سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

وداع یاران دبستانی با "ژاله خونین "-12

مراسم تشییع شهید ژاله به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر پاک شهید ژاله به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در حال حاضر تعداد اقشار مختلف مردم و دانشجویان تهران در تشییع پیکر پاک صانع ژاله به حدی است که این مراسم تشییع با شعارهای مردمی علیه موسوی، کروبی و خاتمی به راهپیمایی عظیم علیه سران فتنه تبدیل شده است.


بر اساس این گزارش،‌ قرار بود مراسم تشییع، از دانشگاه هنر تهران تا مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران برگزار شود، اما تعداد تشییع کنندگان به حدی است که مردم و دانشجویان در صفوف عظیم و وصف‌ناشدنی وارد دانشگاه تهران شده‌اند و اکنون با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبر و امام خمینی(ره) و شهید ژاله و سر دادن شعارهای "مرگ بر خاتمی "، "مرک بر موسوی " و "مرگ کروبی " در خیابان‌های دانشگاه تهران راهپیمایی می‌کنند.

برپایه این گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 8 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.



 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر