سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از سران فتنه گفت: آیا شبکه‌های غربی بدون دلیل از میرحسین موسوی حمایت می‌کنند؟

به گزارش «شبکه خبر دانشجو»، به دلیل حضور نیافتن شکوری راد در مناظره «وارثان خط امام» که عصر دیروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویان در حضور حجت الاسلام رسایی به برپایی تریبون آزاد پرداختند.

در ابتدا به دلیل آزادی سیاسی که بسیج دانشجویی مطرح کرد، فرصت به یکی از دانشجویان مخالف داده شد.

وی ابتدا بیانیه بسیج دانشجویی را مورد نقد قرار داد و گفت: باید تکلیف و موضع مشخص شود؛ چرا نمایندگان مجلس در مقابل بعضی از اصول هیچ واکنشی نشان نمی دهند، اما در مقابل فردی مانند مطهری موضع گیری می کنند و تا جایی پیش می روند که می خواهند وی را از فراکسیون مجلس خارج کنند.

این دانشجو ادامه داد: من دارای دستبند سبز هستم و بارها به اغتشاشگری متهم شده ام، اما جنبش سبز، جنبش موسوی و کروبی نیست و بر طبق توصیه مقام معظم رهبری همه را دعوت به بصیرت می کنم.

در ادامه تریبون آزاد یکی از دانشجویان در پاسخ به دانشجوی اول گفت: چرا تمامی شبکه های غربی از شما دفاع می کنند؟ آیا واقعا دولت های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بدون دلیل برای اشخاصی مانند کروبی و موسوی هزینه می کنند؟ و اگر اینها مقید چنین حرف هایی نیستند چرا پشت رهبری را نمی گیرند؟

دانشجوی دیگر ادامه داد: افرادی که مدعی خط امام هستند باید در جهت خط امام قدم بردارند، نه اینکه صحبت های امام را دستاویز خود کنند؛ چرا که مطابق فرمایش امام، «روزی که آمریکا از ما دفاع کرد، روز عزاست.»

وی تصریح کرد: برخوردی که در روز 14خرداد با سید حسن شد پاسخ طبیعی مردم به عملکرد یک سال گذشته وی بود.

این دانشجو خطاب به سید حسن خمینی بیان داشت: هنوز 20 سال از فوت امام خمینی(ره) نگذشته و دانشجویان می خواهند این قضیه را به شما گوشزد کنند که بر طبق نظرات امام راحل گام بردارید.

 

 

حجت الاسلام رسایی خطاب به موسوی:

حجت الاسلام رسایی در برنامه ای که قرار بود عصر دیروز در قالب مناظره با عنوان «وارثان خط امام» با حضور شکوری راد در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود، حضور یافت و به دلیل حاضر نشدن عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت به سخنرانی پرداخت. 

وی با بیان اینکه 14 عنوان کتاب های تحت تالیفش در دوران اصلاحات توسط مهاجرانی زیر تیغ سانسور رفت، افزود: با روی کار آمدن دولت هاشمی رفسنجانی بدترین انتقادها به سوی دولت موسوی نشانه رفت تا جایی که حتی مراسم خداحافظی برای میرحسین موسوی برگزار نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به صحبت های میر حسین موسوی مبنی بر اینکه خیانتی که هاشمی رفسنجانی به ایران کرده هیچ کس انجام نداده است، اذعان داشت: هاشمی رفسنجانی معتقد بود بعد از جنگ باید کشور را ساخت و زمینه دولتی پرکار و پرخرج را ایجاد کرد، اما دولت اصلاحات خاتمی، پرکاری دولت سازندگی را نداشت، ولی مانند آن پرخرج بود و این دو دولت با حکومت های ائمه اطهار که دولت های پرکار و کم خرج هستند دارای تناقض بودند.

رسایی افزود: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سازندگی در کشور، خود را مجبور به استفاده از کسانی کرد که تعهد کمتری به نظام داشتند، اما دارای تخصص بودند که این راه برخلاف شاخص امام است؛ زیرا به دلیل بار دنیوی مدیریت، بین این مقوله و مسئولیت تفاوت قائل بودند، بر این اساس شاهد بوجود آمدن طبقه تکنوکرات، اشرافی گری و ایجاد تورم در دولت وی بودیم.

وی علت قهر مردم با صندوق های رای را اشرافی گری دولت سازندگی دانست و عنوان کرد: اشراف گرها کم کم خود را رقیب مردم دانستند و مردم این را حس کردند که عده ای که در کشورشان حاکمیت می کنند با آنها یکرنگ نیستند و در قالب اعتراض به این قوم دو جریان منتقد دولت و موافق دولت شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به زمینه فعالیت روزنامه سلام گفت: مردم برای فرار از چهره کریه دولت هاشمی به اصلاحات روی آوردند، اما اتفاقی که افتاد این بود که خاتمی با پز، رای مردم را گرفت، ولی راهی را بوجود آورد تا تمامی مدیران دولت سازندگی به اصلاحات ریزش کنند.

رسایی در ادامه تصریح کرد: در دوران خاتمی احزاب حاکم بودند، نه مردم و لذا احزاب از وی سهم خواهی می کردند؛ با برگزاری انتخابات نهم ریاست جمهوری، افرادی که تخریب کنندگان هاشمی رفسنجانی در مجلس ششم بودند به تقدیس کنندگان وی تبدیل شدند و میرحسین موسوی که می گفت هاشمی خیانتکار است به صورت ناخودآگاه در دفاع از هاشمی بیانیه داد.

وی با اشاره به رای آوری احمدی نژاد گفت: مردم از ترس هاشمی رفسنجانی به آغوش وی پناه بردند که در این انتخابات جنگ بین اصول گرا و اصلاح طلب نبود، بلکه جنگ بین فقر و غنا بود که به گفته امام این جنگ حقیقی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مدل دولت احمدی نژاد به حکومت های اهل بیت نزدیکتر است، ادامه داد: در انتخابات دهم صف بندی ها به هم خورد و شاهد اصول گرایانی مانند ناطق نوری بودیم که برای میرحسین موسوی سینه می زدند؛ در این انتخابات دو جریان مدافع اشرافیگری و مبارزه با فساد بوجود آمد.

رسایی سبزهای موجود در جامعه را به چهار دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول سبزها سبز مقدس هستند که 70 میلیون جمعیت دارند، دسته دوم سبز محترم نام دارند و آنهایی هستند که پای صندوق رای آمدند؛ زیرا اگر آنان نبودند حماسه 40 میلیونی رخ نمی داد؛ چرا که هر کسی که پای صندوق رای آمد در اصل نظام جمهوری اسلامی را تایید کرد.

وی دسته سوم سبزها را سبزهای معترض نامید و عنوان کرد: تعداد معترضان در کل کشور دو میلیون نفر بود که روز به روز نیز ریزش کردند، اما دسته چهارم، سبزهای منحرف هستند یعنی همان هایی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند و عکس امام را پاره کردند که باید با آنها به طرز جدی برخورد کرد؛ آنان افرادی هستند که اصلا در انتخابات شرکت نکردند و از طریق آقازاده فراری برای ایجاد اغتشاش در کشورتامین شده بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به موسوی تاکید کرد: شمایی که دولت نهم را قانون گریز می نامید آیا قانونی که توسط آن در انتخابات شرکت کردی، قبول داری؟ اگر چه حتی ممکن است ظاهری از خیرخواهی داشته باشی، اما این یک سال چه کسی از قانون می گریخت و این اعمال نشانه ای از زدن مهر باطل به روی خودت است.

رسایی با اشاره به بیانیه های قانون شکن و قانون گریز میرحسین موسوی گفت: این چه خط امامی است که مجموعه حیوانات از گوگوش تا سروش در آن جمع شده اند؟ امام می گوید همه اینها نجس هستند و هر زمانی که آنان از شما تعریف کردند به خودتان شک کنید؛ این نشانه سبزهای منحرف است که واسطه بیگانگان هستند، اما ما انقلاب را مجانی بدست نیاوردیم که بگذاریم چنین افرادی آن را از ما بگیرند.

وی در ادامه افزود: تفاوت های جنگ نرم و سخت در این است که در جنگ سخت همه چیز اسرار نظامی است، اما در جنگ نرم دانستن حق مردم است؛ در جنگ سخت کافی است دشمن را بشناسی، ولی در جنگ نرم شناخت دشمنی دشمن سخت تر است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وارثان خط امام و رهبری در نماز جمعه 14 خرداد راه را تبیین کردند، تصریح کرد: دلیل اینکه دشمنان، امام و خط امام را از آن خود می دانند، اما با ولایت فقیه به دشمنی پرداخته اند این است که مانند قضیه عمر در زمان رحلت پیامبر اکرم عمل می کنند و می گویند قرآن کافی است.

رسایی ادامه داد: از نظر عمر قرآن یک کتاب است که هر کس می تواند به نفع خودش تفسیر کند، اما اهل بیت و قرآن صامت هستند و در مقابل منحرفان می ایستند و عمران زمانه، امام را صامت و ولی فقیه را ناطق می نامند و تا جایی پیش می روند که با به نمایش گذاشتن مستند شاخص دادشان گوش آسمان را کر می کند.

وی خاطرنشان کرد: چرا با گذشت 20 سال از ارتحال امام هنوز مردم وی را دوست دارند؛ زیرا امام بین فرزندش و نظام، نظام را برگزید، اما هاشمی رفسنجانی فرزندش را تایید کرد و مجبور شد در 22 بهمن با چندین حلقه حفاظتی بین مردم حاضر شود.

 

 

 

شیوه جدید سوداگران برای فروش فیلم‌های مبتذل

فروشندگان فیلم‌ها ی مبتذل در قالب فروش فیلم‌های مجاز به صورت مخفیانه اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل می‌کنند.

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/21-3-1389%5CIMAGE634118472106406250.jpg

بعد از اجرای طرح امنیت اجتماعی در تهران توسط نیروی انتظامی و جمع‌آوری تعداد قابل توجهی از فیلم‌های مبتذل و مستهجن از سطح شهرها، ‌‌ای نبار فروش اینگونه از فیلم‌ها به شیوه دیگری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار«جوان»،‌‌ فروشندگان این فیلم‌ها در قالب فروش فیلم‌های مجاز به صورت مخفیانه اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل می‌کنند.

گفتنی است این افراد برای جذب مشتریان خود و‌بویژه جوانان و فروش فیلم‌های مبتذل از اصطلاحاتی نظیر فیلم‌های مجردی، ‌فیلم تنهایی و فیلم‌های تکی استفاده می‌کنند و درحقیقت خرید و فروش این نوع از فیلم‌ها به صورت مخفیانه و در زیر پوست شهر انجام می‌شود.

با توجه به اجرای رزمایش امنیت و آرامش توسط نیروی انتظامی در چند روز گذشته در سطح شهر تهران به نظر می‌رسد فرصت مغتنم است که این نیرو با تمام قوا در صدد برخورد قاطع با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اخلاقی جامعه باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/3/21:: 5:53 عصر     |     () نظر