سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش در هر حال واجب است . [امام صادق علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

حضور خودجوش مردم آشوبگران را فراری داد

از برخی نقاط شهر تهران نشان می دهد که مردم انقلابی و مومن و خداجوی در برخی نقاط تهران،  به صورت خود جوش علیه فتنه گران تجمعاتی را شکل داده اند و به مقابله با موج فتنه گران پرداخته اند.

در برخی از محلات تهران، مردم علیه سران فتنه شعار می دهند و خواستار برخورد با موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه هستند.

کسانی که با ظاهر زننده و قبیح با عنوان روز ولنتاین(روز عشق) در معابر شهر حاضر شده بودند با انزجار و اعتراض مردم مواجه شدند . این افراد که با ماشین های لوکس و گران قیمت در خیابان های شهر حاضر شده بودند باعث اعتراض خانواده ها شده  و مردم به مقابله با تجمعات غیر قانونی آنها پرداختند.

شکل گیری تجمعات خودجوش در معابر گوناگون در اعتراض به حریم شکنی های فتنه گران کاملا مشهود است و مردم در گوشه و کنار شهر، به صورت خودجوش با عوامل فتنه و اغتشاش گران برخورد می کنند.

تعداد زیادی از عوامل فتنه در خیابان های تهران، توسط حرکت های مردم عقب رانده شده و مقابله با آنها ادامه دارد به شکلی که این افراد نتوانند اقدامی علیه نظم و امنیت شهر انجام دهند.

مردم در خیابان های حاشیه فاطمی، ولی عصر، انقلاب، آزادی به برخورد با فتنه گران و اغتشاش گران پرداختند و  نقشه پلید فتنه گران و عوامل خودسر را برهم زدند.

شهروندان تهران همراه با خانواده های خود به صورت دسته جمعی در صحنه حاضر شده و  با جمع شدن و اعلام همبستگی با  نیروهای وفادار به انقلاب و نظام و سردادن شعار در حمایت از امام  و ولایت فقیه و نظام،  از اقدام فتنه گران بیزاری جستند.

فتنه گران که شاهد حضور و تجمع هزاران نفر از امت خداجوی هستند به تدریج به عقب رانده شدند و  خیابان های اصلی شهر را ترک کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکیست که مردم در محله های سکونت و کار خود مانع حضور فتنه گران شده  و به آنها اجازه اغتشاش نمی دهند و به مقابله با آنها پرداخته و  عوامل خودسر مجبور به ترک خیابان ها شدند.

در بعد از ظهر روز دوشنبه، هر لحظه بر تعداد مردم حاضر در صحنه افزوده شد و عوامل خودسر با مشاهده این حضور مردمی، چاره ای جز ترک محل برای خود ندیدند.

البته اقدام به موقع نیروهای مخلص بسیج نیز در فرار کردن سبزها و جمع شدن فتنه اغتشاش مابانه آنها نیز عملی در خور تحسین بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/26:: 1:35 عصر     |     () نظر