سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

زلزله استان کرمان 5 فوتی و 30 مجروح داشت

 زلزله و پس لرزه های دیشب استان کرمان تاکنون 5 کشته و 30 مجروح داشته است. 5 نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و 25 مصدوم دیگر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد: زلزله و پس لرزه های دیشب استان کرمان تاکنون 5 کشته و 30 مجروح داشته است. 5 نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و 25 مصدوم دیگر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

به گزارش فارس، غلامرضا معصومی ا‌فزود: بر اساس آخرین آمار موجود از زلزله دیشب استان کرمان که مرکز آن در 28 کیلومتری حسین آباد در جنوب استان کرمان بود و بعد از پس لرزه‌های این حادثه که عمدتاً در روستای قنبرآباد این استان بود تاکنون 5 نفر کشته شده‌اند.

وی ادامه داد: از بین 5 کشته این حادثه 3 نفر از یک خانواده بودند و از بین مجروحان این حادثه 5 نفر به بیمارستان منتقل شدند که زیاد بد حال نیستند، 25 مجروح دیگر این حادثه نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس کشور گفت: از نظر اورژانس کشور وضعیت در منطقه زلزله زده هنوز زرد است و هنوز مأموران اورژانس کشور در حالت آماده باش هستند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/30:: 10:18 صبح     |     () نظر