایط نابسامان روحی و روانی آنان نمایند.

لازم بذکر است برخلاف تبلیغات چندین ماهه فتنه گران پیرامون مخالفت حضرت آیت الله جوادی آملی با نظام و رهبر فرزانه انقلاب، این عالم بزرگ جهان تشییع برخلاف تمامی شایعات زودتر از بسیاری از مراجع و علماء، در اولین شب حضور ولی امر مسلمین در قم به دیدار معظم له رفتند و با کمال احترام و صمیمیت به ایشان خیر مقدم گفتند.
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/8/30:: 2:7 عصر     |     () نظر