سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد به غیر خود آگاهتر است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

نقش تعطیلی مترو در اغتشاشات 2? بهمن

جلال عباسیان مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه موسوی و کروبی و خاتمی کاملاً از دایره نظام خارج شده‌اند و به اعلان علنی جنگ علیه نظام می‌پردازند، اظهار داشت: حوادث دیروز نشان داد که سناریوی خاتمی برای بازگشت به نظام و شرط گذاشتن برای ورود به انتخابات از حیله‌گری و نفاق وی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: مسلما پذیرفته نیست موسوی که تا دیروز نظام اسلامی را به جرم پیروی از آرمان‌های امام(ره) یعنی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان متهم می‌کرد و در مناظره‌های تلویزیونی علناً بیان می‌کرد که اولویت اول ما کشور خودمان است، امروز به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس راهپیمایی راه بیندازند که باعث کشته شدن یک نفر دانشجو بشود. نکته ای نیز که از نگاه تیربین‌ افکارعمومی بصیر و آگاه جامعه دور نمانده این که در ماجرای دیروز حتی یک شعار درباره مردم مصر و تونس شنیده نشد و این نشان می‌دهد که سران فتنه برای ادامه حیات خود همچنان فریبکارانه از مسائل داخلی و خارجی سواستفاده می‌کنند و به اغفال هواداران خود می‌پردازند.

مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: اینها تناقضات آشکاری است که در عملکرد موسوی دیده می‌شود و وی و اطرافیانش باید پاسخگوی آن باشند.

عباسیان با بیان اینکه قطعا تمام مردم ایران اسلامی حمایت از انقلاب اسلامی مصر را وظیفه شرعی و انسانی خود می‌دانند و کاملا از آن حمایت می‌کنند اما سوء استفاده امثال موسوی از این حمایت مردمی، باید مورد بازخواست قضایی قرار گیرد، تصریح کرد: امروز علناً اعلام می‌کنیم که دستان موسوی به خون دهها نفر که در جریانات بعد از انتخابات پارسال تا دیروز کشته شدند آلوده است و قوه قضائیه هرچه سریعتر باید با این عنصر برانداز برخورد کند.

وی افزود: از طرف دیگر تمام کسانی که با موسوی همکاری می‌کنند که وی این اقدامات خرابکارانه را پیش ببرد هم باید پاسخگوی کار خود باشند.

مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: برای ما سوال است که چرا باید دیروز خط متروی خیابان انقلاب تعطیل باشد تا مردم مجبور باشند پیاده این مسیر را طی کنند؟! مسئولان شهرداری باید درباره مدیریت متروی تهران فکری جدی بکنند.

عباسیان در پایان با بیان اینکه محسن هاشمی رفسنجانی باید درباره تعطیلی ایستگاه‌های مترو خیابان انقلاب پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد که چرا با این اقدام، مردم عادی را به ظاهر در صف سیاه لشگر فتنه‌گران قرار داد، تاکید کرد: هرگاه در شهر نیاز به هماهنگی‌های خاص باشد باید منتظر اخلال و کارشکنی در متروی تهران باشیم و این برای مردم تعجب برانگیز و مشکوک است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:34 عصر     |     () نظر