سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پى چاره‏هاى گونه‏گون تازد ، چاره‏جویى کار او را نسازد . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
کارشناس ارشد علوم سیاسی:
راهپیمایی 9 دی در تاریخ انقلاب ایران جاودانه شد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد علوم سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم با بصیرت ایران با حضور پر شور و آگاهانه خود در راهپیمایی 9 دی حماسه‌ای عظیم خلق کردند که در تاریخ انقلاب ثبت و جاودانه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، عزیز غضنفری ظهر امروز در مراسم سالگرد 9 دی با عنوان احیای میراث خون شهدا و تجدید بیعت عملی با ولایت در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج اظهار داشت: مردم در روز 9 دی عاشقانه آمدند و پای انقلاب، رهبر، ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاند. وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه سال 1388 فتنه عمیق بود و چالش عظیمی درست شد.

کارشناس ارشد علوم سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در جریان فتنه سال سال 1388 وقتی احساس کردند که گوشه‌ای از این جریانات متوجه حضرت امام خامنه‌ای و ولایت فقیه است به میدان آمدند و با حمایت همه جانبه از نظام و رهبری علاوه بر مایوس کردن دشمنان به آنان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون اجازه نمی‌دهند که پایه نظام و اسلام را متزلزل کنند.

عضنفری افزود: حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی پشتوانه‌ای مجدد برای نظام اسلامی شد تا ضمن اینکه اهداف و مسیر خود را گام بردارد و همچنان با اقتدار در عرصه بین‌الملل حضور داشته باشد. این فعال سیاسی ادامه داد: هرانقلابی به جای انقلاب اسلامی ایران بود در جریان فتنه از سر راه برداشته می‌شد ولی این انقلاب پا بر جا ماند هر چند بعضی از نخبگان مردود شدند. وی عنوان داشت: انقلاب ما با سه شاخصه ایمان به خدا، ولایت و مردم به پیروزی رسید و همین سه شاخصه نیز انقلاب اسلامی را نگه می‌دارد.

غضنفری تصریح کرد: مردم شریف و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پر شور و آگاهانه خود در راهپیمایی 9 دی حماسه‌ای عظیم را خلق کردند که در تاریخ انقلاب ایران ثبت و جاودانه شد. وی در ادامه گفت: حماسه 9 دی سه تاثیر متفاوت داشت نخست اینکه موجب دلگرمی و احساس غرور و قدرت خود مردم مسلمان ایران اسلامی و دوستان انقلاب در داخل و خارج از کشور شد.

کارشناس ارشد سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: تاثیر دوم این حماسه موجب خشم و عصبانیت دشمنان و منافقان و تاثیر سوم آن موجب بیداری عده‌ای شد که در تا حدودی دچار شک و تردید شده‌ بودند. استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: ما نیاز به شاخص داریم و شاخص ما رهبری و ولایت است و اتفاقی که در قیام عاشور افتاد این بود که مردم این شاخص را نشناختند. وی خاطرنشان کرد: امام (ره) به موضوع ولایت نگاه عرفانی دارد و در جایی می‌فرمایند ولایت فقیه برای مسلمین یک هدیه الهی است که خدای تبارک و تعالی داده است.

در حاشیه این همایش تصاویر سلسله مباحث فتنه 9 دی توسط اداره اوقاف و امور خیریه دشتی در قالب نمایشگاه و همچنین 140 عکس از حضور حماسی مردم دشتی در راهپیمایی 9 دی 1388 از شهرهای خورموج، کاکی و شنبه در قالب نمایشگاهی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی به نمایش گذاشته شد. ضمنا مردم شهرستان دشتی با نوشتن طوماری ضمن حمایت مجدد خود با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و ولایت فقیه از قوه قضائیه خواستار دستگیری سرانه فتنه شدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/9:: 9:21 عصر     |     () نظر