سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
باز هم حمایت آمریکا از اغتشاش گران
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اغتشاشگران و عوامل فتنه در ایران که روز گذشته به خیابان‌ها آمدند، گفت که آمریکا در کنار معترضین ضد‌دولتی ایران ایستاده است.

  "هیلاری کلینتون " روز گذشته در واکنش به تظاهرات خیابانی اغتشاشگران در تهران تصریح کرد: آنچه ما امروز در ایران شاهد آن هستیم، عهد با شجاعت مردم ایران است.

اظهارات کلینتون پس از دیدار با قانونگذاران جمهوری‌خواه ایراد شد. وی با حمایت از جریان فتنه در ایران گفت: ما آرزو داریم که مخالفان و مردم شجاع در خیابان‌ها بتوانند همان فرصتی را که در مصر شاهد آن بودیم و مردم مصر هفته گذشته توانستند از آن استفاده کنند، به‌دست آورند.

بعدازظهر روز گذشته در تجمعی غیرقانونی، عناصر منافقین و سلطنت‌طلبان به خیابان‌ها آمدند که این تجمع همچون گذشته ناکام ماند.

روز یکشنبه هفته جاری، وزارت خارجه آمریکا برای اولین بار بخشی از توییتر را راه‌اندازی کرد که به‌صورت فارسی تغذیه می‌شد و این بخش برای عوامل فتنه راه‌اندازی شده بود.

درحالی‌که افراد تجمع‌کننده اعلام کرده بودند که درصدد هستند در حمایت از مردم تونس و مصر راهپیمایی کنند، در تجمع غیر‌قانونی خود در برخی از خیابان‌های شهر تهران که با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هیچ شعاری در حمایت از آنها سر داده نشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:33 عصر     |     () نظر