سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شنیدم مردی از امام صادق علیه السلام می پرسید :«کسی می گوید که دوستت دارم . من از کجا بدانم که [واقعا] دوستم دارد ؟». [صالح بن حکم]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: سازمان منافقین خلق مسئول اقدامات تروریستی زیادی علیه مردم عادی در ایران بوده و هرگز به طور شفاف خشونت را نکوهش و انکار نکرده است.

به گزارش ایرنا، بری مارستن در این بیانیه که برای ایرنا ارسال کرده، نوشته است: به عنوان یک اصل، دولت انگلیس هیچ گونه تماسی با این سازمان ندارد و ما معتقدیم که این گروه از هیچ گونه حمایت عمومی در ایران برخوردار نیست.

وی گفت: ما اقدامات تروریستی گروههای جنایتکاری نظیر جندالله(گروهک ریگی) و سازمان منافقین
خلق به ویژه حملات وحشیانه آنها به مساجد ، نیروهای امنیتی و مردم بی‌گناه در ایران را محکوم کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: ما تروریسم را بسیار جدی می‌گیریم، بنابراین ما در اصول آماده همکاری با مقامات ایران درباره شواهد و مستندات مربوط به اعمال تروریستی واقعی هستیم.

به دنبال دستگیری اعضای دو تیم از گروه تروریستی منافقین که قصد بمب گذاری و اقدامات ایذایی علیه مردم و نظام را داشتند و بر مبنای یافته هایی مبنی بر حمایت انگلیس و چند کشور غربی دیگر از اجرای اقدامات تروریستی توسط این گروه، سفیر انگلیس در تهران روز گذشته به وزارت امور خارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران در خصوص این موضوع به وی ابلاغ شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:44 عصر     |     () نظر