سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

خیانت تازه منافقین و فتنه سبز در حق ملت ایران

حقوق بشر حربه جدید فتنه گران است.

همزمان با ناکامی فشارهای غرب در مورد موضوع انرژی هسته‌ای و پیش‌کشیده شدن موضوع آنچه حقوق بشر نامیده می‌شود، تلاش گسترده‌ای از سوی فتنه‌گران  جهت مظلوم‌نمایی محکومان دادگاه‌های اغتشاشگران فتنه خرداد 88 و حوادث بعد از آن صورت گرفته است.
به گزارش ندای انقلاب بعد از آنکه فردی به نام «احمد شهید» به عنوان نماینده سازمان ملل درامور حقوق بشر ایران انتخاب شد، دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی در اقدامی هماهنگ، با خطاب قرار دادن وی و مقامات غربی، در تلاشند تا بیشترین سوء استفاده را از فضای موجود انجام دهند.
بر همین اساس سایت‌های فتنه‌گران با انتشار مطالبی تحت عنوان‌های:«نامه جمعی از خانواده‌های  زندانیان سیاسی ایران خطاب به نماینده سازمانملل در موضوع حقوق بشر ایران»، «نامه مادر . . . زندانی دربند رژیم به نماینده حقوق بشر» و مواردی از این دست، علاوه بر تبرئه محکومان فتنه،اقدام به سیاه‌نمایی اوضاع داخلی کنند.
به نظر می‌رسد که این طیف بهانه‌سازی برای فشار مضاعف و تلاش جهت وضع دورجدید تحریم‌ها علیه ملت ایران را به بهانه موضوع حقوق بشر در دستور کارخود قرار داده‌اند.
از سوی دیگر گروهک منافقین که سابقه چندین دهه ترور، قتل عام، شکنجه وخیانت به ایران را در کارنامه خود دارد نیز از روش انتشار مطالبی تحت عنوان نامه، برای ماندن در اردوگاه اشرف و پیشگیری از اخراج خود از عراق استفاده می‌کند.
اخیراً هواداران این گروهک در سایت‌های مرتبط با منافقین نوشته‌ای را به عنوان نامه یک دختر 14 ساله به مقامات آمریکایی منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد والدین این نوجوان در هرج و مرج ناشی از حمله چند ماه قبل ارتش عراق به اردوگاه اشرف کشته شده باشند. در این حمله بود که منافقین مانع از فرار تعدادی از اعضای خود شده و آنها را به جرم تلاش جهت خروج ازاردوگاه اشرف، اعدام کردند.
در این نوشته بدون اشاره به جنایت‌های منافقین در حق ملت ایران و عراق،از تلاش دولت عراق برای اخراج آنها از این کشور انتقاد شده و سعی بر پیش کشیدن موضوع حقوق بشر و فضاسازی علیه ایران شده است.
نکته جالب توجه این که در هرج و مرج چند ماه پیش پادگان اشرف منافقین بسیاری از اعضای خود را که قصد فرار از اشرف را داشتند از پشت هدف گلوله قرار دادند!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 90/5/19:: 2:34 عصر     |     () نظر