سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ هزینه کردنی نزد خدا محبوب تر از هزینه کردن به اعتدال نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

کمک رسانی سایبری به مخالفان ایران نیز کارایی ندارد

مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا :

مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام داشت که ارائه خدمات نوین سایبری نیز کمکی به مخالفان دولت ایران نخواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز،لئون.ایی.پنتا،،مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا هفته گذشته در اوکلاهاما عنوان داشت :هیچ کس نمی تواند نسبت به کمک های سایبری وزارت خارجه آمریکا به مخالفان ایران خوشبین باشد.هیچ کس نمی داند که آیا با این اقدام آن ها(فتنه گران) به حیات خود ادامه خواهند داد یا خیر.
وی در بخشی دیگر از تحلیل خود گفت:ارزیابی های ما نشان می دهد که حکومت ایران در معرض سقوط قرار ندارد و خطری آن ها را تهدید نمی کند.
وی تنها راه موفقیت آمریکا را ادامه تحریم ها دانست.

نیویورک تایمز نیز در تحلیلی به قلم "دیویدسانجر" نوشت : تلاش های جدید برای تحریم بر علیه ایران همان دردسر های قبلی را برای آمریکا در برخواهد داشت.دولت اوباما تازه به یافته دولت اسبق آمریکا(جورج بوش) رسیده و متوجه شده است  که پیروزی بر ایران از طریق تحریم های پی در پی سختر و سختر می شود.

 

 

 

از 22 خرداد تا 22 بهمن فصل جدیدی در بصیرت ملت ایران گشوده شد

 

 مشهد - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع میلیونی زایران حرم رضوی در مشهد مقدس با اشاره به حوادث بعد از انتخابات تاکید کردند : ‌از 22 خرداد تا 22 بهمن یک فصل پرافتخار و پر عبرتی برای ملت ایران بود و آگاهی جدیدی به وجود آورد و فصل جدیدی در بصیرت ملت ایران گشوده شد.

حضرت آیت الله خامنه ای عصرروز 
? شنبه در جمع زایران و عاشقان ولایت در رواق امام خمینی (ره) فرمودند : قویترین و آخرین ضربه را ملت ایران در 9 دی و 22 بهمن بر دشمن وارد کرد و این کار در 22 بهمن کاری عظیم بود و در 9 دی یکپارچگی ملت آشکار شد. 

ایشان تصریح کردند : این کار عظیم ملت ایران در 22 بهمن و 9 دی بود و همه کسانی که در عرصه سیاسی به هر نامزدی رای دادند،‌ هنگامی که دیدند دشمن در صحنه است و وقتی اهداف پلید دشمن را فهمیدند،‌ حتی نسبت به کسانی که به آنها خوشبین هم بودند، تجدید نظر کردند و فهمیدند که صراط مستقیم این است، ملت ایران در 22 بهمن یک شعار واحد داشت و خیلی تلاش کردند بین ملت دودستگی ایجاد کنند، نتوانستند و ملت ایستادگی کرد که این یک پیروزی برای ملت بود.‌

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/1/2:: 2:0 عصر     |     () نظر