سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش میراثى است گزین و آداب ، زیورهاى نوین جان و تن و اندیشه آینه روشن . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ‌
دست الهی در روز عاشورا حیثیت فتنه‌گران را برباد داد

احمد کریمی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، درباره دلایل هتک حرمت سال گذشته فتنه‌گران در روز عاشورا، اظهار داشت: آنهایی که قصد آتش افروزی را داشتند، کسانی بودند که دستشان از حقوقی که نظام برایشان قائل نشده کوتاه بود.

وی با بیان این مطلب افزود: فتنه‌گران حمایت بیگانگان را همراه داشتند و لذا فکر کردند که در روز عاشورا بلوایی را در جامعه بوجود آورند، امابه صورتی عمل کردند که همه مردم و حتی بسیاری از اصلاح‌طلبان را از هتک حرمت خود عصبانی کردند.دست الهی بود که باعث شد، فتنه گران به جای دست‌یابی به توفیق برای خود فضاحتی به بار آورند و مابقی حیثیت‌شان نیز بر باد رود.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: فتنه‌گران زمانیکه نتوانستنداز داخل نظام بهره ببرند، به بیگانه تکیه‌ کردند و هدایت بیگانه نیز جز این نخواهد بود، چرا که تنها مهم برای بیگانگان ایجاد ناآرامی در کشور است تا بتوانند از رهگذر آن به نظام ضربه بزنند.آنها به اینکه روز عاشورا از مقدسات مردم ایران است،اعتقادی ندارند .

کریمی ادامه داد: بیگانگان متوجه شدند که دین بیش از هر چیز در جامعه ما تأثیرگذار است و لذا دین را هدف گرفته اند و روزی مانند عاشورا را برای ضربه زدن به دین انتخاب کردند که باعث بی آبرویی برای خودشان شد.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران از گذشته هم درس نگرفته اند و علی رغم تذکرات بزرگان جامعه از رهبر فرزانه انقلاب گرفته تا بزرگان دیگری که همیشه سعی کردند، آنها را از وضعیت موجود نجات دهند و هدایت کنند، شاهد هستیم که ظاهرا سران فتنه به هیچ وجه نصیحت‌پذیر نیستند و همچنان به رفتارهای نادرست خود ادامه می‌دهند.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی، گفت: به نظر می‌رسد اتفاقات سال گذشته برای موسوی تجربه نشده که دوباره بیانیه‌ای با این مضمون صادر کرده و یا شاید منتظر است که شرایط را به جایی برساند که او را دستگیر کنند و بخواهد با دستگیری‌اَش به اهداف خود دست یابد.

  

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس
رییس قوه قضائیه فتنه‌گران را تحت تعقیب قضایی قرار دهد
  
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که رییس قوه قضاییه عوامل فتنه را مانند بنی امیه که خائن و به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند، می‌داند، باید بر اساس قانون و مقررات مربوطه با فتنه‌گران برخورد و آنها را تحت تعقیب قضایی قرار دهد.
 
ستار هدایت‌خواه، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا درباره اظهار نظر رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه برخی در جریان فتنه 88 شبیه بنی امیه عمل کردند، گفت: این فرمایشات بر مبنای یک تحلیل درست از جریان فتنه و حوادثی که بنی‌امیه پس از رحلت پیامبر در جامعه اسلامی راه انداخت تا انقلاب اسلامی را که پیامبر رهبری و هدایت کرده بود، دچار انحراف کند، است.

 وی ادامه داد: البته یک تفاوت وجود دارد و آن میان مردم زمان امیرالمومنین، امام حسن و امام حسین (ع) با مردم ایران است. در آن روزگار مردم تحت تاثیر خواص جامعه در مسیر فتنه گران حرکت کردند و عملا منجر به منزوی شدن جریان حق شدند اما در روزگار ما فتنه‌گران با بینش و بصیرت مردم، راه به جایی نبردند.

عضو کمیسیون فرهنگی درباره نوع برخورد قوه قضاییه اظهارداشت: طبیعی است، هنگامی که رییس قوه قضاییه عوامل فتنه را مانند بنی امیه که خائن  و به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند، می‌داند، باید بر اساس قانون و مقررات مربوطه با فتنه‌گرانی که در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، برخورد کند و آنها را تحت تعقیب قضایی قرار دهد. 

وی تصریح کرد: بخشی از این برخوردها تا حدودی صورت پذیرفته و یک بخش‌هایی هم با تدبیری که مجموعه نظام داشتند تا به نوعی چهره برخی افراد بیش از پیش برای مردم روشن شود و آنها عملا از سوی مردم طرد شوند، صورت گرفت. 

هدایت خواه خاطرنشان کرد: صبوری و مدارایی که مسوولان بلندپایه نظام تاکنون داشته‌اند، باعث شده است که برخورد قاطع و جدی با برخی از عوامل اصلی فتنه صورت نگیرد. امیدوارم بر اساس مصالحی که مسوولان نظام تشخیص می‌دهند خواسته قلبی همه مردم که برخورد قانونی با عوامل اصلی جریان فتنه است، عملی شود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/24:: 4:49 عصر     |     () نظر