سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

صدای ناله بی بی سی به گوش می رسد


راجر هاردی کارشناس موسسه وودرو ویلسون واشنگتن در سایت بی بی سی نوشت: چه قدر در اشتباه بودیم. وقتی ناآرامی ها در تونس شروع شد، بیشتر کارشناسان از جمله خود من می گفتیم زین العابدین بن علی، مرد قدرتمند تونس که سال ها زمام امور این کشور را در دست داشته، این ناآرامی ها را سرکوب می کند و می ماند.


وقتی او به طور ناگهانی فرار کرد و ناآرامی ها به مصر کشید، بیشتر کارشناسان از جمله خود من گفتیم مصر تونس نیست و حسنی مبارک قدرتمند که سالها بر مصر حکمرانی کرده، ناآرامی ها را سرکوب می کند و می ماند. وقایع چند هفته اخیر، با همه پیش بینی ها و انتظارات در تناقض بود و باعث شد حتی کارآزموده ترین ناظران هم در پیش بینی اینکه منطقه به کجا می رود، ناتوان باشند.


هاردی اضافه کرد: برخورد دولت باراک اوباما در بحران مصر، نامناسب بود و اتحادیه اروپا هم خیلی بهتر از آمریکا عمل نکرد. اما حتی اگر غربی ها در این مورد با اعتماد به نفس و محکم هم واکنش نشان می دادند، مسئله اساسی و بنیادین همچنان به قوت خود باقی می ماند. از چند دهه قبل، ثبات در این منطقه برای غرب اولویت اصلی بوده و بیش از دموکراسی و حقوق بشر اهمیت داشته است.


یک درس دردناک برای قدرت های غربی این است که نفوذشان حتی بر کشورهایی که کمک مالی بزرگ به آنها می کنند، تا چه حد ناچیز است. پول، عشق و محبت ایجاد نمی کند و زمانی که هوا پس است، نمی توان با آن یک متحد نزدیک را از خشم مردم نجات داد.


 


 



رفتار مشکوک شهرداری در حمایت از فتنه گران


 


تیتر امروز روزنامه همشهری به قیمت ??? تومانی بلیط مترو اختصاص داشت. موضوعی که در روز ?? بهمن همزمان با تلاش فتنه گران برای برهم زدن نظم شهر مشکوک به نظر می رسد


به گزارش خبرنگار افشانیوز، تیتر روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران، در حالی امروز به افزایش چند برابری نرخ بلیط مترو اختصاص داشت که همزمان با این حرکت قطارهای مترو در برخی از ایستگاه‌ها توقف نمی کنند و حجم مسافر در این ایستگاه بیش از اندازه افزایش یافته است.



این موضوع در حالی است که فتنه گران تصمیم دارند امروز با برگزاری راهپیمایی نظم شهر را برای تحقق برخی از خواسته‌هایشان برهم بزنند. البته این موضوع در گذشته نیز سابقه داشته است و پیش از این مشاهده است که در ایام اغتشاشات خطوط اتوبوس بی آر تی از حمل و نقل مسافران امتناع می کردند تا به نوعی باعث شلوغی خیابانها بشوند. در ایستگاه‌های مترو نیز چنین وقایعی روی می داد و ازدحام بیش از حد جمعیت باعث ایجاد فضا برای فتنه گران شده بود.



شناسایی تیم رسانه ای ضد انقلاب در یکی از بوتیکهای چهارراه ولی عصر


با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از تیمهای رسانه ای گروهک نفاق در بوتیکی در حوالی چهارراه ولی عصر، شناسایی و دستگیر شد.


بر اساس آخرین اخبار، جریان نفاق که از نتایج حماسه بی نظیر 22 بهمن مردم ایران و مصر در بریدن دست استکبار عصبانی است و از سویی دیگر از فراهم آوردن جمعیت حداقلی ضد انقلاب برای خرابکاری های برنامه ریزی شده شکست خورده بود، با استفاده از تولید انبوه اخبار غیر واقعی و اغراق آمیز و مخابره آن به سایت ها و رسانه های ضد انقلاب به فضا سازی کاذب   می پرداخت.


اما با بیداری و حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی این شیطنت  در نطفه کور شد؛ به گزارش خبرنگار جهان تیمی از نیروهای رسانه ای منافقین در یکی از بوتیک های اطراف چهارراه ولی عصر با لپ تاپ و تجهیزات ارتباطی مستقر شده و درب بوتیک را از پشت بسته بودند و خبرهای خود را به طور آنلاین از طریق اینترنت ماهواره ای به رسانه های ضد انقلاب مخابره می کردند.


در همین حین نیروهای انتظامی و امنیتی ضمن شناسایی به موقع محل، وارد بوتیک شده و همه را دستگیر می کنند.  


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/25:: 11:34 عصر     |     () نظر