سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا روزه‏دار که از روزه خود جز گرسنگى و تشنگى بهره نبرد ، و بسا بر پا ایستاده که از ایستادن جز بیدارى و رنج برى نخورد . خوشا خواب زیرکان و خوشا روزه گشادن آنان . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

میرحسین موسوی: من از خاتمی گله دارم / کروبی : در حال مردن هم از خاتمی جرعه آب نمیگیرم

شنیده ها حاکی از آنست که در پی دعوت اخیر مجمع روحانیون مبارز از کروبی و موسوی برای شرکت در جلسه مجمع و بیان دیدگاه هایشان، شیخ اصلاحات به تندی به این دعوت پاسخ داده است.

وی ضمن رد این دعوت، گفته است که: "اگر از تشنگی در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبی از خؤینیها و خاتمی میسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! " سپس درخصوص مسائل و کارهای ناروایی که مجمع در حق کروبی روا داشته و باعث خروج وی از مجمع و تشکیل حزب اعتماد ملی شده بود نیز مطالبی گفته می شود و از آنچه به زعم وی فرصت طلبی و معامله گری خاتمی است نیز گله می کند.

موسوی هم در پاسخ به این دعوت، ضمن رد آن، ابراز می دارد که: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد...

 

 

تورهایی به مقصد معبد بهائیان 

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از معبد لوتوس بهائیان می کنند.

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از کشور هند می کنند یکی از مهمترین برنامه های خود در این سفر را بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

بازدید از این معبد توسط تورهای گردشگری ایرانی در حالی صورت می گیرد که کشور هند دارای نقاط بسیار جذاب و دیدنی تر نیز هست اما با این حال تورهای ایرانی یکی از برنامه های ویژه خود را به بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

گفتنی است در طول بازدید ایرانیان از این معبد مبلغان بهایی که تعداد بسیار زیادی از آنها نیز ایرانی هستند به معرفی این فرقه ضاله و ارائه رایگان کتاب و جزوه به گردشگران ایرانی برای جذب آنها به این فرقه می کنند.

بدون شک نظارت جدیدب بر علمکرد برخی آژانس های گردشگری لازم و ضروری بنظر می رسد.

 

 

 

خدمات جدید بلک واتر به منافقین 

کمپانی بلک واتر جدیدترین تجیهزات جاسوسی خود را در اختیار گروهک منافقین قرار داده است.

گفته می شود بخشی از این تجهیزات شامل خودکارهایی است که توانایی اختلال در شبکه تلفن‌های ثابت و سیار را دارند. این ابزار پیشرفته که اخیراً در اختیار گروهک منافقین قرار گرفته است قرار است در اقدامات جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

گفتنی است کمپانی مزدوری بلک واتر در سال 1998 توسط برخی از اعضای سابق نیروی دریایی امریکا تاسیس شده است. این شرکت در تشریح خدمات خود متعهد می شود که علاوه بر عملیات جاسوسی، توانایی دارد ده‌ها هزار نیروی نظامی امنیتی ورزیده را در بحرانی‌ترین و حساس‌ترین مناطق جنگی در سراسر جهان به کار گمارد.

 

 

 

اعتراف تلویحی مشاور مهدی کروبی

سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

مشاور مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری تلویحا تایید کرد که سران اصلاحات خواستار معامله با حکومت شدند اما سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

عباس عبدی در گفت‌وگو با سایت ضدانقلاب "روزآنلاین" با بیان اینکه "درجه حرارت در عرصه سیاسی ایران بالا رفته"، تلویحا گفته است که میرحسین موسوی حاضر به کوتاه آمدن از برخی خواسته‌های خود شده بود اما مسئولان ایران حاضر نشدند تا حداقل خواسته‌های غیرقانونی او را نیز بپذیرند.

وی گفته است: "به نظرم بیانیه 17 مهندس موسوی اقدامی اولیه (گرچه بهتر بود زودتر صادر می‌شد) در جهت خارج شدن از این فضا بود اما انتظار می‌رفت که طرف مقابل نیز گام‌هایی را بردارد که متأسفانه چنین نشد."

گفتنی است، عباس عبدی چندی پیش از تقسیم‌بندی شهروند درجه 1 و درجه 2 دفاع کرد و مدعی شد که هر چند اصلاح‌طلبان رأی کمتری در آن انتخابات آورده‌اند اما رأی آن‌ها با کیفیت‌تر بوده است!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/9:: 11:0 صبح     |     () نظر