سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/9-4-1389%5CIMAGE634134950069473750.jpg

تقسیم کار جدید سران فتنه

کروبی هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس ا با توجه به اینکه فاز خروج عوامل فتنه از کف خیابان مدتی است کلید خورده است و از سوی دیگر جریان فتنه که در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری نتوانست اقدام موثری انجام دهد و هواداران خود را به خیابان ها وارد نماید اقدام به بازنگری در سیاستهای خود برای جذب هوادار نموده است.

بنابر این گزارش در آخرین جلسه یکی از اتاقهای فکر بالادستی این جریان تصمیمات جدیدی برای ادامه حیات جریان فتنه و نگه داشتن سران فتنه در جلوی چشم مردم گرفته شده است.بنا بر تصمیمات این اتاق فکر فتنه گران بدلیل ریزش شدید نیروها و نداشتن هوادار برای به صحنه آوردن آنها در مواقع لزوم و به منظور حفظ ارتباطات خود قصد دارند رهبران فتنه را در محافل مختلف مدیریتی شرکت دهند.

بنابراین گزارش تصمیم گرفته شده افرادی نظیر موسوی و خاتمی که سابق بر این فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی داشته اند در بخشهای مختلف مدیریتی که تحت نظر این جریان قرار دارد به کار گرفته شوند. از سوی دیگر افرادی نظیر مهدی کروبی  که هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس است"! باید همچنان به مناسبتهای مختلف در جمعهای مختلف حضور پیدا کند و همچنان بر ادعاهای گذشته خود پافشاری کند و مرتب تاکید کند که " تا حق مردم را نگیرد کوتاه نخواهد آمد".

این گزارش حاکی ازآن است که  پس از آنکه میرحسین عملاً از صحنه مدیریت بر دستگاه های دولتی حذف شد، بر همین اساس با حمایت شدید برخی بزرگان پشت پرده ، در جلسه هیدت مدیره دانشگاه آزاد شرکت نمود تا به عضویت هیئت مدیره درِآید.

بر همین اساس یکی از سایت های فتنه گران ادعا نموده است که قرار است میرحسین به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآید. حال مشخص نیست که چرا هیئت امنای دانشگاه آزاد اصرار دارد که دانشگاه به جای اینکه نقش علمی خود را ایفا کند به نقش سیاسی شناخته شود؟

از سوی دیگر گفته می شود میرحسین پس از مشورت با مشاورانش پذیرش  مسئله عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد را منوط به برآوردن شدن شرایط زیر نموده است:

1-    من با عضویت در هیئت مدیره همچنان به کاری سیاسی می پردازم و در مقابل دورغهای نظام و دولت کودتایی خواهم ایستاد.
2-    باید در یکی  از دانشکده های مهم دانشگاه آزاد تدریس نمایم.
3-   خانم رهنورد نیز رئیس یکی از دانشگاه های شعبه تهران دانشگاه آزاد شود.
4-    برخی از مشاورانم باید به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآیند.
5-    یک دفتر مناسب با اتاق جلسات در اختیارم قرار گیرد تا بتوانم جلسات خود را در دانشگاه آزاد برگزار نمایم.

از جمله مواردی دیگری که سران فتنه قصد حضور در آنها را دارند موسسات غیردولتی و NGO ها، حضور در دانشگاه ها و ... می باشد.

 

 

 

سران فتنه همه‌جا با واکنش مردم روبه‌رو می‌شوند
محاکمه در دادگاه افکار عمومی

«سر قبر پدرم هم نمی‌توانم بروم.» این جمله‌ای است که شیخ مهدی کروبی پس از مواجهه با مردم معترض به وی به زبان آورده است.

«سر قبر پدرم هم نمی‌توانم بروم.» این جمله‌ای است که شیخ مهدی کروبی پس از مواجهه با مردم معترض به وی به زبان آورده است.اما این پایان بخش مواجهه مردم انقلابی با یکی از سران فتنه سال 88 نبود، چراکه وی اخیراً هم به هنگام حضور در مراسم ختم پدر دکتر عارف با امتی روبه‌رو شده است که وی را با شعارهای خود از مسجد بیرون کردند.نمونه این برخوردهای امت انقلابی با مهدی کروبی شاید از تعداد انگشتان دست خارج شده باشد و این موضوع را به امری طبیعی برای کروبی در مراجعتش به اماکن عمومی تبدیل کرده باشد.

شروع ماجرای برخوردهای مردم با سران فتنه به راهپیمایی روز قدس بازمی‌گردد که با دعوت سران فتنه عده‌ای روزه‌خوار قصد برهم زدن امنیت و نظم روز قدس را داشتند.در این حال مردم که به بازگشت و توبه سران فتنه امیدی نداشتند با شعار مرگ بر منافق، کروبی، خاتمی، موسوی و حامیانشان را از جمعشان بیرون کردند.اما این حرکات مردم درس عبرتی برای آنها نشد و آنها همچنان به رفتارهای فتنه‌گرانه خود ادامه دادند و همین موضوع باعث شد که مردم به صورت خودجوش رفتارهای تندتری را نسبت به این افراد در پیش بگیرند.

پرتاب لنگه کفش به سوی کروبی در نمایشگاه مطبوعات، تجمع در مقابل محل اقامت کروبی در قزوین، تجمع در مقابل محل اقامت وی در شهر قم و شعار علیه وی به هنگام حضور در مرقد امام، تنها گوشه‌ای از اخبار برخورد مردمی با کروبی است که تاکنون منتشر شده است.این موضوع در حالی است که اعضای ستاد مردمی پیگیری مجازات سران فتنه نیز بارها در مقابل منزل این سرکرده فرقه سبز تجمع و خواستار اعمال قانون در قبال وی شدند.

تاکتیک برخورد با کروبی برای مظلوم‌نمایی

اما در میان این برخوردهای مختلف مردمی با سران فتنه نکته جالب این است که بیشترین حجم برخورد مردمی با شیخ مهدی کروبی بوده و نفراتی نظیر موسوی و خاتمی کمتر در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند و تاکنون برخورد شاخصی از سوی مردم با این دو تن صورت نگرفته است.

این موضوع نشان می‌دهد که اتاق فکر فتنه همچنان تصمیم دارد روی موسوی و خاتمی سرمایه گذاری کند و پرستیژ این دو نفر را برای هدایت معدود نیروهای باقی مانده جریان حفظ کند. این تصمیم در آخرین جلسه یکی از اتاق‌های فکر بالادستی این جریان گرفته شده است.در این جلسه در خصوص نقش مهدی کروبی نیز تصمیماتی گرفته شده است و در نظر دارند مهدی کروبی که هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه کتک خورش ملس است! به مناسبت‌های مختلف در جمع‌های مختلف حضور پیدا کند و همچنان بر ادعاهای گذشته خود پافشاری کند و مرتب تاکید کند که تا حق مردم را نگیرد کوتاه نخواهد آمد.آنها می‌گویند، در صورت برخورد مردم با وی نیز پروژه مظلوم نمایی آغاز و موضوع برخورد مردمی را برای بدنام کردن حاکمیت به نظام نسبت می‌دهیم.

سکوتی به معنای محاکمه

اما به راستی چرا به رغم تمامی اقدامات خلاف قوانین سران فتنه و همچنین وجود خواست مردمی برای این محاکمه و از سوی دیگر آمادگی دستگاه قضایی برای برگزاری جلسات محاکمه و همچنین ارائه دادخواست تاکنون هیچ اقدامی برای محاکمه آنها نشده است؟

آنچه مسلم است، این جماعت از ابتدای طرح موضوع تقلب در انتخابات تا امروز دارای یک سری پایگاه‌های اجتماعی در میان مردم بوده‌اند که این پایگاه‌ها با مرور زمان و روشن‌شدن ادعاهای دروغین آنها هر روز رو به اضمحلال است. این روند تا آنجا ادامه داشته است که با گذشت یک سال از بروز فتنه 88 این پایگاه‌های اجتماعی به حداقل ممکن رسیده و هواداران آنها تنها به منافقین داخلی و معاندین با نظام جمهوری اسلامی محدود شده است.

بنابراین اگر در این مدت برخورد قضایی با آنها صورت می‌گرفت این شائبه در ذهن حامیان فریب‌خورده سران فتنه به وجود می‌آمد که ممکن است ادعاهای آنان صحت داشته و نظام برای ساکت کردن دست به محاکمه آنها زده است.اما صبر و تحمل بالای نظام، توأم با بصیرت بخشی خواص و فرزندان انقلاب در خصوص این فتنه باعث شد که اکثر این فریب‌خوردگان دیگر ادعاهای فتنه‌گران را باور نکنند و به راه نظام و انقلاب بازگردند. تمامی این صبر و مماشات با سران فتنه در حالی صورت می‌گرفت که تعدادی از مقامات بلند‌پایه امنیتی و قضایی متن دادخواستی علیه سران فتنه تهیه کرده بودند و منتظر اشاره مقامات عالی رتبه کشور برای دستگیری و محاکمه این افراد بودند.

بنابراین امروز شاهد هستیم که به رغم وجود آزادی های فردی در کشور، ایران به یک زندان بزرگ برای سران فتنه تبدیل شده است.آنها از ترس برخورد مردمی، جرأت حضور در هیچ نقطه‌ای از کشور را ندارند، چرا که مردم خود به صورت خودجوش حسابشان را با کسانی که 8 ماه امنیت و آسایششان را مورد خطر قرار داده بودند، تسویه می‌کنند. آنها نیز برای در امان ماندن از این برخوردهای مردمی، با خودروهای شیشه دودی و در پناه محافظان مسلحی که نظام در اختیار آنها قرار داده است، مشغول تردد در خیابان و شهرها برای حضور در جلسات فتنه‌گری خود هستند. دیگر جایی برای فتنه‌گران نیست.

 

 

 

22خرداد که نشد، بچسبید 18 تیر را!

دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم! سایت صهیونیستی بالاترین نوشت: دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم!

«دوستان ما به کدام سمت در حرکتیم؟ سکوت در خیابان کم بود، سکوت در اینترنت هم حاکم شد. الان امثال شریعتمداری چه می گویند؟ لابد می گویند جنبش سبز در فضای مجازی هم منکوب شد».

سایت مرکز اسناد نوشت:سایت صهیونیستی بالاترین که به ویژه طی 6 ماهه گذشته وضعیت رقت باری را در زمینه دمیدن در حباب جنبش سبز و توهم آشوب خیابانی سپری می کند، ضمن درج مطلب فوق نوشت: نه دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم.

این در حالی است که سایت مذکور در مطلب دیگری اذعان کرد: صبر و استقامت راهکاری است که حامیان حکومت به خوبی در حال انجام آن هستند در حالی که همت و کوشش ما در حال کوشش است و این زنگ خطری برای ماست.

«بالاترین» چندی پیش تصریح کرده بود حامیان مجازی جنبش سبز، دچار Overdose (مسمومیت منتهی به مرگ ناشی از زیادروی در مصرف غیرمجاز دارو) شده و همه چیز را توأم با توهم می بینند. با این اوصاف، شنیدن صدای زنگ خطر از سوی متولیان رسانه ای جریانی مرده، حکایت همان کسی است که از طبقه صدم یک آسمان خراش سقوط کرده بود و در طبقه هفتادم می گفت خدارو شکر طوریم نشده اما نکنه وقتی خوردم زمین، زانوی شلوارم سابیده بشه و چاک برداره!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/11:: 2:27 صبح     |     () نظر