سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
وی در مورد اقدام اخیر فتنه گران برای دریافت مجوز راهپیمایی برای 22 خرداد گفت : « فتنه گرانی که برای 22خرداد امسال تقاضای مجوز قانونی کرده‌اند را باید گفت، شما که مجوز نمی‌خواستید، چه شد؟ شما که مردم را کشتید، چه شد؟ اصلا این‌ها جرأت دارند که دیگر بیایند؟ بدانیم که این‌ها برای 22خرداد آدم کشی و اغتشاش را می‌خواهند.»

"صراط" - آیت‌الله ابولقاسم خزعلی جمعه شب در مراسم بزرگداشت معمار انقلاب ، امام خمینی در مسجد اعظم قم گفت : «در تاریخ نگاه کنید زبیر از افرادی بود که ابتدا با امام علی(ع) بود و برای این امر مقابل ابوبکر هم ایستاد، اما باید پرسید که عاقبت وی چه شد؟»

به گزارش صراط نیوز ، آیت الله خزعلی در ادامه افزود : «بسیار بودند افرادی که من سال‌ها پیش پشت سرشان نماز می‌خواندم، اما در نهایت ناجور از کار در آمدند.»

نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره اغتشاشات بعد از انتخابات اخیر گفت : «اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را چهار نفر از جمله دو فرد سید و دو غیر سید راه اندازی کردند که دو فرد سید از همه بدتر بودند ولی دو غیر سید یکی بد و دیگری بدتر بود.».

وی در مورد اقدام اخیر فتنه گران برای دریافت مجوز راهپیمایی برای 22 خرداد گفت : « فتنه گرانی که برای 22خرداد امسال تقاضای مجوز قانونی کرده‌اند را باید گفت، شما که مجوز نمی‌خواستید، چه شد؟ شما که مردم را کشتید، چه شد؟ اصلا این‌ها جرأت دارند که دیگر بیایند؟ بدانیم که این‌ها برای 22خرداد آدم کشی و اغتشاش را می‌خواهند.»

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله خمینی، گفت: در این سالگرد امسال امام خمینی(ره)، در تهران هنگامه ‌ای برپا بود، به گونه ای که انسان تصور می‌کرد، سال اول رحلت امام راحل است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: امام خمینی سال ها قبل از اسرائیل با عنوان غده سرطانی نام برده بود، اما امروزه همه دنیا وقتی که دیدند اسرائیل به کشتی‌هایی که تنها غذا برای مردم بی پناه غزه می‌برد، حمله کرد، به این سخن امام خمینی که چند سال پیش بیان کرده بود، پی‌بردند.

 

 

کروبی: غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از ما حمایت نکنند

کروبی: غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از ما حمایت نکنند،  چون متهم به جاسوسی می‌شویم!

مهدی کروبی در پاسخ به سوال یک خبرنگار نیوزویک ادعاهای خود در باره تقلب در انتخابات را تکرار کرد.
وی همچنین در پاسخ سوال کتبی این نشریه امریکایی مبنی بر اینکه "فکر می‌کنید جامعه جهانی، به‌خصوص آمریکا، باید از مبارزات مردم ایران حمایت کند؟"

گفت : دولت‌های خارجی نباید از ما حمایت کنند، چون در این صورت حکومت ما را به جاسوسی برای آنها و تلاش برای تحقق اهداف دولت‌های خارجی متهم خواهد کرد. اما من از مردم سراسر جهان و به‌خصوص ایرانیانی که در خارج از مرزهای کشور زندگی می‌کنند می‌خواهم که از جنبش مردم ایران حمایت کنند!

کروبی همچنین در پاسخ سوالی گفت: من با گروهی که هم اکنون در دولت قدرت را در دست دارند مخالفم. گفتنی است تا کنون عناصر متعدد اپوزیسیون و نیز برخی دولتهای غربی به تصریح یا تلویح از اغتشاش در ایران و سردمداران آن حمایت کرده اند که با واکنش خاصی از سوی مهدی کروبی روبرو نشده است.

 

 

همه جای ایران زندان سران فتنه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سران فتنه نیازی به زندانی شدن ندارند زیرا همه جای کشور زندان و مردم زندانبان آنها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگوی با فارس گفت: سران فتنه توانسته بودند با دروغ و نیرنگ عده‌ای را اطراف خود جمع کنند اما با مشخص شدن ماهیت اصلی، مردم متوجه هویت آنها شدند.

وی ادامه داد: پیروی دروغین از خط امام و رهبری سبب شده تا اعتماد در مردم از سران فتنه سلب شود و امروز بسیاری از حقایق مشخص شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به درخواست مردم مبنی بر دستگیری سران فتنه اظهار داشت: دستگیری سران فتنه سبب روشن شدن برخی مسائل نمی‌شد، اگرچه مردم از دستگاه قضایی انتظار برخورد شدید را داشتند اما تدبیر مقام معظم رهبری و صبر نظام موجب بر ملا شدن حقایق به مرور زمان شد.

ذوالنور با بیان اینکه همه جای کشور زندان سران فتنه است، خاطرنشان کرد: نیازی به زندانی سران فتنه نیست زیرا امروز همه کشور زندان آنها شده و مردم زندانبان سران فتنه هستند.

وی اضافه کرد: سران فتنه در هیچ مجمع عمومی نمی‌توانند حاضر شوند زیرا در این صورت مردم با آنها برخورد می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عدم بصیرت لازم برخی خواص را سبب مردودی آنها دانست و گفت: برخی خواص به دلیل عدم برخورداری از بصیرت لازم به تعبیر مقام معظم رهبری در این امتحان مردود شدند و عده‌ای نیز با توصیه‌های رهبری و روشنگری ایشان و نیز مشخص شدن هویت اصلی فتنه‌گران توبه کردند و به دامن نظام بازگشتند.

ذوالنور ملاک پایبندی به آرمان‌های امام و رهبری را تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: ملاک پایبندی تمام مسئولان نظام به آرمان‌ها و اندیشه‌های بلند امام(ره) و رهبری، تبعیت از ولایت فقیه است زیرا حقیقت آرمان‌های امام راحل در این امر بود.

وی با اشاره به اینکه برخی خواص نسبت به آرمان‌های امام(ره) بی‌توجه هستند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از خواص به آرمان‌های امام برای صدور انقلاب به جهان و دفاع از مستضعفان توجه ندارند و کار را به جایی رسانده‌اند که وقتی رئیس جمهور در راستای نابودی رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید به او حمله می‌کنند که در واقع حمله به آرمان‌های امام(ره) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دفاع از مردم مظلوم فلسطین را جزو آرمان‌های بلند امام(ره) ذکر کرد و اظهار داشت: امام(ره) می‌خواست پرچم اسلام را در تمام قله‌های جهان برافراشته کند اما امروز برخی مسئولان از آرمان‌های امام فاصله زیادی دارند.

ذوالنور گفت: دشمنان نظام اسلامی برای از بین بردن ارزش‌های انقلاب و اسلام قسم خورده‌اند و با توجه به اینکه در داخل کشور سران فتنه نیز زخمی هستند و ممکن است در آینده به صورت خطرناک ظاهر شوند و مردم باید هوشیار باشند و با آمادگی کامل در فتنه‌های بعدی حاضر شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/16:: 10:51 عصر     |     () نظر