سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از کشتار برهد دیرتر پاید و بیشتر زاید . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

گروهک جندالشیطان مسئول انفجار چابهار 
صدای شمر از حلقوم شیطان در آمد

 العربیه که همواره به پوشش هدفمند اخبار گروهک موسوم به جندالله می پردازد لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که این گروهک مسئولیت انفجارهای امروز در چابهار را برعهده گرفته است

شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که گروهک تروریستی جندالله مسئولیت دو انفجار ساعاتی پیش در جنوب شرقی ایران را پذیرفت.
  
العربیه که همواره به پوشش هدفمند اخبار گروهک موسوم به جندالله می پردازد لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که این گروهک مسئولیت انفجارهای امروز در چابهار را برعهده گرفته است.
  
خاطرنشان می شود انفجارهای امروز چابهار در میان عزاداران حسینی تا کنون 86 شهید و مجروح بر جا گذاشته است. منابع خبری از دستگیری عامل این انفجارها خبر داده اند.
  
برای دریافت اخبار تکمیلی از انفجار تروریستی صبح امروز در چابهار به بخش اخبار ویژه البرز نیوز بروید.
 
 
 
 
 

برخورد تریلی با عزاداران حسینی در اراک + عکس

تا لحظه مخابره خبر کشته شدن 4 نفر به صورت قطعی مشخص شده است
در پی برخورد یک دستگاه تریلر با هیئت عزاداران حسیینی در روستای کارچان اراک 16 نفر کشته و زخمی شدند.
  
 به گفته مسئولین بیمارستان ولیعصر اراک در این حادثه که ساعت 11 صبح روز تاسوعا بوقوع پیوست تریلی کفی در حالی که قصد داشت از زیرگذر کنار جاده عبور کند پس خراب شدن سیستم ترمز تریلی با صف عزاداران که در حال عبور از کنار جاده بودند برخورد کرده و موجب کشته و زخمی شدن 16 نفر شده است.
 
 

به گزارش خبرنگار ما تا لحظه مخابره خبر کشته شدن 4 نفر به صورت قطعی مشخص شده است.
 

اشاره الجزیره به عاملان اصلی عملیات تروریستی چابهار

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری تلویحا به دست داشتن آمریکا و رژیم صهیونیستی در اقدام تروریستی علیه مردم چابهار در روزتاسوعای حسینی اشاره کرد.
 
شبکه تلویزیونی الجزیره قطر ضمن مخابره خبر انفجار دو بمب در شهر چابهار و شهید و مجروح شدن ده ها تن از مردم گفت : چابهار، بندری در دورترین نقطه جنوب شرقی ایران است و احمدی نژاد رییس جمهور ایران در سفر هفته گذشته خود قول داد آن را به بندری اقتصادی و مهم برای مردم تبدیل کند.
 
خبرنگار الجزیره گفت: بندر چابهار که در نزدیکی دریای عمان است اهمیت زیادی دارد.
 
عوامل مرتبط با شبکه های جاسوسی سیا و موساد بارها برای مقابله با الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت در استان سیستان و بلوچستان دست به اقدامات تروریستی و کشتار مردم زده اند.
 
مقام های امنیتی آمریکایی و رژیم صهیونستی ایجاد ناآرامی بین اقوام ایرانی به خصوص شیعه و سنی را هرگز در اظهارات و برنامه های خود پنهان نکرده اند و به صراحت از آن سخن می گویند.
 
بندر چابهار یکی از منطقه راهبردی برای کریدور شمال - جنوب محسوب می شود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/24:: 4:47 عصر     |     () نظر