سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

جای موسوی دیگر در ایران نیست

نماینده مرم استان فارس گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

نصرالله کوهی باغ اناری، در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به اعتراض میرحسین موسوی اجرای حکم قصاص برای پنج تروریست اعدامی، اینگونه اظهار نظرها را از وی بعید ندانست و گفت: سخنان موسوی با اسلام مخالف است.

وی تاکید کرد: موسوی آنقدر در مسائل و مشکلات خود غرق شده که به هر چیزی چنگ می زند تا به خیال خود آبروی از دست رفته اش را به دست آورد.

کوهی با اشاره به اینکه اقدام پنج تروریستی که بمبگذاری کرده و موجب شهادت ده ها تن از هموطنانمان شده اند مصداق بارز مفسد فی الارض بوده و حکمشان اعدام است، گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم این تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

معتقدم موسوی از اسلام خارج شده

نماینده مردم سروستان در مجلس هشتم اضافه کرد: "متاسفانه در حالیکه قوه قضائیه باید موسوی را به دلیل فتنه انگیزی هایش طی یک سال گذشته، محاکمه نماید در این کار کوتاهی کرده و موسوی نیز از رافت اسلامی سوءاستفاده می کند.

وی تصریح کرد: موسوی با صدور چنین بیانیه ای در واقع با اجرای حکم قصاص که "نص صریح قرآن" است، مخالفت می کند.

گرچه آقای موسوی اخیرا گفته که از کشتی اسلام پیاده نشده است اما به اعتقاد کوهی "وی از اسلام خارج شده و طبق نظر مراجع فردی که مخالف نص صریح قرآن سخن بگوید، مرتد محسوب می شود."

گفتنی است که آقای موسوی در بیانیه ای پنج تروریست و بمبگذار اعدامی را "مظلومان" نامیده و اجرای حکم قصاص برای آنان را "ناعادلانه" خوانده است

 

 

دور جدید حمله به اصول دین

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

این روشنفکر که در میان اصلاح طلبان همواره در سایه عبدالکریم سروش مطرح بوده در راستای معرفی فرقه جدید موسوی اخیرا در دیدار با تعدادی از اعضای هئیت علمی یکی از نهادهای آموزشی گفته است،توحید،معاد،نبوت و برزخ قابل اثبات نیست!.

وی در ادامه با تاکید بر گفته خود و با اشاره به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرده است،نظامی هم که بخواهد بر همین اصول غیر علمی ! برپا شود،قطعا ظالمانه خواهد بود!.

این روشنفکر جریان اصلاحات از معرفی چهره امام خمینی(ره) به عنوان یکی از چهره های تاثیر گذار جهان اسلام انتقاد کرده و دلیل آن را تاسیس نظامی غیر علمی عنوان کرده است

 

 

اقدام جدید فتنه گران؛ازدواج تشکیلاتی!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند! در میان این افراد، فعالان فمنیستی، اعضای تحریریه سایت جمهوریت(از سایتهای هدایت کننده اغتشاشات سال گذشته)، وبلاگ نویسان فعال در آشوبهای سال گذشته انتخابات ، روزنامه نگاران و دگر اندیشان مرتبط با رسانه های بیگانه به چشم می خورند.  بسیاری از این افراد سابقه نشر اکاذیب ، محکومیتهای کیفری و انفصال از خدمات دولتی را درکارنامه خود دارند.

بنابراین گزارش  برخی از این افراد همچنین دارای سوابق بسیاری در زمینه هنجارشکنی و ترویج ادبیات  غیر اخلاقی در فضای مجازی هستند.

گفتنی است ازدواج تشکیلاتی برای نخستین بار توسط منافقین قدیم(گروهک تروریستی رجوی) پس از اعلام مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت . برخی آگاهان سیاسی اقدام این افراد که پس از ساختارشکنی ها و آشوبهای سال گذشته به عنوان منافقین جدید نامیده می شوند، نوعی تبعیت از مرام و شیوه آنها ارزیابی می کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/2/22:: 2:0 عصر     |     () نظر