سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خدای سبحان را یاد کند، خداوند دلش را زنده و عقل و خردش را روشن کند . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

بسیجیان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به دولت کمک کنند

بسیجیان می‌توانند آثار سازنده این طرح را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: بسیجیان می‌توانند آثار سازنده این طرح را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند و از هر فرصتی برای کمک به دولت و تحقق درست این طرح استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یک گام بلند به سوی تحقق عدالت و رفع تبعیض‌هاست لذا همه باید در اجرای صحیح آن به درستی کمک کنیم. براین اساس انتظار می‌رود عموم بسیجیان آثار سازنده هدفمند کردن یارانه‌ها را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور تبیین کنند.

وی افزود: ساکنان برخوردار در شهرهای بزرگ قطعاً می‌پذیرند که برخورداری از ثروت‌های ملی حق همه مردم ایران است یعنی آنهایی هم که در شهرهای کوچکتر و نقاط محروم زندگی می‌کنند نباید از این حق محروم باشند زیرا ما همه مردم یک کشوریم و باید شادی‌ها و برخورداری‌ها را با هم تقسیم کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها علاوه بر آثار بسیار مثبت بر اقتصاد کشور، خیلی از مشکلات اساسی را هم حل می‌کند، به عنوان مثال روزانه میلیون‌ها لیتر سوخت از کشورمان قاچاق می‌شود و ثروتی که متعلق به همه مردم ایران است روانه جیب چند قاچاقچی می‌شود، بنابراین وقتی اختلاف قیمت سوخت ما با کشورهای همسایه کم شود، غارت این ثروت خدادادی نیز توسط قاچاقچیان متوقف خواهد شد.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: با این اقدام بسیاری از رانتخواری‌هایی هم که افراد فاسد و سوء‌استفاده‌گر بخاطر اختلاف قیمت‌های واقعی با قیمت‌های یارانه‌ای می‌توانند داشته باشند، بر می‌افتد و بجای آن، مبلغ ناشی از اختلاف قیمت‌ها مستقیم به جیب مردم می‌رود.

وی افزود: مهم‌ترین اثر مثبت این طرح، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی ذخایر ملی است به عبارت دیگر ما به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم جلوی چنین اسراف‌هایی را بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از اسراف است، خاطر نشان کرد: در این رابطه بسیجیان می‌توانند آثار سازنده هدفمند کردن یارانه‌ها را در تحقق عدالت و پیشرفت اقتصاد کشور برای عموم مردم تبیین کنند و از هر فرصتی برای کمک به دولت و تحقق درست این طرح استفاده کنند تا همه مردم بویژه رانندگان عزیز و متولیان حمل و نقل عمومی در این طرح مشارکت فعالانه ای داشته باشند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/27:: 2:46 عصر     |     () نظر