سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن چیزی، [نسبت به کاستی های آن] کور و کَرَت می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

نظرسنجی از فعالیت فتنه گران

یکی از موسسات نظرسنجی خارجی فعالیت جریان فتنه را به نظرسنجی گذاشته است.

در این نظر سنجی که به صورت تلفنی از برخی از شهروندان تهرانی صورت گرفته سوال شوندگان در پاسخ به این پرسش که آیا رهبران اپوزسیون داخل کشور در رهبری اعتراضات بر علیه حکومت اسلامی موفق بوده اند، اینگونه پاسخ داده اند،" ناموفق 98 درصد " موفق 5/1درصد " خیلی موفق نیم درصد "
همچنین سوال شوندگان در پاسخ به این پرسش که کدام یک از رهبران سه گانه اپوزسیون از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند : پاسخ داده اند: " موسوی 2درصد " خاتمی 5/3 درصد " کروبی 5/8 درصد " هیچکدام 86درصد

 

 

مسجد قبایی ها و پخش سی دی در بین مسافرین نوروزی

طلاب مسجد قبای شیراز در این شبها در  با پخش سی دی به نام کسان و ناکثان بین مسافرین نوروزی مخصوصا مسافرین تهرانی سعی دارند بسیج و نظام را در بین مردم خراب کنند و توجیحی بر عملکرد و مواضع این مسجد و سید علی محمد دستغیب در قضیه بعد از انتخابات که  با حمایت رسانه های غربی نیز مواجه شده بود داشته باشند.

 

 

اعلام برائت خانواده ندا از سفرماکان به اسرائیل

هدی آقا سلطان، خواهر ندا نیز تاکید کرد که کارها و سخنان کاسپین ماکان باید به حساب شخصی خود او گذاشته شود و کارهای او هیچ ارتباطی به ندا و خانواده آقا سلطان ندارد.

مادرندا آقا سلطان، از سفر کاسپین ماکان، نامزد ندا آقا سلطان به اسرائیل انتقاد کرد و گفت که ماکان نماینده نداو خانواده آقا سلطان نیست.

به گزارش رادیو فردا هاجر رستمی مطلق، مادر ندا گفت که نامزد ندا بودن این حق را برای کاسپین ماکان ایجاد نمی کند که به اسرائیل سفر و با شیمون پرز دیدار کند و با سوء استفاده از نام ندا، خود را نماینده مردم ایران بخواند.

در روزهای اخیر خبرهایی همراه با تصاویر دیدار کاسپین ماکان با شیمون پرز، رئیس جمهوری اسرائیل منتشر شد.

مادر ندا آقا سلطان با تایید آشنایی و نامزدی دخترش با کاسپین ماکان گفت: "ندا و کاسپین 20 فروردین ماه آشنا شدند و این آشنایی بعد از دوماه به مرحله نامزدی رسیده بود. یعنی بحث خواستگاری مطرح شده بود و قرار بود رسما با هم ازدواج کنند و اگر ندا کشته نشده بود او و کاسپین با هم ازدواج می کردند، اما حتی این نزدیکی و نامزدی نیز، چنین حقی را به کاسپین نمی دهد که از نام ندا سوء استفاده کند."

خانم رستمی مطلق با ابراز تاسف از سفر کاسپین ماکان به اسرائیل گفت: "نباید چنین کاری می کرد و قبل از شما من با خود کاسپین تلفنی صحبت کردم و به خود او هم گفتم که "با این کار خودت را خراب کردی، ندا را خراب نکن و از نام ندا سوء استفاده نکن. اسرائیل جایگاهی بین مردم ایران ندارد و تو با این کار خودت را منفور و وجهه ات را خراب کردی."

هدی آقا سلطان، خواهر ندا نیز تاکید کرد که کارها و سخنان کاسپین ماکان باید به حساب شخصی خود او گذاشته شود و کارهای او هیچ ارتباطی به ندا و خانواده آقا سلطان ندارد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/1/8:: 4:0 عصر     |     () نظر