سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

اقدام دیروز فتنه گران از توهین به اسلام و پیامبر و ائمه هم بدتر بود

 

علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود در آغاز جلسه علنی در روز سه شنبه با اشاره به اقدامات و تحرکات فتنه گران در دامن زدن به اقدامات ضد ملی گفت: دو نکته قابل توجه وجود دارد اول دستپاچگی آمریکا و ضد انقلاب است که از کسانی برای دفاع از انقلاب مصر و تونس کمک خواستند که در کارنامه خود حمایت ایران از فلسطین و لبنان را به تمسخر می کشیدند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند.

وی ادامه داد: پس چگونه این جریان از حالت ایستای دروغین ملی گرا به حمایت از نهضت های منطقه کشیده شد؟ این پدیده نفاق مدرن عاملی بود که روشن کرد ماجرا برای تحقیر و ایجاد تردید و انصراف در اذهان ملت های منطقه است که دست از مبارزه آزادیبخش خود بکشند. لذا ماهیت این جریان سازی موازی، ماهیتی دست ساز آمریکاست و ضد اسلامی و ضد ملی بود. هر چند ظاهر آن حمایت از مصر و تونس بود اما باطن آن بازی در میدان حریف بود که برای تخریب اراده ملت ها و حمایت انقلاب اسلامی طراحی شده بود.

لاریجانی گفت: آقایانی که در ایران اطلاعیه صادر کردند و در دام و تله طراحی شده آمریکا افتادند، چگونه قدری تامل ننمودند که چه نفعی از این اقدام برای ملل منطقه حاصل می شود؟ با چه تحلیلی دست به این کار زدند؟ آیا نباید از حمایت و وجد و سرور آمریکا و اسرائیل و منافقین و سلطنت طلب ها تنبه حاصل می کردند؟ آیا نام این اقدام چیزی جز گمراهی و فتنه است؟

رئیس مجلس خطاب به سران فتنه گفت: شما می دانستید که راهپیمایی ?? بهمن ملت ایران برای تقویت اراده ملت ها در پیگیری نهضت های آزادیبخش، امری مهم و ضروری بود اما آمریکا دنبال راهپیمایی های تصنعی بود که اراده ملت های در حال انقلاب را سست کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شما وسیله این حرکت شدید می گویند ملت ایران که از قیام ها حمایت می کند چرا به این راهپیمایی های تصنعی و آمریکایی اجازه نمی دهد؟ نباید هم اجازه دهد.

نمایندگان بعد از این اظهارات لاریجانی با شعار "الله اکبر" و "مرگ بر اسرائیل و آمریکا" گفته های رئیس مجلس را تایید کردند.

لاریجانی گفت: اگر وزارت کشور در این امر تخلف می کرد قطعا مجلس با وزیر مربوطه برخورد می کرد. مگر بناست ما چشم خود را بر واقعیات ضد انقلاب و آمریکا ببندیم و اگر قرآن هم بر سر نیزه کردند حمل به صحت کنیم؟ اگر روزی عده ای بخواهند بر علیه اسلام و پیامبر عظیم الشان و ائمه اطهار تظاهرات کنند کسی به آنها اجازه می دهد؟ این تظاهرات از این سنخ در شرایط فعلی بدتر از آن بود، هر چند که رویه آن بزک شده بود.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی این اقدام آمریکایی و صهیونیستی ضد انقلابی و ضد ملی گروهک های فتنه گر را محکوم می کند.

نمایندگان یکصدا فریاد احسنت، احسنت سر دادند.

وی گفت: آمریکا هم مطمئن باشد که با  این روشهای  مزورانه چهره منفورش در ایران و منطقه خرابتر و اراده ملت ها در مبارزه با آمریکا و صهیونیسم عمیق تر می شود. آمریکا تردید نکند که با این روش های مزورانه دست ساز آنان ملت ایران در حمایت از نهضت های آزادیبخش مصمم تر خواهد شد.

لاریجانی گفت: لازم می دانم با توجه به حساسیت های منطقه و این رفتارهای مزورانه آمریکا مجلس شورای اسلامی یک بررسی دقیق تر از ماهیت این جریان ضد انقلابی داشته باشد و لذا اگر نمایندگان موافق باشند ما از کمیسیون هایی که به این موضوع به نحوی مربوط هستند و از روسای آنها دعوت کنیم که موضوع را رسیدگی کامل کنند.

رئیس مجلس تاکید کرد: فکر می کنم روسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، اصل ?? قانون اساسی، فرهنگی و حقوقی و قضایی در اسرع وقت کمیته ای تشکیل دهند و ابعاد مختلف و سیر آن را از امروز شروع کنند و ظرف چند روز آینده گزارشی به مجلس ارائه دهند که هم نمایندگان مجلس و هم مردم بدانند با این جریان چگونه برخورد شود و دستگاه های اجرایی نیز وظایف خود را بدانند.

پس از اتمام نطق لاریجانی نمایندگان مجلس از جا برخواسته و با حلقه زدن به گرد هم در جلوی تریبون مجلس یکصدا شعارهایی بر علیه موسوی و کروبی و خاتمی سر دادند. این نمایندگان همچنین با شعار موسوی و کروبی اعدام باید گردند در حوادث روز گذشته و تحرکات این افراد بر علیه منافع ملی را محکوم کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:35 عصر     |     () نظر