سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

ماموریت ویژه منافقین برای هدفمندی یارانه ها

او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

گروهک ستیزه جوی مجاهدین خلق که در ادبیات مردم ایران منافقین نامیده می شوند برای حفظ حیات انگل گونه خود به ماموریتی جدید از سوی بیگانگان گماشته شده اند.

نهضت سبز نبوی : به گزارش البرز ماموریت ویژه این گروهک در آستانه فروپاشی مربوط به برنامه هدفمندی یارانه ها در ایران است. و این بار وطن فروشان خوش خدمت به بیگانگان باید تصاویری از ایران برای رسانه های بیگانه تهیه کنند.

این اطلاعات را یکی از اعضای بریده از منافقین در سوئد در اختیار البرز نیوز قرار داده است. او که بیم داشت نام خود را فاش کند به خبرنگار البرز گفت: به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه کنند و اگر امکان داشت با برخی افراد بی بضاعت نیز مصاحبه کنند.

این فرد که یک خانم سی و پنج ساله است توضیح داد برخی از کسانی که در داخل کشور با این گروهک ارتباط پنهانی دارند از هفته های گذشته مشغول اجرای این دستورات بیگانگان هستند و قرار است فیلم ، عکس و مصاحبه ها به شکلی که دل مخاطب را به در آورد و نشان دهنده ناکارآمدی طرح دولت برای هدفمندی یارانه ها باشد در تلویزیونهای بیگانه از جمله بی.بی.سی فارسی و شبکه وی.او.ای (صدای آمریکا) به نمایش درآید.

گزارش البرز حاکی است گروهک مسعود رجوی که به دلیل تنگناهای مختلف مالی و سیاسی در آستانه فروپاشی و انحلال از درون قرار گرفته برای ادامه حیات ناپاک خود با تحت فشار قرار دادن اعضای این گروهک آنان را به اجرای اوامر بیگانگان و خیانت چندباره به سرزمین مادری مجبور می کنند.

البرزنیوز به زودی حقایق تکان دهنده ای از اوضاع جدید منافقین در غرب اروپا منتشر خواهد کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:46 عصر     |     () نظر