سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

تقی کروبی اخراجی، به دنبال جانشین شایسته!

پس از اقدام ارزشی و به موقع دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در اخراج، فرزند یکی از سران فتنه و قطع دسترسی وی به اخبار و اطلاعات، وی تحرکات گسترده ای را برای دسترسی مجدد به این منابع اطلاعات آغاز کرده است.

همانگونه که تقی کروبی در بیانیه خود نیز بدان اشاره کرده بود، وی در جهت ایجاد دسترسی مجدد به اطلاعات این نهاد مهم کشور، با معرفی فردی که دارای سوابق سوء مختلف می باشد، هم اقدام به خوش خدمتی کرده و هم سعی در ورود یکی از افراد خود به این نهاد است تا مانند سابق به امورات خود مشغول شود.

کروبی در نامه ای که در برخی سایتها منتشر شده با اشاره به پایان گرفتن مسئولیت خود، تلقی استعفاء داشته اما توضیحی برای عدم تمدید مسئولیت خود نداده است .

بنابراین گزارشف بدنبال انتشار اخبار اخراج تقی کروبی از مجمع تشخیص مصلحت نظام که بنا به دلایل امنیتی و عدم دسترسی آزاد به اسناد و مدارک مهم و سوء استفاده از سوی جناح معلوم الحال فتنه و دشمنان نظام صورت گرفته، تقی کروبی نسبت به انتشار اخبار فوق ابراز ناراحتی کرده و با انتشار جوابیه ای سعی دردفاع از خود نموده بود ولی از آنجاکه مسئله اخراج وی بر همگان و خودش روشن و واضح بود، وی نتوانست در دفاعیه خود که در اکثر رسانه های وابسته به فتنه منتشر شد، این موضوع را کتمان کند و خروجش از دبیرخانه مجمع را به حساب استعفای خود بگذارد.

امید است مسئولان این نهاد به هر طریق ممکن از راهیابی اینگونه افراد به محیطهای حساس جلوگیری نمایند گرچه تا کنون اینگونه بوده و برخی اقدامات ازجمله اخراج کروبی از این نهاد نشان از کنترل دقیق دبیر مجمع تشخیص به زیرمجموعه های خود می باشد.

گفتنی است، تقی کروبی پیش از این با حضور در برخی جلسات مربوط به دبیرخانه دسترسی نسبتا مناسبی به اخبار و اطلاعات کشور داشته که علاوه بر سوء استفاده های سیاسی از این اخبار، اطلاعات و اسرار این نهاد مهم نظام در برخی محافل منتشر و اعلام می شد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/25:: 9:29 صبح     |     () نظر