سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش نیّت گردد، پاداشش فراوان شود، زندگی اش خوش گردد و دوستی اش [بر دیگران [لازم شود . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با موج قانون خبر داد:
حمایت 15 میلیون دلاری از سران فتنه یکی از دلایل قطع رابطه با انگلیس است

نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت‌: هزینه 15 میلیون دلاری بی‌بی‌سی فارسی در حمایت از سران فتنه یکی از دلایل قطع رابطه با انگلیس است. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج قانون با بیان اینکه جنایات انگلیس به ترور اساتید هسته‌ای و عزادان تاسوعای حسینی در چابهار محدود نمی‌شود، اظهار داشت: جنایات و خباثت‌های انگلیس در طول تاریخ بیشمار است و به حوادث تروریستی اخیر محدود نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انگلیس عامل تمام وقایع ضد ملت ایران در طول تاریخ است، عنوان کرد: انگلیس عامل اصلی تمام وقایع و فتنه‌هایی است که در طول تاریخ ایران اتفاق افتاده است از جمله می‌توان به حکومت رساندن رضاخان، ایجاد کودتای 28 مرداد و انتصاب محمدرضا و سرنگون کردن دولت مردمی مصدق اشاره کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌88  یکی دیگر از جنایات انگلیس و سردمدارانش در مقابل ملت مسلمان ایران بود، گفت: سیمای بی‌بی‌سی فارسی با هزینه 15 میلیون دلار در فتنه 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از فتنه‌گران حمایت کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: انگلیس برای حمایت از سران فتنه از هیچ گونه حمایتی خودداری نکرده است از جمله می‌توان مصاحبه پی‌در‌پی سران فتنه با سیمای بی‌بی‌سی فارسی و پناهنده‌شدن اپوزیسیون‌ها به این کشور را برشمرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به تصویب طرح قطع رابطه با انگلیس در سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: تصویب طرح قطع رابطه با انگلیس پاسخ نمایندگان مجلس به یادداشت توهین‌آمیز سفیر این کشور است او در داخل خاک کشورمان ایران را به نقض حقوق بشر متهم و  در یادداشت خود ادعا کرد قدرت ایران با صدور قطعنامه مهار نخواهد شد و در این راستا در مدت زمانی کوتاه ترور اساتید هسته‌ای ایران را برنامه‌ریزی می‌کرد.

وی در پایان تأکید کرد: به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) " آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس از هردوی اینها بدتر است"، در این راستا ملاحظات اقتصادی نمی‌تواند ادامه رابطه ایران با انگلیس را توجیه کند، البته ایران نیازی به رابطه اقتصادی با انگلیس ندارد چراکه انگلیس هیچ‌وقت خیرخواه منافع اقتصادی و سیاسی ایران نبوده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/9:: 9:10 عصر     |     () نظر