سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

مهدی کروبی شیخ اصلاحات بعداز یکسال از شروع به ساخت منزل مسکونی اش درشمال شهر تهران به منزل نو می رود.

مهدی کروبی که تا کنون ادعا می کرد در طول مسئولیت های گذشته خود کمترین حقوق را دریافت و خود و خانواده اش فاقد تخلفات مالی و رانت خواری های اقتصادی هستند و در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نیز در برابر چشم میلیون ها ایرانی عنوان کرده بود که تنها دارای یک ملک کلنگی در شمال تهران می باشد ، اخیرا ساختمانی پنج طبقه را در ملک مذکور احداث نموده و آماده است طی چند روز آینده به محل جدید نقل مکان نماید.

حسب گفتگوی خبرنگار ما با پیمانکاران و کارگرانی که به ساختمان فوق تردد دارند ، مهدی کروبی در ساختمان مذکور که متراژ زیربنایی هر واحد از آپارتمان های آن حدود 500 متر می باشد  ، کلیه امکانات یک زندگی محقرانه نظیر استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی در ساختمان را تعبیه نموده تا ساده زیستی ، مردمی بودن و دلسوزی و تبعیت عملی خود ازمرام و مسلک حضرت امام خمینی (ره ) را ثابت نماید .

ماهرترین طراحان دکور نیز هم اکنون در حال آماده سازی محوطه آپارتمان های محقر مذکور هستند تا شرایط لازم برای زندگی یک پیرمرد و پیرزن مثلا ساده زیست که مدعی داشتن نقش اصلی در انقلاب پابرهنگان هستند ، فراهم گردد.

حال جای این سئوال جدی مطرح می باشد که مهدی کروبی ثروت مذکور را از کجا آورده است و آیا منشاء تشکیل چنان زندگی به زعم آنان محقرانه ای پولهای شهرام جزایری نبوده است ؟

آیا مهدی کروبی که فریاد وا قانون اساسی اش گوش فلک را  کر نموده نباید در برابر اصل از کجا آورده ای پاسخگو باشد ؟!؟

و هزاران سوال دیگر .

 

منبع :  http://tahanews.blogfa.com

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر