سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، آدم هفتاد ساله ای را که در رفتار و جلوه، چون جوان بیست ساله است، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

فاطمه آجرلو : با زنان فتنه گرهم برخورد شود


یک عضو فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد که زنان آزاده که خون شوهران و فرزندانشان را فدای انقلاب کردند، خواستار برخورد با زنان فتنه گر هستند.

نماینده استان البرز در نطق امروز خود با بیان اینکه «امام(ره) این انقلاب را به دست ما سپرد و خواست تا نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد»، ادامه داد: شاهدیم که طی دو سال گذشته و پس از انتخابات ?? چه اتفاقاتی از سوی ایادی شیطانی استکبار رخ داده است.

وی افزود: اینک که دشمنان اسلام جرات عرض اندام در مقابل خواست مردم مظلوم مسلمان راندارند و اسلام در حال جهانی شدن است، کسانی که نان اسلام را خورده و فربه شده اند و نامشان را از انقلاب دارند، امروز در مقابل رهبری صف آرایی کردند. آنها در عاشورا همراه با یزیدیان تاریخ صوت و کف زده و امر و عاص گونه قرآن بر سر نیزه زدند وشعار «نه غزه و نه لبنان» سر دادند.

وی افزود: مردم امروز سکوت را نمی پذیرند و با مجازات کسانی که امروز در این راستا اقدام می?کنند باید نشان دهیم که فضای اسلامی با نگاه جهانی متفاوت است. به همین دلیل نمایندگان خواستار مجازات محور شرارت هستند.

آجرلو با بیان اینکه کسانی با سکوتشان سیاست?مدارانه این جریان را هدایت می?کنند، افزود: آقایان خاتمی و هاشمی سکوتتان را بشکنید و موضعتان را اعلام کنید که مردم منتظر اعلام موضع شما هستند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر