سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، سه چیز را دوست می دارد :به جا آوردن حقوقش، فروتنی برای خلقش، و نیکوکاری به بندگانش . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

اولتیماتوم جدی مسئولان دیپلماتیک کشور به پاکستان

 زمان آن فرا رسیده است که مسئولان دیپلماتیک به پاکستان اولتیماتوم جدی بدهند.

 یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اعلام اینکه به اندازه کافی درباره کنترل استان های غربی پاکستان با دولتمردان این کشور رایزنی شده است گفت:زمان آن فرا رسیده است که مسئولان دیپلماتیک به پاکستان اولتیماتوم جدی بدهند.

به گزارش فارس، اسماعیل کوثری درباره پناه گرفتن گروهک تروریستی ریگی در پاکستان گفت: قبلا چندین بار درباره افرادی که در خاک پاکستان آموزش می بینند و پس از عبور از مرزها، در مناطق شرقی کشور عملیات جنایت کارانه انجام می دهند به پاکستان تذکر داده شد، البته آنها نیز برای همکاری در این باره وعده کرده بودند.

وی افزود: به نظر می رسد که آنها توانایی لازم برای این اقدام را ندارند و زمان آن رسیده است که دستگاه دیپلماسی کشور به پاکستان اولتیماتوم دهد و از آنها بخواهد که اجازه دهند خود ایران وارد شده و مسببین اینگونه جنایات را به سزای عملشان برساند.

کوثری تاکید کرد : باید از آنها خواسته شود که نیروهایی را در مرزهای غربی خود مستقر کنند تا مقابل نفوذ اینگونه افراد با یستند درغیر این صورت ما نمی توانیم بیش از این چنین اقداماتی را تحمل کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه حرف و وعده را در این خصوص بی حاصل دانست و گفت: با وجود این که دستگیری مسببین جنایات تروریستی بنا بر گفتگو های قبلی به نیروهای پاکستانی واگذار شده بود ، ولی هم اکنون مرزهای غربی این کشور فاقد اقدامات تامینی بوده و رها است و با این اوصاف نمی توان انتظار داشت که اتفاق خاصی در این نقطه از مرزها بیفتد.

وی در ادامه با اشاره به توافقاتی که قبلا با پاکستان صورت گرفته است گفت: البته اولویت این است که برخورد با تروریست ها از سوی خود نیروهای پاکستانی صورت بگیرد ولی اگر انها نتوانند ما خود این توانایی را داریم که با تروریست ها برخورد کنیم و البته این توانایی را نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در قضیه دستگیری عبدالمالک ریگی نشان دادند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/9/30:: 1:2 عصر     |     () نظر