سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که طمعْ پدیدش آرد، نومیدی ازمیانش می بَرَد . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

آیت‌الله نوری همدانی:عملکرد سران فتنه جنایت بود

 

هر چند سران فتنه در کشور محلی از اعراب ندارند و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران راه به جایی نبردند، اما همین که به دشمنان چراغ سبز نشان دادند خود نوعی جنایت است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث و فتنه های سال گذشته در کشور از عملکرد سران فتنه و چراغ سبزشان به دشمن انتقاد و عملکرد آنان را به مثابه جنایت توصیف کرد.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم، ارتباط با قرآن را بالاترین نعمت برای انسان دانست و خطاب به حاضران تاکید کرد: شما باید قدر خود را بدانید و روز به روز خود را با این کتاب آسمانی بیشتر مانوس کنید.

وی ابراز داشت: جوانانی که در مسیر قرآن گام برمی دارند، سفرا و نمایندگان خدا هستند و باید به موقعیت و جایگاه خود توجه ویژه ای داشته باشند.

 

سران فتنه به استکبار جهانی، چراغ سبز نشان دادند

 

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به وقوع فتنه ها از صدر اسلام تاکنون راه نجات انسان را در پیروی از اهل بیت(ع) و تمسک به قرآن کریم دانست و تاکید کرد: فتنه ها همیشه از تملایلات و هواهای نفسانی نشات می گیرد.

وی تصریح کرد: افرادی که این گونه هستند فتنه را بوجود می آورند و همچنین افرادی که دور فتنه گران جمع می شوند در غیر راه خدا حرکت می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث و فتنه های بعد از انتخابات از سران فتنه به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بر اثر این فتنه، برخی ها ضربه بسیار بزرگی به انقلاب زده و بعد از گذشت سی سال از پیروزی نظام اسلامی به دشمنان و استکبار جهانی چراغ سبز نشان دادند.

وی با بیان اینکه سران فتنه دشمنان را خوشحال کردند ابراز داشت: هر چند سران فتنه در کشور محلی از اعراب ندارند و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران راه به جایی نبردند، اما همین که به دشمنان چراغ سبز نشان دادند خود نوعی جنایت است.

 

سران فتنه، نفس‌های آخر را می‌کشند

 

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه سران فتنه نفس های آخر را می کشند تصریح کرد: این حوادث نشان داد که دشمن همیشه در کمین ما است و ما باید همواره بیدار و هوشیار باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی راه نجات از فتنه ها را در توسل به قرآن کریم دانست و تاکید کرد: ما باید در هر جریانی که رخ می دهد به آموزه های دینی و قرآن کریم توسل کنیم تا در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه نشویم.

این مرجع تقلید در پایان سخنانش با اشاره به ادعاهای واهی غرب، تصریح کرد: حقوق بشر، دمکراسی و آزادی که غرب و آمریکا از آن دم می زند دروغ است و آنها برای انحراف افکار عمومی از این ترفندها استفاده می کنند..

 

 

درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارت فتنه گران

فیل کروبی و میر حسین هوس هندوستان کرده.

ترسم که نرسی به کعبه ای اعرابی ، این ره که می روی به انگلستان است.

از آنچه از تصاویر و خبرهای رسیده از نشست میرحسین موسوی و کروبی دیده و شنیده شده است از آن حکایت دارد که این دو نه تنها توبه نکرده اند بلکه  اصلا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه ملزم نیستند و به دنبال فتنه ای جدید هستند.

این دو دیروز باهم تصمیم گرفتند بر طبق سفارشات اتاق فکر لندن و رسانه های حامیشان به دنبال درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارتشان هستند.

صد افسوس و تاسف از بی خردی ایشان و از عدم شناخت این ها از مردم همیشه در صحنه که فتنه و فتنه گر را شناخته اند. به قولی به حنای سبز آنها رنگی نمانده .

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/11:: 2:0 عصر     |     () نظر