سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

سبزها با سنگ و چوب به سرم زدند تا...


 یکی از مجروحان اغتشاشات 25 بهمن با بیان اینکه توحش اغتشاشگران بویی از حمایت از تونس و مصر نداشت، گفت: آنها وقتی مرا تنها دیدند، آنقدر با سنگ و چوب به سرم زدند که خون سرم، زمین را قرمز کرد و حتی تاکنون یکی از چشمانم هنوز از شدت جراحت باز نمی‌شود.


سیدشهاب‌الدین واجدی یکی از بسیجیانی است که توسط اغتشاشگران در روز 25 بهمن مجروح شده است، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نحوه مجروحیت خود و اقدامات اغتشاشگران گفت: من به همراه چند تن دیگر از دوستانم برای حفظ امنیت به مسیر راهپیمایی که فتنه‌گران اعلام کرده بودند، رفتیم.

وی افزود: در حین چرخی که در خیابان می‌زدیم، به مکان‌های مختلفی رفته و سعی می‌کردیم که فضا را آرام کنیم چرا که مردم از اقدامات اغتشاشگران ترسیده و قصد داشتند که هرچه زودتر از محل عبور کنند.


این مجروح حوادث روز 25 بهمن تصریح کرد: با توجه به این که مترو، خطوط بی ‌آر ‌تی و تاکسی‌ها علناً نمی‌توانستند مردم را به دلیل ترافیک ایجاد شده از منطقه خارج کنند و از طرفی هم با توجه به اینکه اغتشاشگران سطل‌های زباله پر از چوب و کاغذ را به آتش کشیده بودند، بسیجیان سعی داشتند که آتش را خاموش کرده و مردم را از محل دور کنند.


واجدی ادامه داد: حدوداً ساعت 5 در محدوده خیابان آزادی به سمت میدان آزادی عده‌ای اندک علیه نظام شعار داده و در وسط خیابان آتش روشن کرده بودند؛ خبری از مصر و تونس و یا حمایت از انقلاب این دو کشور هم در میان نبود لذا ما به آنجا رفتیم و دیدیم که در خیابان‌ها آتش روشن کرده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: در همین هنگام بنده به همراه یکی دیگر از بسیجیان ناگهان از بقیه دوستانمان جدا شدیم؛ فوراً عده‌ای با سنگ و چوپ به سمت ما حمله‌ور شدند.


" بنده و دوستم به عنوان یک بسیجی قصد داشتیم که از انقلاب و آرمان‌ها دفاع کنیم، اما اغتشاشگران که تعدادشان هم اندک بود به ما حمله کرده و موبایل بنده را هم به یغما بردند، آنقدر با سنگ و چوب به سرم زدند که خون سرم، زمین را قرمز کرد و امروز هم با گذشت بیش از 40 ساعت از آن حادثه هنوز یکی از چشمانم باز نشده است. "


این مجروح اغتشاشات 25 بهمن تأکید کرد: البته با دوست دیگرم هم این برخورد را کرده و کتفش را شکستند، او امروز شدیداً مضروب است و از ناحیه صورت دچار آسیب‌های شدیدی شده است؛ ما به دلیل توحش اغتشاشگران که هیچ بویی هم از حمایت از مصر و تونس نداشت، اینچنین مضروب شده و راهی بیمارستان شدیم.


واجدی اضافه کرد:‌ من و دیگر بسیجیان قصد داشتیم که به عنوان یک بسیجی از انقلاب و ولایت فقیه دفاع کنیم و امروز هم اعلام می‌کنم که خودم و اموالم فدای انقلاب است؛ امیدوارم که قطرات خون شهداء و مجروحان فتنه باعث رشد و پایداری بیشتر انقلاب اسلامی شود چرا که ما دوست نداریم که «انقلاب به دست نا اهلان بیفتد. "


وی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران وقتی ما را مضروب کردند و کاملاً خون‌آلود شدیم، قصد داشتند که همه لباس‌هایم را از تنم بیرون بیاورند، ولی خوشبختانه با توسلی که همانجا به امام عصر(عج) کردم، مقاومتی در وجودم نهاده شد که آنها نتوانستند لباس‌هایم را از تنم بیرون بیاورند.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/27:: 1:24 عصر     |     () نظر