سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بـنده ای را دوست بدارد، امانتداری را محبوبش می گرداند. [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

فتنه گران به دنبال فاز جدیدی از اغتشاشات

 فتنه گران به این جمع بندی رسیده اند که هواداران جنبش برای تغییر فاز از هر نظر آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار ندای انقلاب جلسات زیادی بعداز جنایت 25 بهمن برگزار گردیده وعناصر برنامه ریز وپشت پرده جنایت های اخیر که مستقیما با اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بوده و تابع فرمان های شکلی موسوی وکروبی می باشند ، به این جمع بندی رسیده اند که هواداران جنبش برای تغییر فاز از هر نظر آمادگی دارند ، وبا توجه به موفقیت اخیر در انعکاس وسیع جنایت 25 بهمن در رسانه های بین المللی و استقبال تمام کشور های آزاده (رسانه های صهیونیستی ، آمریکایی وانگلیسی) از شجاعت وجسارت (جنایت وخباثت) رهبران وهواداران جنبش ، لازم است در تداوم قیام (جنایت) وحرکت برای آزاد سازی ایران ، به حرکت های خود جوش و بدون پیش نیازهای معمول وصرفا متکی بر خلاقیت و کینه انقلابی هواداران بسنده شود.

لازم به ذکر است اخباری از این دست و حواشی ومواضع مختلفی که در ارتباط با تحرکات فتنه وبرنامه ریزی برای تداوم آن انجام شده است حکایت از توطئه ای همه جانبه ودر فازی بالاتر دارد ، کارشناسان خبری معتقدند ، رویکرد جنون آمیز میرحسین موسوی وهمسرش که مهدی کروبی را نیز بدنبال خود می کشانند ، در واقع نوعی خودکشی و طی کردن راهی بدون بازگشت می باشد.

آنچه از اخبار پنهان و اشکار این خود فروختگان بدست آمده است ، و می رساند که این طیف فقط اجرای سناریو وخط نوشته هارا برعهده دارند واز قدرت تفکر وتعقل فاصله گرفته اند.

گفتنی است در برنامه ای که برای این خودفروختگان که عمدتا از خانواده معدومین منافقین و سایر گروهک های فراری و.... می باشند تهیه شده ، استمرارجنگ وگریز در فضا های قابل انعکاس ، تسخیر یکی از میدانهای شناخته شده ، استقرار خانواده های معدومین در این میدان به صورت اعتصاب نشسته ، فضا سازی های رسانه ای با خودزنی و ..... وشعار های ساختارشکن می باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/11/29:: 5:19 عصر     |     () نظر