سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

9 دی؛ محصول وحدت مردم و مسؤولان

در این بیانیه با اشاره به حضور میلیونی مردم بعد از وقایع تلخ عاشورای 88، از 9 دی به عنوان فتح الفتوح مردم ایران نام برده و آمده است: یوم الله 9 دی، فتح الفتوح مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در برابر تمام جبهه کفر و نفاق بود. آتشفشان فتنه ای پیچیده که از چند روز مانده به حماسه 40 میلیونی مردم در انتخابات 22 خرداد 1388، به نیت آتش زدن خیمه نظام اسلامی فوران کرد، آنچنان با معجزه خروش امواج طوفانی مردم در اعتراض به هتک حرمت عاشورا و عزاداران حسین (ع) مواجه شد که گدازه های سرکش آن به سنگهای سخت و اساطیری اقوام لجوج عاد و ثمود مبدل گشت؛ گویی که هیچگاه در این سرزمین مقدس، آتشفشانی فعال نبوده است.

در بخش دیگری از بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از حرکت خودجوش مردم در 9 دی 1388 به مهر تایید لبیک به رهبری در 22 خرداد تعبیر و تأکید شده است: تظاهرات عظیم مردم در یک روز غیر تعطیل و اجتماع غیر متعارف آنان، نمایش تجلی دست قدرت الهی، روح ولایت و عنایت ائمه معصومین در اراده و بصیرت مردم بود که در حرکتی خودجوش و انقلابی، لبیک 40 میلیونی خود به نظام اسلامی و رهبری حکیم آن در 22 خرداد را این بار در خیابانهای سراسر کشور به میدان آورده و بر آن مهر تاییدی دوباره زدند تا دشمنان و فتنه گران کینه توز و زخم خورده از امام و انقلاب را تا مدتها از خیال خام جداکردن مردم از نظام و رهبری مایوس سازند؛ لذا حماسه ماندگار و متمایز نهم دی را نمی توان محصول تلاش هیج کدام از جریانهای سیاسی کشور و حتی یک تلاش دولتی برشمرد؛ بلکه پیام نهم دی وحدت حداکثری مردم و پیوند ناگسستنی میان مردم و مسوولان نظام بود.

همچنانکه در دهه اول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس مردم در برابر جنگ سخت تحمیلی، دارای نقطه عطف حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد بود؛ و همچنانکه 23 تیرماه 78 حماسه پایانی دهه دوم و آغازین دهه سوم انقلاب بود، هشت ماه دفاع مقدس مردم در برابر جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی نقطه عطفی چون 9 دی داشت تا پیروزی این دفاع 8 ماهه در 22 بهمن 88 جشن گرفته شود.

در این بیانیه همچنین به واکاوی و بازخوانی عبرتهای وقایع حوادث سال گذشته پس از انتخابات جهت آمادگی در مقابل فتنه های پیچیده تر تأکید و تصریح شده است: هشت ماه دفاع جانانه مردم به رهبری منحصر بفرد و پیامبر گونه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ضرورتی است که از این پس باید به آن در مجامع گوناگون و کرسیهای نظریه پردازی پرداخته شود. نقش و جایگاه بی بدیل رهبری، تاثیر خواص بصیر و بی بصیرت، اراده و آگاهی مردم، چگونگی ریزش ها و رویشها و دهها عنوان دیگر می تواند محور این عبرتها باشد تا آمادگی لازم برای مقابله با فتنه های پیچیده تر آینده حفظ شود. تصور اینکه دشمن شکست خورد و دشمنی ها پایان یافت، خیال باطلی است که خدای ناکرده در آینده کشور را دچار خسران خواهد نمود. حفظ مولفه هایی اساسی نظیر شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه‌ى مناسب تنها با آمادگی قبلی و حفظ بصیرت لازم به دست خواهد آمد.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بخش پایانی بیانیه اخیر خود ضمن پافشاری بر لزوم احقاق حق خون های به ناحق ریخته در حوادث تلخ فتنه 88 خاطرنشان ساخته است: سران فتنه که با تدبیر حکیمانه نظام در زندان افکار عمومی به سر می برند بدانند که روز محاکمه آنان و یاران بزدل خارج نشین آنها فراخواهد رسید و باید پاسخگوی گناه امیدوار ساختن دشمن، ظلم عظیمی که به نظام اسلامی روا داشته شد و خونهایی که در پی لجاجت و بی قانونی آنها از بی گناهان به زمین ریخته شد باشند. آن روز دیر نیست و قطعا در آن روز قوه قضاییه مطالبات بحق مردم را از ایشان باز خواهد ستاند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/9:: 9:20 عصر     |     () نظر