سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

موسوی‌‌ و کروبی ‌از منافقین‌ هم ‌بدترند

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر این نکته که جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد، تصریح کرد: موسوی و کروبی در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند.
 متن بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به شرح ذیل است:

"آیا ندیدید کسانی که طرح دوستی با گروهی که مورد غضب خداوند بودند، ریختند خداوند عذاب شدیدی برای آنها فراهم ساخته است.... "14و 15 مجادله پس از حماسه تاریخی 9 دی و 22 بهمن 88 در حالی که نظام در حال فروپاشی امپریالیسم و دشمنان سفاک این مرز و بوم نگران جلوه‌های دیگری از شکوه اتحاد و عظمت همبستگی آمیخته با بصیرت ملت ایران بودند، یک بار دیگر زوزه گرگ‌های زخمی دندان به خون مستضعفان آغشته و در کمین نشسته از قلم‌های ناپاک و حلقوم کثیف مشتی وطن‌فروش، منحرف و فاسد شنیده شد که حقیقتا آیه شریفه 43 سوره فرقان به خوبی وصف‌شان نموده است.. " آیا دیدی کسی را که هوای نفسش را معبود خویش قرار داده است؟ آیا تو می‌توانی او را هدایت کنی؟ "

بیانیه‌ای که توسط آن دو عنصر فاسق و خودفروخته سیاسی یعنی موسوی و کروبی طی هفته گذشته در پوشش حمایت از مردم مصر و در باطن احیای نهضت مرده سبز نفاق، منتشر شد چند نکته قابل تأمل داشت: اولا اینکه امثال این دو تفاله آمریکا و غرب در هر جای دیگر دنیا با حکومت‌ها چنین رفتاری داشتند، ذره‌ای لطف و ترحم که امروز از آن بهره می‌برند شامل‌شان نمی‌شد اما جالب است که همچنان با بی‌آبرویی تمام بیانیه می‌نویسند.

ثانیاً در حالی که مردم خود را برای راهپیمایی میلیونی 22 بهمن آماده می‌کردند انتخاب 25 بهمن برای راهپیمایی یعنی اعتقاد نداشتن و به رسمیت نشناختن روز 22 بهمن همانروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه یعنی عبور از نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون چند صد هزار شهید.

ثالثا، تظاهرات به نام حمایت از مردم مصر بود؛ نکته جالب و مضحک این است که حسنی مبارک، عزیز اسرائیل و آمریکا بود. میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم عزیز آمریکا و اسرائیل هستند. پس این تناقض را چه می‌شود. همان آمریکایی که حسنی مبارک دفاع می‌کرد و همان صهیونیست‌ها که نگران رفتن مبارک بودند همانها هم حامیان اصلی این دو نفر رأس‌الفتن هستند. در واقع مبرهن است که اینها مبارک‌های اسرائیل و آمریکا در ایران هستند.

حمایت این مبارک‌ها از تظاهرات ضد مبارکی در مصر یک دروغ بزرگ دیگر مضاف بر خدعه‌های قبلی آنهاست.

رابعا زنده کردن جریان نفاق و برانداز که حدود یک سال پیش در 9 دی 88 به کما رفت و در 22 بهمن همان سال در گورستان خشم مردم دفن شده است پروژه این نااهلان نابخرد و کینه‌توز بود. که البته مثل دفعات قبل در محاسبات خود دچار اشتباهی بزرگ در تحلیل از شرایط سیاسی مردم و جامعه شدند و باز هم نزد افکار عمومی تحقیر شدند.

آیا نمی‌دانند 2 سال است مردم به یاد آنها در مساجد و تکایا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دهند؟ هر چند از نگاه ما آن 2 نفر (موسوی و کروبی) در حکم ناکثین ولو بدتر از آنها یعنی منافقین قرار دارند و آنها را خروج یافته از دین و کتاب خدا می‌دانیم اما آیات 119 و 120 سوره آل عمران را متذکر شان می‌شویم. "شما کسانی هستید که آنها را دوست می‌دارید. اما آنها شما را دوست نمی‌دارند... اگر نیکی به شما برسد آنها را ناراحت می‌کند و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ بدهد خوشحال می‌شوند "

هان دوستان دیروز و دشمنان امروز انقلاب به راستی که رابطه شما با دشمن مصداق ایه فوق است.

بدانید از نظر نویسندگان این بیانیه شما و اعوان و انصارتان مرتد و خروج یافته از دین هستید.

جنگ با انقلابی که امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و انقلابی که اسلام را زنده کرد و هم‌دستی با دشمن برای براندازی نظام حکم محاربه با امام زمان را دارد.

موضوع مهم دیگری که روز گذشته در حادثه‌ای مشکوک رخ داد کشته شدن یک جوان دانشجوی دانشگاه هنر در تهران بود که بوی توطئه‌ای دیگر و تکرار سناریوی نخ نمای ندا آقاسلطان را به مشام می‌رساند.

بلاشک مسبب ریخته شدن خون این جوان مثل تمام خون‌هایی که پس از فتنه ریخته شده موسوی و کروبی هستند.

فضا دادن به اجرای پروژه‌ها و تاکتیک‌های شیطانی دشمن برای تحریک احساسات و عواطف مردم و نیز خوراک خبری برای دستگاه‌های تبلیغاتی غرب به منظور از سرگیری فتنه‌های داخلی و انحراف افکار عمومی از موضوع مصر در منطقه و نیز تضعیف اقتدار رو به گسترش نظام و دولت در عرصه بین‌المل بازی کثیفی است که همه از آن آگاهند و به خوبی نسبت به آن بصیرت دارند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشته شدن این جوان دانشجو را به عموم دانشگاهیان ایران تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که آن دانشجو قربانی فساد و توطئه 2 راس فتنه یعنی موسوی و کروبی شده است و ضمن هشدار نسبت به پیراهن عثمان بلند کردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوری‌ و بی‌درنگ با سران فتنه یعنی موسوی و کروبی آن 2 شرور که فی‌الحال از روی حقه و بغض و کینه خود را به عمله‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در ایران تنزل داده‌اند را مطالبه می‌دارد و صراحتا می‌گوید در صورت کوتاهی در برخورد با آنها، راه محاکمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 12:33 عصر     |     () نظر